Displayport heeft haakjes die hem in je port houden en een knopje om hem los te krijgen dus geen optiequote:
Ik heb mini-DP op mijn mac, zou het niet weten. Geen haakjes daar iig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Displayport heeft haakjes die hem in je port houden en een knopje om hem los te krijgen dus geen optie
Fullgrown DP op mijn Lenovo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb mini-DP op mijn mac, zou het niet weten. Geen haakjes daar iig.
Sowieso allemaal kutstandaarden. Heb ook zo'n hekel aan HDMI. Maximaal 10 meter aangeraden door die idioten van het consortium.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Fullgrown DP op mijn Lenovo.![]()
fucking onhandig
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat tijdens de jaarwisseling het mobiele netwerk en whatsapp overeind blijven?
Ik beantwoord gewoon alles de volgende dag met: "Ok.."quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je weer van die schijtlollige appjes een dag van tevoren met alvast een gelukkig nieuwjaar, ben maar met de lelijkste begonnen.
Hoi Don.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, misschien ben je echt de lelijkste.
Waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Maar om 00:00 bellen heb ik maar opgegeven.
Om 00:00 moet je de lekkerste wijven om je heen zoenen man, niet aan de telefoon hangen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe wil Barbie altijd persoonlijk feliciteren met een nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen?
owwwwwwquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe wil Barbie altijd persoonlijk feliciteren met een nieuwe jaar.
Ja of iets erna. Volgens mij kan je meestal rond 1 uur wel weer een beetje gebruik maken van dat netwerk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen?
Even gezellig paps en mams bellen of moet je je chick tevreden houden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of iets erna. Volgens mij kan je meestal rond 1 uur wel weer een beetje gebruik maken van dat netwerk.
Ik weet niet hoe ze het flikt, maar klokslag 0:00 hangt ieder jaar mijn oma aan de lijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst mijn oma en daarna mijn ouders natuurlijk. Als een baas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even gezellig paps en mams bellen of moet je je chick tevreden houden?
Mister familymanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst mijn oma en daarna mijn ouders natuurlijk. Als een baas.
Hoe vroeg komen ze dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
De hele familie van m'n pa komt de 1e langs
Ze gunnen me m'n kater niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |