Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk doen deze nep-lego schepen afbreuk aan die in de OP.![]()
Dat heeft de maker wel een paar avonden zoet gehoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.
Prima voor ErwinRommel dus!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Dat heeft de maker wel een paar avonden zoet gehouden
De bovenste niet, die heeft iemand zelf op schaal nagebouwd. Op basis van foto's.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het onderste schip in de OP is ook gemaakt van Lego.
Mogguh. Vrijwillig aangeboden om vandaag te werken.... Why!?!?quote:
Weekend!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Harde_Mepper het volgende:
Rechtsonder, net achter dat bosje.
Vrouwen achter het stuurquote:Op zaterdag 29 december 2012 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps.
http://www.dailymail.co.u(...)t-misses-runway.html
Volgens mij lag ze nu op de werf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zou wel tof zijn als dat schip ook gecamoufleerd in het museum te zien is.
Dat dan weer niet, wel een uitgebreide tentoonstelling over de ontsnapping. Die staat in het schip zelf, erg leuk om eens heen te gaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zou wel tof zijn als dat schip ook gecamoufleerd in het museum te zien is.
Kan, durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij lag ze nu op de werf.
Groeten terug!quote:
Beter.quote:
Middag!quote:
Ja heel vet hier. Wel pleuris natquote:
De enige echte.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch niet de echte Tromp, waarvan een model in de OP staat?
quote:Op zondag 30 december 2012 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De enige echte.
Schijnt lek te zijn.
Mogguh!quote:
Ah, going with a bang.quote:
quote:
Darwin in actiequote:Op maandag 31 december 2012 10:54 schreef Nibb-it het volgende:
Gastje uit de wijk gaat blijkbaar voor een highscore tengels kwijtraken
Whehehe.... luie donderquote:Op maandag 31 december 2012 11:17 schreef Thaboel het volgende:
Volgend jaar mag het best 12uur ipv 10 uur hoor... Wilde nog ff slapen... Ohja ook dankzij een bellende ER
Als het goed is, is hij nu op de eindejaarsborrel van zijn werk...quote:
Indrukwekkende docu.quote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb deze mooie dag maar eens aangegrepen om de documentaire "Gesneuveld" te kijken.
Wat een verhalen, ben er nog steeds stil van
En zulks.quote:Op maandag 31 december 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
Iedereen hier een gezond en positief:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
En zulks.
Sociale ellende weer klaar nu.
Nee, ochtenddienst.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
je hebt toch geen nachtdienst he
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Oliebollen van gisteren als ontbijt
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:19 schreef Thaboel het volgende:
Koppie doet au... Nu borrel bij schoon ouders.
Gelukkig ben je onder je steen vandaan gekomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef damirovic het volgende:
Marco Kroon eindbaas der bazen: http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Dutch/Australian_Offensive
Gewoon SASR en KCT troepen leiden in Afganistan 2006 en dan een AC130 inroepen om te bombarderen op 30 meter af van hun positie. Held![]()
En dan hem nog durven aan te aanklagen voor drugsgebruik/wapenhandel
Masha'Allahquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig ben je onder je steen vandaan gekomen.
Speciaal voor jou: DEF / Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder Militaire Willemsordequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef damirovic het volgende:
Marco Kroon eindbaas der bazen: http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Dutch/Australian_Offensive
Gewoon SASR en KCT troepen leiden in Afganistan 2006 en dan een AC130 inroepen om te bombarderen op 30 meter af van hun positie. Held![]()
Hoe was het in je grot?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef damirovic het volgende:
Avond!quote:
Alleen maar de laatste aflevering, en niet die van de eerdere 10 seizoenen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
Zo maar weer eens de laatste aflevering van M*A*S*H kijken.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Esses het volgende:
Welkom in de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
[ afbeelding ]
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
[ afbeelding ]
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
[ afbeelding ]
Topicreeks: DEF SC
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, vroeger was alles beterderder
De eerste panzerfaust? Hoe is die dan beter dan de recente versie? Aangezien vroeger alles beter was volgens jou.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gisteren op tv gezien dat de Panzerfaust beter is dan een RPG2
Ja, natuurlijk de eerste. Uit '42 dacht ik. De RPG2 is uit '49 dacht ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste panzerfaust? Hoe is die dan beter dan de recente versie? Aangezien vroeger alles beter was volgens jou.
Heeft die dan meer effect dan de huidige versie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk de eerste. Uit '42 dacht ik. De RPG2 is uit '49 dacht ik.
Kut, ik zit nu echt onzin te pratenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft die dan meer effect dan de huidige versie?
Geeft niks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut, ik zit nu echt onzin te praten
Met een contragewicht, jij dus, was het blijkbaar redelijk stabiel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
't is maar goed dat ik die beelden van een crashende reliant niet gezien heb voor ik (in het verleden) regelmatig van een collega een lift kreeg in zijn reliant. Dan was ik nooit ingestapt
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een contragewicht, jij dus, was het blijkbaar redelijk stabiel.
Wel wat meer dan alleen de carrosserie... stuurt ook voor en achter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
In het begin vond ik dat backwards car filmpje wel spectaculair. Tot ik in de gaten kreeg dat ze gewoon de carrosserie omgezet hadden
Waarom verbaast mij dat nu niet? Je parkeert hem gewoon bovenop andere auto's.quote:
12 ton. Wat zou dat doen in de motorrrijtuigenbelasting?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wil de belastingdienst ook wel...
Zover gaat de MRB site niet...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
12 ton. Wat zou dat doen in de motorrrijtuigenbelasting?
Mwa, als je al ¤350.000 neer kunt leggen voor dat bakbeest zal de MRB wel geen probleem zijn.quote:
Nogmaals gekeken, en nu zie ik inderdaad dat voor en achter een stuur zit. Knap, en het lijkt mij zeker een vreemd gezicht om zoiets door een stad heen te zijn crossen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel wat meer dan alleen de carrosserie... stuurt ook voor en achter.
Autobus, 12.000 kg -> ¤ 181 per kwartaal, of ¤ 724 per jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
12 ton. Wat zou dat doen in de motorrrijtuigenbelasting?
Oh, niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Light het volgende:
[..]
Autobus, 12.000 kg -> ¤ 181 per kwartaal, of ¤ 724 per jaar.
Jouw auto is nog zwaarder dan 12 ton?quote:
Heb ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
Je moet wel eerst een busrijbewijs halen.
Nee, dat niet. Maar ik betaal een behoorlijke brandstoftoeslag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jouw auto is nog zwaarder dan 12 ton?
Hmmm, toch maar een Marauder aanschaffen dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:01 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik betaal een behoorlijke brandstoftoeslag.
Ik heb helaas nog geen 3 ton in m'n portemonee. Plus dat ik nu per kilometer voordeliger uit ben dan met die Marauder. Dus nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, toch maar een Marauder aanschaffen dus
En ik denk dat als je een Marauder All-Risk wilt verzekeren je ook wel een aardige duit kwijt bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen 3 ton in m'n portemonee. Plus dat ik nu per kilometer voordeliger uit ben dan met die Marauder. Dus nee.
Lakschade? Zou carglass wel een nieuwe voorruit komen plaatsen op locatie met ruitenwissers?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik denk dat als je een Marauder All-Risk wilt verzekeren je ook wel een aardige duit kwijt bent
(Alhoewel, dat ding is zelfs explosief bestendig, dus waarom zou je die überhaupt hoeven te verzekeren)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lakschade? Zou carglass wel een nieuwe voorruit komen plaatsen op locatie met ruitenwissers?
"Ik ben Henk, van carglass"quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik zie het al voor mij, carglass met die lullige auto-ruitenwissers bij een Marauder
Zou een leuke car glass reclame kunnen wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik ben Henk, van carglass"![]()
"rondrijden met versleten rubbers is onverantwoord"
Net alsof dat iets uitmaakt in een MarauderDat moet echt de moeite waard zijn om op te nemen als parodie
Hoewel ik die lui van carglass liever iets anders zien doen: "Ik ben Henk, van carglass. En ik laat nu zien hoe ik door een stadsbus wordt overreden".quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een leuke car glass reclame kunnen worden
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel ik die lui van carglass liever iets anders zien doen: "Ik ben Henk, van carglass. En ik laat nu zien hoe ik door een stadsbus wordt overreden".
Mag ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het zijn ook wel waardeloze reclames
Kan Henk zijn auto niet door een Marauder overreden worden
Laten we die in een Reliant voorrijden, en de BBC verslag leggenquote:
Maraurer die beschoten wordt en daarna telefoontje naar Carglass "Er zitten wat krassen op de voorruit, kunnen jullie een nieuwe plaatsen?"quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou een leuke car glass reclame kunnen worden
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:50 schreef Light het volgende:
[..]
Maraurer die beschoten wordt en daarna telefoontje naar Carglass "Er zitten wat krassen op de voorruit, kunnen jullie een nieuwe plaatsen?"
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
En weer een nieuw topic.POL / Dienstplicht voor opvoeding maatschappij
Even kijken of ik daar een beetje kan stokenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
En weer een nieuw topic.POL / Dienstplicht voor opvoeding maatschappij
Mijn officiële advies is: niet doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Light het volgende:
[..]
Even kijken of ik daar een beetje kan stoken
luister niet naar c4. Gewoon doen joh. #YOLO!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn officiële advies is: niet doen.
Rellertquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
luister niet naar c4. Gewoon doen joh. #YOLO!
Da's misschien wel het verstandigstquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn officiële advies is: niet doen.
Zijn toch altijd wel 'leuke' topics om te volgen.quote:
Altijd afwachten welke verrassende wending er deze keer komtquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn toch altijd wel 'leuke' topics om te volgen.
Ik verwacht dat het topic een snelle natuurlijke dood sterftquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Light het volgende:
[..]
Altijd afwachten welke verrassende wending er deze keer komt
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het topic een snelle natuurlijke dood sterft
Beter zo, dan dat de vele voor-, -tegenstanders en alle andere sjit over dienstplicht en defensie weer weggemod moet worden en het topic alsnog in een slotje eindigdquote:
#YOLOquote:
True, maar jij lijkt mij toch meerdere (FOK!) levens te hebbenquote:
Ik? 1 Ban gehad. Valt volgens mij onder de 'rellerts' wel mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True, maar jij lijkt mij toch meerdere (FOK!) levens te hebben
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik? 1 Ban gehad. Valt volgens mij onder de 'rellerts' wel mee.
Die van mij natuurlijk. Alsof al die kazernes weer open gaan en er een shitload aan geld vrij komt... Oh wacht, al die bezuinigingen en inkrimpingen had nog niemand aan gedacht...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Light het volgende:
[..]
Altijd afwachten welke verrassende wending er deze keer komt
Welkom terug? Je loopt wat achter denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In ieder geval welkom terug
alhoewel ik zelf ook enige tijd vrijwillig afwezig was
Ahum, ja, ben zelf de laatste maanden ook niet echt aanwezig geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom terug? Je loopt wat achter denk ik.
Men verwacht waarschijnlijk dat er een shitload aan geld van Onderwijs naar Defensie gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij natuurlijk. Alsof al die kazernes weer open gaan en er een shitload aan geld vrij komt... Oh wacht, al die bezuinigingen en inkrimpingen had nog niemand aan gedacht...
Heeft niet aan mijn stem gelegen hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij natuurlijk. Alsof al die kazernes weer open gaan en er een shitload aan geld vrij komt... Oh wacht, al die bezuinigingen en inkrimpingen had nog niemand aan gedacht...
En eerlijk gezegd, als ik zie hoeveel geld er bij mijn organisatie verkwist wordt, en dat ook voor de andere instellingen zo is. Ahum, ja, wat mij betreft zou dat geld wat nu verkwist wordt best naar defensie mogen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Men verwacht waarschijnlijk dat er een shitload aan geld van Onderwijs naar Defensie gaat.
Ships, al weer over 12-enquote:
Het begon al met de prioriteitennota van 93. Ik verwijt jou ook niets hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft niet aan mijn stem gelegen hoor
Dat ik ook (weer) belazerd ben door 'mijn' partij
In '93 (was toch geen verkiezingsjaar, dat was toch pas '94) stemde ik al dezelfde partij als waar ik laatst weer op gestemd hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het begon al met de prioriteitennota van 93. Ik verwijt jou ook niets hoor.
http://www.defensie.nl/la(...)an_minister_ter_beekquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In '93 (was toch geen verkiezingsjaar, dat was toch pas '94) stemde ik al dezelfde partij als waar ik laatst weer op gestemd heb
Ja, nu met de link herinner ik mij dat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/la(...)an_minister_ter_beek
Jij wilt meerdere levensquote:
Je hebt swag of je hebt het niet...quote:
Gangsterquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt swag of je hebt het niet...
quote:
Mogguhquote:
Hoi ER.quote:
hehehe, lekker rustig toch? Geen gezeik aan je kopquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi ER.
Ik geloof dat het merendeel van mijn collega's nog steeds vrij heeft. Ik kan hier een potje schreeuwen wat ik zou willen, maar er is niemand die het kan horen
Precies, en ik heb genoeg werk waar ik mij goed op moet kunnen focussen, dus ik vind dit wel prettigquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, lekker rustig toch? Geen gezeik aan je kop
Vandaag en morgen nog lekker vrij, zaterdag weer werken pas.
Hmmm, zal eens kijken of ik nog een exemplaar kan oppikken. Moet natuurlijk wel in begrijpelijke taal zijn voor de gemiddelde burgerquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:23 schreef ErwinRommel het volgende:
En echt, die Quest (ging over defensie) die laatst bij het blad "Landmacht" meekwam, wat een jip en janneke taal hoe de dingen beschreven zijn
Nou nee, gisteren gewoon gewerkt hoor, met een brakke kop. Maar ziekmelden omdat brak zijn vind ik not donequote:Op donderdag 3 januari 2013 08:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, en ik heb genoeg werk waar ik mij goed op moet kunnen focussen, dus ik vind dit wel prettig
Ah, dus jij hebt nu nog een mini vakantie
[..]
Hmmm, zal eens kijken of ik nog een exemplaar kan oppikken. Moet natuurlijk wel in begrijpelijke taal zijn voor de gemiddelde burger
Toch niet nog een brakke kop van O&N?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou nee, gisteren gewoon gewerkt hoor, met een brakke kop. Maar ziekmelden omdat brak zijn vind ik not done
Ik wil die Quest anders ook wel naar je toesturen hoor, ken alles toch wel.
Van O&N iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch niet nog een brakke kop van O&N?
Ik heb gisteren ook al gewerkt hoor, was erg blij dat ik weer mocht werken
Als je dat zou willen doen, heel graag
Ik moet trouwens weer bestellen. De HP Honey bbq-sauce smaakt ontzettend goed bij zelf gemaakt kipnuggets
De alcohol zal wel weer rijkelijk gevloeid hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van O&N idd
Man dat was een feest bij ons thuis.
Als je weer gaat bestellen stuur ik die Quest wel gelijk mee
Idd rijkelijk jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De alcohol zal wel weer rijkelijk gevloeid hebben
Deal, ik zal als ik straks thuis ben direct bestellen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
En laten we hopen dat Lotusss haar baan kan behouden, vandaag hoort ze het
Haar aanstelling was tijdelijk, 80% moet dus weg, de lucky 20% blijven dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wist niet dat haar baan op het spel stond. Ik duim voor haar
Pffff, ik hoop echt dat ze bij de lucky 20% zitquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Haar aanstelling was tijdelijk, 80% moet dus weg, de lucky 20% blijven dus.
Ze heeft het er gewoon naar haar zin, maar goed. We weten het vandaag.
Anders moet ik meer uren gaan maken, indien dat mogelijk is en zij zich full-time met de webshop bezighouden.
De webshop zelf heeft niet erg veel werk nodig, maar gewoon alles steeds veranderen, aanbiedingen, SEO, dat soort dingen, maar ook grotere klanten aanwerven zoals bv pubs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, ik hoop echt dat ze bij de lucky 20% zit
Is de webshop al zoveel werk dat je je er full-time mee bezig kunt zijn? En is het meer uren draaien voor jou wel mogelijk?
Balen zeg, en dit soort zaken spelen altijd rond de feestdagen
Duidelijk. Ik hoop voor Lotusss echter dat ze mag blijven. Ik duim in ieder geval en hoor het vanmiddag dan wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De webshop zelf heeft niet erg veel werk nodig, maar gewoon alles steeds veranderen, aanbiedingen, SEO, dat soort dingen, maar ook grotere klanten aanwerven zoals bv pubs.
Actief ermnee bezig zijn dus, niet zoals nu een beetje hobbymatig bezig zijn.
Voor mij meer uren draaien kan wel, ondanks mijn 20 uren contract. Maar de vraag is wel of het goedgekeurd gaat worden.
Idd, ik hoop het zo voor haar, want ze doet haar werk meer dan uitstekend en werkt vrijwillig op de zaterdagen als dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik hoop voor Lotusss echter dat ze mag blijven. Ik duim in ieder geval en hoor het vanmiddag dan wel.
Dat ze plezier heeft in haar werk en wat ik begrepen haar werk gewoon erg goed doet, was mij al duidelijk. Ze zullen job-performance toch wel meewegen in hun afweging, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik hoop het zo voor haar, want ze doet haar werk meer dan uitstekend en werkt vrijwillig op de zaterdagen als dat nodig mocht zijn.
Als ze mag blijven gaat er vanavond een fles champagne open
Pffff, de sfeer zal nu wel heel gespannen zijn bij jullie. Veel succes Lotusss, ik duim voor je. Wel sneu voor de 80% van de mensen die eruit moetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Lotusss het volgende:
De eerste collega is nu meegenomen door de teamleider voor een gesprekje....
Mooi klote... Succes iig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Lotusss het volgende:
Eerste collega moet weg per 31 jan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, de sfeer zal nu wel heel gespannen zijn bij jullie. Veel succes Lotusss, ik duim voor je. Wel sneu voor de 80% van de mensen die eruit moeten
Succes Lotusss....quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Lotusss het volgende:
quote:
Er worden nu eerst andere collega's meegenomen die niet e-mailen....quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jeetje, ik zou mij op dit moment opvreten tot en met
En die krijgen allemaal te horen dat ze weg moeten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er worden nu eerst andere collega's meegenomen die niet e-mailen....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Lotusss het volgende:
Helaas, ook voor mij geen werk meer na 1 februari
Klote...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Lotusss het volgende:
that sucksquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Lotusss het volgende:
Yep it does. Big time.quote:
En nou ga ik me focussen op UKfood en zorgen dat we binnen 5 jaar multi miljonair zijn.quote:
Kunnen jullie van die magnetrontroep van de Poundland krijgen? Hoe goorder hoe beter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nou ga ik me focussen op UKfood en zorgen dat we binnen 5 jaar multi miljonair zijn.
Maar ik ga me eerst bezatten dit weekend.
Vast welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kunnen jullie van die magnetrontroep van de Poundland krijgen? Hoe goorder hoe beter.
Waarom niet nu al?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nou ga ik me focussen op UKfood en zorgen dat we binnen 5 jaar multi miljonair zijn.
Maar ik ga me eerst bezatten dit weekend.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kunnen jullie van die magnetrontroep van de Poundland krijgen? Hoe goorder hoe beter.
Omdat morgen om kwart voor 6 mijn wekker gaat. Will nog wel zoveel mogelijk mijn tijd uitzitten.quote:
Ach, met een beetje nautische vermoeidheid moet het toch ook wel lukken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat morgen om kwart voor 6 mijn wekker gaat. Will nog wel zoveel mogelijk mijn tijd uitzitten.
Ik ga wel zuipen vanavond. Fuck it.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, met een beetje nautische vermoeidheid moet het toch ook wel lukken?
Iedereen zal snappen dat je morgen wat minder productief bent dan normaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga wel zuipen vanavond. Fuck it.
Dat ben je ook. Want militair.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
Nou klink ik echt als een drankorgel
Samenwonen met een militair is ook niet bevorderlijk voor de lever trouwensquote:
Of ga eens naar een verjaardag met allemaal burgers. Na twee minuten zit ik met een lek glas opgescheept, en de rest van de visite heeft net 1 slokje pils achter de kiezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Samenwonen met een militair is ook niet bevorderlijk voor de lever trouwens
Of ze staren je aan als je om 1300 al een biertje wiltquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ga eens naar een verjaardag met allemaal burgers. Na twee minuten zit ik met een lek glas opgescheept, en de rest van de visite heeft net 1 slokje pils achter de kiezen
Nou inderdaad, net alsof dat zo vreemd isquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of ze staren je aan als je om 1300 al een biertje wilt
Nu zuup'n!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss is nu thuis, dus maar ff de fles open maken, en toasten op haar non succes
1300... gvd...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of ze staren je aan als je om 1300 al een biertje wilt
Eensch. Iemand toevallig nog info over vacatures met affiniteit met defensie?quote:
DEF-mod.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eensch. Iemand toevallig nog info over vacatures met affiniteit met defensie?
werken bij een laser-game hal ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent stiekem wel een schatjequote:
quote:
Burgermedewerker bij het KPU wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In Den Helderquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
+1quote:
Haha Jij ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboel!!! Beste wensen voor 2013!!
grolsch?quote:
Geen keuze, wetswijzigingen moesten in produktie, anders kregen we geen salarisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Light het volgende:
[..]
Dan heb je het best lang volgehouden op je werk...
Bloed in de keuken, een schaap geslacht?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:01 schreef Erasmo het volgende:
Aanvang pompenEn daarna het bloed uit de keuken schoonmaken
Da's wel een goed argumentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen keuze, wetswijzigingen moesten in produktie, anders kregen we geen salaris
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef Light het volgende:
[..]
Da's wel een goed argumentMaar kwamen ze er pas na de jaarwisseling achter dat er wetswijzigingen zijn?
Waar staat de visuele ondersteuning, zie alleen jouw posts in het vraag aan PietVerdriet topicquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Haas gevild, voor visuele ondersteuning zie cul
Hebben ze dus lekker op tijd ontdekt. Nu maar hopen dat er niet nog meer wijzigingen aan het licht komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar wel vandaag pas dat er nog meer wijzigingen doorgevoerd moesten worden. Was dus even stressen, maar het is gelukt
Dan zie je deze post toch ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar staat de visuele ondersteuning, zie alleen jouw posts in het vraag aan PietVerdriet topic
Afwachten maar, kreeg de last minute wijzigingen om 1500 door, en toen was de developer al naar huis, dus moest zelf even op zijn stoel gaan zitten, en testers regelen. Maar het is geluktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:09 schreef Light het volgende:
[..]
Hebben ze dus lekker op tijd ontdekt. Nu maar hopen dat er niet nog meer wijzigingen aan het licht komen
Ow, omdat ik een tijdje lang mobiel gefokked heb, laat hij niet meer het hele topic. Die post stond dus op een volgende paginaquote:
Toch maar op de volgende pagina's kijken in het vervolg. Of je instellingen weer aanpassen naar veel posts per pagina.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, omdat ik een tijdje lang mobiel gefokked heb, laat hij niet meer het hele topic. Die post stond dus op een volgende pagina
Instellingen inmiddels aangepastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef Light het volgende:
[..]
Toch maar op de volgende pagina's kijken in het vervolg. Of je instellingen weer aanpassen naar veel posts per pagina.
Staan ze ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar staat de visuele ondersteuning, zie alleen jouw posts in het vraag aan PietVerdriet topic
Met hulp van Light ook gevondenquote:
Al een hele 'oude' FOK!er en een van de developersquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:28 schreef Light het volgende:
[..]
Iemand die jij deze week nog ontmoet hebt
O&N bij ER en Lotusss
Maar wel gewoon grappig dat Erasmo vraag wie jij bent, terwijl jullie elkaar dus IRL al kennenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig nicks genoemd toen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef Erasmo het volgende:
Nicks doe ik niet aan IRL, straks ga ik nog op een fokker lijken
En dan komen we ook nog allebei uit het oostenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wel gewoon grappig dat Erasmo vraag wie jij bent, terwijl jullie elkaar dus IRL al kennen
En zijn jullie allebei nog Nederlander ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Light het volgende:
[..]
En dan komen we ook nog allebei uit het oosten
Samequote:
Tijd om nog eventjes een flesje motivatie te gaan scoren bij de appiequote:
Nee hoor, reeds aan het bierquote:
Lo!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Lo staat niet in boekje pienter
Edit: na wat internet research kwam ik erachter dat het een internet afkorting is voor Hallo![]()
Je weet toch dat kwartjes bij mij heel traag vallen (zeker nu we geen kwartjes meer hebben)quote:
Ik wist het ook niet... Kom meestal niet verder dan "hi" als het dan toch zo nodig met twee letters moet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Lo staat niet in boekje pienter
Edit: na wat internet research kwam ik erachter dat het een internet afkorting is voor Hallo![]()
Hi, begrijp ik wel directquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet... Kom meestal niet verder dan "hi" als het dan toch zo nodig met twee letters moet.
Oldbiequote:
Je kunt niet overal in uitblinken hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet toch dat kwartjes bij mij heel traag vallen (zeker nu we geen kwartjes meer hebben)
Probeer ik niet eens meerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je kunt niet overal in uitblinken he
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hi? Ja was dat hoe jullie elkaar aanspraken, zo rond de eeuwwisseling?
Vertel meer, opa
Ik mag hopen dat je 1900 bedoelt noob...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hi? Ja was dat hoe jullie elkaar aanspraken, zo rond de eeuwwisseling?
Vertel meer, opa
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 1900 bedoelt noob...
Plaatje plakt nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |