Mja, ik zie op facebook regelmatig de (bitter)ballen van Henk voorbij komen hè! Moet ik ze toch maar een keer zelf komen eten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou superleuk zijn!
Want... truttigheid is het nieuwe zwart
En stiekem valt het met de truttigheid reuze mee en is het een toffe kroeg en wordt er deze keer zelfs bijna geen songfestivalmuziek gedraaid, dus áls je het een keer wilt aandurven een ESF meet bij te wonen zou ik deze aanraden![]()
En vergeet de chocotaart nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, ik zie op facebook regelmatig de (bitter)ballen van Henk voorbij komen hè! Moet ik ze toch maar een keer zelf komen eten.
Onder voorbehoud moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet de chocotaart niet![]()
(Kunnen we daar Janetje mee lokken denk je??)
Mogen jullie al in de lijst onder voorbehoud of gaat dat nog wat te furr
Top! onder voorbehoud zit je sowieso nergens aan vast en betekent alleen dat we je een weekje of anderhalf van te voren nog even subtiel herinnerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Onder voorbehoud moet wel kunnen.
Ik kan nog verbazend goed typen moet ik zeggen, nu maar even aan de koffie...
53, zonder de ovb-tjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
met hoeveel zijn we nu eigenlijk?
het is niet handig zo zonder nummertjes
Zo'n succes, nu al.quote:
Dat komt omdat de vorige meets zo leuk waren, dan wil je het gewoon niet meer missenquote:
Bieden jullie ook kilometervergoeding?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vorige meets zo leuk waren, dan wil je het gewoon niet meer missen
ESF is het nieuwe zwart. Heus.
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bieden jullie ook kilometervergoeding?
Hm, voor een knuffel van Greys is 't te overwegen, anders niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzen
's ochtends mag ik hopen?quote:
nee dat mag je nietquote:
was een retorische vraagquote:
ik keur het goedquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |