quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder zei dat ze op tijd thuis was om je in te stoppen dus wacht nog even met naar bed gaan.
Ik vind er dus echt geen reet aan he.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen reet aan he.
haha reetquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er dus echt geen reet aan he.
Dat bedoel ik. Geef mij maar een echt mokkel. Ik moet serieus weer eens wat nieuwe chicks ontmoeten, kom hier niet meer zoveel fatsoenlijks tegen helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik word er gewoon vrolijk van, het wijf zelf beweegt tyfushouterig en is serieus lelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepamquote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:37 schreef Doublepain het volgende:
GGMM ga je stemmen tellen ik heb ws een prijs
Topickiller.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wat voor awards heb ik allemaal gewonnen?
Mij twee. Homo's zijn het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Ook gewoon 0 awards, totaal geen waardering voor mijn keiharde werk
Topic killerquote:
quote:
Ging vanzelf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest je opstaan of ging het vanzelf?
Kan vanavond weer. Nu heb je de hele dag om leuke dingen te doen. Geniaal toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan slaap ik liever tot wat later.
Zeg dat wel keelpijn jonge jij dan hoest daar.quote:
gaat toppiequote:Op zaterdag 29 december 2012 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel keelpijn jonge jij dan hoest daar.
Was getekend Ruben S.? Hmmmm...quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
KLB / Wakker geworden met bloedende kont
......
Kom naar Fey - Twente, betaal ik je kaartjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf ik mis de tijd 99 tot 04 om de week in de kuip naar Feyenoord.
Wanneer mag ik eens met je mee.
Welk vak zit je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom naar Fey - Twente, betaal ik je kaartjes..
Ah maakt niet uit in de kuip heb je geen slechte vakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Normaal z4 maar daar een kaart erbij regelen voor jou wordt onmogelijk..
E etc. was toch wel pure kanker hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah maakt niet uit in de kuip heb je geen slechte vakken.
mijn papa zit op Equote:Op zaterdag 29 december 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
E etc. was toch wel pure kanker hoor.
.
En jij?quote:
Excuusnegerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even iets totaal anders.
Wat mij opvalt in Amerikaanse series de principal(kan fouten bevatten)
Op een highschool is altijd een vriendelijke neger. Let maar eens op waarom is dat?
Hey, niet zo over vriendelijke negers. In het echt bestaan ze ook. Mijn broer is echt een hele aardige vent en ons pap mag er ook best wezen.quote:
Stwekt dat in Amerika,in,het echt ook zo in elkaar?quote:
You never walk alonequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef E.H. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Slayer is nog niet geweest.
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grafnummer dat Lion in the morning sun
Hij vraagt toch om de reden, die geef ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey, niet zo over vriendelijke negers. In het echt bestaan ze ook. Mijn broer is echt een hele aardige vent en ons pap mag er ook best wezen.
Wel vrolijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grafnummer dat Lion in the morning sun
Meningen verschillen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was niet de Duitse versie hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.
Zie je hier toch ook, vraag maar aan E.H., die heeft de cast van GTST ook zien veranderen in de afgelopen 20 jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stwekt dat in Amerika,in,het echt ook zo in elkaar?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is het zo ver gevorderd dat als ik YNWA hoor, ook aan Twente denk.
Gelukkig zijn daar Janine en Ludoquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je hier toch ook, vraag maar aan E.H., die heeft de cast van GTST ook zien veranderen in de afgelopen 20 jaar
Dan is er toch iets goed foutquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dan altijd aan de sportvisakte.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dromen mag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil er niet met zijn club kampioen worden...
Nee man. Christina Aguileraquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ga jij lekker Cannibal Corpse luisteren, grafdelver.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef E.H. het volgende:
[..]
Luistert HMF Cannibal Corpse ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. YNWA = Liverpool FCquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed. Gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi pap.
Hoe slaapt de kleine?
Dit dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. YNWA = Liverpool FC
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog.
De Dubbel van Feijenoord 2012/2013 echter niet.
Pff, van Arnie Alberts, Helen Helmin en Govert Harmsen naar homo's en moslims.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je hier toch ook, vraag maar aan E.H., die heeft de cast van GTST ook zien veranderen in de afgelopen 20 jaar
Oké manquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie niet kunnen van net
Ajax haalt de 32equote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Luistert HMF Cannibal Corpse ja?
Nee, dat heet dronken zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Vrij drinkt alleen Yoki Melk
Niet zo tof doen, blaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.
Clasie eet bakstenen. Als Eriksen niet op het menu staat dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ich auch. En ik ben op mijn muil gegaan vannacht.
Krijg je van mij een kratje bier om het te vieren (dit keer wel afnemen)quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, sukkel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ich auch. En ik ben op mijn muil gegaan vannacht.
Niet terug je slaapkamer inlopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Het zal wel aan die durum hebben gelegen, voor het eerst in maanden weer aan toegegeven.
Dat je een kater hebt? Zou niet daar aan moeten liggen...je bent gewoon zwak.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Het zal wel aan die durum hebben gelegen, voor het eerst in maanden weer aan toegegeven.
Tegen een stoeprand op fietsen. Was geen goed idee met die snelheidquote:
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op johquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen een stoeprand op fietsen. Was geen goed idee met die snelheid![]()
Schade valt mee gelukkig, wat schaafwondjes. Alleen is wel de bagagedrager van mij fiets af.
Het is meer een gortdroge bek eigenlijk, de kater is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat je een kater hebt? Zou niet daar aan moeten liggen...je bent gewoon zwak.
Dat moet jij allemaal nog leren hequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op joh
Doe ik daar altijd, maar was met een te lompe snelheid en mijn reactievermogen was niet heel sterk meer na die hoeveelheid alcohol.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op joh
Alleen Barneveld was interessant. Taylor heb ik half naar gekeken. Die Hamilton klapt standaard dicht tegen Taylor. Vanavond wordt het leuker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer een gortdroge bek eigenlijk, de kater is nog wel te doen.
Wel een heerlijke pot darts gisteren
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Barneveld was interessant. Taylor heb ik half naar gekeken. Die Hamilton klapt standaard dicht tegen Taylor. Vanavond wordt het leuker.
Neequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn er in jullie omgeving ook zoveel mensen ziek
Barney klapt ook standaard dicht tegen Taylor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Barneveld was interessant. Taylor heb ik half naar gekeken. Die Hamilton klapt standaard dicht tegen Taylor. Vanavond wordt het leuker.
Hamilton heeft nog nooit gewonnen van Taylor op TV. Van Barneveld wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Barney klapt ook standaard dicht tegen Taylor.
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik omgeef me alleen maar met bazen, dus nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik geef alsnog een 4 voor het BBQ-weer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
De zon schijnt en het is 13 graden buiten. Typisch decemberweer.
Prima wat mij betreft maar zal nog wel een koude februari wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
vorig jaar februariquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft maar zal nog wel een koude februari worden
Dan is het iig alweer iets langer licht. Dat trek ik beter dan een hele koude december.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft maar zal nog wel een koude februari worden
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je van mij een kratje bier om het te vieren (dit keer wel afnemen)
Dat zou altijd zo moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Licht vind ik ook het belangrijkste, het ontbreken ervan is toch wel een vervelend verschijnsel in de winterquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is het iig alweer iets langer licht. Dat trek ik beter dan een hele koude december.
Hij is ook die kerel uit Harry potter toch.quote:
Geen idee, maar we zijn ondertussen al bij Willie Nelson.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is ook die kerel uit Harry potter toch.
Kutversie wel van dit nummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, maar we zijn ondertussen al bij Willie Nelson.
Broes op 1quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef E.H. het volgende:
[..]
Beter luister je trouwens naar de alternatieve lijst. Veel betere muziek.
Krappe zitplaatsen. Doe dan gewoon Transavia of iets dergelijks. Over paar weken mag ik weer met Easyjet, dat is ook altijd een drama...quote:
Ja maar daar betaal je toch ook voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Krappe zitplaatsen. Doe dan gewoon Transavia of iets dergelijks. Over paar weken mag ik weer met Easyjet, dat is ook altijd een drama...
Het is gewoon kut, punt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je toch ook voor.
Het is allemaal niks. Het gaat erom dat je voor 2 euro naar Londen vliegt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Krappe zitplaatsen. Doe dan gewoon Transavia of iets dergelijks. Over paar weken mag ik weer met Easyjet, dat is ook altijd een drama...
Voor 13 euro naar Barcelonaquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is allemaal niks. Het gaat erom dat je voor 2 euro naar Londen vliegt.
Jungleland is inderdaad meesterlijk ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:37 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geniaal nummer. Ik kende deze niet eens van hem.
Ik ben 1,83 en kan mijn poten niet normaal kwijt. Maarja goedkoop en die oostblok stewardessjes zijn vaak ook wel prima.quote:
Zijn toch allemaal korte vluchtjes. Ik zit in een bus niet beter hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 en kan mijn poten niet normaal kwijt. Maarja goedkoop en die oostblok stewardessjes zijn vaak ook wel prima.
1,94 en die shit doet gewoon pijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 en kan mijn poten niet normaal kwijt. Maarja goedkoop en die oostblok stewardessjes zijn vaak ook wel prima.
Is niks. Lissabon is altijd best duur. Ik kwam daar meestal rond de 350 uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat krijg ik nooit voor elkaar.
Ben nu ook 110 euro kwijt voor Lissabon.
Hier hetzelfde. En ook nog eens best breed vanzelfsprekend.quote:
Met gratis catering.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Ik zit eigenlijk overal kut. Tijd dat ze staanplaatsen gaan hanteren in zo'n vliegtuig.
Naar Bulgarije? Waar landde ja daar, Varna?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Al ben ik er afgelopen zomer achter gekomen dat als je straalbezopen zo'n vliegtuig instapt het allemaal best wel meevalt.
nee was op de terugweg. We gingen pas tegen middernacht weg en hadden gewoon nog all inclusive in het hotel. Moeilijk veel vodka lopen atten voordat we opgehaald werden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Naar Bulgarije? Waar landde ja daar, Varna?
Ik vloog toen op Varna, wat een kankerbende is dat joh. Hele landingsbaan was naar de klote en echt een teringzooi op dat vliegveldquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
nee was op de terugweg. We gingen pas tegen middernacht weg en hadden gewoon nog all inclusive in het hotel. Moeilijk veel vodka lopen atten voordat we opgehaald werden.Wij vlogen op Burgas trouwens.
Ouwelullenlijst. Queen zeker weer op 1?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal top 2000 aanzetten voor het volgende nummer.
Ik heb 3 dagen in Varna gezeten, die hele stad is een kankerzooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vloog toen op Varna, wat een kankerbende is dat joh. Hele landingsbaan was naar de klote en echt een teringzooi op dat vliegveld
Ben verder niet in die stad geweest, maar dat zal wel ja. Sowieso is Bulgarije echt een pauperlandquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen in Varna gezeten, die hele stad is een kankerzooi
Veliko Tarnovo was wel tof, ergens in het binnenlandquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben verder niet in die stad geweest, maar dat zal wel ja. Sowieso is Bulgarije echt een pauperlandMaarja, zou natuurlijk wel een versterking voor de EU zijn
Armin komt zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ouwelullenlijst. Queen zeker weer op 1?
Waarom ga jij niet lekker naar buiten...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn lekker bezig met het vuurwerk buiten.
Buiten valt er niets te belevenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet lekker naar buiten...
Wel, vuurwerkquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten valt er niets te beleven
Goh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten valt er niets te beleven
Hele dag kanonslagen gooien en piramides bouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
Toen ik 14 was stond ik de laatste dagen van het jaar diehard te stoken
Kansloos eigenlijk, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
Jammer dat iedereen tegenwoordig FOK! heeft ondekt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
Ik had toen Runescape.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen tegenwoordig FOK! heeft ondekt.
quote:
Eerst jointjes rokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Toen ik 14 was of in ieder geval rond die leeftijd was ik vrijwel altijd buiten, altijd op straat of schoolplein voetballen.
Dit. Of gamen met wat maatjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Toen ik 14 was of in ieder geval rond die leeftijd was ik vrijwel altijd buiten, altijd op straat of schoolplein voetballen.
Zullen we ff gaan pk-en?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:39 schreef Saind het volgende:
Zouden ze oude accounts oneindig bewaren?
Ja. Ik heb vorig jaar nog eens ingelogd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:39 schreef Saind het volgende:
Zouden ze oude accounts oneindig bewaren?
Ik ook wel hoor. Veel voetballen ja. Fikkie stoken. Strand dichtbij, ook weel beetje surfen toen. Maar bleef ook wel veel tijd over voor binnen zitten. Het zou voor mij beetje hypocriet zijn om huidige jeugd te veroordelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Gasten hier, een tweeling, hadden echt een stuk of 10 skills op 99.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een tijdje het dodelijke plan gehad om eerste te worden met lvl 99 bomen omhakken. Ben toen tot lvl 73 gekomen. Mijn god wat was dat saai.
Na een tijdje was het niet moeilijk met al die prog-jes. Hele nacht tussen van die lvl 30 zombies of spinnen laten grinden. Toen zat ik ook snel op 99quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gasten hier, een tweeling, hadden echt een stuk of 10 skills op 99.Die gingen dan omstebeurt gewoon met ons mee zwemmen en shit, om maar te blijven spelen.
Ik weet de mijne nog wel. Ik had toen het geniale wachtwoord 963852741.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Saind het volgende:
Ik probeer in te loggen maar ik heb geen idee wat m'n username of password is
wtfquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet de mijne nog wel. Ik had toen het geniale wachtwoord 963852741.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach in een topic zo leeg als een woestijn valt het nou eenmaal sneller op.
Valt mee. Ik speelde altijd met mijn vrienden, dus maakte het wel leuker.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Check in chrome.
brb ff wat wiet rokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Check in chrome.
Dat is een bazenspelquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al die gratis spelletjes nooit begrepen terwijl
[ afbeelding ]
ook gratis was toentertijd. En grafisch gewoon top was in die tijd.
Speelde ik ook. Maar werd het toen zat, toen steeds meer mensen met vlammenwerpers in spawn point bleven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al die gratis spelletjes nooit begrepen terwijl
[ afbeelding ]
ook gratis was toentertijd. En grafisch gewoon top was in die tijd.
Ik zoek nog steeds naar een shooter met dezelfde opzet met het sterren en professions systeem.quote:
Battlefield?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar een shooter met dezelfde opzet met het sterren en professions systeem.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, waardoor mij 'zoektocht' wel direct in een ander perspectief wordt gezet
Ik heb bf3 op m'n kamer laten liggen in Eindhoven en heb geen gratis OVquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds quakelive als browser game(www.quakelive.com)
Vroeger had je volgens mij Firefox nodig om te spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds quakelive als browser game(www.quakelive.com)
Klopt, maar dat is al heel lang niet meer zo. Ik speel het de laatste weken overigens weer extreem veel door het holiday spel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger had je volgens mij Firefox nodig om te spelen.
Wat vind jij dan leuk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik word altijd kutmisselijk van firstperson shooters.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al heel lang niet meer zo. Ik speel het de laatste weken overigens weer extreem veel door het holiday spel.
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?
[..]
Wat is dat?
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?
Lijkt me wel leuk eigenlijk. Kijken of ik zin heb en check morgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.
Hoi.quote:
Engels voetbalquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik keek net op TT818 welke wedstrijden er op waren vanavond
Ok. Welkom terug dan. Leuk gehad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie.
Edit: Ik maak ervan: met vakantie.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Een leegte in mijn leven, alsof ik geen doelen meer in mijn leven heb en ik enkel op deze wereld rondloop omdat ik toevallig verwekt ben... Whitlockquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Niks, ik vond deze smiley goed passen. Ik moest een beetje lachen, maar er zat ook een snik bij.quote:
Heb je een voorkeur voor Lewis of van Gerwen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een leegte in mijn leven, alsof ik geen doelen meer in mijn leven heb en ik enkel op deze wereld rondloop omdat ik toevallig verwekt ben... Whitlock
Waarom lachte en sikte je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, ik vond deze smiley goed passen. Ik moest een beetje lachen, maar er zat ook een snik bij.
Jazekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok. Welkom terug dan. Leuk gehad?
Ik erger mij aan Van Gerwen zijn domheid, maar die Lewis overtreft hem qua uitstraling zowaar... Ik kies dus voor. Fuck dart, het boeit mij bijster weinig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor Lewis of van Gerwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |