Ik heb ze allebeiquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een MacBook Pro en ben er erg blij mee maar een iMac zou het wel af maken
En ook nog een iPadquote:
Ik ook, een 4. Hij is verrot aan het gaan. M'n homeknop doet het af en toe niet en soms staat er ineens dat er geen simkaart in zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef D. het volgende:
Ik heb een iPhone, da's vooralsnog genoeg Apple
Macbook Pro begin van m'n studie aangeschafd om op Mac te leren werken en dat gebruiken we ook gewoon op de filmacademie. 2 jaar terug iMac gekocht omdat ik een stabiel vast systeem voor Pro Tools (m'n audiobewerking) wilde. iPad is een extra uitbreiding wat ik o.a. gebruik voor wat synth samples en een externe mixer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ook nog een iPadMag ik je aanraken?
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
We hadden overigens bijna een mac gekocht deze week, maar door een minuscuul foutje was er toch geen budget...
Kerst?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
We hadden overigens bijna een mac gekocht deze week, maar door een minuscuul foutje was er toch geen budget...
Nee, keuzes maken. Óf één keer iets meer uitgeven en er vervolgens lang van genieten óf minder uitgeven en dan vrij snel iets nieuws moeten kopen omdat ie kapot is.quote:
Je krijgt er weer een kind bij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |