Kan vanavond weer. Nu heb je de hele dag om leuke dingen te doen. Geniaal toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan slaap ik liever tot wat later.
Zeg dat wel keelpijn jonge jij dan hoest daar.quote:
gaat toppiequote:Op zaterdag 29 december 2012 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel keelpijn jonge jij dan hoest daar.
Op zaterdag 29 december 2012 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Was getekend Ruben S.? Hmmmm...quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
KLB / Wakker geworden met bloedende kont
......
Kom naar Fey - Twente, betaal ik je kaartjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf ik mis de tijd 99 tot 04 om de week in de kuip naar Feyenoord.
Wanneer mag ik eens met je mee.
Welk vak zit je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom naar Fey - Twente, betaal ik je kaartjes..
Ah maakt niet uit in de kuip heb je geen slechte vakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Normaal z4 maar daar een kaart erbij regelen voor jou wordt onmogelijk..
E etc. was toch wel pure kanker hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah maakt niet uit in de kuip heb je geen slechte vakken.
mijn papa zit op Equote:Op zaterdag 29 december 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
E etc. was toch wel pure kanker hoor.
.
En jij?quote:
Excuusnegerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even iets totaal anders.
Wat mij opvalt in Amerikaanse series de principal(kan fouten bevatten)
Op een highschool is altijd een vriendelijke neger. Let maar eens op waarom is dat?
Hey, niet zo over vriendelijke negers. In het echt bestaan ze ook. Mijn broer is echt een hele aardige vent en ons pap mag er ook best wezen.quote:
Stwekt dat in Amerika,in,het echt ook zo in elkaar?quote:
You never walk alonequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef E.H. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Slayer is nog niet geweest.
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grafnummer dat Lion in the morning sun
Hij vraagt toch om de reden, die geef ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey, niet zo over vriendelijke negers. In het echt bestaan ze ook. Mijn broer is echt een hele aardige vent en ons pap mag er ook best wezen.
Wel vrolijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grafnummer dat Lion in the morning sun
Meningen verschillen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was niet de Duitse versie hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee, man. Is leuk. Daar wordt je gewoon vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |