quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
2 januari ergens in de avond komen binnenwandelen terwijl je telefoon al een dag leeg is vinden ouders doorgaans ook niet zo leuk kan ik je vertellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
2 januari ergens in de avond komen binnenwandelen terwijl je telefoon al een dag leeg is vinden ouders doorgaans ook niet zo leuk kan ik je vertellen.
Nog hinderlijker, een vlucht die zoveel vertraagd is dat je om 0.00 nog in het vliegtuig zit met alleen maar oude, lelijke (geile) stewardessen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ohja, vannacht met mijn dronken waffel verkeerd geklikt op de sigarettenautomaatNu heb ik Gauloises Rood i.p.v. Blauw
Dat het je longkanker maar mag versnellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Ohja, vannacht met mijn dronken waffel verkeerd geklikt op de sigarettenautomaatNu heb ik Gauloises Rood i.p.v. Blauw
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat het je longkanker maar mag versnellen.
Nou nou nou, da's ook niet aardigquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Rood is lightquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom heb je dat? Dat is echt kenkerranzig namelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Haha goed bezig, maar nog altijd beter dan Marlboro Mixed Flavour
Ik eet alleen een patatje als ik naar De Kuip ga. Anders nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Straks weer lekker naar de snackbar Happel?
Rest van de week pizza of doner?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik eet alleen een patatje als ik naar De Kuip ga. Anders nooit.
Ok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
FOK laadt tegenwoordig UI's pas in als je naar boven/onder scrollt, dat is zeer onhandig.
Zie hier een voorbeeld.
[ afbeelding ]
Lijkt nu net alsof dit 2 verschillende personen zijn.
Dan kook ik zelf, jonguh. Altijd vers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rest van de week pizza of doner?
Ik heb geen zin om te kokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dan kook ik zelf, jonguh. Altijd vers.
Meerdere keren op dezelfde manier als jijquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom heb je dat? Dat is echt kenkerranzig namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |