Ik ga ze vast opsparen voor jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, voor een knuffel van Greys is 't te overwegen, anders niet.
Oja, goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nai. Maar we bieden wel hippen bingoprijzen
Jij ook Fred! Maak er wat moois van!quote:
Ik moet mijne ook nog kopen maar ik weet al wat het wordtquote:
Ik denk dat mijn vriend het niet goed zou keurenquote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien maar beter. Straks worden oognip en Puala jaloers
Eigenlijk wel ja. Ik vraag me toch ergens hoe ik deze verschrikkelijke dag weer kan vergeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je had er zo op gerekend he?een harteloos mens, dat ben ik
Er is maar 1 oplossing: zuipenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ik vraag me toch ergens hoe ik deze verschrikkelijke dag weer kan vergeten.
Maar ik moet morgen ook nog werkenquote:
Daaromquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Lost ook gelijk het probleem van de kater op.
We hadden nog pina coladaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai, dan maar naar een tankstation sjezen
Prima colada.quote:
Hatsee!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Potverdorie dat ik dit nog niet eerder zag
Als ik geen stage heb kom ik zeker langs
Ja. Als ik kom eet ik mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hatsee!
En in be4 Greys: of je ook blijft eten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
JA, komen Mono! (nou roep ik dat wel vaker, maar dit is anders)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
JA, komen Mono! (nou roep ik dat wel vaker, maar dit is anders)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom eet ik mee.
Ik krijg mijn dienst rooster altijd de donderdag voor de week er op, dus ik kan het rond de 17 zeker laten weten
Ineens gaat het snel hequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:08 schreef Ynske het volgende:
ik bedacht me vandaag dat t nog maar een paar nachtjes slapen zijn
de hele tijd was t van, gezellig volgend jaar weer meeten, maar nu....
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Potverdorie dat ik dit nog niet eerder zag
Als ik geen stage heb kom ik zeker langs
Joop!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik was even een nieuwjaarsborrel (nieuwjaarsthee) halen bij Henk samen met HenkPietKlaasWim. Joop de bingoman was er ook en hij vroeg weer wat ie aan moest en dat ie er zo'n zin in heeft
![]()
You wild thing!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik was even een nieuwjaarsborrel (nieuwjaarsthee) halen bij Henk samen met HenkPietKlaasWim. Joop de bingoman was er ook en hij vroeg weer wat ie aan moest en dat ie er zo'n zin in heeft
![]()
moet meneer in binkoot-trainingquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Joooop
Ik moet de meneer nog even instrueren om getallengebaren te oefenenwant hij moet het natuurlijk wel snel kunnen.
En "Hou je muil" met Rotterdamts accentquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Joooop
Ik moet de meneer nog even instrueren om getallengebaren te oefenenwant hij moet het natuurlijk wel snel kunnen.
quote:
Sobersoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het gaat gewoon zoooo leuk worden weer!
Al een feestje.quote:
Je 100.000 post feestje?quote:
Jammerquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
Helaas is het een definitieve nee voor mij
wanneer was de laatste keer ook alweer? Vorig jaar januari in Amsterdam?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]je weet dat je het wilt.
[..]
Sobersojou ook een tijd niet gezien
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
wanneer was de laatste keer ook alweer? Vorig jaar januari in Amsterdam?
Dan wordt het weer tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoiets inderdaadwel weer een hééééle tijd terug, zou zelfs december dat jaar ervoor kunnen zijn
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |