Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn bang dat er hard in hun werphand wordt geknepen.
Whiskywandelingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinMag onbeperkt kilometers maken en heb 5 dagen de tijd.
Sowieso de westkust rijden zit ik te overwegen.
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?
Heb het gevoel erin geluist te zijn....
Oh wacht, zie nu pas de auto... Geen whisky dan bradaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Don, jij bent een wereldreiziger. Wat is leuk of echt de moeite waard om te doen in Ierland als je een Vauxhall Insignia hebt met een 2.8 V6 T erinMag onbeperkt kilometers maken en heb 5 dagen de tijd.
Sowieso de westkust rijden zit ik te overwegen.
Gisteren werd ik gebeld: "JE MOET NU KOMEN WANT <gezondheidsredenen>". Eerste keer in tijden dat ik bezopen weer achter t stuur ben gaan zitten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan heeft hij zo weinig aan die Opel van hem. Moet hij zich weer laten vliegen met de heli
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerstquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil een beetje mooie natuur enzo zien man, en weet ik wat nog meer. Ben daar met valentijnsdag, hoorde net dat dat de enige dag is dat een vrouw een man ten huwelijk mag vragen ofzo?
Heb het gevoel erin geluist te zijn....
Schijnt een film van te zijn ofzo? Dat vrouwen daar met valentijnsdag mannen ten huwelijk mogen vragen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerst
Alsof HMF het iets boeit, want anders moet hij zijn hele harem ten huwelijk vragen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Ik hoor het voor het eerst
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alsof HMF het iets boeit, want anders moet hij zijn hele harem ten huwelijk vragen...
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnt een film van te zijn ofzo? Dat vrouwen daar met valentijnsdag mannen ten huwelijk mogen vragen?
Het was inderdaad slim om haar eerst te bezwangere. Toen kon ze gewoon weg niet meer weigeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.
Nee hoor, ik had nog backup kandidates.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was inderdaad slim om haar eerst te bezwangere. Toen kon ze gewoon weg niet meer weigeren.
Film heet 'leap year' schijnbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn vrouw zelf gevraagd.
Klinkt alsof het alleen op 29 februari kan ipv Valentijnsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Film heet 'leap year' schijnbaar
quote:Anna Brady plans to travel to Dublin, Ireland to propose to her boyfriend Jeremy on February 29, leap day, because, according to Irish tradition, a man who receives a marriage proposal on a leap day must accept it.
OWWW scherp hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt alsof het alleen op 29 februari kan ipv Valentijnsdag
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt dus gewoon rooie wijven naaien
Mijn chick heeft rood haarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwd
Een keer, niks aan. Paardenmeisje ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ginger geneukt. Volgens maatje van me die een rooie vriendin heeft gaan ze echt helemaal loco, dus ben benieuwd
Paardenmeisjes hebben een eeltkutquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een keer, niks aan. Paardenmeisje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |