quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zag trouwens in de user top 100 van gisteren dat we hoog scoren met dit topic
eh... nee hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Zolang we de kerstboom niet hebben afgebroken, kan het nog, zullen we maar zeggen
Heilig verklaarde TTquote:
Nee hoor ik luister ook radioquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Oh jullie kijken natuurlijk. Ik heb de radio aan en hoor niks bijzonders.
quote:
Vorig jaar stond ik elke dag in de top 10quote:
Ze smelten de paashaas!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga een Paasliedje zoeken en dat duwen voor volgend jaar
Oh oh, stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een vreselijk vies homonummer is het eigenlijk
zijn die er ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga een Paasliedje zoeken en dat duwen voor volgend jaar
Top2000 zorgt voor 1/2 van m'n totale postgeschiedenis volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ik elke dag in de top 10Gisteren 55ste dus dat viel nog mee
half uurtje in de kast opsluiten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Iemand nog een goede tactiek voor als je 2,5 jarige dochter alles uit de kast trekt om niet te hoeven slapen?
Top 2000 aanzettenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Iemand nog een goede tactiek voor als je 2,5 jarige dochter alles uit de kast trekt om niet te hoeven slapen?
Wel een slechte tactiek maar die wil je niet horenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Nick en Simon op vol volumequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Negeren? Of maar gewoon oplaten, even toegeven en dan hup naar bed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben net gewoon een nieuwe tv besteld.
glaasje melk met een scheutje rumquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Heb je ducktape?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Wat is daarquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zet Bløf op...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Negeren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef djenneke het volgende:
Fok crisisquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Die staat op 5quote:
die proberen wij nu juist op te lossen...quote:
Dat houdt 't spannend.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn we het eindelijk een keer niet eens!
Ieder jaar een grotere tv?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... elk jaar een groter cadeautje voor onszelf.
Ik heb vorige week wat extra ram in die iMac gegooid. Heb mijn steentje ook weer bijgedragenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
die proberen wij nu juist op te lossen...
Als dat nou eens konquote:
Dan is een auto al snel groterquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als dat nou eens kon(geen kunst, ik rij een ka, jaja, shame on me)
Ik kreeg een code voor 10 euro korting nadat ik had besteld, gemenerdsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kreeg vandaag een code voor gratis bezorgen! Niks besteld trouwens. Past mij nooit.
Toch wel Samsung?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
wauwquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat we eigenlijk nog een (redelijk) goede hebben.
Deze
Nette prijs hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Oh jij zit de komende jaren goed, deze is nog kleinquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Hahaha, nee twee jaar geleden was het een iPad. Vorig jaar weet ik niet meer eigenlijk.quote:
dat heet nu een lokkertje...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een code voor 10 euro korting nadat ik had besteld, gemenerds
Ah ok, lekker decadentquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Ik kreeg vandaag een kortingsbon van Thomas Cook. Als ik voor 14 januari een reis boek, krijg ik maar liefst 5 euro korting.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een code voor 10 euro korting nadat ik had besteld, gemenerds
Ah, die heb ik mezelf dit jaar cadeau gedaan vorige weekquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, nee twee jaar geleden was het een iPad. Vorig jaar weet ik niet meer eigenlijk.
Beste is nog altijd Panasonic Plasmaquote:
Lange accuduur = Apple maar das niet goedkoop, integendeelquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een andere laptop, een kleine met een heeeele lange batterijduur. Deze batterij is gaar en ik moet altijd aan het stopcontact "hangen". Kan nooit de laptop meenemen, irritant. Dus een goedkope kleine voor erbij zou wel mooi zijn.
Wat waaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee geen Samsung bij ons in huis.
Dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beste is nog altijd Panasonic Plasma
We hebben nu Philips en hiervoor Toshiba... erg goede ervaringen mee. We shall see. Het is idd een mooie prijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nette prijs hoor!
Geen flauw idee of het een goede tv is of niet
Macbook's hebben een lange accuduur. Maar dan moet je wel zo'n duur ding willen kopen. Heb er zelf ook één. Werkt prima verder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een andere laptop, een kleine met een heeeele lange batterijduur. Deze batterij is gaar en ik moet altijd aan het stopcontact "hangen". Kan nooit de laptop meenemen, irritant. Dus een goedkope kleine voor erbij zou wel mooi zijn.
En ook niet heel klein toch? Ik zoek een netbook zeg maar, als dat nog bestaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lange accuduur = Apple maar das niet goedkoop, integendeel
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.quote:
Ik vind het allemaal mooiquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit beter te doen dan Yours is no disgrace en Close to the edge eigenlijk.
13" MBP is perfect voor onderweg. Anders de 11" MBA doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook niet heel klein toch? Ik zoek een netbook zeg maar, als dat nog bestaat.
MacBook Air is hartstikke klein, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
13" heb je wel van Apple. 1000 euro dacht ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wil eeniMac
Moet nog even 1000 jaar sparen helaas
Te grootquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Macbook's hebben een lange accuduur. Maar dan moet je wel zo'n duur ding willen kopen. Heb er zelf ook één. Werkt prima verder.
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een nieuwe Samsung Plasma van 1.50m, dat is wel een topdingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.
Ik draai dit elke week wel een keerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef cafca het volgende:
Och dit is best leuk voor één keer per jaar, tijdens de top 2000
13", prima maatquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hebben wij dit jaar ook gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
ja dat typen op je scherm lijkt mij dus echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordig
wij ook, maar we vinden het voor alsnog te duur (of ons inkomen is niet toereikend.. net hoe je er naar kijkt)quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wil eeniMac
Moet nog even 1000 jaar sparen helaas
Ja idd, huilde hij nouquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Wham op de radio, een van vreugd huilende Barney op tv... wat een vrijdagavond
Samsung TV hier, Samsung HTS, telefoon, allemaal dikke primaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.
Ultrabook dan. Touch en muis / toetsenbord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat typen op je scherm lijkt mij dus echt helemaal niks.
Apple vind ik VEEEEL te duur.
Mooi dit. Romantische clip ook.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hebben wij dit jaar ook gedaan.
Arme Peacemanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil niet te groot, dat vind ik niet mooi.
Je zegt het verkeerd... we hebben het er (nog) niet voor over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij ook, maar we vinden het voor alsnog te duur (of ons inkomen is niet toereikend.. net hoe je er naar kijkt)
Aangezien het de eindtune van de Jojo's bizarre adventure anime remake is hoor ik het ook iedere week, met plezier, dat welquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef laxus13 het volgende:
Die Clip van Wicked Game Helena Christensen![]()
Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar die zijn ook best aan de prijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ultrabook dan. Touch en muis / toetsenbord.
idd jaquote:
Mja vanaf 500 ofzo. Wel mooi met Windows 8quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar die zijn ook best aan de prijs.
Ik heb een iPad. Gekocht om het deels met Pro Tools te gebruiken. Leuk als extra, geen vervanger. Ik zit nu tijdens de Top2000 er bijvoorbeeld beneden mee. Klein, ligt, kost geen ruimte. Typt alleen voor geen meter en de wifi op de iPads is van een bedroevend niveau. Als je echt wil werken op een mobiel apparaat dan een notebook/netbook en geen tablet. Dat is voor het 'vlugge kleine' werk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordig
dat heeft met wat ik zei te maken wat mij betreftquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd... we hebben het er (nog) niet voor over.
Ja, kan ik me voorstellen. Bij ons kwam een leuke meevaller langs en leuke aanbieding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]Ja en nu nog niets vinden. Ik had al rondgekeken maar best lastig.
Met jou kan ik levenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een MacBook Pro en ben er erg blij mee maar een iMac zou het wel af maken
echtquote:
Oh ja Windows 8, ook zoietsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja vanaf 500 ofzo. Wel mooi met Windows 8
Die TV heeft problemen om 1080p weer te geven. Dan geeft hij groene vlekken. Blu-ray op 1080p van de PS3 werkt wel, maar dat is ook het enige. Ik hoef geen Samsung TV meer. M'n Samsung S3 telefoon is wel een prima ding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samsung TV hier, Samsung HTS, telefoon, allemaal dikke prima.
Weet ik, ik heb zelf 2 van die Asus netboekjes, prima dingetjes, voor een prima prijsjequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een iPad. Gekocht om het deels met Pro Tools te gebruiken. Leuk als extra, geen vervanger. Ik zit nu tijdens de Top2000 er bijvoorbeeld beneden mee. Klein, ligt, kost geen ruimte. Typt alleen voor geen meter en de wifi op de iPads is van een bedroevend niveau. Als je echt wil werken op een mobiel apparaat dan een notebook/netbook en geen tablet. Dat is voor het 'vlugge kleine' werk.
Ik heb ze allebeiquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een MacBook Pro en ben er erg blij mee maar een iMac zou het wel af maken
En ook nog een iPadquote:
Ik ook, een 4. Hij is verrot aan het gaan. M'n homeknop doet het af en toe niet en soms staat er ineens dat er geen simkaart in zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef D. het volgende:
Ik heb een iPhone, da's vooralsnog genoeg Apple
Macbook Pro begin van m'n studie aangeschafd om op Mac te leren werken en dat gebruiken we ook gewoon op de filmacademie. 2 jaar terug iMac gekocht omdat ik een stabiel vast systeem voor Pro Tools (m'n audiobewerking) wilde. iPad is een extra uitbreiding wat ik o.a. gebruik voor wat synth samples en een externe mixer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ook nog een iPadMag ik je aanraken?
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
We hadden overigens bijna een mac gekocht deze week, maar door een minuscuul foutje was er toch geen budget...
Kerst?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
We hadden overigens bijna een mac gekocht deze week, maar door een minuscuul foutje was er toch geen budget...
Nee, keuzes maken. Óf één keer iets meer uitgeven en er vervolgens lang van genieten óf minder uitgeven en dan vrij snel iets nieuws moeten kopen omdat ie kapot is.quote:
Je krijgt er weer een kind bij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik had het gewoon aanstaan zonder geluidquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Het dartsen is afgelopen...weer even luisteren.
een mini tablet dan?quote:
Ik ook een 4, maar da's omdat ik bij een 5 een nieuw abo krijg waar geen onbeperkt internet meer bijzitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook, een 4. Hij is verrot aan het gaan. M'n homeknop doet het af en toe niet en soms staat er ineens dat er geen simkaart in zit
Ik heb ook de pro gekocht om te kunnen monterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Macbook Pro begin van m'n studie aangeschafd om op Mac te leren werken en dat gebruiken we ook gewoon op de filmacademie. 2 jaar terug iMac gekocht omdat ik een stabiel vast systeem voor Pro Tools (m'n audiobewerking) wilde. iPad is een extra uitbreiding wat ik o.a. gebruik voor wat synth samples en een externe mixer.
Op zich prima maar ik zou een Intel nemen ipv AMD.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Nog 1x off topic sorry, kon het niet zo snel vindenDeze leek me wel wat.
Quarter Pounders zijn heerlijk. Bij de Burger King zijn de Whoppers erg goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik ga overigens morgen bij de Mac eten, hoor ik er nou ook bij?
Heet dat ding MacDonalds dan? Volgens mij is het McDonalds.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik ga overigens morgen bij de Mac eten, hoor ik er nou ook bij?
Wat monteer jij dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook de pro gekocht om te kunnen monterenWat dat betreft zou een iMac nog veel beter zijn
Ik word er ziek van, van de Mac.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Quarter Pounders zijn heerlijk. Bij de Burger King zijn de Whoppers erg goed.
McChickenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Quarter Pounders zijn heerlijk. Bij de Burger King zijn de Whoppers erg goed.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik kan niet 2 dingen tegelijk doen...multitasken lukt hier niet...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het gewoon aanstaan zonder geluid
Nee, maar de afkorting is wel Macquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heet dat ding MacDonalds dan? Volgens mij is het McDonalds.
Maar ze verkopen er wel de BigMac, niet de BigMC.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn PC heeft ook AMD, niks mis mee tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op zich prima maar ik zou een Intel nemen ipv AMD.
De laatste tijd niks meer helaasquote:
Van je kinderen moet je het hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
december kraslot... ik dacht dat we 11 sterren en dus 100.000 euro hadden gewonnen. Had Lennon een extra kruisje gezet.
Ik heb nog steeds iets tegen Intel.. jammer dat het spul in Apple zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op zich prima maar ik zou een Intel nemen ipv AMD.
Hij is een zijquote:
Dat hebben wij nog niet hoeven doen hoor. Onze vaste pc is prima en gaat al 5 jaar mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, keuzes maken. Óf één keer iets meer uitgeven en er vervolgens lang van genieten óf minder uitgeven en dan vrij snel iets nieuws moeten kopen omdat ie kapot is.
Ah, vet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd niks meer helaasMaar ik heb journalistiek gedaan dus ik ben bekwaam in het monteren van items
Dat is al beter! Ik zou het notebook bestbuy topic op Tweakers checkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn PC heeft ook AMD, niks mis mee tot nu toe.
Deze zag ik ook nog (gewoon uit een topic in DIG gepikt hoor
Ja, maar dat heet gewoon de Mac, en niet de Mc.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
december kraslot... ik dacht dat we 11 sterren en dus 100.000 euro hadden gewonnen. Had Lennon een extra kruisje gezet.
Mijn PC is ook al jaren oud, geen problemen mee gehad. Alleen wat extra geheugen bijgezet en een betere videokaart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben wij nog niet hoeven doen hoor. Onze vaste pc is prima en gaat al 5 jaar mee.
Ga ik ook doen, kijken of er kleintjes bij staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is al beter! Ik zou het notebook bestbuy topic op Tweakers checken
Teringquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Excuus, dacht dat je Frits was
Onmisbaar zelfs omdat we op school ook met Macs werktenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, vet!Ja, voor journalistiek is een Mac wel erg handig
hihihi die grap had ik nog niet door hihihiquote:
als het niet zo is, is het altijd te lang...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Hoe lang dachten jullie dat jullie rijk waren?
We hebben het wel 4x na geteld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Van je kinderen moet je het hebben
Mijn PC deed niets meer.. zat alleen nog maar op de Mac. Ik heb er een Hackintosh van gemaakt. Af en toe wat cluster renderingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn PC is ook al jaren oud, geen problemen mee gehad. Alleen wat extra geheugen bijgezet en een betere videokaart.
een paar minuten. Kreeg er al rode wangen van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Hoe lang dachten jullie dat jullie rijk waren?
Nou, mijn humeur na de begintune al niet meer hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
OK dit gaat dan nog wel, het is tenminste vrolijk.
Ik ben helaas dat schoonmaakdoekje van m'n Mac's kwijtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onmisbaar zelfs omdat we op school ook met Macs werktenEn je merkt het bij veel bedrijven dat ze ook met Macs werken.
Nu is ze er te oud voor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Berkery het volgende:
Dit was 4 jaar geleden erg populair bij mijn dochter in de klas. Ze was toen 4
Ja kan ik me voorstellen! Wilde je Lennon niet omleggen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
een paar minuten. Kreeg er al rode wangen van.![]()
Same herequote:
Zovaak gehoord in 2009quote:
Nee, hij heeft het niet bewust gedaan....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen! Wilde je Lennon niet omleggen?
Rosanne
Oh, ook nog uit een bepaald dorp?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef laxus13 het volgende:
Verassend dat de meeste stemmers uit nood-holland komen voor dit nummer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, mijn humeur na de begintune al niet meer hoor.
Stonden ze in de fik?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef laxus13 het volgende:
Amsterdam gok ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, ook nog uit een bepaald dorp?
En ze heten allemaal Keizer en Schilder?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar ze verkopen er wel de BigMac, niet de BigMC.
Of Smitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
En ze heten allemaal Keizer en Schilder?
Nee dat is ook weer zo, maar kan me voorstellen dat je wel even zoiets hebt vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het niet bewust gedaan....
Windows 8quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Er komt hier in huis nooit meer Windows btw. Apple![]()
dat is gelijk wel erg radicaal....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen! Wilde je Lennon niet omleggen?
Nog lulliger als je een nieuwe auto besteld en er dan pas achter komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zo, maar kan me voorstellen dat je wel even zoiets hebt van
Ja idnerdaad. We hadden het al bijna uitgegeven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zo, maar kan me voorstellen dat je wel even zoiets hebt van
Bij wijzen van hequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is gelijk wel erg radicaal....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier vonden ze het ook belachelijk dat One Direction niet in de 2000 stond
dat kunnen wij vrij rap, ongeacht het bedragquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja idnerdaad. We hadden het al bijna uitgegeven.
Wel mooi dat jullie het meteen wilden uitgevenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja idnerdaad. We hadden het al bijna uitgegeven.
Zo zijn wij... genieten van het leven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie het meteen wilden uitgeven
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp dat wel van One Direction, die kinderen vinden dat helemaal geweldig
Wel eens met dit. Moet Windows gebruiken voor school dus draai het virtueel.quote:
Leukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zijn wij... genieten van het leven.
Gehehe, ik zou dat toch echt eerst in mijn hand/op mijn rekening moeten zien staan eer ik zoiets geloof hoor... Jullie niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kunnen wij vrij rap, ongeacht het bedrag
Cee vind ze ook leukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
Dat 16+ers er ook voor gaan heb ik meer moeite mee
G. en ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zijn wij... genieten van het leven.
Wat zielig voor jezelf...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukIK ben een gierigaard, ik koop nooit wat voor mezelf
Jaren 60quote:
Ik heb mijn notebook een paar maanden geleden gekocht en mag upgraden naar 8 voor 15 euro ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel eens met dit. Moet Windows gebruiken voor school dus draai het virtueel.
Goed OSZeker met het grote trackpad op mijn MBP.
Tuurlijk, maar je kunt er wel over fantaseren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gehehe, ik zou dat toch echt eerst in mijn hand/op mijn rekening moeten zien staan eer ik zoiets geloof hoor... Jullie niet?
Na jou opmerking over het niet naar borsten kijken begin ik serieus aan je geaardheid te twijfelen, kerelquote:
Ik ook denk ik, zou het echt niet kunnen gelovenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gehehe, ik zou dat toch echt eerst in mijn hand/op mijn rekening moeten zien staan eer ik zoiets geloof hoor... Jullie niet?
Dat doe ik maandelijksquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt er wel over fantaseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |