Jij hebt toch geen wijf?quote:
Nee, maar wel een schaap. Telt dat ook?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een schaap. Telt dat ook?
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.quote:
In hun bijzijn verwoord je 'wijf' anders toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.
die trainer kan er ook niets van johquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef E.H. het volgende:
[..]
Veel blessures bij Aston Villa, hè. Valt alles uit elkaar.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In hun bijzijn verwoord je 'wijf' anders toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.
twitter:MarioBaloltelli twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:18:44If you're ever feeling down or worthless, depressed or suicidal, just think to yourself, it could be worse, you could be an Aston Villa fan. reageer retweet
die ene fritsflits vindt alles klote en slechtquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Mensen in het top2000 topic hebben geen smaak, weten we dat ook weer
Ik vind van alles klote en slecht en ze vinden het allemaal fantastischquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die ene fritsflits vindt alles klote en slecht
Ik heb mijn pogingen tot luisteren ook opgegeven. Na 2 nummers zette ik het alweer af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Mensen in het top2000 topic hebben geen smaak, weten we dat ook weer
Ik vind dat je een coole UI hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn pogingen tot luisteren ook opgegeven. Na 2 nummers zette ik het alweer af.
Ja bah, moet je naar buiten enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me serieus af wat mensen hebben met schaatsen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me serieus af wat mensen hebben met darten.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een coole UI hebt.
Van jou altijd.quote:
Knap dat je daar om kan lachen. Ik erger me serieus kapot aan dat soort mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest trouwens wel ontzettend lachen gisteren toen die commentator zei dat Phil Taylor de grootste sportman ooit is en daarna de prestaties van Michael Jordan bagatelliseerde.
Ik vind LR een betere user dan jou moet ik zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou altijd.
Daarnaast heb ik hem gemaakt, dus pak ik mijn credits gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongoolquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest trouwens wel ontzettend lachen gisteren toen die commentator zei dat Phil Taylor de grootste sportman ooit is en daarna de prestaties van Michael Jordan bagatelliseerde.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind LR een betere user dan jou moet ik zeggenDat ligt verder niet aan GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van buiten moest ik lachen maar van binnen huilde ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou altijd.
Daarnaast heb ik hem gemaakt, dus pak ik mijn credits gewoon.
[..]
Knap dat je daar om kan lachen. Ik erger me serieus kapot aan dat soort mensen.
Zeker weten, GGMM zit nu huilend met zijn avondeten voor de computer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt verder niet aan GGMM
Ik heb m'n pizza al op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, GGMM zit nu huilend met zijn avondeten voor de computer.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Toen keek ik ook geloof ik. Jordan was toch een voorbeeld van een sporter welke niet begreep dat je als sporter beter kon stoppen op je hoogtepunt. Iets waar de darter in kwestie ondanks zijn successen nog lang niet aan zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van buiten moest ik lachen maar van binnen huilde ik.
Dan geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Hopelijk scoort Anita 2 keer vandaag.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal ik mee moeten leren leven.
Niet meer, hoop ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://m.fok.nl/sport/578733
Wat ewn faalhaas wil Ajax hem niet hebben?
Ajax heeft genoeg talent voor die positie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat vind ik knap met een gekneusde enkel, maar ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Hij wou juist dat jullie haptenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik knap met een gekneusde enkel, maar ik hoop met je mee.
Omdat ik hoop op een spoedig herstel van Anita ondanks de voorspellingen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wou juist dat jullie hapten
Ik volg het nieuws rondom de PL niet zo, maar dat is jammer zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik knap met een gekneusde enkel, maar ik hoop met je mee.
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik hoop op een spoedig herstel van Anita ondanks de voorspellingen?
Toch wel knap dat je een hele internationale carriére hebt gehaald uit een goed jaar bij RKC.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach... er zijn nog steeds genoeg Nederlanders die hem geweldig vinden door zijn mongolische actie op C. Ronaldo in 2004.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je een hele internationale carriére hebt gehaald uit een goed jaar bij RKC.
C. Ronaldo is dan ook een irritante speler, tenminste. Omdat hij bij Real Madrid speelt en ik dat een enge sekte vind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... er zijn nog steeds genoeg Nederlanders die hem geweldig vinden door zijn mongolische actie op C. Ronaldo in 2004.
Staat hij alweer in de basis?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Type eerst 1, las 2*3quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed gezien, ik heb deze test al eerder uitgevoerd, 60% had het antwoord fout.
Hij speelde ook 2 goede wedstrijden bij Chelsea.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... er zijn nog steeds genoeg Nederlanders die hem geweldig vinden door zijn mongolische actie op C. Ronaldo in 2004.
GGMM DM'ed mij dat jij je post iets langer had moeten overdenken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
C. Ronaldo is dan ook een irritante speler, tenminste. Omdat hij bij Real Madrid speelt en ik dat een enge sekte vind.
Maar toch nog voor jouw post volgens mij.quote:
Dan zou het wel weer Psv worden gek ok internationals die over de hill zijn. Feyenoord heeft nu Mathijssen maar het psv record breek je,nooit meer in deze (Kromkamp,Reiziger,Van der Meyde,Kluivert)quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft genoeg talent voor die positie.
Klaas v/d Eerden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik haat die gast in jouw UI. Dat is toch die komiek die nooit grappig is geweest?
Beeldmateriaal?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die veldrijder die is afgestapt en een paar tikken,hwwft uitgedeeld omdat ze hem met bier bekogelde.
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij die kinderen die nu al vuurwerk afsteken hoop ik altijd dat ze vingers verliezen.
Zeikerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je weer een andere UI ja?
Jeugdjournaal net is dus wel gefilmtquote:
Dan,helemaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.
Soms fantaseer ik er wel eens over om verkleed als een soort Batman die kinderen in elkaar te slaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.
Waarom? Is toch hartstikke leuk dat vuurwerk joh als je jong bent.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms fantaseer ik er wel eens over om verkleed als een soort Batman die kinderen in elkaar te slaan.
Zeker, was ff druk met stage enzo, en af en toe gewoon een beetje laks met bezoeken van deze prachtreeksquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #783 head over heels
Al die VBL verlatuhrs daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #783 head over heels
welke voorspellingen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Hoe doen jullie het met de voorspellingen ? Ik faal echt kk hard tot nu toe. Zie het niet echt goed komen.;
Ik zei vandaag regenachtig en 10-13 graden. Zat toch goed in de buurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Hoe doen jullie het met de voorspellingen ? Ik faal echt kk hard tot nu toe. Zie het niet echt goed komen.;
Lekker man. Echt enorm hard uit bijna stand geschoten. Hij is fysiek ook veel sterker geworden.quote:
Ben je gek ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. Feyenoord
5. AZ
6. Vitesse
7. Heracles Almelo
8. FC Groningen
9. NEC
10. sc Heerenveen
11. ADO Den Haag
12. RKC
13. NAC
14. FC Utrecht
15. RKC
16. PEC Zwolle
17. VVV Venlo
18. Willem II.
bij centrale topics in VBL.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Waar stonden die voorspellingen ook al weer, ik heb er ook een gemaakt geloof ik?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. FC Twente
5. AZ
6. Vitesse
7. FC Groningen
8. Roda JC
9. NAC
10. NEC
11. SC Heerenveen
12. Heracles
13. RKC
14. FC Utrecht
15. ADO Den Haag
16. VVV
17. Willem II
18. FC Zwolle
maakt niet uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijn ik heb het voor je geprobeerd maar ze wil je niet.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij dat ik mis zit. Zwolle speelt best leuk.
Jij bent echt een debiel af en toe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal de schuld van Toon Gerbrands.quote:
Ik ga maar weer eens voor Barcelona.quote:
Beetje pauper voor jouw doen he. Kom op man, dat kan beter. Opel Astra zegtie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
Reisje Dublin geboekt. Auto huren is 4 euro per dag![]()
. En dat is dan nog een vrij nieuwe Astra ook.
Even serieus gaat nergens over dit. Voor 55 euro met 2 man op en neer naar Dublin voor 5 dagen. Auto 4 euro per dagquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje pauper voor jouw doen he. Kom op man, dat kan beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Top trainert.quote:• Edgar Davids is diep in de blessuretijd ontsnapt aan een nederlaag met Barnet • Een dag na het vertrek van collega-manager Mark Robson had Davids het als enige verantwoordelijke moeilijk tegen Exeter • Bij een 2-0 achterstand wisselde Davids zichzelf met nog twintig minuten te gaan • Uiteindelijk trok Barnet de stand in de slotfase gelijk; de 2-2 viel in de achtste minuut van de blessuretijd •
Maar een Opel Astra man. Iedereen lacht je uit joh. 'Kijk HMF rijden in een Astra!'quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus gaat nergens over dit. Voor 55 euro met 2 man op en neer naar Dublin voor 5 dagen. Auto 4 euro per dag.
Zo moesten zijn medespelers hem ook noemenquote:
Huurauto uberhaupt is faal man. Kon ook een BMW'tje nemen ofzo, maar vind zo'n astra'tje uit 2010 wel best eigenlijk. Heb 'm overigens nog niet gereserveerd dus door jou heb ik nu zoiets van ik pak wel een BMW ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een Opel Astra man. Iedereen lacht je uit joh. 'Kijk HMF rijden in een Astra!'
Dikke jetsers hoor.quote:
Gast ik lul toch maar wat. Wtf interesseert mij 't in wat voor auto iemand rijdt. Echt...hoe goedkoper hoe beter wat mij betreft. Tenzij 't gevaarlijk wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huurauto uberhaupt is faal man. Kon ook een BMW'tje nemen ofzo, maar vind zo'n astra'tje uit 2010 wel best eigenlijk. Heb 'm overigens nog niet gereserveerd dus door jou heb ik nu zoiets van ik pak wel een BMW ofzo.
Die handel is wel goedkoop als de pest man daar. Wordt lekker zuipen.
Ik ga van 13 tot en met 18 februari, wordt kankerbriljant, daar zijn met verjaardag en met valentijnsdag
Omdat ik die jongen aan een vrouw wil helpen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel af en toe.
Vauxhall Insignia genomen omwille jou.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik lul toch maar wat. Wtf interesseert mij 't in wat voor auto iemand rijdt. Echt...hoe goedkoper hoe beter wat mij betreft. Tenzij 't gevaarlijk wordt natuurlijk.
Precies. Als je dat op internet gaat zitten doen ben je echt extreem debiel man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik die jongen aan een vrouw wil helpen?
Hij moet toch ergens beginnen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Als je dat op internet gaat zitten doen ben je echt extreem debiel man.
Niet zo haten zuurpruim ga anders weer rokenquote:
Makkelijk om het zo af te doen ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo haten zuurpruim ga anders weer roken.
Wat zeur je nou ik probeer die jongen te helpen wat is jou manier?quote:
Ja, we hadden het begrepen ja. Je bent lollig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zeur je nou ik probeer die jongen te helpen wat is jou manier?
1 dag gestopt dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Monopoly het volgende:
21 weken gestopt, eergisteren wel 2 sigaretjes gerookt, maar dat was een extreem geval.
Ja ik lig in een deuk, jij niet dan? Hahahaha.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hadden het begrepen ja. Je bent lollig.
Ik 59 weken. Hah.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Monopoly het volgende:
21 weken gestopt, eergisteren wel 2 sigaretjes gerookt, maar dat was een extreem geval.
ik tel ze niet mee, ik had aanrijding gehad met de trein dus was nogal overstuur. Werkte wel donders kalmerend.quote:
Ja, die Mikey is echt extreem grappig af en toe. Daar kan je wel een leuke dag mee hebben volgens mij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik lig in een deuk, jij niet dan? Hahahaha.
ik help je weer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 dag gestopt dus.
Maar serieus, wel knap 21 weken.Ik ben mijn datum weer vergeten
Ah snap ik. Knap om dan niet weer te beginnen. Ik ben bang als ik er weer één rook dat ik weer vastzit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik tel ze niet mee, ik had aanrijding gehad met de trein dus was nogal overstuur. Werkte wel donders kalmerend.
Was ik ook, had gisteren en vandaag wel weer even "moeilijke" dagen, maar niet toegegeven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah snap ik. Knap om dan niet weer te beginnen. Ik ben bang als ik er weer één rook dat ik weer vastzit.
Gewoon spytooltje:quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank.Iets meer dan 5 maanden dus.
ff in m'n favorieten opslaan dit keer.
Oh ja, dat ding vergeet ik steeds. Extreem handig die spytoolquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon spytooltje:
Van: GGMM
Over: Gestopt
Dan naar juli scannen omdat ik wist dat het daar ergens was.
Pakt Davy me ook mee terugquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat ding vergeet ik steeds. Extreem handig die spytool
Als dat waar is neem ik tattoo van Overmars.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Overmars regelt nog even 7 miljoen voor Sulejmani.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
staat genoteerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat waar is neem ik tattoo van Overmars.
Ik vind dat altijd zo'n onzin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Monopoly het volgende:
Euro of roebel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Whatever, osx werkt iig en het blijft werken.quote:
Weet ik niet, als ze roebel bedoelen dan kom je uit op 175.000 euro. Voor Ozbiliz betaalde ze al 1 miljoen euro dus dat lijkt mij van niet.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Whatever, osx werkt iig en het blijft werken.
quote:Maar goed, laat je oneindige hmf kennis hier eens over schijnen. Mijn ouders hebben hier een draadloos netwerk, 4 apparaten kunnen daar perfect gebruik van maken maar nieuwe iPhones, iPads, Android dingen mogen er niet op. "Unable to join network"
Niks niet lollig maar makkelijk om,het zo af te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hadden het begrepen ja. Je bent lollig.
Geen DHCP, mac address filtering, niet ondersteunde encryption.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Whatever, osx werkt iig en het blijft werken.
Maar goed, laat je oneindige hmf kennis hier eens over schijnen. Mijn ouders hebben hier een draadloos netwerk, 4 apparaten kunnen daar perfect gebruik van maken maar nieuwe iPhones, iPads, Android dingen mogen er niet op. "Unable to join network"
Waar staat dit ook al weer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik faal helemaal_!
020 zie ik nog wel kampioen worden, maar PSV veels te laag gezet.
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
4. AZ
5. PSV
6. Vitesse
7. Heracles Almelo
8. FC Utrecht
9. NEC
10. RKC Waalwijk
11. Roda JC
12. FC Groningen
13. NAC
14. ADO Den Haag
15. PEC Zwolle
16. SC Heerenveen
17. VVV Venlo
18. Willem II
Klopt interessante dag ook vooral datum prikken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die Mikey is echt extreem grappig af en toe. Daar kan je wel een leuke dag mee hebben volgens mij.
Wat hebben die quotes nou weer met elkaar te maken johquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..].
En ja het is geen OSX.
Ikzelf heb hier OpenBSD op mijn servers, iMac, powermacs en macbook voor mijn videobewerken etc. en mijn windowsbakken voor het ''normale" werk.
O en dat probleem van je, geen idee. Geen zin in om over na te denken. OSX "werkt" sowieso brah.
Kan er een maximaal aantal verbindingen zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat hebben die quotes nou weer met elkaar te maken johThuis heb ik alles osx en alles werkt. Maar ik ben niet thuis maar op een netwerk met alleen maar windows.
Applequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat hebben die quotes nou weer met elkaar te maken johThuis heb ik alles osx en alles werkt. Maar ik ben niet thuis maar op een netwerk met alleen maar windows.
Hmm dacht dat ik het ook ergens had gepost, schijnbaar nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013
Netwerk weigert alles op dit moment. Andere laptops (Windows), Tablets, telefoons, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen DHCP, mac address filtering, niet ondersteunde encryption.
Kan van alles zijn.
Poeh, dat zou kunnen ja maar dat moet je in je modem / router even nakijken dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan er een maximaal aantal verbindingen zijn?
OMFG wat een faalgozert ben jijquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar staat uitvoeren in windows 7![]()
Aids dit
Mooie match was t manquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topic is hier
SPT / PDC WDC #29 Verwennerij
Nu Lewis - van Gerwen
Mijn chick kijkt godverdomme gewoon darten meequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, had liever Newton gezien.
Wade?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn chick kijkt godverdomme gewoon darten mee
Die ene gozert was trouwens erg arrogant.
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man.
Waarom kussen darters elkaar op de wang trouwens?
Zijn bang dat er hard in hun werphand wordt geknepen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man.
Waarom kussen darters elkaar op de wang trouwens?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn bang dat er hard in hun werphand wordt geknepen.
Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn bang dat er hard in hun werphand wordt geknepen.
Whiskywandelingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinMag onbeperkt kilometers maken en heb 5 dagen de tijd.
Sowieso de westkust rijden zit ik te overwegen.
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?
Heb het gevoel erin geluist te zijn....
Oh wacht, zie nu pas de auto... Geen whisky dan bradaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinMag onbeperkt kilometers maken en heb 5 dagen de tijd.
Sowieso de westkust rijden zit ik te overwegen.
Gisteren werd ik gebeld: "JE MOET NU KOMEN WANT <gezondheidsredenen>". Eerste keer in tijden dat ik bezopen weer achter t stuur ben gaan zitten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan heeft hij zo weinig aan die Opel van hem. Moet hij zich weer laten vliegen met de heli
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerstquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?
Heb het gevoel erin geluist te zijn....
Schijnt een film van te zijn ofzo? Dat vrouwen daar met valentijnsdag mannen ten huwelijk mogen vragen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerst
Alsof HMF het iets boeit, want anders moet hij zijn hele harem ten huwelijk vragen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerst
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alsof HMF het iets boeit, want anders moet hij zijn hele harem ten huwelijk vragen...
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnt een film van te zijn ofzo? Dat vrouwen daar met valentijnsdag mannen ten huwelijk mogen vragen?
Het was inderdaad slim om haar eerst te bezwangere. Toen kon ze gewoon weg niet meer weigeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.
Nee hoor, ik had nog backup kandidates.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was inderdaad slim om haar eerst te bezwangere. Toen kon ze gewoon weg niet meer weigeren.
Film heet 'leap year' schijnbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.
Klinkt alsof het alleen op 29 februari kan ipv Valentijnsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Film heet 'leap year' schijnbaar
quote:Anna Brady plans to travel to Dublin, Ireland to propose to her boyfriend Jeremy on February 29, leap day, because, according to Irish tradition, a man who receives a marriage proposal on a leap day must accept it.
OWWW scherp hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt alsof het alleen op 29 februari kan ipv Valentijnsdag
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt dus gewoon rooie wijven naaien
Mijn chick heeft rood haarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwd
Een keer, niks aan. Paardenmeisje ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwd
Paardenmeisjes hebben een eeltkutquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een keer, niks aan. Paardenmeisje ook
Jwtzlf. Maar je hebt mijn chick gezien toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij neukt louter pornosterren dus dat zit wel goed
En ze gaan op een paard lijken, met zo'n uitstekende smoel. Kijk maar naar samzzquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paardenmeisjes hebben een eeltkut
Als je goed neukt krijg je elke vrouw loco, ongeacht haarkleur of rasquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rood = vikingbloed he. Dat spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je goed neukt krijg je elke vrouw loco, ongeacht haarkleur of ras
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jwtzlf. Maar je hebt mijn chick gezien toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man weetMet zijn niggerdollo van 50cm hahahaha
Wat ben je toch weer tof.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OMFG wat een faalgozert ben jij
Serieus man, dat fucking balkje zie je METEEN als je op start klikt. Hoe kun je 'uitvoeren' nou niet vinden, het staat er frikking letterlijk.quote:
Hier staat "programma's en bestanden zoeken".quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man, dat fucking balkje zie je METEEN als je op start klikt. Hoe kun je 'uitvoeren' nou niet vinden, het staat er frikking letterlijk.
Er iets naast....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier staat "programma's en bestanden zoeken".
En nee, het werkt niet als uitvoeren.
Hoe de kontneuk werkt het niet als uitvoeren. Wat wil je uitvoeren dan wat daar niet kan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier staat "programma's en bestanden zoeken".
En nee, het werkt niet als uitvoeren.
Die "Run" functionaliteit zit gewoon in dat balkje, maar als je een apart uitvoervenster wil: Ooit eens gedacht aan windowsvlag + R(un)? Zo moeilijk is 't allemaal niet.quote:
Dat ben ik nu al weer kwijt wat ik mee moest joh. Ik werk nooit met windows, al 5 jaar niet meer, maar probeer hier bij de schoonouders die er nog minder van snappen dat netwerk aan de gang te krijgen. Dan kan ik alles zelf opzoeken en uitzoeken alleen vaak weet iemand hier het ook al wel. Maar dat was natuurlijk voor alles door HMF met zn bijdehante gekut moest beantwoord worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de kontneuk werkt het niet als uitvoeren. Wat wil je uitvoeren dan wat daar niet kan?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik nu al weer kwijt wat ik mee moest joh. Ik werk nooit met windows, al 5 jaar niet meer, maar probeer hier bij de schoonouders die er nog minder van snappen dat netwerk aan de gang te krijgen. Dan kan ik alles zelf opzoeken en uitzoeken alleen vaak weet iemand hier het ook al wel. Maar dat was natuurlijk voor alles door HMF met zn bijdehante gekut moest beantwoord worden.
Ik leer je godverdomme nog wat ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik nu al weer kwijt wat ik mee moest joh. Ik werk nooit met windows, al 5 jaar niet meer, maar probeer hier bij de schoonouders die er nog minder van snappen dat netwerk aan de gang te krijgen. Dan kan ik alles zelf opzoeken en uitzoeken alleen vaak weet iemand hier het ook al wel. Maar dat was natuurlijk voor alles door HMF met zn bijdehante gekut moest beantwoord worden.
Ik heb toch al 1000x gezegd nu dat ik nooit werk met windowsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die "Run" functionaliteit zit gewoon in dat balkje, maar als je een apart uitvoervenster wil: Ooit eens gedacht aan windowsvlag + R(un)? Zo moeilijk is 't allemaal niet.
Windowstoets + D(esktop)
Windowstoets + P(rint)
Nou, wat zou run dan zijn?.
Kijk op je toetsenbord. Er staat een windowsvlag. Drie keer raden wat 'windowstoets' impliceert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch al 1000x gezegd nu dat ik nooit werk met windowsIk weet niet eens wat een windowstoets is man
Zo klinkt het wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Windows toets is hetzelfde als Command bij Mac, of niet?
Installeer even teamviewer, dan regel ik alles voor je. Wat zijn de issues die je hebt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er nu dus ook mee gestopt en het nr van de computerman op een briefje geschreven
Klopt. Via bootcamp is je commandtoets je 'windowstoets'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Windows toets is hetzelfde als Command bij Mac, of niet?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Installeer even teamviewer, dan regel ik alles voor je. Wat zijn de issues die je hebt?
Wat is bootcamp?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Via bootcamp is je commandtoets je 'windowstoets'.
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaidquote:
Dan is er echt iets mis met jequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaid
Dat is zo fucking falend he. Even serieus. Koop dan geen AIO. Ik heb op mijn macs ook Windows staan, maar ik heb OSX echt nodig voor o.a. FCP.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaid
Godverdomme groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is dat een slecht idee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar die balk onder in start is dus in feite de uitvoeren balk alleen staat uitvoeren er niet meer
Ik zeg niet dat het een slecht idee isquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat een slecht idee?
Die balk is "zoeken", uitvoeren etc. allen in een.
Als je kladblok wilt hebben, druk je op de windowsvlag op je toetsenbord, typ je 'kla', enter er overheen en BOEM kladbok geopend.
Superhandig, kankerveel functioneler dan de finder in Mac.
Finder is echt niet sneller dan de indexering van Windows man. Sowieso is HFS kankerinferieur aan het worden en wordt het tijd dat OSX overgaat naar ZFS. Maarja, Apple innoveert al jaren niet meer op het gebied van filesystems helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een slecht idee isDe
is voor mezelf.
Wat er anders is aan finder snap ik niet, zelfde functionaliteit. Enkel vele malen sneller op de Mac.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Saaie kankernichten in dat pijltjesgooitopic zeg
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
varkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerlekker dat kankerdarts. Nu naar de kankercdonalds.
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Handig al dat gekanker in andere subforums.![]()
Het levert overal een ban op behalve in dit topic.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel weer duidelijk wie de vrouwtjeshosselaar van de twee is
Rustig man. Darten is de enige 'sport' waar 2 spelers met het downsyndroom op het hoogste niveau mogen uitkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man. Darten is de enige 'sport' waar 2 spelers met het downsyndroom op het hoogste niveau mogen uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |