Ik heb bf3 op m'n kamer laten liggen in Eindhoven en heb geen gratis OVquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds quakelive als browser game(www.quakelive.com)
Vroeger had je volgens mij Firefox nodig om te spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds quakelive als browser game(www.quakelive.com)
Klopt, maar dat is al heel lang niet meer zo. Ik speel het de laatste weken overigens weer extreem veel door het holiday spel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger had je volgens mij Firefox nodig om te spelen.
Wat vind jij dan leuk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik word altijd kutmisselijk van firstperson shooters.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al heel lang niet meer zo. Ik speel het de laatste weken overigens weer extreem veel door het holiday spel.
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?
[..]
Wat is dat?
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?
Lijkt me wel leuk eigenlijk. Kijken of ik zin heb en check morgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dood gaat bevries je en kan je eigen team je weer ontdooien. En ik speel dan de versie met enkel rail guns en IFT (1 hit dus). Voor de rest gaat het gewoon via het Clan Arena principe.
Hoi.quote:
Engels voetbalquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik keek net op TT818 welke wedstrijden er op waren vanavond
Ok. Welkom terug dan. Leuk gehad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie.
Edit: Ik maak ervan: met vakantie.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Een leegte in mijn leven, alsof ik geen doelen meer in mijn leven heb en ik enkel op deze wereld rondloop omdat ik toevallig verwekt ben... Whitlockquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je uitgekozen favoriet bij het darten ligt eruit, hoe voel je je?
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
Niks, ik vond deze smiley goed passen. Ik moest een beetje lachen, maar er zat ook een snik bij.quote:
Heb je een voorkeur voor Lewis of van Gerwen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een leegte in mijn leven, alsof ik geen doelen meer in mijn leven heb en ik enkel op deze wereld rondloop omdat ik toevallig verwekt ben... Whitlock
Waarom lachte en sikte je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, ik vond deze smiley goed passen. Ik moest een beetje lachen, maar er zat ook een snik bij.
Jazekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok. Welkom terug dan. Leuk gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |