Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En jij? 2 weekjes kerst natuurlijk?
Ga gewoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet eigenlijk naar het winkelcentrum, maar ik voel dat het zo fucking druk is![]()
![]()
Doei.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok je hebt me overgehaald.
Tot zo.
Tot ooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok je hebt me overgehaald.
Tot zo.
Toeval.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees net iets over Tristan. Dit geeft me een heel naar gevoel Stijn.
Die supporter die de 'dader' daarna wel een zet durft te gevenquote:
Stream?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan nergens voetbal kijkenGeen sport 1 hier in Zeeland
Probeer ik maar overal staat channel down enzo. Ik ben geen digitale held.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die supporter die de 'dader' daarna wel een zet durft te geven
[..]
Stream?
welke wedstrijd?quote:
tunin inquote:
twitter:sanderpot twitterde op woensdag 26-12-2012 om 22:43:36Als ze fuurwerk afschafe gaan honderde winkels faihiet reageer retweet
Doen we het gewoon nog een keer, omdat die leuk is toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is gisteren ook al gepost.
Mij best.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef E.H. het volgende:
[..]
Doen we het gewoon nog een keer, omdat die leuk is toch?
quote:
Ja meestal wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn jouw manier van katerverwerking?
quote:
De enige rol die hij met overtuiging speelt is dan ook die van een verslaafde.quote:
Lekker kort pittig kapselquote:
Mooie spekarmen ookquote:
En terechtquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hier een maand ban voor krijgen
Faalbedrijf waar je het gevoel hebt onderdeel te zijn in een soort van tellsellreclame .quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Krappe zitplaatsen. Doe dan gewoon Transavia of iets dergelijks. Over paar weken mag ik weer met Easyjet, dat is ook altijd een drama...
Ik ook niet, snap nooit hoe mensen dat doenquote:
Beats by Dre?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver mijn koptelefoon valt stuk. Die dingen zijn al zo duur als je een beetje kwaliteit wil
Oh dus dan kan je het niet hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt hier de Iphone ik de Nokia.
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver mijn koptelefoon valt stuk. Die dingen zijn al zo duur als je een beetje kwaliteit wil
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb kwaliteit vaarwel gezegd en koop ze nog maar van maximaal 20 euro. Ik jaag er maandelijks minstens één doorheen.
Slimme Henkiequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Beats by is status maar kwalitatief niet meer dan degelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dus dan kan je het niet hebben?
Ik heb best lang met deze koptelefoon gedaan. Maar nu is hij dood, die koptelefoon met zijn lach.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope. Beats by is status maar kwalitatief niet meer dan degelijk.
Voor een paar tientjes vlieg je op en neer naar Londen, Milaan noem maar op. Dan moet je geen luxe stoelen verwachten waar de stewardess langskomt om er een ouderwetse trek aan te geven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Faalbedrijf waar je het gevoel hebt onderdeel te zijn in een soort van tellsellreclame .
Welke koop je dan steeds weer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat ze vallen. Dat snoer is altijd zo lang en ik ben extreem onhandig.
Oh, zo een heb ik er.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes vlieg je op en neer naar Londen, Milaan noem maar op. Dan moet je geen luxe stoelen verwachten waar de stewardess langskomt om er een ouderwetse trek aan te geven.
Jawel. Zoveel zelfs dat iemand speciaal een plaatje voor me op zoektquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nog slechter eigenlijk. 20 euro Sennheiser koptelefoons zijn zelfs beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |