De eerste keer kan wat langer duren, daarna gaat het vaak sneller omdat ie, als je op dezelfde plek begint/eindigt, weet waar je bent omdat ie bijhoudt welke GPS satellieten in de buurt zijn. Op Aruba had ik de eerste keer ook wat haperingen en daarna, hop, flop, signaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, even m'n chagrijn door de wind en regen eruit gestampt. M'n nieuwe windjack is. Wát een verschil met de vorige. M'n Garmin is vast heel leuk, maar hij deed er vrij lang over om een GPS-fix te krijgen en toen drukte ik per ongeluk op iets verkeerds waardoor ik tijdens m'n loopje niet meer kon zien hoe hard ik liep en hoe ver ik gelopen had. Een natte Garmin met een natte bril in het donker aflezen was sowieso ook niet zo'n succes
En nu wil ik me aanmelden bij Garmin Connect, zijn ze de site aan het maintainen..
Maar wel lekker gelopen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, even m'n chagrijn door de wind en regen eruit gestampt. M'n nieuwe windjack is. Wát een verschil met de vorige. M'n Garmin is vast heel leuk, maar hij deed er vrij lang over om een GPS-fix te krijgen en toen drukte ik per ongeluk op iets verkeerds waardoor ik tijdens m'n loopje niet meer kon zien hoe hard ik liep en hoe ver ik gelopen had. Een natte Garmin met een natte bril in het donker aflezen was sowieso ook niet zo'n succes
En nu wil ik me aanmelden bij Garmin Connect, zijn ze de site aan het maintainen..
Maar wel lekker gelopen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Slacker dat je gips eraf mag.
Vind het zo knap van je rd, wat vind mevr. rechtse ervan? Of loopt ze ook?
Liep vanochtend achter een man aan, heb iets sneller gelopen daardoor maar was ook vreselijk kapot, het ging echt moeizaam en het was koud, net boven vriespunt... Ben al een koukleum.Mrs.RD is een antilope, maar laat me wel volkomen vrij om te doen en laten wat ik wil op loopgebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal ook nooit klagen als we bijv. op zondag ergens naar toe moeten en ik "eerst nog een paar uur moet lopen voordat we gaan"
Ze ziet, na twee jaar, toch ook wel dat het niet zomaar een bevlieging was die wel weer over zou gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-12-2012 19:01:13 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De eerste keer kan wat langer duren, daarna gaat het vaak sneller omdat ie, als je op dezelfde plek begint/eindigt, weet waar je bent omdat ie bijhoudt welke GPS satellieten in de buurt zijn. Op Aruba had ik de eerste keer ook wat haperingen en daarna, hop, flop, signaal.
Het slechte weer hielp denk ik ook niet mee om een signaal te vinden, maar overmorgen gaat het vast beter. Ik had 'm nu ook al aangezet toen ik de deur uit ging, maar een GPS-fix krijgen lijkt altijd lastig rond m'n huis. Morgen ga ik rustig alles uitvogelen hoe het werkt en wat er kan enzo, daar had ik vandaag geen tijd voor. Nu wil ik vooral dat Garmin Connect weer werkt. Ik wil data!quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]![]()
Tijdens het opwarmen laat ik mijn Garmin al zoeken naar satellieten.
Als je twee vingers op de ring zet, gaat het backlight aan. En gelijktijdig start en lap ingedrukt houden lockt de ring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss moet ik ook maar even zwanger worden dan, ik wil grotere voetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is dus 43,5.
Mijn toch al niet kleine maat 41 is geruineerd door mijn eerste zwangerschap en nu dus een 42+.
Wil je meteen door, of wil je eerst even 5km blijven lopen tot je die lekker en comfortabel loopt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef kwoth het volgende:
[..]
Tof! Veel speelplezier!
Het C25K programma is eigenlijk afgelopen en vanaf maandag kan ik in het wilde weg rennen. Maar ben wel benieuwd naar de opties. De Bridge to 10k lijkt mij aan de ene kant niet fijn omdat het schema weer met wandelpauzes werkt. Aan de andere kant heeft dezelfde opbouw uit de C25K mij enorm goed gedaan.
Of is het handig om gewoon wekelijks een verhoging van 10% renminuten in te voeren?
En de laatste tijd ren ik regelmatig in het Sonsbeekpark en daar heb je enorme hoogteverschillen. Erg leuk en merk dat trailschoenen geen overbodige luxe zijn. Ik ben wel benieuwd of een dergelijke training een beetje te vergelijken valt met een intervaltraining (Vb. http://www.endomondo.com/workouts/115279136).
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ooh, je kunt ook direct vanuit Endomondo de gegevens van je Garmin importerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi rondje trouwens zo over de walen grappig om te zien waarvandaan je komt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef hatsaflats het volgende:
Hele nieuwe wereld, zo'n Garmin
Noh, Sunny, met je ninjaedit. Maar Alkmaar FTW!
Leuk, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Samen met de rechterlinkerschoen uiteraard.
Hele standaard schoen want ik loop keurig, met ietsjes meer demping 'dat lijkt me goed voor jou, als je snapt wat ik bedoel'.
Met een zooltje erin om het doorzakken van mijn voorvoet wat tegen te gaan zodat de doorbloeding naar de tenen beter blijft.
Morgen mijn eerste keer 10km nog op mijn oude schoenen en dan kan ik volgende week deze rustig in gaan lopen.
Go duckquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, eindelijk weer eens dat gevoel na een loop, dat je spieren lekker voelen, licht tintelend enzo
En voor het eerst sinds bijna 2 maanden ruim 5 km aan 1 stuk gelopen zonder pijn
http://www.endomondo.com/workouts/115346860
Ah lukt je vast wel zonder die rustminuut, gewoon rustig aan doen en kijken hoe ver je komt. Anders kun je altijd nog een minuutje wandelen doen. Je hebt me inmiddels alweer ruimschoots ingehaald iig!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja volgens evy 2011 wel....eerste twee lessen van de laatste week mag je nog 2minuten wandelen in bouwen maar eigenlijk is het de bedoeling om 30minuten aan 1stuk te lopen ja...
Zo eentje heb ik hier ook thuis zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD is een antilope, maar laat me wel volkomen vrij om te doen en laten wat ik wil op loopgebied.
Ze zal ook nooit klagen als we bijv. op zondag ergens naar toe moeten en ik "eerst nog een paar uur moet lopen voordat we gaan"
Ze ziet, na twee jaar, toch ook wel dat het niet zomaar een bevlieging was die wel weer over zou gaan.
Jij moet gewoon gaan lopen als tregentquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah lukt je vast wel zonder die rustminuut, gewoon rustig aan doen en kijken hoe ver je komt. Anders kun je altijd nog een minuutje wandelen doen. Je hebt me inmiddels alweer ruimschoots ingehaald iig!
Goedzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan lopen als tregent![]()
Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?
En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Zonde om je tijd te verdoen aan zoeken naar mindset. Gewoon lopen. Als je klaar bent weet je waaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan lopen als tregent![]()
Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?
En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef DeeBee het volgende:
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen.
Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had.Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Die heb ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen
Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu het jaar er bijna opzit kan ik zeggen dat het qua lopen een fantastisch jaar is geweest.
Bijna teveel om op te noemen.... ik had een jaar terug nog hele andere doelen en idee-en over wat ik wilde doen qua lopen maar veel geleerd, veel uitgprobeerd...wat past wel en wat past niet bij mij, wat werkt wel en wat werkt niet voor mij en veel leuke mensen leren kennen.
Het lid worden van de Gore Harriers Club heeft mijn lopen letterlijk en figuurlijk in een stroomversnelling gebracht, maar zou nu niet anders meer willen.
hoogtepunten genoeg, met als begin mijn eerste HM in 15 jaar, hardlopen op bijzondere plekken zoals Las Vegas en Grand Canyon en als afsluiting de Luxmore Grunt en eigenlijk maar een minpuntje, het afzeggen van de Southland marathon maar die loopt niet weg.
en o'ja...ook de Fok!challenge gehaald
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-12-2012 19:03:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
uh wat gips? Ik heb weer wat gemist, merk ik.... Watskeburt?quote:
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaafquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef GotC het volgende:
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:
5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen.
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren
2 b.v.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf![]()
![]()
Jaaa van die lieve fotoquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 b.v.(dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
Moet zelf uberhaupt m'n eerste wedstrijd nog lopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa van die lieve fotomaar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Andere loopjes komen tzt wel op de agenda denk ik. De Wiezoloop b.v. (toch sunny?)
Goed!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allemaal!Ik loop echt op wolkjes nu. Idd een hoogtepunt!
Vanmorgen ook mijn gewicht zodanig dat ik op een bmi van 29,8 zit. Overgewicht dus ipv ernstig overgewicht!
Mijn 2012 is zeker wel geslaagd!
Goed BE!! Houd die wolkjes vastquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allemaal!Ik loop echt op wolkjes nu. Idd een hoogtepunt!
Vanmorgen ook mijn gewicht zodanig dat ik op een bmi van 29,8 zit. Overgewicht dus ipv ernstig overgewicht!
Mijn 2012 is zeker wel geslaagd!
Ben jij nog met de CPC ook in NL?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo jammer dat ik zo ver weg woon, anders had ik een nieuwjaarsborrel-loopje georganiseerd![]()
Ja, ik wilde de HM gaan doen, maar weet nog niet of ik dat ga redden om tegen die tijd een (fatsoenlijke) HM te lopen. Dus heb eigenlijk bedacht dat ik dat volgend jaar ga doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jammer, ik dacht dat je dat van plan was. Dat had een mooi meet-moment geweest
Snap ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik wilde de HM gaan doen, maar weet nog niet of ik dat ga redden om tegen die tijd een (fatsoenlijke) HM te lopen. Dus heb eigenlijk bedacht dat ik dat volgend jaar ga doen.
Ja, dat is 't ook wel een beetje. En het weekend erna is er nog een FOK!meet en eventueel een Delfts Hout loopje enzo, dus misschien dat ik dan even langswip, maar dat moeten we nog even zien, ook financieel enzo, zeker met de verhuizing in zicht!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Snap ikhet is natuurlijk ook niet naast de deur, anders zou je nog kunnen zeggen "oké, dan doe ik wel de 10km". Maar kan me voorstellen dat je daarvoor de reis te lang vindt
de mijne ook, ondanks dat opbouwen een stuk langzamer gaat dan verwacht/gehoopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn hoogtepunten.
Met afstand op 1 het feit dat ik überhaupt nog steeds loop, het nog steeds leuk vind en daarom nog steeds de motivatie vind om weer de deur uit te gaan.
Denk dat ik het liefst direct door wil naar een hogere afstand. Maar goed, de zaak even stabiel houden en iets meer dan de 5k lopen is denk ik ook wel een goed plan ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je meteen door, of wil je eerst even 5km blijven lopen tot je die lekker en comfortabel loopt?
Als ik jou was, zou ik even een maandje 5km blijven doen, bijvoorbeeld tot de Safari-run. En dan daarna door opbouwen naar de 10km. Is dat een idee?
Uiteindelijk weet je zelf wat voor jou het beste voeltquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:58 schreef kwoth het volgende:
[..]
Denk dat ik het liefst direct door wil naar een hogere afstand. Maar goed, de zaak even stabiel houden en iets meer dan de 5k lopen is denk ik ook wel een goed plan ja!
Het zou ook leuk zijn om in maart 10k op de Warnsborncross te lopen.
Ik had precies hetzelfde. Daar moest ik alleen wel eerst achterkomen, dus in eerste instantie ging ik ook gewoon effe doorstomen naar de 10k. Voor ieder idd anders....quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je zelf wat voor jou het beste voeltIk weet nog dat ik ook meteen doorging met de 10km, en dat was voor mij toch iets te snel achter elkaar. M'n lichaam ging een beetje protesteren, en toen moest ik een stapje terug doen.
Als je goed naar je lichaam luistert moet het goedkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef YUR het volgende:
Ik tijdens de kerstcross. Heb maar 1 rondje gelopen van de 3, maar iemand heeft me er toch op gekregenZat net ook te kijken. Ik wil die ene foto die van mij is genomen nooit meer zien. GotC heeft vast veul leukere denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is er druk mee bezigquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zat net ook te kijken. Ik wil die ene foto die van mij is genomen nooit meer zien. GotC heeft vast veul leukere denk ik
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef YUR het volgende:
Ik tijdens de kerstcross. Heb maar 1 rondje gelopen van de 3, maar iemand heeft me er toch op gekregenWat een schatje is het toch hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Grappigquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:
Nog meer jaaroverzicht. Gelopen afstand op een kaartje
[ afbeelding ]
Je moet een keertje linksaf gaan slaan, anders gaat er iets niet goed komend jaar met al die km's voor de boeg....quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:
Nog meer jaaroverzicht. Gelopen afstand op een kaartje
[ afbeelding ]
Eerst maar eens kijken hoe hij de Pyreneeën door komtquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je moet een keertje linksaf gaan slaan, anders gaat er iets niet goed komend jaar met al die km's voor de boeg....
Via Aken weer terug naar huis komend jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je moet een keertje linksaf gaan slaan, anders gaat er iets niet goed komend jaar met al die km's voor de boeg....
* motorbloempje duimtquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:10 schreef Quoi het volgende:
Leuk leuk leuk, die jaaroverzichtjes! Lekker een vrije dag met mr Q hier, die alleen wordt overschaduwd door de wetenschap dat ik gebeld wordt of ik de baan heb ja/nee. Niet leuk en te spannend![]()
+1quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
* De_kluizenaar nomineert topicreeks voor beste reeks.
Wat een positieve, lieve en volhardende mensen bij elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |