En ook niet heel klein toch? Ik zoek een netbook zeg maar, als dat nog bestaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lange accuduur = Apple maar das niet goedkoop, integendeel
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.quote:
Ik vind het allemaal mooiquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit beter te doen dan Yours is no disgrace en Close to the edge eigenlijk.
13" MBP is perfect voor onderweg. Anders de 11" MBA doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook niet heel klein toch? Ik zoek een netbook zeg maar, als dat nog bestaat.
MacBook Air is hartstikke klein, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
13" heb je wel van Apple. 1000 euro dacht ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wil eeniMac
Moet nog even 1000 jaar sparen helaas
Te grootquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Macbook's hebben een lange accuduur. Maar dan moet je wel zo'n duur ding willen kopen. Heb er zelf ook één. Werkt prima verder.
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een nieuwe Samsung Plasma van 1.50m, dat is wel een topdingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.
Ik draai dit elke week wel een keerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef cafca het volgende:
Och dit is best leuk voor één keer per jaar, tijdens de top 2000
13", prima maatquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hebben wij dit jaar ook gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een andere laptop, een kleine met een heeeele lange batterijduur. Deze batterij is gaar en ik moet altijd aan het stopcontact "hangen". Kan nooit de laptop meenemen, irritant. Dus een goedkope kleine voor erbij zou wel mooi zijn.
ja dat typen op je scherm lijkt mij dus echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordig
wij ook, maar we vinden het voor alsnog te duur (of ons inkomen is niet toereikend.. net hoe je er naar kijkt)quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wil eeniMac
Moet nog even 1000 jaar sparen helaas
Ja idd, huilde hij nouquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Wham op de radio, een van vreugd huilende Barney op tv... wat een vrijdagavond
Samsung TV hier, Samsung HTS, telefoon, allemaal dikke primaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft.. de Samsung hier is een klere ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |