Ik vind dit ook heel leuk ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De HD202 kopen dan. Wat superleuk dat wij nu dezelfde koptelefoon delen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!
Nooit van 'digitaal signaal' gehoord? Knap als jij het verschil hoort tussen een digitaal signaal met ECC correctie, en een bekabelde variant..
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je lang over deze nagedacht?
HDMI kabels van de Actionquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in beter beeld via een Monster-HDMI kabel t.o.v. chinese meukkabel?
Pretty much: HDMI Kabelsquote:
Daar zit ook verschil tussen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in beter beeld via een Monster-HDMI kabel t.o.v. chinese meukkabel?
Caland loopt alleen buiten als het donker is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal vertelde Johan Derksen ook. Maar dan over een volkswijk in Nijmegen. Zou Caland nu nog steeds de krant bellen als er een neger door zijn straat fietst?
Niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over een afstand van drie kilometer ja
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
Heb ook expres het prijskaartje erop gelaten, zodat mensen kunnen zien.
Dat boeit me geen reet. Ben tegen twaalven toch al te starnakel om mijn telefoon vast te houdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat tijdens de jaarwisseling het mobiele netwerk en whatsapp overeind blijven?
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.
Als ik mijn bril op doe kan ik ook alles vet goed zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chinese meuk, cheapo man. Ik heb een HDMI kabel van 300 euro, kan alles vet goed zien.
Ik snap niet hoe jij er bij komt dat er verschil zit in HDMI kabels, het is digitaal. Het komt aan of het komt niet aan, het werkt wel of het werkt niet. Geen verschil dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooo jammer, je bent niet echt zo'n gekkie. Ik vind die discussies altijd heerlijk.
Persoonlijke ervaringen zijn nutteloos. Digitaal signaal is heel simpel: het werkt, of het werkt niet. Interferentie is mogelijk, maar daar zijn de ECC-correcties voor. Hoge mate van interferentie leidt dus maximaal tot een compleet wegvallen van het signaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
HMF/TwenteFC onderbouw je stelling anders even buiten persoonlijke ervaringen. Anders zitten we straks weer een uur welles of nietus te spelen met een toenemend aantal smileys.
Zo, nu je weer onderwezen bent ga ik koffie zuipen.quote:Digitaal signaal
HDMI is een van de nieuwere standaarden die, net zoals DVI, gebruikmaakt van een digitale aansluiting. In tegenstelling tot analoge kabels als S-video, Component en coax is het digitale signaal niet afhankelijk van de kwaliteit van de kabel. Dat signaal is namelijk niet onderhevig aan storingen of interferenties van andere toestellen.
Zolang er genoeg data zijn voor de ontvanger om beeld en klank te vormen, is er resultaat zichtbaar. Is er niet genoeg informatie, dan krijg je gewoon niets te zien. Het maakt met andere woorden niet uit of je nu een HDMI-kabel van 150 euro kiest of een van 5 euro: het eindresultaat is steeds hetzelfde.
Beetje kwaliteit kopen is wel handigquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ductape mofo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje kwaliteit kopen is wel handig
Mijn displayport naar hdmi stekker is volkomen uit elkaar geflikkerd, het plastic om de stekker zelf heen
Bedankt, en succes. Ik ga nog even verder treuren over mijn overleden koptelefoon.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen zijn nutteloos. Digitaal signaal is heel simpel: het werkt, of het werkt niet. Interferentie is mogelijk, maar daar zijn de ECC-correcties voor. Hoge mate van interferentie leidt dus maximaal tot een compleet wegvallen van het signaal.
Digitaal: het werkt, of het werkt niet.
Zie ook:
[..]
Zo, nu je weer onderwezen bent ga ik koffie zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |