Klaas v/d Eerden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik haat die gast in jouw UI. Dat is toch die komiek die nooit grappig is geweest?
Beeldmateriaal?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die veldrijder die is afgestapt en een paar tikken,hwwft uitgedeeld omdat ze hem met bier bekogelde.
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij die kinderen die nu al vuurwerk afsteken hoop ik altijd dat ze vingers verliezen.
Zeikerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je weer een andere UI ja?
Jeugdjournaal net is dus wel gefilmtquote:
Dan,helemaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier wordt er volgens mij illegaal vuurwerk afgestoken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.
Soms fantaseer ik er wel eens over om verkleed als een soort Batman die kinderen in elkaar te slaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen legaal op oudejaarsdag en de nacht daaropvolgend.
Waarom? Is toch hartstikke leuk dat vuurwerk joh als je jong bent.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms fantaseer ik er wel eens over om verkleed als een soort Batman die kinderen in elkaar te slaan.
Zeker, was ff druk met stage enzo, en af en toe gewoon een beetje laks met bezoeken van deze prachtreeksquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #783 head over heels
Al die VBL verlatuhrs daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #783 head over heels
welke voorspellingen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Hoe doen jullie het met de voorspellingen ? Ik faal echt kk hard tot nu toe. Zie het niet echt goed komen.;
Ik zei vandaag regenachtig en 10-13 graden. Zat toch goed in de buurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Hoe doen jullie het met de voorspellingen ? Ik faal echt kk hard tot nu toe. Zie het niet echt goed komen.;
Lekker man. Echt enorm hard uit bijna stand geschoten. Hij is fysiek ook veel sterker geworden.quote:
Ben je gek ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. Feyenoord
5. AZ
6. Vitesse
7. Heracles Almelo
8. FC Groningen
9. NEC
10. sc Heerenveen
11. ADO Den Haag
12. RKC
13. NAC
14. FC Utrecht
15. RKC
16. PEC Zwolle
17. VVV Venlo
18. Willem II.
bij centrale topics in VBL.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Waar stonden die voorspellingen ook al weer, ik heb er ook een gemaakt geloof ik?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. FC Twente
5. AZ
6. Vitesse
7. FC Groningen
8. Roda JC
9. NAC
10. NEC
11. SC Heerenveen
12. Heracles
13. RKC
14. FC Utrecht
15. ADO Den Haag
16. VVV
17. Willem II
18. FC Zwolle
maakt niet uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijn ik heb het voor je geprobeerd maar ze wil je niet.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij dat ik mis zit. Zwolle speelt best leuk.
Jij bent echt een debiel af en toe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal de schuld van Toon Gerbrands.quote:
Ik ga maar weer eens voor Barcelona.quote:
Beetje pauper voor jouw doen he. Kom op man, dat kan beter. Opel Astra zegtie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
Reisje Dublin geboekt. Auto huren is 4 euro per dag![]()
. En dat is dan nog een vrij nieuwe Astra ook.
Even serieus gaat nergens over dit. Voor 55 euro met 2 man op en neer naar Dublin voor 5 dagen. Auto 4 euro per dagquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje pauper voor jouw doen he. Kom op man, dat kan beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Top trainert.quote:• Edgar Davids is diep in de blessuretijd ontsnapt aan een nederlaag met Barnet • Een dag na het vertrek van collega-manager Mark Robson had Davids het als enige verantwoordelijke moeilijk tegen Exeter • Bij een 2-0 achterstand wisselde Davids zichzelf met nog twintig minuten te gaan • Uiteindelijk trok Barnet de stand in de slotfase gelijk; de 2-2 viel in de achtste minuut van de blessuretijd •
Maar een Opel Astra man. Iedereen lacht je uit joh. 'Kijk HMF rijden in een Astra!'quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus gaat nergens over dit. Voor 55 euro met 2 man op en neer naar Dublin voor 5 dagen. Auto 4 euro per dag.
Zo moesten zijn medespelers hem ook noemenquote:
Huurauto uberhaupt is faal man. Kon ook een BMW'tje nemen ofzo, maar vind zo'n astra'tje uit 2010 wel best eigenlijk. Heb 'm overigens nog niet gereserveerd dus door jou heb ik nu zoiets van ik pak wel een BMW ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een Opel Astra man. Iedereen lacht je uit joh. 'Kijk HMF rijden in een Astra!'
Dikke jetsers hoor.quote:
Gast ik lul toch maar wat. Wtf interesseert mij 't in wat voor auto iemand rijdt. Echt...hoe goedkoper hoe beter wat mij betreft. Tenzij 't gevaarlijk wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huurauto uberhaupt is faal man. Kon ook een BMW'tje nemen ofzo, maar vind zo'n astra'tje uit 2010 wel best eigenlijk. Heb 'm overigens nog niet gereserveerd dus door jou heb ik nu zoiets van ik pak wel een BMW ofzo.
Die handel is wel goedkoop als de pest man daar. Wordt lekker zuipen.
Ik ga van 13 tot en met 18 februari, wordt kankerbriljant, daar zijn met verjaardag en met valentijnsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |