Installeer even teamviewer, dan regel ik alles voor je. Wat zijn de issues die je hebt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben er nu dus ook mee gestopt en het nr van de computerman op een briefje geschreven
Klopt. Via bootcamp is je commandtoets je 'windowstoets'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Windows toets is hetzelfde als Command bij Mac, of niet?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Installeer even teamviewer, dan regel ik alles voor je. Wat zijn de issues die je hebt?
Wat is bootcamp?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Via bootcamp is je commandtoets je 'windowstoets'.
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaidquote:
Dan is er echt iets mis met jequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaid
Dat is zo fucking falend he. Even serieus. Koop dan geen AIO. Ik heb op mijn macs ook Windows staan, maar ik heb OSX echt nodig voor o.a. FCP.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Baan hiervoor wou de baas PER SE een iMac omdat het er zo gaaf uit zag. Het eerste wat ie de ICT-er liet doen is bootcamp en windows laten installeren. Ding heeft 1x bij het opstarten osx gedraaid
Godverdomme groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is dat een slecht idee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar die balk onder in start is dus in feite de uitvoeren balk alleen staat uitvoeren er niet meer
Ik zeg niet dat het een slecht idee isquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat een slecht idee?
Die balk is "zoeken", uitvoeren etc. allen in een.
Als je kladblok wilt hebben, druk je op de windowsvlag op je toetsenbord, typ je 'kla', enter er overheen en BOEM kladbok geopend.
Superhandig, kankerveel functioneler dan de finder in Mac.
Finder is echt niet sneller dan de indexering van Windows man. Sowieso is HFS kankerinferieur aan het worden en wordt het tijd dat OSX overgaat naar ZFS. Maarja, Apple innoveert al jaren niet meer op het gebied van filesystems helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een slecht idee isDe
is voor mezelf.
Wat er anders is aan finder snap ik niet, zelfde functionaliteit. Enkel vele malen sneller op de Mac.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Saaie kankernichten in dat pijltjesgooitopic zeg
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
varkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerlekker dat kankerdarts. Nu naar de kankercdonalds.
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Handig al dat gekanker in andere subforums.![]()
Het levert overal een ban op behalve in dit topic.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel weer duidelijk wie de vrouwtjeshosselaar van de twee is
Rustig man. Darten is de enige 'sport' waar 2 spelers met het downsyndroom op het hoogste niveau mogen uitkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |