IK heb premium, zitten best leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Nero22 het volgende:
Sinds wanneer is er zoveel "premium" op Endomondo?
* Nero22 is een goede tijd niet op Endomondo en in dit forum geweest.
Tof! Veel speelplezier!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Garmin is binnenIk heb het plastic bandje meteen maar vervangen voor de kleinste softstrap die erbij zat, anders was hij echt veel te groot voor mijn polsjes. Hij hangt nu aan de lader en strakjes proberen
Leuk! Welke heb je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn Garmin is binnenIk heb het plastic bandje meteen maar vervangen voor de kleinste softstrap die erbij zat, anders was hij echt veel te groot voor mijn polsjes. Hij hangt nu aan de lader en strakjes proberen
De 410. Over een half uurtje mag ik me omkleden en proberenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Leuk! Welke heb je?
En idd, wat een snelheid en afstand, Uniek!
http://www.ishetalzondag.nl/quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al zondag? Dan mag ik weer in eigen stad en land lopen
Van 13 naar 30?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Met kerst is t mij niet gelukt om te lopen en gisteren wilde mijn benen niet, dus vandaag herkansing.
Het ging wel...tempo lag erg laag maar dat komt nog wel....
http://www.endomondo.com/workouts/115320979
Ik ben wel een beetje bang voor volgende week. Mijn laatste week met evy... En dan ineens 30minuten lopen...terwijl ik nu blij ben als die 13minuten om zijn...
Is het echt de linkerschoen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Samen met de rechterschoen uiteraard.
(...)
ja volgens evy 2011 wel....eerste twee lessen van de laatste week mag je nog 2minuten wandelen in bouwen maar eigenlijk is het de bedoeling om 30minuten aan 1stuk te lopen ja...quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is het echt de linkerschoen?Zou zweren dat dit de rechter was haha.
Altijd relaxed, nieuwe schoenen, veel loopplezier erop!
Asics, Gel Fortitude 6, maat heel grootquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is het BE?? Merk, soort, maat .. Veel verschil tussen alles wat je hebt gepast?
quote:De GEL-FORTITUDE 6 is met zijn stabiele, ondersteunende platform de perfecte schoen voor zwaargebouwde hardlopers met neutrale afwikkeling.
[...]
De GEL-FORTITUDE 6 heeft een nieuwe en lichte bovenkant. De voorvoet bevat een Bunion Window zodat je voorvoet bij elke stap ruimte heeft om comfortabel uit te spreiden.
Tja, niks aan te doen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is dus 43,5.
Mijn toch al niet kleine maat 41 is geruineerd door mijn eerste zwangerschap en nu dus een 42+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |