En nu noem je haar ook nog een bloemetjesjurk, dat heb ik nog nooit gedaan, je maak weer in razend tempo vriendenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmja, wijf is idd wat sterk uitgedrukt... Mevrouw Pb klinkt wat meer Bloemetjesjurk geheel in jou smaak!
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa houdt wel echt van hondenvlees, hè? Dit is al het tweede topic op rij met dat thema. Of zou hij vanavond kat van het menu kiezen?
Die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemen
Enjoyquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
Babi Ketjapquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
quote:
..maar ze schreeuwt mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had haar pas onlangs ontdekt en het clipje wat ik gevonden had, hier gepost. Soulsister Number One passed away last weekend![]()
Wat een schreeuwerd
Idd , care...of Caraquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een strot hè? Had je dat eerdere clipje dat ik een paar weken geleden gepost had, ook gezien? Die heb ik net hier gepost MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #2quote:
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef pos het volgende:
Hoe komt het dat ik haar niet ken?...mn vader was helemaal in to soul, heeft ie ff gemist, denk ik
Leuk !! Ga ze zeker opzoeken !quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.
Vicki Anderson was nummer 3. Volgens mij is er een verzamel-cd van het werk van deze dames met de band van James Brown.quote:
quote:
...best zielig..........quote:
Hoi Annie, ik ga voor een rucolastamppotje met kipfilet vandaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Tis dat ik gisteren al zelfgemaakte bami had, anders had het vandaag chinees geworden...en die walnotentaart toe...
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vicki Anderson was nummer 3. Volgens mij is er een verzamel-cd van het werk van deze dames met de band van James Brown.
Gevonden: http://www.allmusic.com/a(...)y-divas-mw0000598358
En dat kind ligt straks in de vriezer bij Leo. Dat wordt smullen voor die ouwe.quote:
Dat kun je wel stellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.
..nog steeds aan het luistere, Top ! Thnx Scrut !quote:
En in zijn hotelkamer, dat was een publiek geheim. Tijdens de North Sea Jazzfestivals omringde hij zich altijd met jonge meiden in zijn suite in het Bel Air Hotel. Het liefst onder de 18, want van bejaard hield hij niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
Good old James wist wel wie hij in huis haalde.
Rijkelijk.quote:
Okeeeeeejjjj.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in zijn hotelkamer, dat was een publiek geheim. Tijdens de North Sea Jazzfestivals omringde hij zich altijd met jonge meiden in zijn suite in het Bel Air Hotel. Het liefst onder de 18, want van bejaard hield hij niet.
O ja, compleet foute gast, die James Brown. Al helemaal in de jaren 80 toen hij aan de angel dust zat. Maar erg belangrijk geweest voor de zwarte muziek.quote:
En waarschijnlijk ook voor de witte meisjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, compleet foute gast, die James Brown. Al helemaal in de jaren 80 toen hij aan de angel dust zat. Maar erg belangrijk geweest voor de zwarte muziek.
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat lichtbruine bastaardkindjes van hem rondlopen. Zijn laatste vrouw was trouwens ook een jonkie, die was 36 jaar jonger dan hij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook voor de witte meisjes.
Laten we het hopen, want als Barney wint gaat die ouwe weer janken als een wijf en ik zie 'm persoonlijk liever tieren en scheldenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
Goedeavond fok
Zou Tayler de kans krijgen barney in de pan te hakken.
Leuk plaatje, interessante artiest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Jian het volgende:
Soul, soul, soul, nou okee, Jack is geniaal, een little bit of soul is ook geen punt![]()
en alleen omdat Opa 'm ook geniaal vindt
Persoonlijk vind ik Jack White één van de meest aansprekende, innovatieve muzikanten in het algemeen van dit moment en bovendien natuurlijk een begaafd gitarist.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk plaatje, interessante artiest.
Innovatief, zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Jack White één van de meest aansprekende, innovatieve muzikanten in het algemeen van dit moment en bovendien natuurlijk een begaafd gitarist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |