53, zonder de ovb-tjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
met hoeveel zijn we nu eigenlijk?
het is niet handig zo zonder nummertjes
Zo'n succes, nu al.quote:
Dat komt omdat de vorige meets zo leuk waren, dan wil je het gewoon niet meer missenquote:
Bieden jullie ook kilometervergoeding?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vorige meets zo leuk waren, dan wil je het gewoon niet meer missen
ESF is het nieuwe zwart. Heus.
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bieden jullie ook kilometervergoeding?
Hm, voor een knuffel van Greys is 't te overwegen, anders niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzen
's ochtends mag ik hopen?quote:
nee dat mag je nietquote:
was een retorische vraagquote:
ik keur het goedquote:
quote:
Ik ga ze vast opsparen voor jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, voor een knuffel van Greys is 't te overwegen, anders niet.
Oja, goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzen
Jij ook Fred! Maak er wat moois van!quote:
Ik moet mijne ook nog kopen maar ik weet al wat het wordtquote:
Ik denk dat mijn vriend het niet goed zou keurenquote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien maar beter. Straks worden oognip en Puala jaloers
Eigenlijk wel ja. Ik vraag me toch ergens hoe ik deze verschrikkelijke dag weer kan vergeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je had er zo op gerekend he?een harteloos mens, dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |