Toch wel Samsung?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben net gewoon een nieuwe tv besteld.
wauwquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat we eigenlijk nog een (redelijk) goede hebben.
Deze
Nette prijs hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Oh jij zit de komende jaren goed, deze is nog kleinquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Hahaha, nee twee jaar geleden was het een iPad. Vorig jaar weet ik niet meer eigenlijk.quote:
dat heet nu een lokkertje...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een code voor 10 euro korting nadat ik had besteld, gemenerds
Ah ok, lekker decadentquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze
Ik kreeg vandaag een kortingsbon van Thomas Cook. Als ik voor 14 januari een reis boek, krijg ik maar liefst 5 euro korting.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een code voor 10 euro korting nadat ik had besteld, gemenerds
Ah, die heb ik mezelf dit jaar cadeau gedaan vorige weekquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, nee twee jaar geleden was het een iPad. Vorig jaar weet ik niet meer eigenlijk.
Beste is nog altijd Panasonic Plasmaquote:
Lange accuduur = Apple maar das niet goedkoop, integendeelquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een andere laptop, een kleine met een heeeele lange batterijduur. Deze batterij is gaar en ik moet altijd aan het stopcontact "hangen". Kan nooit de laptop meenemen, irritant. Dus een goedkope kleine voor erbij zou wel mooi zijn.
Wat waaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee geen Samsung bij ons in huis.
Dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beste is nog altijd Panasonic Plasma
We hebben nu Philips en hiervoor Toshiba... erg goede ervaringen mee. We shall see. Het is idd een mooie prijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nette prijs hoor!
Geen flauw idee of het een goede tv is of niet
Macbook's hebben een lange accuduur. Maar dan moet je wel zo'n duur ding willen kopen. Heb er zelf ook één. Werkt prima verder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een andere laptop, een kleine met een heeeele lange batterijduur. Deze batterij is gaar en ik moet altijd aan het stopcontact "hangen". Kan nooit de laptop meenemen, irritant. Dus een goedkope kleine voor erbij zou wel mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |