quote:
Waarom noem je niet het merk, niet het type, maar alleen het nietszeggende nummertje? Moet ik gaan Googlen hoe het er uit ziet. Zo dus:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Black_Ninja het volgende:
misschien eens over de 300 met de RS6 gaan
Vast en zeker omdat ie zijn gordel niet om had. Daardoor is hij uit de auto geslingerd en dat heeft hem geredquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Die RS6 jaDat is gewoon de bestuurder die ernaast staat hè... hoe je dat toch zonder een schrammetje kan overleven!
Audi is vrij stevig voor de bestuurder, je zit ook dat alleen de achterkant er zowat afligt maar de voorkant is nog redelijk intact.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Die RS6 jaDat is gewoon de bestuurder die ernaast staat hè... hoe je dat toch zonder een schrammetje kan overleven!
Die heeft me echt een partij geluk gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol was die man in die zwarte jas echt de bestuurder?
Ligt aan de auto. Weleens bij iemand in een Volvo v70R gezeten die aardig onder handen was genomen. 280 op de gps en voelde niet eens heel onveilig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zie eigenlijk zelden een kans om harder te rijden dan 220, als het een beetje vervelend waait ofzo heb ik het gevoel dat ik hem harder niet meer goed recht in 1 baan kan houdenIs dat onzin, of herkennen jullie dat ook?
Ik ben dus ook nog niet voorbij de 230 geweest
Absoluut waar!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Ja, laten we van alle automerken horrorfoto's gaan plaatsen van ongelukken om dat merk te schofferen!
Met een ongeval met 250+ per uur zit geen enkele wagen meer degelijk in elkaar (Geen discussie over nodig of mogelijk).
Ok andere foto gaf een iets ander beeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:22 schreef Mikkie het volgende:
De voorkant redelijk intact?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige dat nog heel is, is het stuk linksvoor. Verder is die bak compleet afgeschreven. Je kunt iets zeggen over stevigheid, maar als je auto zo uit elkaar gescheurd is, is dat argument echt wel van tafel en heb je puur geluk.
Ligt redelijk aan de auto. Onderstel, gewicht, downforce, enz. Ik heb een keer 200 geprobeerd in een Z4, toen leek heel de neus te gaan zweven, 240 gereden in een 1serie, geen centje pijn. Zelfde trouwens in een Megane R26R, 230-240 en dat was ook hetzelfde als 120quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zie eigenlijk zelden een kans om harder te rijden dan 220, als het een beetje vervelend waait ofzo heb ik het gevoel dat ik hem harder niet meer goed recht in 1 baan kan houdenIs dat onzin, of herkennen jullie dat ook?
Ik ben dus ook nog niet voorbij de 230 geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |