En dat is dan DUS de topsnelheid?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Jorn999 het volgende:
Wat voor auto rijden jullie en wat is je hoogst behaalde snelheid ermee?
Zelf rijd ik op t moment een opel astra g 1,6 8v
haalde vandaag 170
Nee me exacte topsnelheid moet ik nog eens met gps meten. Tellers wijken altijd af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is dan DUS de topsnelheid?
En waar reed je die snelheid?
In Nederland?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Nee me exacte topsnelheid moet ik nog eens met gps meten. Tellers wijken altijd af.
Op de snelweg.
mag beidequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Nederland?
En je bedoelt niet de officiële topsnelheid, maar je "eigen" topsnelheid in je eigen auto?
je zult er dan wel bijna uittrillen in zon dingquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef CafeRoker het volgende:
160 in m'n kever. Ik weet zeker dat dat sneller aanvoelde dan chuck z'n corrado
Waarom heb jij geen degelijke mooie Zweedse auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
Skoda felicia (combi) 1.3
topsnelheid nog onbekend
Fijn he, zo'n begrenzer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
250 op de autobahn. BMW 740i (E38)
Op dat moment vond ik het wel kut zo'n begrenzer, maar het eraf halen maakt voor mij niet zoveel verschil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
iets met geld enzo...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen degelijke mooie Zweedse auto?![]()
Welk koekblik is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef FAUSTINO het volgende:
100KMph echt veel harder wil het niet
Welke auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef DS4 het volgende:
300+ gps. Maar in mijn verdediging, een week nadat ik de auto had zijn er winterwielen onder gegaan, dus mag nu maar 240... Komende zomer ga ik kijken of er een gelegenheid is om over de 340 te komen op de gps.
Audi RS6quote:
Dat lijkt me kut snelwegrijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:48 schreef Cybje het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst heeft een topsnelheid van 123 km/u. Volgens de fabriek dan. Ik kan dus niet eens de nieuwe maximumsnelheid rijden!
Het is een Daf 46 overigens
Ik zie er zelf wel de lol van in, maar echt voor dagelijks gebruik zou het niet praktisch zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut snelwegrijden
Heb een keer meegereden met een Mini die dat ook had, reed redelijk vervelend op de snelweg. Als je aan het inhalen was en diegene gaf gas dan kwam je er gewoon niet langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |