Hier ook...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Hier is het droog trouwens. Voor als iemand dat boeit
Oh nee zo eng. Ik had een kennis met een Duitse herder, dat beest wist gewoon dat ik bang was, altijd keihard blaffen als ik binnen kwamquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je mijn Duitse herder een keer ontmoeten?
Helaas wel. Dit is mooi Volendams. Net zoals Wim Jonk Gerry en Arnold Mühren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef peaceman het volgende:
volenvlam is goed vertegenwoordigd..
Ja, hier binnen is het ook droog, gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Hier is het droog trouwens. Voor als iemand dat boeit
Duitse herdersquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je mijn Duitse herder een keer ontmoeten?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier binnen is het ook droog, gelukkig
Duitse herders zijn de meeste lieve honden die er zijn. Zo trouw ook. Ze doet geen vlieg kwaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee zo eng. Ik had een kennis met een Duitse herder, dat beest wist gewoon dat ik bang was, altijd keihard blaffen als ik binnen kwam
Ik schijt in mijn broek voor honden, zelfs voor het kleinste hondje. Katten niet, die mogen in mijn hand bijten, doet me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Duitse herders zijn de meeste lieve honden die er zijn. Zo trouw ook. Ze doet geen vlieg kwaad
Werkse!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Ik ben werken mensen! Laat af en toe nog wel even een kritische mening over een of ander nummer horen hier. Hopelijk zijn er nog mensen die de hele nacht present zijn.
Doei!
Ik wou dat mensen zo trouw waren als hondenquote:
werkzequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Ik ben werken mensen! Laat af en toe nog wel even een kritische mening over een of ander nummer horen hier. Hopelijk zijn er nog mensen die de hele nacht present zijn.
Doei!
werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Doei!
Scan ze.quote:
Kan zijn, maar van jou zag ik het, en na "lapo" roepen is "vol" de meest ergerlijke laatste post die iemand kan maken. Is geheel off-topic, en geheel bedoelt om het binnenslepen van de laatste post met het officieuze recht het nieuwe deel te openenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die ik dat zie doen..
Werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |