Ultrabook dan. Touch en muis / toetsenbord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat typen op je scherm lijkt mij dus echt helemaal niks.
Apple vind ik VEEEEL te duur.
Mooi dit. Romantische clip ook.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! Hebben wij dit jaar ook gedaan.
Arme Peacemanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil niet te groot, dat vind ik niet mooi.
Je zegt het verkeerd... we hebben het er (nog) niet voor over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij ook, maar we vinden het voor alsnog te duur (of ons inkomen is niet toereikend.. net hoe je er naar kijkt)
Aangezien het de eindtune van de Jojo's bizarre adventure anime remake is hoor ik het ook iedere week, met plezier, dat welquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef laxus13 het volgende:
Die Clip van Wicked Game Helena Christensen![]()
Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar die zijn ook best aan de prijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ultrabook dan. Touch en muis / toetsenbord.
idd jaquote:
Mja vanaf 500 ofzo. Wel mooi met Windows 8quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar die zijn ook best aan de prijs.
Ik heb een iPad. Gekocht om het deels met Pro Tools te gebruiken. Leuk als extra, geen vervanger. Ik zit nu tijdens de Top2000 er bijvoorbeeld beneden mee. Klein, ligt, kost geen ruimte. Typt alleen voor geen meter en de wifi op de iPads is van een bedroevend niveau. Als je echt wil werken op een mobiel apparaat dan een notebook/netbook en geen tablet. Dat is voor het 'vlugge kleine' werk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Netbooks zijn grotendeels vervangen door tablets tegenwoordig
dat heeft met wat ik zei te maken wat mij betreftquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd... we hebben het er (nog) niet voor over.
Ja, kan ik me voorstellen. Bij ons kwam een leuke meevaller langs en leuke aanbieding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]Ja en nu nog niets vinden. Ik had al rondgekeken maar best lastig.
Met jou kan ik levenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een MacBook Pro en ben er erg blij mee maar een iMac zou het wel af maken
echtquote:
Oh ja Windows 8, ook zoietsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja vanaf 500 ofzo. Wel mooi met Windows 8
Die TV heeft problemen om 1080p weer te geven. Dan geeft hij groene vlekken. Blu-ray op 1080p van de PS3 werkt wel, maar dat is ook het enige. Ik hoef geen Samsung TV meer. M'n Samsung S3 telefoon is wel een prima ding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samsung TV hier, Samsung HTS, telefoon, allemaal dikke prima.
Weet ik, ik heb zelf 2 van die Asus netboekjes, prima dingetjes, voor een prima prijsjequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een iPad. Gekocht om het deels met Pro Tools te gebruiken. Leuk als extra, geen vervanger. Ik zit nu tijdens de Top2000 er bijvoorbeeld beneden mee. Klein, ligt, kost geen ruimte. Typt alleen voor geen meter en de wifi op de iPads is van een bedroevend niveau. Als je echt wil werken op een mobiel apparaat dan een notebook/netbook en geen tablet. Dat is voor het 'vlugge kleine' werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |