Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En jij? 2 weekjes kerst natuurlijk?
Ga gewoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet eigenlijk naar het winkelcentrum, maar ik voel dat het zo fucking druk is![]()
![]()
Doei.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok je hebt me overgehaald.
Tot zo.
Tot ooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok je hebt me overgehaald.
Tot zo.
Toeval.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees net iets over Tristan. Dit geeft me een heel naar gevoel Stijn.
Die supporter die de 'dader' daarna wel een zet durft te gevenquote:
Stream?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan nergens voetbal kijkenGeen sport 1 hier in Zeeland
Probeer ik maar overal staat channel down enzo. Ik ben geen digitale held.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die supporter die de 'dader' daarna wel een zet durft te geven
[..]
Stream?
welke wedstrijd?quote:
tunin inquote:
twitter:sanderpot twitterde op woensdag 26-12-2012 om 22:43:36Als ze fuurwerk afschafe gaan honderde winkels faihiet reageer retweet
Doen we het gewoon nog een keer, omdat die leuk is toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is gisteren ook al gepost.
Mij best.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doen we het gewoon nog een keer, omdat die leuk is toch?
quote:
Ja meestal wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn jouw manier van katerverwerking?
quote:
De enige rol die hij met overtuiging speelt is dan ook die van een verslaafde.quote:
Lekker kort pittig kapselquote:
Mooie spekarmen ookquote:
En terechtquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hier een maand ban voor krijgen
Faalbedrijf waar je het gevoel hebt onderdeel te zijn in een soort van tellsellreclame .quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Krappe zitplaatsen. Doe dan gewoon Transavia of iets dergelijks. Over paar weken mag ik weer met Easyjet, dat is ook altijd een drama...
Ik ook niet, snap nooit hoe mensen dat doenquote:
Beats by Dre?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver mijn koptelefoon valt stuk. Die dingen zijn al zo duur als je een beetje kwaliteit wil
Oh dus dan kan je het niet hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt hier de Iphone ik de Nokia.
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver mijn koptelefoon valt stuk. Die dingen zijn al zo duur als je een beetje kwaliteit wil
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.
Slimme Henkiequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Beats by is status maar kwalitatief niet meer dan degelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dus dan kan je het niet hebben?
Ik heb best lang met deze koptelefoon gedaan. Maar nu is hij dood, die koptelefoon met zijn lach.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope. Beats by is status maar kwalitatief niet meer dan degelijk.
Voor een paar tientjes vlieg je op en neer naar Londen, Milaan noem maar op. Dan moet je geen luxe stoelen verwachten waar de stewardess langskomt om er een ouderwetse trek aan te geven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Faalbedrijf waar je het gevoel hebt onderdeel te zijn in een soort van tellsellreclame .
Welke koop je dan steeds weer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat ze vallen. Dat snoer is altijd zo lang en ik ben extreem onhandig.
Oh, zo een heb ik er.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes vlieg je op en neer naar Londen, Milaan noem maar op. Dan moet je geen luxe stoelen verwachten waar de stewardess langskomt om er een ouderwetse trek aan te geven.
Jawel. Zoveel zelfs dat iemand speciaal een plaatje voor me op zoektquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.
20:10 Wes Newton - James Wadequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacied, is er vandaag nog boeiend darten op TV?
Ik ben ook geen nobody.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Zoveel zelfs dat iemand speciaal een plaatje voor me op zoekt
Boeiend, die dikke pad slaat toch dicht tegen Taylorquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
MORGEN TAYLOR - VAN BARNEVELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja of die namaaksigaretten. Ik zet meestal gewoon een muziekje op, want dat verkopen gaat letterlijk de hele vlucht door.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar serieus man. Ik haakte af toen ze begonnen over Ryanair kraskaarten, waar de winst meteen uitbetaald werd in het vliegtuig.
Ik ga vandaag niet kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:10 Wes Newton - James Wade
en om 22:10 de kraker van de dag Adrian Lewis - Michael van Gerwne
MORGEN TAYLOR - VAN BARNEVELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee joh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeiend, die dikke pad slaat toch dicht tegen Taylor.
Echt té pijnlijk gewoon man die verkooppraktijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of die namaaksigaretten. Ik zet meestal gewoon een muziekje op, want dat verkopen gaat letterlijk de hele vlucht door.
Wut?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo is die vrouw van Barney nog steeds bij hem? Was er niet iets met een sextape ofzo wat uitgelekt was?
Geef eens een link. Je weet dat jij mijn idool bent en ik je graag na doe, en ik heb zo snel mogelijk een nieuwe koptelefoon nodig. De cultuurbarbaren in mijn directe omgeving stellen mijn muziek hard op niet echt op prijs.quote:
Wtf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort prijzen dus.Een retourtje Utrecht is nog duurder.
De neukquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt het er over, je bent verdacht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom weet niemand van die sextape? Ik heb hem niet gezien hoor. Ik bedoel.. wie wil dat nou zien?
Heb je die 10k nou nog ontvangen of niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom weet niemand van die sextape? Ik heb hem niet gezien hoor. Ik bedoel.. wie wil dat nou zien?
Ja, behalve dat die shit dus nog zonder de verplichte kosten is voor inchecken (10tje), kiezen van een zitplek (5 euro ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb AKG'squote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef eens een link. Je weet dat jij mijn idool bent en ik je graag na doe, en ik heb zo snel mogelijk een nieuwe koptelefoon nodig. De cultuurbarbaren in mijn directe omgeving stellen mijn muziek hard op niet echt op prijs.
Nog niet, de schoftquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je die 10k nou nog ontvangen of niet?
Hij werd gechanteerd dat zijn sextape zou uitlekken, maar die gozer werd opgepakt. En ze vonden bij hem ook geen sextape.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik merk dat die van mij toch iets duurder is dan 20 euro.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef eens een link. Je weet dat jij mijn idool bent en ik je graag na doe, en ik heb zo snel mogelijk een nieuwe koptelefoon nodig. De cultuurbarbaren in mijn directe omgeving stellen mijn muziek hard op niet echt op prijs.
Is bullshit, komt niks bij. Hooguit wat minieme kosten afhankelijk van wat voor soort CC je gebruikt. Kan je allemaal zelf voor kiezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, behalve dat die shit dus nog zonder de verplichte kosten is voor inchecken (10tje), kiezen van een zitplek (5 euro ofzo) en volgens mij luchthavenbelastingen etc.
En dan moet je nog naar Naziland vanuit Rotterdam, ook niet goedkoop... En dan is je ticket dus ineens zomaar 70 / 80 euro.
Deze moet je hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat die van mij toch iets duurder is dan 20 euro.
http://www.pixmania.nl/nl(...)d=4973&CodePromo=oui
Deze heb ik.
Je moet toch online inchecken? Toen ik naar mallorca ging afgelopen jaar moest dat iig. Dat was een tientje. En we moesten ook een zitplaats aanklikken, werden ook kosten aan verbonden. Luchthavenbelasting kenden ze daar dan weer nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bullshit, komt niks bij. Hooguit wat minieme kosten afhankelijk van wat voor soort CC je gebruikt. Kan je allemaal zelf voor kiezen.
Ik hou niet van dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze moet je hebben
http://eu.akg.com/akg-product-detail-eu/q-350.html
Ze hebben op hun site gewoon een stukje: Hoe kan ik optionele kosten vermijden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bullshit, komt niks bij. Hooguit wat minieme kosten afhankelijk van wat voor soort CC je gebruikt. Kan je allemaal zelf voor kiezen.
Online inchecken is gratis. Je kan kiezen voor priority en je kan kiezen voor zelf je plaatsen uitzoeken, dan kost het inderdaad wat extra. Maar dat hoeft allemaal niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet toch online inchecken? Toen ik naar mallorca ging afgelopen jaar moest dat iig. Dat was een tientje. En we moesten ook een zitplaats aanklikken, werden ook kosten aan verbonden. Luchthavenbelasting kenden ze daar dan weer niet
je deed per ongeluk iets dikgedruktquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hebben op hun site gewoon een stukje: Hoe kan ik optionele kosten vermijden?
Bij Ryanair zijn alle optionele kosten zo opgezet om passagiers aan te moedigen te reizen voor een lage prijs, zodat Ryanair kosten kan besparen en deze besparingen kan doorvoeren in de tarieven voor u en uw familie. Hier vindt u een overzicht over hoe u de optionele kosten kunt vermijden:
Creditcard kosten – zijn te vermijden door te betalen met debitcard of ELV (alleen Duitsland)
Toeslag instappen met prioriteit - is te vermijden door de service niet te selecteren.
Stoelreserveringstarief - is te vermijden door de service niet te selecteren.
Tarief heruitgave boardingkaart op de luchthaven - kan vermeden worden door uw online boardingkaart te printen en op luchthaven van vertrek te tonen.
Tarief in te checken bagage - is te vermijden door te reizen zonder ingecheckte bagage.
Toeslag overbagage - is te vermijden door te voldoen aan de door Ryanair aangegeven bagage beperkingen.
Tarief online inchecken - is te vermijden door een vlucht aan te schaffen via een advertentie met de laagst aangegeven prijs die geen toeslag bevat voor online inchecken.. Kankerbriljant dit
Voor onderweg meer dan prima, maar als ik achter mijn computer muziek luister o.i.d. heb ik echt 100x liever een koptelefoon.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze moet je hebben
http://eu.akg.com/akg-product-detail-eu/q-350.html
Jawel, die oordopjes vind ik gewoon lastig. Heb liever van die grote dingen waar alle voetballers mee lopen.quote:
Ik heb Sennheiser HD415, best okayquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor onderweg meer dan prima, maar als ik achter mijn computer muziek luister o.i.d. heb ik echt 100x liever een koptelefoon.
Zet een ieuwe trend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, die oordopjes vind ik gewoon lastig. Heb liever van die grote dingen waar alle voetballers mee lopen.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor onderweg meer dan prima, maar als ik achter mijn computer muziek luister o.i.d. heb ik echt 100x liever een koptelefoon.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Online inchecken is gratis. Je kan kiezen voor priority en je kan kiezen voor zelf je plaatsen uitzoeken, dan kost het inderdaad wat extra. Maar dat hoeft allemaal niet.
True fucking story.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
Dus die 16 euro is gewoon de prijs die je uiteindelijk betaalt. Dan moet je ook niet gaan zeiken over die vliegende reclamezuil en krappe zitplaatsen imo.
Welke auto heb je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En onderweg luister ik muziek wel in m'n auto, dus ik heb de luxe dat ik die dingen helemaal niet nodig heb.
Gewoon een simpele Fiesta. Als ik echt werk heb kijk ik wel verder dan 'ik moet kunnen rijden'.quote:
Ja mooi toch. Weekendjes weg zijn tegenwoordig bijna nog goedkoper dan dat je in je eigen stad blijft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik heb door jou zojuist maar een reisje london geboekt vanuit eindhoven. 23 tot 26 gaan we.
.
gasselterboerveenschemondquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
Iemand nog een leuke stad om naartoe te gaan?
Ze kunnen het bij Sennheiser wellicht ook bij 5 modellen houden ipv 100.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb Sennheiser HD415, best okay
Delft, genoeg kerken om te bezoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
Iemand nog een leuke stad om naartoe te gaan?
Wanneer denk je dat je 'echt' werk hebt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een simpele Fiesta. Als ik echt werk heb kijk ik wel verder dan 'ik moet kunnen rijden'.
Niets mis mee:quote:
Ik ga vanuit Eindhofeuh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
En Weeze is ook echt het meest ideale vliegveldje ooit.
True story, 2 keer vanaf gevlogen en ging als een tietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Die van mij glimt wel iets minderquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je 'echt' werk hebt?
[..]
Niets mis mee:
[ afbeelding ]
november 2013 is m'n studie -hopelijk- afgerond, dus daarna zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer denk je dat je 'echt' werk hebt?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze kunnen bij Sennheiser het wellicht ook bij 5 modellen houden ipv 100.
welke studiequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
november 2013 is m'n studie -hopelijk- afgerond, dus daarna zou wel fijn zijn.
Moet je ook veel meer wassen, debiel.quote:
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
november 2013 is m'n studie -hopelijk- afgerond, dus daarna zou wel fijn zijn.
Vrijetijds managementquote:
Ja is echt perfect. In februari waarschijnlijk een lang weekend Warschau, dat wordt weer lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
Ben jij dat Willems?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja is echt perfect. In februari waarschijnlijk een lang weekend Warschau, dat wordt weer lachen
Verscheur geen bijbel. Die vieze Katholieke zetten je zo 2 jaar vast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja is echt perfect. In februari waarschijnlijk een lang weekend Warschau, dat wordt weer lachen
Poolse hoeren neuken etc?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga me daar de tering zuipen. Goffetomme.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verscheur geen bijbel. Die vieze Katholieke zetten je zo 2 jaar vast.
Polenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil al een tijdje naar Belfast maar krijg maar geen mensen meequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weetock. Weleens in Sachsenhausen geweest, de rillingen lopen over je lijf heen. Nare shit hadden die moffen daar.quote:
Belfast schijnt echt kan-ker-hard te wezen ja. Maatjes van mij zijn vorig jaar naar Dublin geweest, die hebben zich ook wel vermaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil al een tijdje naar Belfast maar krijg maar geen mensen mee
Eerst maar weer eens newcastle in het nieuwe jaar.
Nog nooit in Polen geweest, maar het lijkt me echt classic.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Polen
Wel eens in Krakau geweest, best geinig
We zaten te zuipen, loopt er een dikke gozer zonder shirt naar binnen met een een tattoeage van Hitler op z'n achterhoofd en een grote adelaar met een hakenkruis op z'n borstquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog nooit in Polen geweest, maar het lijkt me echt classic.
Ik ga dit jaar weer naar Dublinquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Belfast schijnt echt kan-ker-hard te wezen ja. Maatjes van mij zijn vorig jaar naar Dublin geweest, die hebben zich ook wel vermaakt.
Jaaaaaaa daaaaaaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
We zaten te zuipen, loopt er een dikke gozer zonder shirt naar binnen met een een tattoeage van Hitler op z'n achterhoofd en een grote adelaar met een hakenkruis op z'n borst
Begon een beetje in het Pools te schreeuwen. Boeiend wel
Sachsenhausen was eng ja, gewoon nog bloed op de muur dit dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weetock. Weleens in Sachsenhausen geweest, de rillingen lopen over je lijf heen. Nare shit hadden die moffen daar.
Neger wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
We zaten te zuipen, loopt er een dikke gozer zonder shirt naar binnen met een een tattoeage van Hitler op z'n achterhoofd en een grote adelaar met een hakenkruis op z'n borst
Begon een beetje in het Pools te schreeuwen. Boeiend wel
Doe gewoon zoiets. Kan er ook niets fout gaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
We waren de dag daarvoor ook naar Auschwitz geweest, hij werd vriendelijk naar buiten begeleidquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neger wat?
Bij dat soort gasten lijkt het me altijd leuk dat er een paar negers a la BMI aan komen wandelen.
Ik ben ook in Hohenschonhausen geweest, was een Stasi gevangenis. Die moffen wisten wel hoe ze wat informatie los moesten krijgen hoor, daar kunnen ze in Guantanamo nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sachsenhausen was eng ja, gewoon nog bloed op de muur dit dat.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen zijn gekke mensen, en dan niet op een prettige manier.
Dat filmpje van een KKK'er die een grote doos kado krijgt, hem openmaakt en POEF, een neger springt omhoog uit het doosje als een jack-in-the-boxquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neger wat?
Bij dat soort gasten lijkt het me altijd leuk dat er een paar negers a la BMI aan komen wandelen.
Mooi kut voor jou danquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En al helemaal niet als je een mof bent.
![]()
Door jullie ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
We waren de dag daarvoor ook naar Auschwitz geweest, hij werd vriendelijk naar buiten begeleid
Die heb ik nu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doe gewoon zoiets. Kan er ook niets fout gaan.
Die zijn goed. Hoe kan je die nu laten vallen? Al heeft die wel een tyfuslang snoer.quote:
Polen zal nog wel redelijk anti Duits zijn door de bombardementen, maar in de meeste landen uit die omgeving was Rusland het kwaad in de tweede wereldoorlog en niet Duitsland.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En al helemaal niet als je een mof bent.
![]()
Eens kijken, ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doe gewoon zoiets. Kan er ook niets fout gaan.
Gezellig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
2 opgefokte gasten van ons, 2 barmannen en 2 wazige anabolen-polen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, die Polen halen gewoon bier voor jou.
Deze heb ik nu, dus deze heb ik vooralsnog niet laten vallen. Maar dat snoer gaat gegarandeerd ergens achter blijven haken waardoor hij weer kapot is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Die zijn goed. Hoe kan je die nu laten vallen?
Wutquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Poolse vriendin van mn neef die bij Slinge uitstapt. "Niggers, niggers... look at all the niggers!"
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen zal nog wel redelijk anti Duits zijn door de bombardementen, maar in de meeste landen uit die omgeving was Rusland het kwaad in de tweede wereldoorlog en niet Duitsland.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan sla jij ze gewoon naar de kanker, want zo rol jij gewoon.
Polen in bepaalde dorpjes staan met fototoestellen in de aanslag als er een neger in de stad is. Gaat als een lopend vuurtje de stad door. Zoiets hebben ze nog noooooooit gezienquote:
Het beloofde landquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Polen in bepaalde dorpjes staan met fototoestellen in de aanslag als er een neger in de stad is. Gaat als een lopend vuurtje de stad door. Zoiets hebben ze nog noooooooit gezien.
Een buurman van een maatje van mij stookt die shit in zijn huis. Één keer nooit meer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet niet meer precies hoe je het spelt maar slibowicza wodka (oid)
Goed spul...
Ik 2, eentje doet het geluid het van, de andere doet de microfoon het nog van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
wie heeft hier een koptelefoon voor PC dan?
Dat verhaal vertelde Johan Derksen ook. Maar dan over een volkswijk in Nijmegen. Zou Caland nu nog steeds de krant bellen als er een neger door zijn straat fietst?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Polen in bepaalde dorpjes staan met fototoestellen in de aanslag als er een neger in de stad is. Gaat als een lopend vuurtje de stad door. Zoiets hebben ze nog noooooooit gezien.
Dat heb ik nu al regelmatig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze heb ik nu, dus deze heb ik vooralsnog niet laten vallen. Maar dat snoer gaat gegarandeerd ergens achter blijven haken waardoor hij weer kapot is.
Kon weleens leuk vuurwerk opleverenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een buurman van een maatje van mij stookt die shit in zijn huis. Één keer nooit meer.
Draadloze audio is inferieur.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
Niet al je audioapparatuur draadloos hebbenFalers.
De HD202 kopen dan. Wat superleuk dat wij nu dezelfde koptelefoon delenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze heb ik nu, dus deze heb ik vooralsnog niet laten vallen. Maar dat snoer gaat gegarandeerd ergens achter blijven haken waardoor hij weer kapot is.
Ik bel dan meestal de politie dat er iemand met mijn iets vandoor is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal vertelde Johan Derksen ook. Maar dan over een volkswijk in Nijmegen. Zou Caland nu nog steeds de krant bellen als er een neger door zijn straat fietst?
quote:
Heb je lang over deze nagedacht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bel dan meestal de politie dat er iemand met mijn iets vandoor is.
De echte kenner weet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!
Nooit van 'digitaal signaal' gehoord? Knap als jij het verschil hoort tussen een digitaal signaal met ECC correctie, en een bekabelde variant..
Ik vind dit ook heel leuk ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De HD202 kopen dan. Wat superleuk dat wij nu dezelfde koptelefoon delen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!
Nooit van 'digitaal signaal' gehoord? Knap als jij het verschil hoort tussen een digitaal signaal met ECC correctie, en een bekabelde variant..
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je lang over deze nagedacht?
HDMI kabels van de Actionquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in beter beeld via een Monster-HDMI kabel t.o.v. chinese meukkabel?
Pretty much: HDMI Kabelsquote:
Daar zit ook verschil tussen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in beter beeld via een Monster-HDMI kabel t.o.v. chinese meukkabel?
Caland loopt alleen buiten als het donker is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal vertelde Johan Derksen ook. Maar dan over een volkswijk in Nijmegen. Zou Caland nu nog steeds de krant bellen als er een neger door zijn straat fietst?
Niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over een afstand van drie kilometer ja
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
Heb ook expres het prijskaartje erop gelaten, zodat mensen kunnen zien.
Dat boeit me geen reet. Ben tegen twaalven toch al te starnakel om mijn telefoon vast te houdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat tijdens de jaarwisseling het mobiele netwerk en whatsapp overeind blijven?
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.
Als ik mijn bril op doe kan ik ook alles vet goed zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chinese meuk, cheapo man. Ik heb een HDMI kabel van 300 euro, kan alles vet goed zien.
Ik snap niet hoe jij er bij komt dat er verschil zit in HDMI kabels, het is digitaal. Het komt aan of het komt niet aan, het werkt wel of het werkt niet. Geen verschil dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.
Persoonlijke ervaringen zijn nutteloos. Digitaal signaal is heel simpel: het werkt, of het werkt niet. Interferentie is mogelijk, maar daar zijn de ECC-correcties voor. Hoge mate van interferentie leidt dus maximaal tot een compleet wegvallen van het signaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
HMF/TwenteFC onderbouw je stelling anders even buiten persoonlijke ervaringen. Anders zitten we straks weer een uur welles of nietus te spelen met een toenemend aantal smileys.
Zo, nu je weer onderwezen bent ga ik koffie zuipen.quote:Digitaal signaal
HDMI is een van de nieuwere standaarden die, net zoals DVI, gebruikmaakt van een digitale aansluiting. In tegenstelling tot analoge kabels als S-video, Component en coax is het digitale signaal niet afhankelijk van de kwaliteit van de kabel. Dat signaal is namelijk niet onderhevig aan storingen of interferenties van andere toestellen.
Zolang er genoeg data zijn voor de ontvanger om beeld en klank te vormen, is er resultaat zichtbaar. Is er niet genoeg informatie, dan krijg je gewoon niets te zien. Het maakt met andere woorden niet uit of je nu een HDMI-kabel van 150 euro kiest of een van 5 euro: het eindresultaat is steeds hetzelfde.
Beetje kwaliteit kopen is wel handigquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ductape mofo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje kwaliteit kopen is wel handig
Mijn displayport naar hdmi stekker is volkomen uit elkaar geflikkerd, het plastic om de stekker zelf heen
Bedankt, en succes. Ik ga nog even verder treuren over mijn overleden koptelefoon.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen zijn nutteloos. Digitaal signaal is heel simpel: het werkt, of het werkt niet. Interferentie is mogelijk, maar daar zijn de ECC-correcties voor. Hoge mate van interferentie leidt dus maximaal tot een compleet wegvallen van het signaal.
Digitaal: het werkt, of het werkt niet.
Zie ook:
[..]
Zo, nu je weer onderwezen bent ga ik koffie zuipen.
Displayport heeft haakjes die hem in je port houden en een knopje om hem los te krijgen dus geen optiequote:
Ik heb mini-DP op mijn mac, zou het niet weten. Geen haakjes daar iig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Displayport heeft haakjes die hem in je port houden en een knopje om hem los te krijgen dus geen optie
Fullgrown DP op mijn Lenovo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb mini-DP op mijn mac, zou het niet weten. Geen haakjes daar iig.
Sowieso allemaal kutstandaarden. Heb ook zo'n hekel aan HDMI. Maximaal 10 meter aangeraden door die idioten van het consortium.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Fullgrown DP op mijn Lenovo.![]()
fucking onhandig
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat tijdens de jaarwisseling het mobiele netwerk en whatsapp overeind blijven?
Ik beantwoord gewoon alles de volgende dag met: "Ok.."quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.
Hoi Don.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.
Waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Maar om 00:00 bellen heb ik maar opgegeven.
Om 00:00 moet je de lekkerste wijven om je heen zoenen man, niet aan de telefoon hangen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe wil Barbie altijd persoonlijk feliciteren met een nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen?
owwwwwwquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe wil Barbie altijd persoonlijk feliciteren met een nieuwe jaar.
Ja of iets erna. Volgens mij kan je meestal rond 1 uur wel weer een beetje gebruik maken van dat netwerk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen?
Even gezellig paps en mams bellen of moet je je chick tevreden houden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of iets erna. Volgens mij kan je meestal rond 1 uur wel weer een beetje gebruik maken van dat netwerk.
Ik weet niet hoe ze het flikt, maar klokslag 0:00 hangt ieder jaar mijn oma aan de lijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst mijn oma en daarna mijn ouders natuurlijk. Als een baas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even gezellig paps en mams bellen of moet je je chick tevreden houden?
Mister familymanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst mijn oma en daarna mijn ouders natuurlijk. Als een baas.
Hoe vroeg komen ze dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
De hele familie van m'n pa komt de 1e langs
Ze gunnen me m'n kater niet
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
2 januari ergens in de avond komen binnenwandelen terwijl je telefoon al een dag leeg is vinden ouders doorgaans ook niet zo leuk kan ik je vertellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
2 januari ergens in de avond komen binnenwandelen terwijl je telefoon al een dag leeg is vinden ouders doorgaans ook niet zo leuk kan ik je vertellen.
Nog hinderlijker, een vlucht die zoveel vertraagd is dat je om 0.00 nog in het vliegtuig zit met alleen maar oude, lelijke (geile) stewardessen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ohja, vannacht met mijn dronken waffel verkeerd geklikt op de sigarettenautomaatNu heb ik Gauloises Rood i.p.v. Blauw
Dat het je longkanker maar mag versnellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ohja, vannacht met mijn dronken waffel verkeerd geklikt op de sigarettenautomaatNu heb ik Gauloises Rood i.p.v. Blauw
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat het je longkanker maar mag versnellen.
Nou nou nou, da's ook niet aardigquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Rood is lightquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom heb je dat? Dat is echt kenkerranzig namelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Haha goed bezig, maar nog altijd beter dan Marlboro Mixed Flavour
Ik eet alleen een patatje als ik naar De Kuip ga. Anders nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Straks weer lekker naar de snackbar Happel?
Rest van de week pizza of doner?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik eet alleen een patatje als ik naar De Kuip ga. Anders nooit.
Ok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
FOK laadt tegenwoordig UI's pas in als je naar boven/onder scrollt, dat is zeer onhandig.
Zie hier een voorbeeld.
[ afbeelding ]
Lijkt nu net alsof dit 2 verschillende personen zijn.
Dan kook ik zelf, jonguh. Altijd vers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rest van de week pizza of doner?
Ik heb geen zin om te kokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf, jonguh. Altijd vers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |