ik ook niet! Zullen we bij elkaar gaan zitten? Ik vind het best een beetje spannend.quote:Op zondag 30 december 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit bij Henk gebingood, spannonnnnd!![]()
TMM moet nog uit de OP.quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens mij ook meer zekerwetertjes dan ever![]()
Als ik er maar aan denk om Bingoooooooo te roepen ipv Kieeeeenquote:Op zondag 30 december 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik ook niet! Zullen we bij elkaar gaan zitten? Ik vind het best een beetje spannend.Dadelijk doe ik valse binkoot of zo.
misschien doet ik dat wel expres.quote:Op zondag 30 december 2012 21:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Als ik er maar aan denk om Bingoooooooo te roepen ipv Kieeeeen
Ik wil wel met groep 8 stijl beginnen, maar uiteindelijk sluit ik natuurlijk niet uit dat de afstand wat kleiner wordtquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Zeg kanovinnie,
Doen we voor de echies schuifelen, of zoals in groep 8 met gestrekte armen?
Ik ben meer bang voor de prijzen dat die me in verlegenheid kunnen brengen , je weet maar nooit met de Fokkers die daarvoor gaan zorgenquote:Op maandag 31 december 2012 11:23 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop niet dat ik Bingo heb, want ik durf echt niet in die meute naar voren![]()
Een rondje voor de hele zaak geven natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
Wat meot je doen als je een valse bingo hebt trouwens?
Oeh la laquote:Op maandag 31 december 2012 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil wel met groep 8 stijl beginnen, maar uiteindelijk sluit ik natuurlijk niet uit dat de afstand wat kleiner wordt
ik weet inmiddels twee prijzen en die zijn haske tof!quote:Op maandag 31 december 2012 11:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor de prijzen dat die me in verlegenheid kunnen brengen , je weet maar nooit met de Fokkers die daarvoor gaan zorgen
get a room.quote:
Van schuiffelen naar een hotelkamer is mij een te grote stap hoorquote:
wacht maar tot de limoncello rond gaat.quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 31 december 2012 11:23 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop niet dat ik Bingo heb, want ik durf echt niet in die meute naar voren![]()
Dat vindt mijn meneer ook te ver gaan schat ik zo in.quote:Op maandag 31 december 2012 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van schuiffelen naar een hotelkamer is mij een te grote stap hoor
Geen geschuifel op de hotelkamer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vindt mijn meneer ook te ver gaan schat ik zo in.
Niet met jou nee.quote:Op maandag 31 december 2012 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen geschuifel op de hotelkamer?
Misschien maar beter. Straks worden oognip en Puala jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |