er zit weinig daar tussen zijn orenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef beequeen het volgende:
De dubbels gaan tussen zijn oren zitten, aldus die ouwe.
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht ze moeten in de roos gooien, iets met optellen echt ik wil het ook maar niet snappen daar hou ik het maar op
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
en jij mag op zijn chat ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en heb zelf tegen opa gezegt dat ik het een dom spelletje vind, ben wel gauw uitgelogd voor dat ik geband wordt
Ik wel, op Guernsey en ik won nog ook.quote:
okequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zo snel mogelijk precies op nul uitkomen en de laatste pijl moet een dubbel zijn, dus de buitenste ring, de binnenste ring zijn tripples (dus x 3).
verspilde moeitequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
tis heel simpel, o ja, net vergeten, die roos (bull) geldt dus ook als een dubbel en is 50, dat groene randje eromheen is 25 (daarom gooien ze daar ook niet de hele tijd op, want het hoogste, dus het snelst naar beneden is die tripple 20 want die is 60. Nou weet je alles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, heb weer terug gezapt zie nog steeds die kale meneer, ga eens tellen en kijken of ik er dan wat van snap
Die vissen worden helemaal gek.quote:
Wie niet daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die vissen worden helemaal gek.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
tis heel simpel, o ja, net vergeten, die roos (bull) geldt dus ook als een dubbel en is 50, dat groene randje eromheen is 25 (daarom gooien ze daar ook niet de hele tijd op, want het hoogste, dus het snelst naar beneden is die tripple 20 want die is 60. Nou weet je alles.
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef beequeen het volgende:
Als Lewis deze set wint is het klaar, aldus die ouwe.
Het was toch wachten op de laatste dart?
Nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zit er nu een Jack op de chat van Oop
Niet alleen bij pijltjesgooien hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |