dan wens je die even met z'n hele familie het graf inquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een kort lontje! Wie heeft dat tegenwoordig niet. Best modern van oop. Al dat opkroppen, schei uit.
Dus als oop dan met al zijn emoties ziet dat een speler duidelijk buitenspel stond en die tyfushond van een scheidsrechter ziet dat niét, dan wens je die even met z'n hele familie het graf in. Da's verder niet persoonlijk bedoeld maar die mongool met die fluit in z'n harses moet gewoon uit z'n vette smoel kijken dan is er niks aan de hand!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie ik in geen velden op wegen Opa zich opwinden over iets
[ afbeelding ]
Heeeej, Sherlockquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af hoe iemand die post vindt.
Hij lijkt wel op een hooligan-hakkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
voor Opa kijk ik ff gesjellig darten mee, zie een kale i?? ohhh dat is van Gerwen (staat in beeld)
Wie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben je nou met zijn 2tjes
waar is Gher zit ie naast je
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaatquote:
Die was opquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, bij brult voorlopig alleen nog maar Coooooome onnnnnnnnn, de fanaat![]()
Hoe was de walnoot chocoladetaart?
Ik ga nog genoeg kansen krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Baluh, want die is echt best lekker
Ik nu ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
En nog maar een keer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En die ouwe zegt voor de 20ste keer dat ie niet zoveel dubbels mag missen, zelfs ik begrijp het nu
Denk jij dat ze iets anders durft te zeggen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zelfs grote Oma is het met Oop eens
Houden zoquote:
Nee die kijkt wel uit anders haalt ze Oud en Nieuwjaar nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij dat ze iets anders durft te zeggen?
Wel mooi hoe (grote) oma dan meteen een stapje verder denkt. Opa legt nogmaals uit dat er meer dubbels in moeten, waarop oma zegt: "Maar het gebeurt niet hè.... dat is het probleem!"quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
Dubbelsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef beequeen het volgende:
Het simpelste spelletje wat er bestaat.
Heks, geloof mij nou, alleen Bonnie st Claire snapt niets van darten, touwtje springen is ingewikkelderquote:
En een beetje rekenen. Maar die gasten hebben die rijtjes in hun hoofd. Dat is ook het enige wat ze in hun hoofd hebben.quote:
ja, vind dit echt geen sport, vind het niet eens spannendquote:
Ik wil het niet eens snappen. En ernaar kijken al helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens snappen. En ernaar kijken al helemaal niet.
Heeft Oop al geroepen; alstie niet wint verliestie
ik dacht ze moeten in de roos gooien, iets met optellen echt ik wil het ook maar niet snappen daar hou ik het maar opquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, geloof mij nou, alleen Bonnie st Claire snapt niets van darten, touwtje springen is ingewikkelder
ik ga er ook verder niet aan beginnen om er ooit naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, vind dit echt geen sport, vind het niet eens spannend
Hij gooit zijn dubbels niet. Dan weet jij genoeg, toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Coos het volgende:
Heeft Oop al geroepen; alstie niet wint verliestie
nee ff gekeken zap wel weer overquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ga er ook verder niet aan beginnen om er ooit naar te kijken
en jij mag op zijn chat ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ff gekeken zap wel weer overkijk toch liever een potje voetbal of partijtje schaatsen
er zit weinig daar tussen zijn orenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef beequeen het volgende:
De dubbels gaan tussen zijn oren zitten, aldus die ouwe.
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht ze moeten in de roos gooien, iets met optellen echt ik wil het ook maar niet snappen daar hou ik het maar op
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
en jij mag op zijn chat ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordt
Ik wel, op Guernsey en ik won nog ook.quote:
okequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).
verspilde moeitequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
tis heel simpel, o ja, net vergeten, die roos (bull) geldt dus ook als een dubbel en is 50, dat groene randje eromheen is 25 (daarom gooien ze daar ook niet de hele tijd op, want het hoogste, dus het snelst naar beneden is die tripple 20 want die is 60. Nou weet je alles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |