was ook heerlijk, warm maar lekker onder de schaduw van de bomen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 05:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Klinkt goedDat is toch echt iets wat we hier niet hebben
Alleen de namen klikken al mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Na te tegenvallende trail van gister had ik toch een beetje een onvoldaan gevoel en daarom besloot ik van het mooie zomerweer gebruik te maken en naar Dolamore Park/Hokonui Hills te gaan waar in regelmatig loop.
Ik was van plan om een rondje te doen van ongeveer 10km maar kwam onderweg naar Dolamore Park een afslag tegen naar een walking track waarvan ik het bestaan wel wist maar welke ik nog nooit gedaan had.
De track valt buiten D.O.C land (Department of Conservation, de NZ'se staatsbosbeheer) maar wordt onderhouden door de Hokonui Tramping Club.
Toch maar het avontuur opgezocht, ik wist niet wat me te wachten stond, hoe lang de track was of wat de moeilijkheidsgraad was.
Qua lengte stelde het niet zo veel, een totaal van 4km voor maar de moeilijkheidsgraad en de hoogtemeters maakte de korte afstand meer dan goed.
Ik koos er voor om naar de East Peak te gaan via de Middle Track en dit is wat de website van D.O.C. over de Middle Track schrijft:
[..]
..en dat heb ik geweten, op een afstand van 1.5km een hoogteverschil overbruggen van bijna 350m via een meer dan rotsig, smal pad zorgde er voor dat het soms meer klimmen en klouteren was dan rennen.
Zwaar en technish gezien meer dan uitdagend, maar alle inspanning werd beloond met een prachtig uitzicht over een groot deel van Southland, in de verte, op 70km afstand kon ik Stewart Island zien liggen.
De afdaling was via Grant's track en dat was heerlijk dalen, Grant's track is een geleidelijke, niet al te steile afdaling over een bospad met weinig "technische obstakels" zoals rotsen, boomwortels, beekjes etc.
Volgende keer, om wat krachten te sparen misschien via Grant's track omhoog en via Middle Track of Richardson Track dalen.
Richardson Track sowieso nog niet gedaan dus er is nog veel te beleven in de nabije toekomst., en een mooi trainingsgebied voor de Trail des Fantomes.
Weersomstandigheden waren behoorlijk warm maar in de herfst misschien een mooie gelegenheid om de diverse trails met elkaar te combineren om er zo een langere loop van te maken.
http://www.endomondo.com/workouts/115231429
Zo is dat. Soort arbeidsvitaminen zeg maarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar kijken wij mannen juist naar...
korter dan geplanned of lijkt dat maar zo slacker?quote:
Nee, zes weken, precies zoals geplanned.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
korter dan geplanned of lijkt dat maar zo slacker?
Bedankt voor de links! DC Rainmaker kende ik. Uitstekende reviews maakt die gozer!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En voor als je veel verdwaald.
http://www.janivanda.nl/2(...)ls-twonav-ultra-gps/
Neuh, maar ook geen minirokje!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik nou straks naar de hardloopwinkel ga, voor een loopanalyse... trek ik dan sportkleding aan of niet?
Nee, enige waar je rekening mee moet houden is dat je broek over je kuiten omhoog kanquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik nou straks naar de hardloopwinkel ga, voor een loopanalyse... trek ik dan sportkleding aan of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Je oude schoenen meenemen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Sinds de update...quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Nero22 het volgende:
Sinds wanneer is er zoveel "premium" op Endomondo?
* Nero22 is een goede tijd niet op Endomondo en in dit forum geweest.
Ja, ik heb geen idee. Beetje jammer, want Endo was juist zo vol met statistieken. Afijn. Ik ben nog steeds tevreden met Nike+.quote:
IK heb premium, zitten best leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Nero22 het volgende:
Sinds wanneer is er zoveel "premium" op Endomondo?
* Nero22 is een goede tijd niet op Endomondo en in dit forum geweest.
Tof! Veel speelplezier!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Garmin is binnenIk heb het plastic bandje meteen maar vervangen voor de kleinste softstrap die erbij zat, anders was hij echt veel te groot voor mijn polsjes. Hij hangt nu aan de lader en strakjes proberen
Leuk! Welke heb je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Garmin is binnenIk heb het plastic bandje meteen maar vervangen voor de kleinste softstrap die erbij zat, anders was hij echt veel te groot voor mijn polsjes. Hij hangt nu aan de lader en strakjes proberen
De 410. Over een half uurtje mag ik me omkleden en proberenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Leuk! Welke heb je?
En idd, wat een snelheid en afstand, Uniek!
http://www.ishetalzondag.nl/quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al zondag? Dan mag ik weer in eigen stad en land lopen
Van 13 naar 30?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Met kerst is t mij niet gelukt om te lopen en gisteren wilde mijn benen niet, dus vandaag herkansing.
Het ging wel...tempo lag erg laag maar dat komt nog wel....
http://www.endomondo.com/workouts/115320979
Ik ben wel een beetje bang voor volgende week. Mijn laatste week met evy... En dan ineens 30minuten lopen...terwijl ik nu blij ben als die 13minuten om zijn...
Is het echt de linkerschoen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Samen met de rechterschoen uiteraard.
(...)
ja volgens evy 2011 wel....eerste twee lessen van de laatste week mag je nog 2minuten wandelen in bouwen maar eigenlijk is het de bedoeling om 30minuten aan 1stuk te lopen ja...quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is het echt de linkerschoen?Zou zweren dat dit de rechter was haha.
Altijd relaxed, nieuwe schoenen, veel loopplezier erop!
Asics, Gel Fortitude 6, maat heel grootquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is het BE?? Merk, soort, maat .. Veel verschil tussen alles wat je hebt gepast?
quote:De GEL-FORTITUDE 6 is met zijn stabiele, ondersteunende platform de perfecte schoen voor zwaargebouwde hardlopers met neutrale afwikkeling.
[...]
De GEL-FORTITUDE 6 heeft een nieuwe en lichte bovenkant. De voorvoet bevat een Bunion Window zodat je voorvoet bij elke stap ruimte heeft om comfortabel uit te spreiden.
Tja, niks aan te doen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is dus 43,5.
Mijn toch al niet kleine maat 41 is geruineerd door mijn eerste zwangerschap en nu dus een 42+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |