En nu noem je haar ook nog een bloemetjesjurk, dat heb ik nog nooit gedaan, je maak weer in razend tempo vriendenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmja, wijf is idd wat sterk uitgedrukt... Mevrouw Pb klinkt wat meer Bloemetjesjurk geheel in jou smaak!
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor om te gaan eten![]()
Naar het cafe met de slechtste bediening van AmsterdamHesp dus
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je beter naar die Portugees gaan die er vlakbij zit. Of heb je geen zin in het geschreeuw van de familie Schiffmacher? Die zitten daar tegenwoordig sinds ze ruzie hebben met Hesp.
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa houdt wel echt van hondenvlees, hè? Dit is al het tweede topic op rij met dat thema. Of zou hij vanavond kat van het menu kiezen?
Die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze, ik zou in elk geval de walnoten chocoladetaart nemen
Enjoyquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Portugees is inderdaad vele malen beter maar het gezelschap is wat studentikoos deze keer en die willen waarschijnlijk een snelle en goedkope hap.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
Babi Ketjapquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft raden wat je op je bord krijgt bij de chinees. Die ouwe maakt het niks uit. Als het maar zout is.
quote:
..maar ze schreeuwt mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had haar pas onlangs ontdekt en het clipje wat ik gevonden had, hier gepost. Soulsister Number One passed away last weekend![]()
Wat een schreeuwerd
Idd , care...of Caraquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een strot hè? Had je dat eerdere clipje dat ik een paar weken geleden gepost had, ook gezien? Die heb ik net hier gepost MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #2quote:
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef pos het volgende:
Hoe komt het dat ik haar niet ken?...mn vader was helemaal in to soul, heeft ie ff gemist, denk ik
Leuk !! Ga ze zeker opzoeken !quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kende haar tot voor kort ook niet. James Brown heeft in die periode drie zangeressen bij zijn band gehad die als hij pauze had het publiek bezig kon houden. Marva vind ik de beste, Lynn Collins (ook al dood) was de bekendste.
Vicki Anderson was nummer 3. Volgens mij is er een verzamel-cd van het werk van deze dames met de band van James Brown.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |