Jij hebt toch geen wijf?quote:
Nee, maar wel een schaap. Telt dat ook?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar wel een schaap. Telt dat ook?
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.quote:
In hun bijzijn verwoord je 'wijf' anders toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.
die trainer kan er ook niets van johquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef E.H. het volgende:
[..]
Veel blessures bij Aston Villa, hè. Valt alles uit elkaar.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In hun bijzijn verwoord je 'wijf' anders toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, ben nog geen wijf tegen gekomen waar ik het langer dan een week mee vol heb kunnen houden.
twitter:MarioBaloltelli twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:18:44If you're ever feeling down or worthless, depressed or suicidal, just think to yourself, it could be worse, you could be an Aston Villa fan. reageer retweet
die ene fritsflits vindt alles klote en slechtquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Mensen in het top2000 topic hebben geen smaak, weten we dat ook weer
Ik vind van alles klote en slecht en ze vinden het allemaal fantastischquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die ene fritsflits vindt alles klote en slecht
Ik heb mijn pogingen tot luisteren ook opgegeven. Na 2 nummers zette ik het alweer af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Mensen in het top2000 topic hebben geen smaak, weten we dat ook weer
Ik vind dat je een coole UI hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn pogingen tot luisteren ook opgegeven. Na 2 nummers zette ik het alweer af.
Ja bah, moet je naar buiten enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me serieus af wat mensen hebben met schaatsen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me serieus af wat mensen hebben met darten.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een coole UI hebt.
Van jou altijd.quote:
Knap dat je daar om kan lachen. Ik erger me serieus kapot aan dat soort mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest trouwens wel ontzettend lachen gisteren toen die commentator zei dat Phil Taylor de grootste sportman ooit is en daarna de prestaties van Michael Jordan bagatelliseerde.
Ik vind LR een betere user dan jou moet ik zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou altijd.
Daarnaast heb ik hem gemaakt, dus pak ik mijn credits gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongoolquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest trouwens wel ontzettend lachen gisteren toen die commentator zei dat Phil Taylor de grootste sportman ooit is en daarna de prestaties van Michael Jordan bagatelliseerde.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind LR een betere user dan jou moet ik zeggenDat ligt verder niet aan GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van buiten moest ik lachen maar van binnen huilde ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou altijd.
Daarnaast heb ik hem gemaakt, dus pak ik mijn credits gewoon.
[..]
Knap dat je daar om kan lachen. Ik erger me serieus kapot aan dat soort mensen.
Zeker weten, GGMM zit nu huilend met zijn avondeten voor de computer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt verder niet aan GGMM
Ik heb m'n pizza al op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, GGMM zit nu huilend met zijn avondeten voor de computer.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef ValHallen het volgende:
Toen keek ik ook geloof ik. Jordan was toch een voorbeeld van een sporter welke niet begreep dat je als sporter beter kon stoppen op je hoogtepunt. Iets waar de darter in kwestie ondanks zijn successen nog lang niet aan zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van buiten moest ik lachen maar van binnen huilde ik.
Dan geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Hopelijk scoort Anita 2 keer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |