Na een tijdje was het niet moeilijk met al die prog-jes. Hele nacht tussen van die lvl 30 zombies of spinnen laten grinden. Toen zat ik ook snel op 99quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gasten hier, een tweeling, hadden echt een stuk of 10 skills op 99.Die gingen dan omstebeurt gewoon met ons mee zwemmen en shit, om maar te blijven spelen.
Ik weet de mijne nog wel. Ik had toen het geniale wachtwoord 963852741.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Saind het volgende:
Ik probeer in te loggen maar ik heb geen idee wat m'n username of password is
wtfquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet de mijne nog wel. Ik had toen het geniale wachtwoord 963852741.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach in een topic zo leeg als een woestijn valt het nou eenmaal sneller op.
Valt mee. Ik speelde altijd met mijn vrienden, dus maakte het wel leuker.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Check in chrome.
brb ff wat wiet rokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Check in chrome.
Dat is een bazenspelquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al die gratis spelletjes nooit begrepen terwijl
[ afbeelding ]
ook gratis was toentertijd. En grafisch gewoon top was in die tijd.
Speelde ik ook. Maar werd het toen zat, toen steeds meer mensen met vlammenwerpers in spawn point bleven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb al die gratis spelletjes nooit begrepen terwijl
[ afbeelding ]
ook gratis was toentertijd. En grafisch gewoon top was in die tijd.
Ik zoek nog steeds naar een shooter met dezelfde opzet met het sterren en professions systeem.quote:
Battlefield?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar een shooter met dezelfde opzet met het sterren en professions systeem.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, waardoor mij 'zoektocht' wel direct in een ander perspectief wordt gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |