Zou die echt zo kinderachtig zijn? Ik dacht aan Quaterback.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Dat denk ik ook. Nee, daar ben ik zeker van.
Nee joh...quote:
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Nee, daar ben ik zeker van.
Wie kiest er partij? Ik denk gewoon dat het HV is. Meer niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Partij kiezen staat nooit erg netjes, hoe lief die "andere" zich ook voordoet, Tip die krijg je gratis van me!
echt .....quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie smakelijk wil lachen moet deze link eens aanklikken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.
Als dat jou eigen mening is, heb ik er natuurlijk vrede mee...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie kiest er partij? Ik denk gewoon dat het HV is. Meer niet.
En bedankt voor de tip.
Is mijn mening. Wat is de zin van de mening van iemand anders te verkondigen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat jou eigen mening is, heb ik er natuurlijk vrede mee...
Aha, als ik het niet dacht... Raar Lulle hoort in het RaarLulle-Topic thuis en niet in het Opa-Topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het kiezen van partij, maar meer met het oplossen van een puzzeltje. Overigens wel een puzzelje dat van Milton Bradley qua moeilijkheidsgraad het advies MB4 zou meekrijgen.
Dan die ik toch liever dezequote:
Schei is uit met dat cryptische gewauwel van je, ik zit ook nog darten te kijken, jahquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, als ik het niet dacht... Raar Lulle hoort in het RaarLulle-Topic thuis en niet in het Opa-Topic![]()
Dat herinnert me weer iets....
Doe is ook gepastquote:
Hmm, je kop houwe over een groot deel van de hier geposte "meningen" zou al heel veel helpen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is mijn mening. Wat is de zin van de mening van iemand anders te verkondigen?
Mijn kopquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, je kop houwe over een groot deel van de hier geposte "meningen" zou al heel veel helpen...![]()
Maar dat is mijn menig maar hoor..
Geen idee waar je mee bezig bent, maar stop er maar mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn kop
Jou kop, het stond er toch?
Je vergeet Sjors en Sjimmiequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Jian het volgende:
Bassie en Adriaan, Peppi en Kokki, Gert en Hermien, 5th en Lavenderr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |