En nu noem je haar ook nog een bloemetjesjurk, dat heb ik nog nooit gedaan, je maak weer in razend tempo vriendenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmja, wijf is idd wat sterk uitgedrukt... Mevrouw Pb klinkt wat meer Bloemetjesjurk geheel in jou smaak!
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa houdt wel echt van hondenvlees, hè? Dit is al het tweede topic op rij met dat thema. Of zou hij vanavond kat van het menu kiezen?
Die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemen
Enjoyquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
Babi Ketjapquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
quote:
..maar ze schreeuwt mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had haar pas onlangs ontdekt en het clipje wat ik gevonden had, hier gepost. Soulsister Number One passed away last weekend![]()
Wat een schreeuwerd
Idd , care...of Caraquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een strot hè? Had je dat eerdere clipje dat ik een paar weken geleden gepost had, ook gezien? Die heb ik net hier gepost MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #2quote:
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef pos het volgende:
Hoe komt het dat ik haar niet ken?...mn vader was helemaal in to soul, heeft ie ff gemist, denk ik
Leuk !! Ga ze zeker opzoeken !quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.
Vicki Anderson was nummer 3. Volgens mij is er een verzamel-cd van het werk van deze dames met de band van James Brown.quote:
quote:
...best zielig..........quote:
Hoi Annie, ik ga voor een rucolastamppotje met kipfilet vandaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Tis dat ik gisteren al zelfgemaakte bami had, anders had het vandaag chinees geworden...en die walnotentaart toe...
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vicki Anderson was nummer 3. Volgens mij is er een verzamel-cd van het werk van deze dames met de band van James Brown.
Gevonden: http://www.allmusic.com/a(...)y-divas-mw0000598358
En dat kind ligt straks in de vriezer bij Leo. Dat wordt smullen voor die ouwe.quote:
Dat kun je wel stellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.
..nog steeds aan het luistere, Top ! Thnx Scrut !quote:
En in zijn hotelkamer, dat was een publiek geheim. Tijdens de North Sea Jazzfestivals omringde hij zich altijd met jonge meiden in zijn suite in het Bel Air Hotel. Het liefst onder de 18, want van bejaard hield hij niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.
Rijkelijk.quote:
Okeeeeeejjjj.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in zijn hotelkamer, dat was een publiek geheim. Tijdens de North Sea Jazzfestivals omringde hij zich altijd met jonge meiden in zijn suite in het Bel Air Hotel. Het liefst onder de 18, want van bejaard hield hij niet.
O ja, compleet foute gast, die James Brown. Al helemaal in de jaren 80 toen hij aan de angel dust zat. Maar erg belangrijk geweest voor de zwarte muziek.quote:
En waarschijnlijk ook voor de witte meisjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, compleet foute gast, die James Brown. Al helemaal in de jaren 80 toen hij aan de angel dust zat. Maar erg belangrijk geweest voor de zwarte muziek.
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat lichtbruine bastaardkindjes van hem rondlopen. Zijn laatste vrouw was trouwens ook een jonkie, die was 36 jaar jonger dan hij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook voor de witte meisjes.
Laten we het hopen, want als Barney wint gaat die ouwe weer janken als een wijf en ik zie 'm persoonlijk liever tieren en scheldenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond fok
Zou Tayler de kans krijgen barney in de pan te hakken.
Leuk plaatje, interessante artiest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Jian het volgende:
Soul, soul, soul, nou okee, Jack is geniaal, een little bit of soul is ook geen punt![]()
en alleen omdat Opa 'm ook geniaal vindt
Persoonlijk vind ik Jack White één van de meest aansprekende, innovatieve muzikanten in het algemeen van dit moment en bovendien natuurlijk een begaafd gitarist.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk plaatje, interessante artiest.
Innovatief, zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Jack White één van de meest aansprekende, innovatieve muzikanten in het algemeen van dit moment en bovendien natuurlijk een begaafd gitarist.
Kip, patat en appelmoes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Coos het volgende:
Is er geen beeld van Oop bij de Chinees![]()
Hij zal toch wel gewoon patat met een biefstukkie nemen?
Ahhja, ik dacht al een bekend gezicht te zien...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Jack White één van de meest aansprekende, innovatieve muzikanten in het algemeen van dit moment en bovendien natuurlijk een begaafd gitarist.
Ken je die docu met Jimmy Page, The Edge en Jack White, "It might get loud" zo niet, dan moet je die echt een keer zien, zo geweldig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Innovatief, zekerOver een jaar of tien kan de balans wel opgemaakt worden over zijn rol in en invloed op de popmuziek.
Mooi toch ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhja, ik dacht al een bekend gezicht te zien...![]()
Heb ik wel eens gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken je die docu met Jimmy Page, The Edge en Jack White, "It might get loud" zo niet, dan moet je die echt een keer zien, zo geweldig!![]()
Niet te hopen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond fok
Zou Tayler de kans krijgen barney in de pan te hakken.
Vind ik ook een heel lekker nummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Vond deze persoonlijk wel de beste....Zolang het OopTopic het toelaat, zal het me een zorg zijn!![]()
Dat zienen horen we volgende maand wel tijdens de 'Klassieker'quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want als Barney wint gaat die ouwe weer janken als een wijf en ik zie 'm persoonlijk liever tieren en schelden
Ik ben geneigd om het enigszins met je eens te zijn, ik vind The Edge als gitarist niet heel geweldig, hij is heeft geen grote techniek, hij is wel heel er goed met "techniek" en zeker wel innovatief, maar dan vooral elektronisch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien![]()
The Edge vind ik trouwens echt geen klap aan.
Echt wel Pb. dan gun ik het van gerwen bijvb meer als nedquote:
Oop neemt vrijwel altijd bami pangwangquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Coos het volgende:
Is er geen beeld van Oop bij de Chinees![]()
Hij zal toch wel gewoon patat met een biefstukkie nemen?
geef mij dan liever bono maar in cadeau papier graagquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om het enigszins met je eens te zijn, ik vind The Edge als gitarist niet heel geweldig, hij is heeft geen grote techniek, hij is wel heel er goed met "techniek" en zeker wel innovatief, maar dan vooral elektronisch.
Als Barney het toernooi wint is het volgende week groot feest in de Enphi, met bal na bij Sakara.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Echt wel Pb. dan gun ik het van gerwen bijvb meer als ned
Bono? Dat eet onze hond..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
geef mij dan liever bono maar in cadeau papier graag![]()
![]()
Bono? die vieze rondneuker? Nou veel plezier, oohja hij heeft wel veel geld, dat zal de pijn vast verzachten....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
geef mij dan liever bono maar in cadeau papier graag![]()
![]()
Het zijn meer soundscapes die hij maakt, da's knap maar aan mij niet echt besteed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om het enigszins met je eens te zijn, ik vind The Edge als gitarist niet heel geweldig, hij is heeft geen grote techniek, hij is wel heel er goed met "techniek" en zeker wel innovatief, maar dan vooral elektronisch.
Optreden voor eigen bankrekening, verder ken ik die gast niet anders...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Bono doet hele goede dingen voor de medemens
Nee, hij geeft geld weg en doet veel voor Afrika enzo, nee niks mis met Bono hoor ( vind ik dan he ) en Bloody sunday nog steeds een steengoed nummer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Optreden voor eigen bankrekening, verder ken ik die gast niet anders...
Dank u schatquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bono? die vieze rondneuker? Nou veel plezier, oohja hij heeft wel veel geld, dat zal de pijn vast verzachten....
Afrika enzo is nog steeds een armoedezooi, waar is zijn geld heen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, hij geeft geld weg en doet veel voor Afrika enzo, nee niks mis met Bono hoor ( vind ik dan he ) en Bloody sunday nog steeds een steengoed nummer.
hij heeft projekten opgezet waterputten, scholen etc samen met Oprah, nee ik vind Bono oke en blijft toch 1 van de beste bands ter wereldquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afrika enzo is nog steeds een armoedezooi, waar is zijn geld heen dan?
Free Tibet, Free Tibet, ja,. ja en al die arme Chineesjes dan die daar wonenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, hij geeft geld weg en doet veel voor Afrika enzo, nee niks mis met Bono hoor ( vind ik dan he ) en Bloody sunday nog steeds een steengoed nummer.
Waterputten....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft projekten opgezet waterputten, scholen etc samen met Oprah, nee ik vind Bono oke en blijft toch 1 van de beste bands ter wereld
ieder zijn mening, ik sta achter Bonoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Free Tibet, Free Tibet, ja,. ja en al die arme Chineesjes dan die daar wonenBono
Dat is ook een flink foute gastquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef BendeBielzen het volgende:
And now for something completly anders
Zolang z'n muziek maar goed isquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook een flink foute gast
Zijn teksten zijn nogal omstreden. Optredens in Amsterdam zijn daarom meer dan eens niet doorgegaan. Voorlopig zien we hem ook niet meer terug, hij is vorig jaar tot 10 jaar veroordeeld omdat hij een aantal kilo cocaïne probeerde te kopen van een undercover agent.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang z'n muziek maar goed is
Zo is datquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zaterdagavond mag hier altijd wat meer.
Niet zo sikkeneurig joh, Over een uurtje is Oop weer terug. Misschien nog wel eerder, want hij wil Van Gerwen kijken. Ik heb zo het idee dat hij bij de bediening wel wat druk op de ketel zet en dat het nagerecht nu zo ongeveer wel door is.quote:
Ik kan dat niet echt in de spelregels terugvindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zaterdagavond mag hier altijd wat meer.
Als het nagerecht geserveerd wordt is opa al onderweg naar huis. Hij is niet zo'n toetjesmens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo sikkeneurig joh, Over een uurtje is Oop weer terug. Misschien nog wel eerder, want hij wil Van Gerwen kijken. Ik heb zo het idee dat hij bij de bediening wel wat druk op de ketel zet en dat het nagerecht nu zo ongeveer wel door is.
Gert heeft dat direct na de tijdelijke onderbreking van deze reeks verkondigd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt in de spelregels terugvinden
Dat zeg je nou, maar misschien staat er wel zoute drop op de kaart..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het nagerecht geserveerd wordt is opa al onderweg naar huis. Hij is niet zo'n toetjesmens.
Als dat zo is hoop ik dat die chinees hem de tyfus slaat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij nu ineens te binnen schiet: zou Oop zijn belletje hebben meegenomen naar de chinees?
Die gasten kunnen allemaal karate.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat die chinees hem de tyfus slaat.
Hmz dat wist ik niet... Wel de teksten maar ik vind de teksten van ICP ook leuk...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn nogal omstreden. Optredens in Amsterdam zijn daarom meer dan eens niet doorgegaan. Voorlopig zien we hem ook niet meer terug, hij is vorig jaar tot 10 jaar veroordeeld omdat hij een aantal kilo cocaïne probeerde te kopen van een undercover agent.
Yup...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gasten kunnen allemaal karate.
Oh jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gasten kunnen allemaal karate.
Gezellig hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef QuarterBack het volgende:
Opa is er weer niet, Gert ook niet blijkbaar en dan mag de speeltuin weer open
quote:
quote:
quote:
Plausibele verklaringquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:52 schreef tonja het volgende:
Aan de overkant zit een café met een groot scherm, kan ie toch nog kijken
Je kent toch het tempo waarmee opa dat wat op z'n bord ligt, z'n muil inschuift? Dat uurtje napulken kan-ie ook thuis doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog vroeger, dan moet ie nu al met z'n jas aan staan, nog kauwend op z'n gebakken banaantje
Hahahaha... Geweldig!!!quote:
Hijs leuk.quote:
Hahahaha, wie is die randdebiel dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie smakelijk wil lachen moet deze link eens aanklikken.
WTF, zou dat Qb zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
HV op zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha, wie is die randdebiel dan?
Orgineel, heb je eerst Feedback al eens geprobeerd voor deze klachten? Soms, ik zeg soms helpt het, niet altijd, dat ligt weer aan de stemming van de Mod-TerPlaatse natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Gerard45 kan dus gewoon wegblijven hier ... anders krijgt ie wel een banquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou die echt zo kinderachtig zijn? Ik dacht aan Quaterback.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Dat denk ik ook. Nee, daar ben ik zeker van.
Nee joh...quote:
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Nee, daar ben ik zeker van.
Wie kiest er partij? Ik denk gewoon dat het HV is. Meer niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!
echt .....quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.
Als dat jou eigen mening is, heb ik er natuurlijk vrede mee...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie kiest er partij? Ik denk gewoon dat het HV is. Meer niet.
En bedankt voor de tip.
Is mijn mening. Wat is de zin van de mening van iemand anders te verkondigen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat jou eigen mening is, heb ik er natuurlijk vrede mee...
Aha, als ik het niet dacht... Raar Lulle hoort in het RaarLulle-Topic thuis en niet in het Opa-Topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.
Dan die ik toch liever dezequote:
Schei is uit met dat cryptische gewauwel van je, ik zit ook nog darten te kijken, jahquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, als ik het niet dacht... Raar Lulle hoort in het RaarLulle-Topic thuis en niet in het Opa-Topic![]()
Dat herinnert me weer iets....
Doe is ook gepastquote:
Hmm, je kop houwe over een groot deel van de hier geposte "meningen" zou al heel veel helpen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is mijn mening. Wat is de zin van de mening van iemand anders te verkondigen?
Mijn kopquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, je kop houwe over een groot deel van de hier geposte "meningen" zou al heel veel helpen...![]()
Maar dat is mijn menig maar hoor..
Geen idee waar je mee bezig bent, maar stop er maar mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn kop
Jou kop, het stond er toch?
Je vergeet Sjors en Sjimmiequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Jian het volgende:
Bassie en Adriaan, Peppi en Kokki, Gert en Hermien, 5th en Lavenderr
Je zit dequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn kop
Jou kop, het stond er toch?
kloten.quote:te ver
Ok, mee eens, als jij dat ook doet... ik ben de kwaadste niet hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee waar je mee bezig bent, maar stop er maar mee.
Ik heb geen enkel idee waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, mee eens, als jij dat ook doet... ik ben de kwaadste niet hoor!
OffTopic meelullen, zowat niets hier gaat meer over Opa en de zijne....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik he geen enkel idee waar jij het over hebt
En daar kom jij ff aan mee helpenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
OffTopic meelullen, zowat niets hier gaat meer over Opa en de zijne....
Ooh wat erg! Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hou nou je zeurkanis maar een keer daarover, want het is gewoon niet waarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reageer op PB die een linkje stuurt over iemand die geklaagd heeft over hoe het toegaat op het Opaatje-topic. Hoeveel meer on topic wil je het hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging het te ver? Jij kan het weten..Mentorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou nou je zeurkanis maar een keer daarover, want het is gewoon niet waar
de nachtzuster van Parnassiaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Coos het volgende:
Het wordt tijd dat de zuster met de medicijnen langs komt.
Weinig gaat mij te ver, maar wees duidelijk en bijt iemands kop eraf of laat 'm er gewoon opzitten,, maar dat halfzachte gemurmel de hele tijd verstoort het heerlijk voortkabbelen van dit topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging het te ver? Jij kan het weten..MentorDruiloor....
zie ik het nu goed, zit ie nou aan d'r tiet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Whatever, Oop had iig een lekker wijf in huis vandaag...![]()
[ afbeelding ]
Denk je dat zijn favoriet gaat verliezen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
Nou, ik schroef het geluid van Oop maar een beetje terug, want tijdens de wedstrijd gaat ie keihard blèèèren en na de wedstrijd waarschijnlijk janken
Nee, hij jankt als ze winnen, deed ie gisteren ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat zijn favoriet gaat verliezen dan?
Oop is eigenlijk wel een gevoelig mens he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hij jankt als ze winnen, deed ie gisteren ook
Mwah, het is wat mij betreft gewoon een jankzakquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oop is eigenlijk wel een gevoelig mens he?
Zo kun je het ook omschrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, het is wat mij betreft gewoon een jankzak
Met patat en appelmoes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben lekker gegeten..Opa ossehaas
Liar Liar op RTL 5quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk naar de documentaire over Paul de Leeuw. Ben bepaald geen fan maar vind het wel erg interessant.
Ik kijk met je mee. Leuk zo'n kijkje achter de schermen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk naar de documentaire over Paul de Leeuw. Ben bepaald geen fan maar vind het wel erg interessant.
Gewoon een kort lontje! Wie heeft dat tegenwoordig niet. Best modern van oop. Al dat opkroppen, schei uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
Opa is gewoon een emotionele man, niks mis mee
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een kort lontje! Wie heeft dat tegenwoordig niet. Best modern van oop. Al dat opkroppen, schei uit.
Dus als oop dan met al zijn emoties ziet dat een speler duidelijk buitenspel stond en die tyfushond van een scheidsrechter ziet dat niét, dan wens je die even met z'n hele familie het graf in. Da's verder niet persoonlijk bedoeld maar die mongool met die fluit in z'n harses moet gewoon uit z'n vette smoel kijken dan is er niks aan de hand!
Hilarisch en hoe krijg je het gevondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Vooral de naam ... gerard45quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hilarisch en hoe krijg je het gevonden
Hij was z'n emoties even aan het kanaliseren door een remspoor uit de pot te piesen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie ik in geen velden op wegen Opa zich opwinden over iets
[ afbeelding ]
Alleen nog een avatar van gerard joling erbij en het is compleetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dan rinkelen zn darmen als ie moet schijtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
En die belt nog maar een keer, wanneer ramt oma dat belletje nou een keer zo diep z'n reet in, dat ie 3 maanden niet meer kan poepen
Ik vraag me dan weer af hoe iemand die post vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Met dat ding in z'n reet hoort ze de hele dag dat belletje. Als hij dan een scheet laat rinkelt het belletje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
En die belt nog maar een keer, wanneer ramt oma dat belletje nou een keer zo diep z'n reet in, dat ie 3 maanden niet meer kan poepen
dan wens je die even met z'n hele familie het graf inquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een kort lontje! Wie heeft dat tegenwoordig niet. Best modern van oop. Al dat opkroppen, schei uit.
Dus als oop dan met al zijn emoties ziet dat een speler duidelijk buitenspel stond en die tyfushond van een scheidsrechter ziet dat niét, dan wens je die even met z'n hele familie het graf in. Da's verder niet persoonlijk bedoeld maar die mongool met die fluit in z'n harses moet gewoon uit z'n vette smoel kijken dan is er niks aan de hand!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie ik in geen velden op wegen Opa zich opwinden over iets
[ afbeelding ]
Heeeej, Sherlockquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af hoe iemand die post vindt.
Hij lijkt wel op een hooligan-hakkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
voor Opa kijk ik ff gesjellig darten mee, zie een kale i?? ohhh dat is van Gerwen (staat in beeld)
Wie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je nou met zijn 2tjes
waar is Gher zit ie naast je
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaatquote:
Die was opquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaat![]()
Hoe was de walnoot chocoladetaart?
Ik ga nog genoeg kansen krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Baluh, want die is echt best lekker
Ik nu ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
En nog maar een keer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
Denk jij dat ze iets anders durft te zeggen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zelfs grote Oma is het met Oop eens
Houden zoquote:
Nee die kijkt wel uit anders haalt ze Oud en Nieuwjaar nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij dat ze iets anders durft te zeggen?
Wel mooi hoe (grote) oma dan meteen een stapje verder denkt. Opa legt nogmaals uit dat er meer dubbels in moeten, waarop oma zegt: "Maar het gebeurt niet hè.... dat is het probleem!"quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
Dubbelsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef beequeen het volgende:
Het simpelste spelletje wat er bestaat.
Heks, geloof mij nou, alleen Bonnie st Claire snapt niets van darten, touwtje springen is ingewikkelderquote:
En een beetje rekenen. Maar die gasten hebben die rijtjes in hun hoofd. Dat is ook het enige wat ze in hun hoofd hebben.quote:
ja, vind dit echt geen sport, vind het niet eens spannendquote:
Ik wil het niet eens snappen. En ernaar kijken al helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens snappen. En ernaar kijken al helemaal niet.
Heeft Oop al geroepen; alstie niet wint verliestie
ik dacht ze moeten in de roos gooien, iets met optellen echt ik wil het ook maar niet snappen daar hou ik het maar opquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, geloof mij nou, alleen Bonnie st Claire snapt niets van darten, touwtje springen is ingewikkelder
ik ga er ook verder niet aan beginnen om er ooit naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, vind dit echt geen sport, vind het niet eens spannend
Hij gooit zijn dubbels niet. Dan weet jij genoeg, toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Coos het volgende:
Heeft Oop al geroepen; alstie niet wint verliestie
nee ff gekeken zap wel weer overquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ga er ook verder niet aan beginnen om er ooit naar te kijken
en jij mag op zijn chat ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ff gekeken zap wel weer overkijk toch liever een potje voetbal of partijtje schaatsen
er zit weinig daar tussen zijn orenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef beequeen het volgende:
De dubbels gaan tussen zijn oren zitten, aldus die ouwe.
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht ze moeten in de roos gooien, iets met optellen echt ik wil het ook maar niet snappen daar hou ik het maar op
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
en jij mag op zijn chat ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordt
Ik wel, op Guernsey en ik won nog ook.quote:
okequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).
verspilde moeitequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
tis heel simpel, o ja, net vergeten, die roos (bull) geldt dus ook als een dubbel en is 50, dat groene randje eromheen is 25 (daarom gooien ze daar ook niet de hele tijd op, want het hoogste, dus het snelst naar beneden is die tripple 20 want die is 60. Nou weet je alles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
Die vissen worden helemaal gek.quote:
Wie niet daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die vissen worden helemaal gek.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
tis heel simpel, o ja, net vergeten, die roos (bull) geldt dus ook als een dubbel en is 50, dat groene randje eromheen is 25 (daarom gooien ze daar ook niet de hele tijd op, want het hoogste, dus het snelst naar beneden is die tripple 20 want die is 60. Nou weet je alles.
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef beequeen het volgende:
Als Lewis deze set wint is het klaar, aldus die ouwe.
Het was toch wachten op de laatste dart?
Nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zit er nu een Jack op de chat van Oop
Niet alleen bij pijltjesgooien hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.
Klopt, hij kijkt gewoon naar wie er op dat moment beter gooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.
Joh, hij lult maar wat, hij snapt er nog minder van dan Bonnie st Clairequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar. Maar bij pijltjesgooien gaat het zo'n beetje om de drie gegooide pijlen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Niet alleen bij pijltjesgooien hoor
foutjequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja uit z'n tenen, maar hij maakt zich niet druk
Ik denk dat ie 'come on' probeerde te zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Schreeuwt ie dat naar Hop??
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 'come on' probeerde te zeggen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wat een pot, hè?" Ik begrijp nu waarom PB ook naar het pijltjesgooien kijkt.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik hou het voor gezien. Fijne avond allemaal en don't let the bedbugs bite you.
Trustuhquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Trustenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Heeft oop dat gezegd of zit je maar wat te raden ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Lewis deze zet niet wint, verliest-ie.
Ik help opa maar een beetje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft oop dat gezegd of zit je maar wat te raden ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ben Johnson kon dat ook. Met doping.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hoe kan zo een kale dikzak van Carl Lewis winnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |