En dat is dan DUS de topsnelheid?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Jorn999 het volgende:
Wat voor auto rijden jullie en wat is je hoogst behaalde snelheid ermee?
Zelf rijd ik op t moment een opel astra g 1,6 8v
haalde vandaag 170
Nee me exacte topsnelheid moet ik nog eens met gps meten. Tellers wijken altijd af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is dan DUS de topsnelheid?
En waar reed je die snelheid?
In Nederland?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Nee me exacte topsnelheid moet ik nog eens met gps meten. Tellers wijken altijd af.
Op de snelweg.
mag beidequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Nederland?
En je bedoelt niet de officiële topsnelheid, maar je "eigen" topsnelheid in je eigen auto?
je zult er dan wel bijna uittrillen in zon dingquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef CafeRoker het volgende:
160 in m'n kever. Ik weet zeker dat dat sneller aanvoelde dan chuck z'n corrado
Waarom heb jij geen degelijke mooie Zweedse auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
Skoda felicia (combi) 1.3
topsnelheid nog onbekend
Fijn he, zo'n begrenzer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
250 op de autobahn. BMW 740i (E38)
Op dat moment vond ik het wel kut zo'n begrenzer, maar het eraf halen maakt voor mij niet zoveel verschil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
iets met geld enzo...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen degelijke mooie Zweedse auto?![]()
Welk koekblik is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef FAUSTINO het volgende:
100KMph echt veel harder wil het niet
Welke auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef DS4 het volgende:
300+ gps. Maar in mijn verdediging, een week nadat ik de auto had zijn er winterwielen onder gegaan, dus mag nu maar 240... Komende zomer ga ik kijken of er een gelegenheid is om over de 340 te komen op de gps.
Audi RS6quote:
Dat lijkt me kut snelwegrijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:48 schreef Cybje het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst heeft een topsnelheid van 123 km/u. Volgens de fabriek dan. Ik kan dus niet eens de nieuwe maximumsnelheid rijden!
Het is een Daf 46 overigens
Ik zie er zelf wel de lol van in, maar echt voor dagelijks gebruik zou het niet praktisch zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut snelwegrijden
Heb een keer meegereden met een Mini die dat ook had, reed redelijk vervelend op de snelweg. Als je aan het inhalen was en diegene gaf gas dan kwam je er gewoon niet langs.
Op de 1.4 injectie iig wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Hendroit het volgende:
. Zit er eigelijk een toerenbegrenzer op mijn auto?
Haha, hij zal ook wel niet voor hoge cruize snelheden zijn gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Met de Materia, 1.3 liter, heb ik pas 2 keer geprobeerd topsnelheid te rijden. Bij de 165 op de teller houdt het dan wel op, waarbij ik schat dat ie net de 155 aan zou tikken op GPS.
Niwt echt een pretje, auto is bij 120 al hoog in de toeren, ik voel elke keer aan de versnellingspook of ie wel in z'n 5 staat of niet.
Een 6e versnelling was dus niet overbodig geweest
Dus je kunt er alleen mee naar de supermarkt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:14 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, toch rijdt dit doosje erg relaxed, na 130km/h word hij wat lichtvoetig, wat waarschijnlijk door de smalle banden & de aerodynamica van een broodrooster komt.
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef dijon het volgende:
[..]
Dus je kunt er alleen mee naar de supermarkt?
Wel iets denk ik nog inderdaad. Maar de 318 is natuurlijk niet de best gemotoriseerde 3 seriequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef XSbig het volgende:
Met m'n BMW 318I E90 haalde ik 180 op de teller maar ging toch maar niet harder. Regende ook dusja. Zal toch wel harder gaan?
Achja, voor een eerste auto en iemand die af en toe is door het centrum cruised en niet echt ver hoeft te rijden is het toch een tof ding hoor hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel iets denk ik nog inderdaad. Maar de 318 is natuurlijk niet de best gemotoriseerde 3 serie
Ik zeg ook niet dat ie niet tof isquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef XSbig het volgende:
[..]
Achja, voor een eerste auto en iemand die af en toe is door het centrum cruised en niet echt ver hoeft te rijden is het toch een tof ding hoor haha
Doet jouw laadstroommeter het niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef daNpy het volgende:
Pfff, 250 in een moderne Mercedes is nog steeds hetzelfde als in de trein zitten
[ afbeelding ]
Ik zie toch maar weinig wat ik zou betitelen als stoere praatjes...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef Rode_banaan het volgende:
Allemaal stoere praatjes hier. De helft van de users in dit topic heeft niet eens een auto.
160 in mijn DAF is enger dan 280 in jouw Porzz hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie toch maar weinig wat ik zou betitelen als stoere praatjes...
Verder: zoals de waard...
Betraptquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef Rode_banaan het volgende:
Allemaal stoere praatjes hier. De helft van de users in dit topic heeft niet eens een auto.
boh 155quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Met de Materia, 1.3 liter, heb ik pas 2 keer geprobeerd topsnelheid te rijden. Bij de 165 op de teller houdt het dan wel op, waarbij ik schat dat ie net de 155 aan zou tikken op GPS.
Niwt echt een pretje, auto is bij 120 al hoog in de toeren, ik voel elke keer aan de versnellingspook of ie wel in z'n 5 staat of niet.
Een 6e versnelling was dus niet overbodig geweest
Snelheid is deels een beleving.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
160 in mijn DAF is enger dan 280 in jouw Porzz hoor
Het snelheidsverschil bij 280 (laat staan 300+) speelt anders ook wel mee...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef daNpy het volgende:
160 in mijn DAF is enger dan 280 in jouw Porzz hoor
Warum?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het snelheidsverschil bij 280 (laat staan 300+) speelt anders ook wel mee...
De Porsche is overigens verkocht.
Is dat ding zo onstabiel dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef RonVibbentrop het volgende:
Trabant P601 Kombi
110 km/uur. Het word al eng bij 90.
Max 130 is nog erger hoor.quote:
Omdat Valerie, mijn pasgeboren dochter, niet met goed fatsoen met de 911 mee kon en ik de komende jaren ook om dezelfde reden weinig tijd heb voor de NS.quote:
Dat heeft mijn 126 ook allemaal - nou ja, de motor dan achterin en met nog 2 pk minder ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:09 schreef RonVibbentrop het volgende:
Hij blijft wel recht liggen, dat is het niet. Het is meer dat je onbekrachtigde trommeltjes rondom hebt. En je veering is een bladveer. Dwarsgeplaatst in de motorruimte. Verder met 600 kg op minibandjes is met een windvlaag ook niet fijn.
OMG, ben je levensmoe ofzo?quote:
Ook al levensmoe?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef Nero22 het volgende:
Renault Twingo, 2011
1.2 16V, 75 pk:
180 km/u
Wel een geweldige auto om te hebben. Zijn echt zo gruwelijk mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Maserati Quattroporte
262 Km/h op de GPS met 't zweet in m'n bilnaad overigens.
Is het ook. Prijs mezelf gelukkig dat ik 't nu kan betalen, is vroeger wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel een geweldige auto om te hebben. Zijn echt zo gruwelijk mooi
Heb je een 'gewone' (gewoon klinkt zo niet gepast in deze context maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook. Prijs mezelf gelukkig dat ik 't nu kan betalen, is vroeger wel eens anders geweest.
Ik lul maar wat joh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je een 'gewone' (gewoon klinkt zo niet gepast in deze context maar je snapt wat ik bedoel) , S of een GTS?
It sounded legitquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh.Ik wou dat ik 't kon betalen...zou serieus m'n eerste auto zijn die ik zou kopen. Eigenlijk puur alleen al vanwege het geluid. Morgen een oudejaarslot halen.
Die heb ik al een mooi poosje intussen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoelang heb jij die Gangnam UI al?Hij is echt leuk
Mooie van die bak is eigenlijk dat het gewoon een auto is voor mensen met klasse. Daarbij kun je ook nog eens iemand meenemen en is het een geweldige snelweg wagen. Dan heb ik 't nog niet eens over 't geluid gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
It sounded legitVoor mij zou het ook hoog op de lijst staan als budget geen issue was. Als ik echt een keer (veel) geld heb wordt het die.
Dat allemaal inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooie van die bak is eigenlijk dat het gewoon een auto is voor mensen met klasse. Daarbij kun je ook nog eens iemand meenemen en is het een geweldige snelweg wagen. Dan heb ik 't nog niet eens over 't geluid gehad.
Leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die heb ik al een mooi poosje intussen...
Mwuah. Ging prima. Hij is er duidelijk niet op gebouwd, maar het was wel te doen hoor.quote:
Ah zo, proficiatquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat Valerie, mijn pasgeboren dochter, niet met goed fatsoen met de 911 mee kon en ik de komende jaren ook om dezelfde reden weinig tijd heb voor de NS.
Zal er best nog een rondje doen met de RS6 natuurlijk... Maar niet zo idioot veel als ik deed.
En als de RS6 niet bevalt op de ring huur ik gewoon een GT3 voor die paar keer dat ik ga.
Thanks.quote:
Dat begrijp ik best ja...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwuah. Ging prima. Hij is er duidelijk niet op gebouwd, maar het was wel te doen hoor.
Ik zal het echter niet nog eens doen, nee.
Idd. Je zult er nooit paupers in zien rijden, want die moeten een protserige wagen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat allemaal inderdaad!Die auto kan, voor mij dan, ook gewoon nooit een foute auto zijn. Niet zoals bijvoorbeeld een S-klasse (wat overigens ook gewoon een mooie vette auto is) dat wel kan zijn.
Haha reed je dat in de standaard uitvoering ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Maserati Quattroporte
262 Km/h op de GPS met 't zweet in m'n bilnaad overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hy liep normaal 70. 80 was met veel toeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Hyperdude het volgende:
HY, halen die 80?
Je kan wel zien waarom de Golf 3 de slechtste Golf ooit is; wordt er nog uitgeboekt door een bijna 40 jaar oude Kever.
die heeft meer dan 2 versnellingenquote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef Hyperdude het volgende:
Zijn ze toch iets sneller geworden in die 40 jaar.![]()
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat dit topic over je huidige auto gaat, toch?
Met mijn huidige auto heb ik in ieder geval 190-200 km/h op de teller gereden, speciaal voor m'n vriendinnekes, omdat ze nog nooit zo hard hadden gereden (ook niet als bijrijder). En daar moesten ze dus ook een foto van maken;
[ afbeelding ]![]()
.
Was overigens ook netjes op de autobahn.
Klopt, maar ik reed richting NLquote:
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebben
Anders begon het te gillen in het kippenhok zekerquote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reed richting NLdus ik moest op een gegeven moment toch wel het gas los laten en dat was vlak na bovenstaande foto.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.
Ik doelde op het vetgedruktequote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat dit topic over je huidige auto gaat, toch?
Met mijn huidige auto heb ik in ieder geval 190-200 km/h op de teller gereden, speciaal voor m'n vriendinnekes, omdat ze nog nooit zo hard hadden gereden (ook niet als bijrijder). En daar moesten ze dus ook een foto van maken;
[ afbeelding ]![]()
.
Was overigens ook netjes op de autobahn.
Ik denk dat ie op m'n vriendinnen doeldequote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.
Valt wel mee. Ze vertrouwen mijquote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Anders begon het te gillen in het kippenhok zeker
quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Meike26 het volgende:
Mijn eerste autootje, Innocenti DeTomaso, 85 Pk op iets wat 640 kilo woog ging ook nog best wel hard. Vorige eigenaar reed er wel eens rally's en TimeTrials mee en had o.a. racenokkenasjes + dubbele weber gemonteerd. Topsnelheid, een dodelijke 205km/h, actieradius was ook wel killing voor mijn spaargeld.
1 op 3(en half)![]()
Verkocht doordat ik er geen tijd/ruimte/geld voor had. Toch kan ik blijven zeggen dat ik zo'n gek doosje als eerste auto heb gehad
Dat vind ik overigens een tof karretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dan voel je je toch ook wel bescheten denk ik als DS4 in zn station je voorbij vliegt met 340km/uquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:50 schreef noSKIT het volgende:
Maserati Quattroporte Grandturismo Sport S / 590pk
290km/h op de autobahn verder was die begrensd.
Met de Labrador tegen de achterruit geplaktquote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook wel bescheten denk ik als DS4 in zn station je voorbij vliegt met 340km/u
Het kan aan mij liggen, maar een Maserati Quattroporte Granturismo Sport S bestaat toch niet?quote:Op zondag 30 december 2012 00:00 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Haha reed je dat in de standaard uitvoering ?
Heb 295 aangetikt op de GPS met een Quattroporte Grandturismo Sport S god gloeiende dan krijg je t wel even warm hoor allemachtig ( hij kon ook niet harder was begrensd erop. )
ahumquote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebben
*Meldt. Tenzij als passagier in een hogesnelheidstrein ook teltquote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
in mijn auto's wil je dat ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF!! Ik heb een Sunny 1.6 uit '89 gehad en die ging 190.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef T42 het volgende:
nissan sunny 1.6 1987 140kmh
rest weet ik niet
3 speed automaat met overdrivequote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
WTF!! Ik heb een Sunny 1.6 uit '89 gehad en die ging 190.
190 op de teller en 165 echte kms zekerquote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
WTF!! Ik heb een Sunny 1.6 uit '89 gehad en die ging 190.
Haha scheelt dat t niet mijn auto was, maar de auto van van de vader van mn vriendin haha maar vond t wel vet dat ik m ff goed mocht indrukkenquote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook wel bescheten denk ik als DS4 in zn station je voorbij vliegt met 340km/u
Dan mag je dat heul niet eens postenquote:Op zondag 30 december 2012 17:25 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Haha scheelt dat t niet mijn auto was, maar de auto van van de vader van mn vriendin haha maar vond t wel vet dat ik m ff goed mocht indrukken
Hmm staat gewoon op de dashboard van de Maserati ..quote:Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar een Maserati Quattroporte Granturismo Sport S bestaat toch niet?![]()
Ik ken wel de GTS en S versie, maar deze..![]()
OT: 220 met een Toyota RAV4 uit 2011. Vond het wel goed zo
Oooh een GTSquote:Op zondag 30 december 2012 17:27 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Hmm staat gewoon op de dashboard van de Maserati ..
Maserati Quattroporte Sport GT S 2009
Dit is m -> http://files.autogespot.c(...)05122009155649_2.jpg
Dan nog klopt het niet. Mijn 1.4 automaat (ook 3 speed met overdrive) deed 175. Ik vraag me dus af of je overdrive het wel deed.quote:Op zondag 30 december 2012 16:27 schreef T42 het volgende:
[..]
3 speed automaat met overdrivebij 75kmh schakelt hij de laaste keer
35 km afwijking? Nissan wijkt qua tellers wel af, maar zoveel ook weer niet.quote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
190 op de teller en 165 echte kms zeker
Nee, dat kan namelijk hier: PTA / Hoe hard is "hard" in een auto, wat heb jij gereden? Deel 3quote:Op zondag 30 december 2012 18:44 schreef Rainesz het volgende:
Als we ook met andermans wagens mogen patsen
Audi R8 N308 270km/h op de teller
nou ik heb niet meer getest dit was heel kort een keertje. ga ik ook niet meer proberen te testen want hij heeft 130dk op de teller en heeft nooit harder gereden dan 100kmh bij de vorige eigenaar en altijd binnen gestaanquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Mijn 1.4 automaat (ook 3 speed met overdrive) deed 175. Ik vraag me dus af of je overdrive het wel deed.
25 rekenwonderquote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
35 km afwijking? Nissan wijkt qua tellers wel af, maar zoveel ook weer niet.
Was het zo'n taartschep?quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
245 in oude 911
Sinds de vleugel/spoiler er af is, want lelijk; durf ik niet meer harder dan 220
Ja, zo´n gaar tachtiger jaren dingquote:
Berg af, lege tank, wind mee, hoerentent in zicht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb een keer 174km/u (gemeten met GPS) gereden met m'n Toyota Aygo, wel in de 4de versnelling. Het was in principe nog wel mogelijk om nog iets harder te rijden, maar dat voelde niet meer verantwoord. Niet vreemd met een kleine auto die officieel 157km/u als maximum heeft, het blijft een klein wagentje met 1liter motor
Hier een 170km/u GPS met een Aygo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb een keer 174km/u (gemeten met GPS) gereden met m'n Toyota Aygo, wel in de 4de versnelling. Het was in principe nog wel mogelijk om nog iets harder te rijden, maar dat voelde niet meer verantwoord. Niet vreemd met een kleine auto die officieel 157km/u als maximum heeft, het blijft een klein wagentje met 1liter motor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Berg af, lege tank, wind mee, hoerentent in zicht?
welke versie sunny had jij? volgen mij heb ik een ouder model en zwaarderquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Mijn 1.4 automaat (ook 3 speed met overdrive) deed 175. Ik vraag me dus af of je overdrive het wel deed.
Ik had die met de GA14S motor, ding woog 950 kg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef T42 het volgende:
[..]
welke versie sunny had jij? volgen mij heb ik een ouder model en zwaarder
ik heb een N13 sedan 1040kg dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had die met de GA14S motor, ding woog 950 kg.
dat kan echt niet. wij hebben die bak ook gehad (wel station-uitvoering, maar zelfde motor) en daar was het met 160 echt wel mooi in geweest.quote:
Kan echt wel; ik heb een 1.6 8V F'je (station) en die liep al 210 (wind meequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:04 schreef powerflux het volgende:
[..]
dat kan echt niet. wij hebben die bak ook gehad (wel station-uitvoering, maar zelfde motor) en daar was het met 160 echt wel mooi in geweest.
Anders begon het pas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:39 schreef Compoantje het volgende:
Ik heb een keer 169 km.h (op de teller) gereden met m'n Corsa 1,4 OPC-Line![]()
Jammer dat het geen eckte OPC is, anders
Same, dus dan was de jouwe wat gezonder (15" 195/50, dus dat was het niet)quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ligt aan de motorcode zie ik;
X16SZ 1.6 OHC 1.598 cm³ 4-in-lijn 71 pk 128 Nm 1993 - 1995
C16NZ 1.6 OHC 1.598 cm³ 4-in-lijn 75 pk 125 Nm 1991 - 1994
X16SZR 1.6 OHC 1.598 cm³ 4-in-lijn 75 pk 128 Nm 1996 - 1998
C16SE 1.6 OHC 1.598 cm³ 4-in-lijn 100 pk 135 Nm 1992 - 1994 -> Multipointinjectie
Ik had een C16NZ station, en die liep das ook ergens rond de 190 GPS.
Als ik mocht kiezen nam ik gewoon geen Opelquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja
En als ik mocht kiezen koos ik geen Corsa, maar een Astra GTC of Insignia.
Jup, 100 pkquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan echt wel; ik heb een 1.6 8V F'je (station) en die liep al 210 (wind mee) op de teller. Daarna andere wielen eronder gezet (17 inch), en toen was het idd 165 - 170 en schluss.
Later met de C20NE en wat aanpassinkjes liep 'ie 225 km/u op GPS.
1.6 8V was 85 paardjes volgens mij, en de 16V 100 geloof ik, zo effe uit mijn hoofd. C20NE doet standaard 115PK.
WTF, dat is zwaar. Ik had later een N13 sedan 1.6, die woog 980. Moet wel zeggen dat die een handbak had. Maar goed, dat het beestje altijd traag is bereden helpt ook niet mee natuurlijk.quote:
maar sinds gister wegenbelasting vrijquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
WTF, dat is zwaar. Ik had later een N13 sedan 1.6, die woog 980. Moet wel zeggen dat die een handbak had. Maar goed, dat het beestje altijd traag is bereden helpt ook niet mee natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef T42 het volgende:
[..]
maar sinds gister wegenbelasting vrij
CRX ED9 235 op de teller (88-er zonder kat met K&N 57i kit + Remus auspuff) met gas over.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
Huidige auto (Lexus IS200) heb ik max. 200 gereden, maar zou 217km/h moeten halen, met een CRX heb ik wel eens de 225 aangetikt en toen was er nog wel iets over, ding liep echt harder dan fabrieksopgave. Het verschil in snelheidsbeleving tussen die twee auto's is echt een wereld van verschil.
jij doet je nick iig geen eer aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:15 schreef green_power het volgende:
[..]
CRX ED9 235 op de teller (88-er zonder kat met K&N 57i kit + Remus auspuff) met gas over.
Huidige dieseltje 235 op de teller.
// niet eigen
M3 285 op de teller
645 cabrio 250 in de toerenbegrenzer (met het dak open)
Ferrari F430 Spider 2xx (ging nergens meer over, had het te druk met het rijden ipv op de teller te kijkenmijn zonnebril waaide bijna af iig
).
Nope, stamt nog uit mijn 14% bijtelling tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij doet je nick iig geen eer aan.
Toch bizar dat wij met een Kangoo uit 2002 krap de 130 haalden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef L0we het volgende:
178 op GPS in mijn Renault Express uit '86
Idem, maar dan in een colt. Boven de 140 kom ik zelden dus geef er ook niet zo om. Welke auto ik redelijkerwijs ook koop, de motor blijft toch veel sneller (al heb ik daar de top nog nooit van uitgeprobeerd, bij 220 is de acceleratie niet zo spannend meer en vond ik het ook wel mooi geweest.)quote:
Als je ook de passende snelweg hebt zeker, rij momenteel vaak vanuit Hamburg naar Nederland via de A1, die tussen Hamburg en Bremen eindelijk klaar is. Spiksplinternieuw en 3-baans, dat is ook heerlijk laagvliegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:43 schreef maart78 het volgende:
lekker he zo'n duitse auto freude am farhen
Hij is ook niet helemaal origineelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Toch bizar dat wij met een Kangoo uit 2002 krap de 130 haalden.
Dat verklaart een hoop. Wij hebben er een 1.9D in liggen. Geen turbo, dus traag.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Hij is ook niet helemaal origineel. Zit nu een 1.9TD in, die 2 keer zoveel vermogen levert als het originele blok.
Die moet wel 250 kunnen volgens mij. De T6 is na de 4.4 V8 de snelste.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:17 schreef luigi1k het volgende:
178 op de GPS, 2009 volvo s80 t6. Volgens mij kan 'ie wel iets harder
Misschien wel, 120 op de cruise control is het prettigst met die autoquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die moet wel 250 kunnen volgens mij. De T6 is na de 4.4 V8 de snelste.
Volvo's , en zeker de S80, zijn natuurlijk ook meer op comfort gericht dan bruut racen. Maar zowel de T6 als de V8 zijn rappe auto's ( top van 250 en 0-100 in <7sec).quote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef luigi1k het volgende:
[..]
Misschien wel, 120 op de cruise control is het prettigst met die auto
Hoelang is dat geleden dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:57 schreef NoBody122 het volgende:
Nissan Patrol Y60 2.8TD van 1997; tot nu toe nog niet boven de 120 KM/u gereden op de teller. Ik schat dat hij met gemak de 160/170 KM/u haalt, maar dan zit ik wel zo hoog in de toeren...
[edit]
Oh ja, en de Golf MK1 Cabrio, van '88, met 1.8l JH-motor, zo'n 170 KM/u op de GPS. Dat was op de N31 van Drachten naar Leeuwarden (heerlijke racebaan was dat in die tijd)
Ik schat een jaar of 4, 5 geleden...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden dan?Ik ga dagelijks via de N31 naar Drachten
Luchtweerstand is een bitchquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
2010 Mitsubishi L200, gechipt naar 170 pk 175 km/h op de GPS. Was wel heel lichtjes heuvel af en moest in de ankers voordat ik redline haalde. Standaard deed ie op een vlakke weg 166 km/h op de GPS. Maar harder dan 150 rijd k eigenlijk nooit meer, dan duikt ie met een beetje pech onder de 1op7.
En rolweerstand ook. Die terreinbanden zullen ook niet echt meehelpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Luchtweerstand is een bitch
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
En rolweerstand ook. Die terreinbanden zullen ook niet echt meehelpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Leuke acties zijn dat. Ik ben een keer met de motor met 230 langs een politieauto gescheurt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Darkomen het volgende:
405Mi16 2.0 , 220 op de teller, realistisch waarschijnlijk net 200 maar had nog wel gas over.
Was 'snachts op de A2 tussen vianen en culemborg toen de brug over de lwaal beide kanten was afgesloten.
Niemand op de weg, mooi breed, strak asfalt dus dat kon wel......
Scheet alleen 7 kleuren stront toen bij de afrit/brug bij Culemborg overal politie auto's stonden met zwaailichten.....
Langzaam de afrit opgereden, langs de politie, niks aan de hand.
Nooit geweten waarom ze met zoveel auto's op de brug stonden.
Inderdaad, aangezien dat de eerste keer was dat ik boven de 160 reed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Leuke acties zijn dat. Ik ben een keer met de motor met 230 langs een politieauto gescheurt.
Heb nog zitten twijfelen of ik gas moest lossen gezien ik veel te laat was heb ik maar het gas erop gehouden en ben ik de volgende afrit direct eraf gegaan om de snelweg de andere kant op te nemen.
Dat zijn wel van die *oops* momentjes
Bazenbak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Darkomen het volgende:
405Mi16 2.0 , 220 op de teller, realistisch waarschijnlijk net 200 maar had nog wel gas over.
Was 'snachts op de A2 tussen vianen en culemborg toen de brug over de lwaal beide kanten was afgesloten.
Niemand op de weg, mooi breed, strak asfalt dus dat kon wel......
Scheet alleen 7 kleuren stront toen bij de afrit/brug bij Culemborg overal politie auto's stonden met zwaailichten.....
Langzaam de afrit opgereden, langs de politie, niks aan de hand.
Nooit geweten waarom ze met zoveel auto's op de brug stonden.
Je bent levensmoe?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef DeUitverkorene het volgende:
Ik heb 164 op de GPS gereden met mijn 44kW Skoda Citigo - wel in de 4, want de 5 kost alleen snelheid.
Deze wintersport heb ik, bergaf, wind mee, etc., op de GPS 192 gereden met een Peugeot 107. Levensgevaarlijk en onverantwoord, ik raad het niemand aan. De teller staat dan zo rond de 175 omdat die niet verder kan. De auto begint bij zulke snelheden te zwalken en de remmen zijn er niet op berekend - maar het is wel een sensatie hoor
Maar die kleine Alfa TS'jes vinden het ook wel leuk om hard te werken en hoog in de toeren gejaagd te wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Palomar het volgende:
Net met mijn Alfa 156 1.6 een nieuw record van 195 gehaaldTot de 180 trekt ie wel snel door, daarboven gaat het nog langzaam en heb je veel asfalt nodig. Zat nog wel iets extra in, maar er kwam ander verkeer in het zicht en dat ga ik niet met die snelheid inhalen.
Wel even schrikken toen er opeens 2 motoragenten met hoge snelheid achter me kwamen (ik reed toevallig wegens wegwerkzaamheden even 100). Gelukkig reden ze door
A15 test ik alle auto's kom daar eigenlijk nooit popo tegen. (Zal wel extreme lucky zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Proi het volgende:
220 in een SL500 R129, verre van de topsnelheid.
200 in een 1994 Golf GTI,
180 in m'n eigen Lupo 1.4 8v.
Weet geen leuke locatie waar ik ongestoord m'n topsnelheid kan testen.
Zo'n Sorento kan wel veel harder toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:05 schreef leeell het volgende:
Mn pa's auto, maar dat telt vast ook wel
Kia sorento 2.0 benzine, 150 km/h
Moet nog veel meemaken
Wel 130 km/h @ 14HP op een 50cc brommer a 60 kilo
Das pas eng
Jaa die kan nog verrasend hard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo'n Sorento kan wel veel harder toch?
Netjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef Bajskorv het volgende:
Ooit in mijn Lancia Delta Integrale van de snelweg geplukt ergens in het oosten van het land, rond 2 uur in de ochtend ofzo. Reed iets van 180 richting huis, maar de vriendelijke jongens in de Volvo hadden veel meer interesse in de auto. Motorkap open, fikse draai om de oren en toen zonder boete naar huis.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef leeell het volgende:
[..]
Jaa die kan nog verrasend hard.
Maar ik had net een paar weken lessen, dus mn pa vond het wel welletjes
150 was ook gewoon supersoepel
Is dit jouw auto, of jouw manier van ons vertellen dat je de vraag niet begrepen hebt?quote:
Ga ik ook eens proberen te halen, met mijn "gewone" 9-5 :-)quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef highender het volgende:
Oude saab 9-5 aero - 260 op de teller
Heb je die nieuwe 9-5? Want als je die wat oudere hebt is de Aero wel echt een heel stuk sterker/sneller dan de andere uitvoeringen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen te halen, met mijn "gewone" 9-5 :-)
Anders rijd je even naar Hirsch Performance in Zwitserland, op de terugweg ga je het wel halen denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef JohnB52 het volgende:
Of de Saab ook echt 237 gaat halen moet ik dus nog uitvinden :-)
Wat heb jij wel niet gedaan om dat te behalen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Corrado 2.0 16V 136Pk 226 Km/h TomTom gemeten
gas gevenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef scoober het volgende:
[..]
Wat heb jij wel niet gedaan om dat te behalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |