En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Vrij drinkt alleen Yoki Melk
Niet zo tof doen, blaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.
Clasie eet bakstenen. Als Eriksen niet op het menu staat dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Clasie eet zeker Olvarit Babyhapjes.
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ich auch. En ik ben op mijn muil gegaan vannacht.
Krijg je van mij een kratje bier om het te vieren (dit keer wel afnemen)quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog.
De Dubbel van Feijenoord 2012/2013 echter niet.
Haha, sukkel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ich auch. En ik ben op mijn muil gegaan vannacht.
Niet terug je slaapkamer inlopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Het zal wel aan die durum hebben gelegen, voor het eerst in maanden weer aan toegegeven.
Dat je een kater hebt? Zou niet daar aan moeten liggen...je bent gewoon zwak.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Het zal wel aan die durum hebben gelegen, voor het eerst in maanden weer aan toegegeven.
Tegen een stoeprand op fietsen. Was geen goed idee met die snelheidquote:
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op johquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen een stoeprand op fietsen. Was geen goed idee met die snelheid![]()
Schade valt mee gelukkig, wat schaafwondjes. Alleen is wel de bagagedrager van mij fiets af.
Het is meer een gortdroge bek eigenlijk, de kater is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat je een kater hebt? Zou niet daar aan moeten liggen...je bent gewoon zwak.
Dat moet jij allemaal nog leren hequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op joh
Doe ik daar altijd, maar was met een te lompe snelheid en mijn reactievermogen was niet heel sterk meer na die hoeveelheid alcohol.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom fiets je ook tegen een stoeprand op joh
Alleen Barneveld was interessant. Taylor heb ik half naar gekeken. Die Hamilton klapt standaard dicht tegen Taylor. Vanavond wordt het leuker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer een gortdroge bek eigenlijk, de kater is nog wel te doen.
Wel een heerlijke pot darts gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |