Dat hebben wij nog niet hoeven doen hoor. Onze vaste pc is prima en gaat al 5 jaar mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, keuzes maken. Óf één keer iets meer uitgeven en er vervolgens lang van genieten óf minder uitgeven en dan vrij snel iets nieuws moeten kopen omdat ie kapot is.
Ah, vet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd niks meer helaasMaar ik heb journalistiek gedaan dus ik ben bekwaam in het monteren van items
Dat is al beter! Ik zou het notebook bestbuy topic op Tweakers checkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn PC heeft ook AMD, niks mis mee tot nu toe.
Deze zag ik ook nog (gewoon uit een topic in DIG gepikt hoor
Ja, maar dat heet gewoon de Mac, en niet de Mc.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heet dat ding MacDonalds dan? Volgens mij is het McDonalds.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
december kraslot... ik dacht dat we 11 sterren en dus 100.000 euro hadden gewonnen. Had Lennon een extra kruisje gezet.
Mijn PC is ook al jaren oud, geen problemen mee gehad. Alleen wat extra geheugen bijgezet en een betere videokaart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben wij nog niet hoeven doen hoor. Onze vaste pc is prima en gaat al 5 jaar mee.
Ga ik ook doen, kijken of er kleintjes bij staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is al beter! Ik zou het notebook bestbuy topic op Tweakers checken
Teringquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Excuus, dacht dat je Frits was
Onmisbaar zelfs omdat we op school ook met Macs werktenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, vet!Ja, voor journalistiek is een Mac wel erg handig
hihihi die grap had ik nog niet door hihihiquote:
als het niet zo is, is het altijd te lang...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Hoe lang dachten jullie dat jullie rijk waren?
We hebben het wel 4x na geteld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Van je kinderen moet je het hebben
Mijn PC deed niets meer.. zat alleen nog maar op de Mac. Ik heb er een Hackintosh van gemaakt. Af en toe wat cluster renderingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn PC is ook al jaren oud, geen problemen mee gehad. Alleen wat extra geheugen bijgezet en een betere videokaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |