dan wens je die even met z'n hele familie het graf inquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een kort lontje! Wie heeft dat tegenwoordig niet. Best modern van oop. Al dat opkroppen, schei uit.
Dus als oop dan met al zijn emoties ziet dat een speler duidelijk buitenspel stond en die tyfushond van een scheidsrechter ziet dat niét, dan wens je die even met z'n hele familie het graf in. Da's verder niet persoonlijk bedoeld maar die mongool met die fluit in z'n harses moet gewoon uit z'n vette smoel kijken dan is er niks aan de hand!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie ik in geen velden op wegen Opa zich opwinden over iets
[ afbeelding ]
Heeeej, Sherlockquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af hoe iemand die post vindt.
Hij lijkt wel op een hooligan-hakkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
voor Opa kijk ik ff gesjellig darten mee, zie een kale i?? ohhh dat is van Gerwen (staat in beeld)
Wie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je nou met zijn 2tjes
waar is Gher zit ie naast je
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaatquote:
Die was opquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaat![]()
Hoe was de walnoot chocoladetaart?
Ik ga nog genoeg kansen krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Baluh, want die is echt best lekker
Ik nu ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
En nog maar een keer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
Denk jij dat ze iets anders durft te zeggen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zelfs grote Oma is het met Oop eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |