abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:47:57 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120871076
Uhuh! Vooral bij het 'ik wil voor kerst nog even een bijpassend schoentje voor 15 euro bij Van Haren'-shoppen. Niet dus. ;)

Maar idd, zoals ik al tegen de mevrouw in de winkel zei (ze zei iets over de kleur van de eerste paar Asics): ik koop geen goeie schoenen om mooi mee te zijn, ik koop ze om lekker te lopen. :Y ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:55:10 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120871369
Oja, qua prijs zou het inderdaad wel uitmaken...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:03:05 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_120871728
Mooie schoenen BE! En heel veel succes morgen met je 10 km! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_120872106
Zo, even m'n chagrijn door de wind en regen eruit gestampt. M'n nieuwe windjack is *O* . Wát een verschil met de vorige. M'n Garmin is vast heel leuk, maar hij deed er vrij lang over om een GPS-fix te krijgen en toen drukte ik per ongeluk op iets verkeerds waardoor ik tijdens m'n loopje niet meer kon zien hoe hard ik liep en hoe ver ik gelopen had. Een natte Garmin met een natte bril in het donker aflezen was sowieso ook niet zo'n succes :D En nu wil ik me aanmelden bij Garmin Connect, zijn ze de site aan het maintainen..

Maar wel lekker gelopen :D
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:33:32 #105
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120872956
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, even m'n chagrijn door de wind en regen eruit gestampt. M'n nieuwe windjack is *O* . Wát een verschil met de vorige. M'n Garmin is vast heel leuk, maar hij deed er vrij lang over om een GPS-fix te krijgen en toen drukte ik per ongeluk op iets verkeerds waardoor ik tijdens m'n loopje niet meer kon zien hoe hard ik liep en hoe ver ik gelopen had. Een natte Garmin met een natte bril in het donker aflezen was sowieso ook niet zo'n succes :D En nu wil ik me aanmelden bij Garmin Connect, zijn ze de site aan het maintainen..

De eerste keer kan wat langer duren, daarna gaat het vaak sneller omdat ie, als je op dezelfde plek begint/eindigt, weet waar je bent omdat ie bijhoudt welke GPS satellieten in de buurt zijn. Op Aruba had ik de eerste keer ook wat haperingen en daarna, hop, flop, signaal.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:35:02 #106
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120873023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef hatsaflats het volgende:

^O^

Tijdens het opwarmen laat ik mijn Garmin al zoeken naar satellieten.
Als je twee vingers op de ring zet, gaat het backlight aan. En gelijktijdig start en lap ingedrukt houden lockt de ring.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:35:49 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_120873055
Coole schoenen BE! als hier weer eens een geldschip voorbij komt wil ik ook nieuwe :Y
Sinds 14 december niet meer hardgelopen :{ morgen weer een rondje over de Veluwe *O*
Na het werkgeweld wel even rustig aan doen; met kerst braken die twee treetjes die ik continue moest nemen (zo'n 16 uur achter elkaar) me aardig op. Last van wat overbelasting in m'n knie en voelde m'n oude shin splint weer lichtjes. Nu nergens meer last van, maar wel ff in de gaten houden. Morgen is maar rustig 10-12-12 ofzo lopen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:38:39 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120873166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Slacker dat je gips eraf mag.

Vind het zo knap van je rd, wat vind mevr. rechtse ervan? Of loopt ze ook?

Liep vanochtend achter een man aan, heb iets sneller gelopen daardoor maar was ook vreselijk kapot, het ging echt moeizaam en het was koud, net boven vriespunt... Ben al een koukleum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.RD is een antilope, maar laat me wel volkomen vrij om te doen en laten wat ik wil op loopgebied.
Ze zal ook nooit klagen als we bijv. op zondag ergens naar toe moeten en ik "eerst nog een paar uur moet lopen voordat we gaan"

Ze ziet, na twee jaar, toch ook wel dat het niet zomaar een bevlieging was die wel weer over zou gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-12-2012 19:01:13 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:44:56 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120873378
ET, dit was zeg maar mijn kerstpakket van mijn werk, 135 euro aan vvv-bonnen. ;)
Balen dat je al zo lang niet gelopen heb. Hopelijk gaat het een beetje lekker dit weekend. Even echt ontspannen na al dat werken!

Uniek, ik zie nu pas je loop, netjes hoor!
pi_120873858
Volgend jaar weer verder trainen nu eerst nog even de 4de 5de 6de en 7de kerstdag vieren :P

~:) :W
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_120873894
Vandaag weer lekker stukje gelopen, met een miezer regentje. Best lekker, als het niet te hard regent, maar je toch steeds wat verkoeling hebt van de druppels.

Vanavond nog even naar de sportschool, de kerstcalorieën er weer vanaf trainen :P.
pi_120874138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De eerste keer kan wat langer duren, daarna gaat het vaak sneller omdat ie, als je op dezelfde plek begint/eindigt, weet waar je bent omdat ie bijhoudt welke GPS satellieten in de buurt zijn. Op Aruba had ik de eerste keer ook wat haperingen en daarna, hop, flop, signaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef jcdragon het volgende:

[..]

^O^

Tijdens het opwarmen laat ik mijn Garmin al zoeken naar satellieten.
Als je twee vingers op de ring zet, gaat het backlight aan. En gelijktijdig start en lap ingedrukt houden lockt de ring.
Het slechte weer hielp denk ik ook niet mee om een signaal te vinden, maar overmorgen gaat het vast beter. Ik had 'm nu ook al aangezet toen ik de deur uit ging, maar een GPS-fix krijgen lijkt altijd lastig rond m'n huis. Morgen ga ik rustig alles uitvogelen hoe het werkt en wat er kan enzo, daar had ik vandaag geen tijd voor. Nu wil ik vooral dat Garmin Connect weer werkt. Ik wil data!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2012 @ 19:06:03 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120874418
Zo! Voorthuizen! Eens zien of ik morgen 6.79 KM in het bos kan lopen :P
pi_120877093
Ooh, je kunt ook direct vanuit Endomondo de gegevens van je Garmin importeren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 19:57:28 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_120877264
Handig he :D *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_120878035
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is dus 43,5. -O-
Mijn toch al niet kleine maat 41 is geruineerd door mijn eerste zwangerschap en nu dus een 42+. ;)
Mss moet ik ook maar even zwanger worden dan, ik wil grotere voeten :9

Vandaag weer gelopen, mijn doel was ongeveer 45 min. Ging wel aardig, beter dan vorige keer. Wel onregelmatige km-tijden, maar komt ook door de bochten en de auto's. Geen hoestbui onderweg *O*
http://www.endomondo.com/workouts/115362454
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 20:14:08 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_120878133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef kwoth het volgende:

[..]

Tof! Veel speelplezier!

Het C25K programma is eigenlijk afgelopen en vanaf maandag kan ik in het wilde weg rennen. Maar ben wel benieuwd naar de opties. De Bridge to 10k lijkt mij aan de ene kant niet fijn omdat het schema weer met wandelpauzes werkt. Aan de andere kant heeft dezelfde opbouw uit de C25K mij enorm goed gedaan.

Of is het handig om gewoon wekelijks een verhoging van 10% renminuten in te voeren?

En de laatste tijd ren ik regelmatig in het Sonsbeekpark en daar heb je enorme hoogteverschillen. Erg leuk en merk dat trailschoenen geen overbodige luxe zijn. Ik ben wel benieuwd of een dergelijke training een beetje te vergelijken valt met een intervaltraining (Vb. http://www.endomondo.com/workouts/115279136).

Wil je meteen door, of wil je eerst even 5km blijven lopen tot je die lekker en comfortabel loopt?

Als ik jou was, zou ik even een maandje 5km blijven doen, bijvoorbeeld tot de Safari-run. En dan daarna door opbouwen naar de 10km. Is dat een idee?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_120878370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ooh, je kunt ook direct vanuit Endomondo de gegevens van je Garmin importeren :D

SPOILER
:D ^O^
Mooi rondje trouwens zo over de wal O+ en grappig om te zien waarvandaan je komt :D ;)
pi_120878406
Hele nieuwe wereld, zo'n Garmin :D

Noh, Sunny, met je ninjaedit. Maar Alkmaar FTW!
pi_120878677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef hatsaflats het volgende:
Hele nieuwe wereld, zo'n Garmin :D

Noh, Sunny, met je ninjaedit. Maar Alkmaar FTW!
:D solly
En de Victorie FTW ja O+ ;)
pi_120878817
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is hem geworden:

[ afbeelding ]

Samen met de rechterlinkerschoen uiteraard. ;)
Hele standaard schoen want ik loop keurig, met ietsjes meer demping 'dat lijkt me goed voor jou, als je snapt wat ik bedoel'. :')
Met een zooltje erin om het doorzakken van mijn voorvoet wat tegen te gaan zodat de doorbloeding naar de tenen beter blijft.

Morgen mijn eerste keer 10km nog op mijn oude schoenen en dan kan ik volgende week deze rustig in gaan lopen. :)
Leuk, veel plezier ermee :)
pi_120878991
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, eindelijk weer eens dat gevoel na een loop, dat je spieren lekker voelen, licht tintelend enzo :)

En voor het eerst sinds bijna 2 maanden ruim 5 km aan 1 stuk gelopen zonder pijn ^O^

http://www.endomondo.com/workouts/115346860
Go duck *G*
pi_120880359
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

ja volgens evy 2011 wel....eerste twee lessen van de laatste week mag je nog 2minuten wandelen in bouwen maar eigenlijk is het de bedoeling om 30minuten aan 1stuk te lopen ja...
Ah lukt je vast wel zonder die rustminuut, gewoon rustig aan doen en kijken hoe ver je komt. Anders kun je altijd nog een minuutje wandelen doen. Je hebt me inmiddels alweer ruimschoots ingehaald iig! ;)
know'm sayin?
word? word.
pi_120883596
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mrs.RD is een antilope, maar laat me wel volkomen vrij om te doen en laten wat ik wil op loopgebied.
Ze zal ook nooit klagen als we bijv. op zondag ergens naar toe moeten en ik "eerst nog een paar uur moet lopen voordat we gaan"

Ze ziet, na twee jaar, toch ook wel dat het niet zomaar een bevlieging was die wel weer over zou gaan.
Zo eentje heb ik hier ook thuis zitten. ^O^
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:49:55 #125
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_120884267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef alors het volgende:

[..]

Ah lukt je vast wel zonder die rustminuut, gewoon rustig aan doen en kijken hoe ver je komt. Anders kun je altijd nog een minuutje wandelen doen. Je hebt me inmiddels alweer ruimschoots ingehaald iig! ;)
Jij moet gewoon gaan lopen als tregent :6

Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?

En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_120885728
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?

Goedzo ^O^

:D Nee niet het weer, al vond ik het eigenlijk niet echt een straf om niet te lopen met het weer van de afgelopen tijd. Het zal inmiddels wel een grote blubberpoel zijn op mijn geliefde onverharde bospaadjes ;( Maar ik had een terugkerende pijn in mijn voet na het lopen dus heb ik even rust genomen. Ik zit er aan te denken om zondag even te proberen hoe het dan gaat.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:39:58 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120887571
Antilope :D _O-. Duurde even voor het kwartje viel :'). Mijn huisgenoot gaat in januari ook weer beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat... (hij heeft de 5 km nog nooit gehaald).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:42:24 #128
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120887736
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Zonde om je tijd te verdoen aan zoeken naar mindset. Gewoon lopen. Als je klaar bent weet je waarom ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_120889447
Morgen lopen, echt echt echt nu want vandaag weer door omstandigheden er niet aan toe gekomen. Morgen ook 12 graden zie ik dus dat is prettig :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120890543
Weet iemand hier trouwens nog een fijne en goedkope fitnessmat om grondoefeningen op te doen? Ik zag er een liggen bij Scapino voor 13 euro, maar hij leek zo dun...
know'm sayin?
word? word.
pi_120890909
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen. :)

Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had. :P Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Jack does it in real time...
pi_120892483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef DeeBee het volgende:
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen. :)

Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had. :P Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen :P

Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 04:51:52 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_120901103
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef alors het volgende:

[..]

Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen :P

Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
[ afbeelding ]
Die heb ik :Y prima mat, lekker dik en dus geen last van de vloer. Hij blijft bij mij ook goed liggen op het laminaat :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 06:44:53 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120901283
Nadat ik gister de East Peak via Middle track en Grant's track was opgerend had ik toch een verlangen om te weten wat Richardson track te bieden heeft....
Dus vandaag nogmaal een rondje gedaan daar en dit dus

SPOILER
nu het jaar er bijna opzit kan ik zeggen dat het qua lopen een fantastisch jaar is geweest.

Bijna teveel om op te noemen.... ik had een jaar terug nog hele andere doelen en idee-en over wat ik wilde doen qua lopen maar veel geleerd, veel uitgprobeerd...wat past wel en wat past niet bij mij, wat werkt wel en wat werkt niet voor mij en veel leuke mensen leren kennen.

Het lid worden van de Gore Harriers Club heeft mijn lopen letterlijk en figuurlijk in een stroomversnelling gebracht, maar zou nu niet anders meer willen.

hoogtepunten genoeg, met als begin mijn eerste HM in 15 jaar, hardlopen op bijzondere plekken zoals Las Vegas en Grand Canyon en als afsluiting de Luxmore Grunt en eigenlijk maar een minpuntje, het afzeggen van de Southland marathon maar die loopt niet weg.

en o'ja...ook de Fok!challenge gehaald

[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-12-2012 19:03:50 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 06:55:07 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_120901306
Pretty nature RD O+

En mooie hoogtepunten!

Eerlijk gezegd heb ik ook wel een mooi jaar gehad :Y

• begin dit jaar de Start to Run cursus gedaan, ook al had ik het jaar daarvoor Evy al een keer gedaan. Veel van geleerd!
• de CPC 5km gelopen, en m'n eerste evenement was een feit!
• daarna succesvol doorgetraind naar de 10km.
• de Zomerklassieker van Roosendaal 10km gelopen, een doel op zich. Een jaar eerder was ik toeschouwer, en dacht ik "dit wil ik ook!". Check!
• ook nog de Arnhemse Meisjesloop, de Bridge to Bridge, en de Posbankloop gedaan. Niet allemaal even succesvol, maar voor betering vatbaar!
• fijne nieuwe schoenen gescoord waardoor m'n scheenbeenissues verleden tijd zijn!
• niet geheel onbelangrijk, ik ben dit jaar 10kg afgevallen!
• na een liesblessure loop ik nu weer 5km, en heb ik voor 2013 al een hoop leuke loopjes op de planning staan!

Oh, en wat misschien ook wel leuk is om te vermelden. Door het lopen hebben m'n moeder en ik iets gevonden wat we samen kunnen doen. We wonen niet in de buurt van elkaar, en 'bij elkaar op visite' wordt op een gegeven moment ook zo suf. En nu kunnen we samen een loopevenement doen, dat is zoveel leuker!

Minpuntje wat me nog steeds een beetje dwars zit is de jammerlijke fail op de BtB... Maar goed, dat gaat aankomend jaar vast beter :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 07:42:22 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120901415
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:24 schreef slacker_nl het volgende:
Nog maar twee weken!
uh wat gips? Ik heb weer wat gemist, merk ik.... Watskeburt?

Edit: never mind, zie net je reply in mijn fobo. Kut zeg, het zit jou ook niet echt mee...
Niet meer actief op Fok!
pi_120901563
Mogge! Vandaag laatste 'voorbereidingstraining' voor Egmond. Hierna lopen we nog wel, maar niet zo lang/ver en met wat minder heuvels en los zand. Ik heb wel een beetje last van mijn rug/schouder dus hoop dat ik er niet te veel last van heb.

Mijn streven ging van begin dit jaar 'ik wil ontspannen 5 km kunnen lopen' naar 'op 13 jan wil ik de kwart van Egmond lopen' dit jaar, en ik begin te twijfelen of ik in oktober misschien een HM wil gaan proberen :o. Behoorlijke vooruitgang dus, dit jaar!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:39:55 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120901570
Hmm....jaaroverzichten....misschien maak ik er ook nog wel eentje. Nu eerst lopen!
F means you're fucked
pi_120902122
Mijn jaar was op hardloopgebied een beetje wisselvallig. Het begon matig doordat het glad was en ik een mietje ben, toen ging het weer even super en rende ik met veel plezier een lokaal 5k wedstrijdje. Daarna kwam de deadline voor m'n scriptie akelig dichtbij en gingen mijn schouders op slot en liep ik niet lekker meer. In de zomer wel weer wat meer gelopen, maar in augustus sloeg de luiheid wat toe (na 6 weken vakantie). In september begon ik met m'n master, die heel veel meer werk bleek te zijn dan de bachelor en in combinatie met een nevenactiviteit en werk kwam lopen er niet meer van. Half oktober was ik het zat, heb ik m'n nevenactiviteit opgezegd en ben ik weer gaan rennen. Weer rustig aan begonnen en nu gaat het beter dan ooit. Hopelijk zet dit zich door in 2013.

In 2013 ga ik meer wedstrijdjes lopen: de kwart van Egmond, 10k CPC en 12k Zandvoort en daarna 2 lokale loopjes van 5k (ik moet en zal een studiegenootje inhalen omdat zij mij vorig jaar op 1 seconde inhaalde). Het plan is ook om na Egmond de stoute hardloopschoenen aan te trekken en mee te gaan trainen bij de atletiekvereniging hier. Ik heb het gevoel dat ik tijdens mijn loopjes iets (veel) te lief voor mezelf ben, dus ik denk dat dat wel een goed idee.

Maar morgen eerst gewoon maar weer lopen O+ :)
pi_120902317
Ik ben begonnen met hardlopen. Denk dat dat toch wel het hoogtepunt is. Nooit gedacht dat dat zou leuk kon zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:11:31 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120902404
Ik loop nog niet zo lang voor een echt overzicht. Maar ik loop weer. Wou Het alweer zo lang en de druppel was een kennis die ik tegenkwam en die 10km aan het lopen was. Toen dacht ik van ik los mijn belofte aan mezelf nu ook in en hop.

Evy gedaan. 5km doe ik nu sowieso. Vorige week al een keer 6,3...deze week al een x 8.

Doel voor volgend jaar is uitbouwen. Geen idee tot hoe ver. Tot nu toe is het enige evenement de strongmanrun, wat meer survival is dan lopen denk ik, maar toch wel 18km.

Andere loopjes komen tzt wel op de agenda denk ik. De Wiezoloop b.v. (toch sunny? 8-) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Daywalk3r op 29-12-2012 10:56:04 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:24:55 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120902615
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:

5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km :)
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen :).
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren O+
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 10:55:48 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_120903137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef GotC het volgende:
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:

5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km :)
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen :).
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren O+
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf :D _O_ ^O^
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:57:28 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120903165
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf :D _O_ ^O^
2 b.v. O+ (dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 10:58:36 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_120903184
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

2 b.v. O+ (dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
Jaaa van die lieve foto O+ maar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:00:09 #146
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120903204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jaaa van die lieve foto O+ maar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
Moet zelf uberhaupt m'n eerste wedstrijd nog lopen. ;)
pi_120903223
Pfoe, met moeite net iets meer dan 4 km gedaan.. maar toch 4 km gedaan :P

Lijstje voor het jaar, tja zoveel dingen eigenlijk die ik aan het begin van het jaar niet had gedacht te doen.
Beginnen met hardlopen, en 12 kilo afvallen, tik nu net de 5 km aan als ik windmee heb, dat zijn mooie dingen!
Nu op het programma volhouden vh stoppen met roken, blijven afvallen!!, doorlopen en succesvol 2 hardloopwedstrijden doen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2012 @ 11:01:54 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120903232
Mogguh!

Mijn hardloopjaar afgesloten met 45 minuten pijnvrij door het Veluwse bos. 7.5KM

Mijn hoogtepunten.

Met afstand op 1 het feit dat ik überhaupt nog steeds loop, het nog steeds leuk vind en daarom nog steeds de motivatie vind om weer de deur uit te gaan.
Op 2, het regelmatig lopen van 15KM LDL
Op 3, mijn eerste wedstrijd uitgelopen. Ondanks ambivalente gevoelens ivm een blessure op 2/3 van de wedstrijd was het wel een ervaring.

Heeft BE d'r 10KM gehaald?
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:21:35 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120903671
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
pi_120903712
Hoogtepunten:

Deze topicreeks
Voor het eerst in jaren weer 15km lopen en dit keer én sneller, én pijnvrij hersteld erna.
Eerste trailrunervaring gehad

O+
Ja doei.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 11:23:33 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_120903718
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
*O* whoehoe!! Wat goed!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2012 @ 11:23:42 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120903721
quote:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
gefeliciteerd! Mooie tijd!
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:23:56 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_120903725
quote:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
*O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_120903736
quote:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
Goed hoogtepunt ;) :D *O* :*
Ja doei.
pi_120903800
quote:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
Wauw! :)
pi_120903819
Mijn hoogtepunten? Ik denk in willekeurige volgorde

1.) Dat ik op 15 maart überhaupt begon met hardlopen. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.
2.) Voor het eerst volbrengen van 10km op 13 juli, nadat dat een week eerder niet lukte vanwege de hitte en een vergeten drinkfles.
3.) Het weekend van 28 en 29 juli. Kamperen bij GotC en Yur op de camping en dan met Yur een rondje van 9km rondom het parcours van de Zevenheuvelenloop (zo mooi!). De dag erna met Yuki nog een rondje van 7km net buiten Utrecht.
4.) Rondje van 8 kilometer op de vroege zondagochtend van 30 september. Gewoon voor de lol. Maar de zon kwam net op. De mist steeg op uit de sloten in de polder. De vogels floten. Ik liep daar. Alleen. Zo hoort lopen te zijn.
5.) De wedstrijden. Rotterdam Ekiden op 7 juli en Tilburg Ten Miles op 2 september. De eerste met Yuki, MaleDuck, xzaz, Don Vanelli en Maraca. Super gezellig en mezelf zwaar verbaasd over een tijd van 26.25 op de 5km. In Tilburg de 10 km gelopen. Voor de eerste en laatste keer 10km gelopen binnen een uur. Superevenement.
pi_120903878
quote:
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
Super!
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:30:06 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120903897
Tx allemaal! :) Ik loop echt op wolkjes nu. Idd een hoogtepunt!
Vanmorgen ook mijn gewicht zodanig dat ik op een bmi van 29,8 zit. Overgewicht dus ipv ernstig overgewicht! *O*

Mijn 2012 is zeker wel geslaagd!
pi_120903914
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Andere loopjes komen tzt wel op de agenda denk ik. De Wiezoloop b.v. (toch sunny? 8-) )
:Y echt wel!! Die gaan we doen hoor!!

Pff leuk al die lijstjes :D _O_
Voor mij zijn er een paar dingen die er uitspringen voor mezelf:
- in september de stoute (nieuwe) hardloopschoenen aangetrokken en het toch weer eens geprobeerd. En warempel! Nu lukt het! Ik loop inmiddels 5km redelijk makkelijk (al niet zo snel) en hou het ook wel 8km vol. Wie had dat ooit gedacht..
- in die zelfde maand hier een beetje mee gaan lezen en me toch maar eens gemeld hier. Wat een goede beslissing was dat :D ^O^ jullie motiveren als de neten, dank daar voor! O+
- mijn 1e officiële loopje/cross in december gedaan. In de achterhoede geëindigd, maar ik heb het toch maar gedaan! *)

Voornemens: mee trainen voor de Twenterandrun en de Wiezoloop met de atletiekvereniging hier in de buurt. Eens kijken of ik mijn tijden kan verbeteren en wie weet de 10km kan gaan doen! *O*
pi_120903922
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen ook mijn gewicht zodanig dat ik op een bmi van 29,8 zit. Overgewicht dus ipv ernstig overgewicht! *O*

Goed!! O+

Ik hoopte op 1 januari weer onder de 70 te duiken, maar dat lukt volgens mij niet (meer), maargoed, we zijn goed op weg *O*

Oh, en m'n nieuwe hardloopschoenen mogen ook bij de hoogtepunten O+ wat een slofjes O+
Evenals het ruim halen van m'n challenge 8-)
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:40:10 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120904199
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:

Goed BE!! Houd die wolkjes vast ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:49:42 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120904451
Op hardloopgebied was 2012 het eerste jaar dát ik uberhaupt hardliep en meteen al zoveel hoogtepunten! Kan het bijna niet loskoppelen van dat andere grote ding dat me dit jaar bezighield.....

* Jan 2012: Starten met hardlopen. Moesten wat frustraties uit qua afronden proefschrift en had nog geen nieuwe baan. Ik vond het leuk!
* Mei 2012: Golden Ten Loop in Delft. Mijn proefschrift was af en ik liep mijn eerste 5k wedstrijd. Volgende doel:onder het half uur de 5k lopen.
* Juli 2012: Starten bij een loopvereniging en meteen doorstomen naar een hogere groep. Aantal km's per week steeg.
* Okt 2012: Hoge Veluweloop: eerste 5k wedstrijd onder de 30 minuten!
* Okt 2012: Amsterdam Marathon: 8k wedstrijd met gemak.
* Nov 2012: Laan van Meerdervoortloop: mijn eerste 10k, een hele zware!
* Dec 2012: Bruggenloop: ineens 15k, WTF! Proefschrift verdedigd en met vlag en wimpel dr Q :)
* Nu: Crossjes lopen, weer wat anders!
* 2013: De 10k tijd moet sneller! 8-)

WHAT A YEAR! w/
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 11:54:47 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_120904612
Met al die overzichtjes zie je pas echt goed hoeveel progressie iedereen maakt *O*
pi_120904683
En dan dit jaar blijven steken op 493 kilometer :D
pi_120904686
Zo jammer dat ik zo ver weg woon, anders had ik een nieuwjaarsborrel-loopje georganiseerd ;( O+
Ja doei.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 11:57:46 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_120904706
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo jammer dat ik zo ver weg woon, anders had ik een nieuwjaarsborrel-loopje georganiseerd ;( O+
Ben jij nog met de CPC ook in NL?
pi_120904773
Neen, als ik er al ben in maart dan een weekend later denk ik, maar dat moet ik nog even kortsluiten.
Ja doei.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 12:01:06 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_120904813
Oh jammer, ik dacht dat je dat van plan was. Dat had een mooi meet-moment geweest
pi_120904872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jammer, ik dacht dat je dat van plan was. Dat had een mooi meet-moment geweest
Ja, ik wilde de HM gaan doen, maar weet nog niet of ik dat ga redden om tegen die tijd een (fatsoenlijke) HM te lopen. Dus heb eigenlijk bedacht dat ik dat volgend jaar ga doen.
Ja doei.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 12:04:28 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_120904920
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ik wilde de HM gaan doen, maar weet nog niet of ik dat ga redden om tegen die tijd een (fatsoenlijke) HM te lopen. Dus heb eigenlijk bedacht dat ik dat volgend jaar ga doen.
Snap ik :Y het is natuurlijk ook niet naast de deur, anders zou je nog kunnen zeggen "oké, dan doe ik wel de 10km". Maar kan me voorstellen dat je daarvoor de reis te lang vindt
pi_120904986
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Snap ik :Y het is natuurlijk ook niet naast de deur, anders zou je nog kunnen zeggen "oké, dan doe ik wel de 10km". Maar kan me voorstellen dat je daarvoor de reis te lang vindt
Ja, dat is 't ook wel een beetje. En het weekend erna is er nog een FOK!meet en eventueel een Delfts Hout loopje enzo, dus misschien dat ik dan even langswip, maar dat moeten we nog even zien, ook financieel enzo, zeker met de verhuizing in zicht!
Ja doei.
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:29:03 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120905629
Die jaaroverzichten zijn gaaf! :Y
pi_120905908
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:

Mijn hoogtepunten.

Met afstand op 1 het feit dat ik überhaupt nog steeds loop, het nog steeds leuk vind en daarom nog steeds de motivatie vind om weer de deur uit te gaan.

de mijne ook, ondanks dat opbouwen een stuk langzamer gaat dan verwacht/gehoopt.
Verder niet echt hoogtepunten nog, behalve misschien het blessurevrij blijven op wat kleine pijntjes na.

Vandaag ging beroerd, zelfs rondje ingekort. Ik denk dat ik toch een extra rustdag had moeten pakken. Dan nu maar doen,dus dit was de laatste keer dit jaar. 1 januari weer.
Om een of andere vage reden wel mijn snelste kilometer tot nu toe neergezet, zou ook wel niet geholpen hebben vrees ik.

verder: goed bezig iedereen! *O* 8-)
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_120906034
Mijn hoogtepunt is dat ik weer blessurevrij kan rennen de laatste maanden! *O*

Met precies een jaar nadat ik echt even niet meer verder kon, weer m'n eerste halve marathon. :) Het rustig moeten opbouwen ook gebruikt om actiever met m'n techniek aan de slag te gaan en ren nu heerlijk op neutrale (minimalistische) schoenen (de TT geldt redelijk voor mij dit jaar, al was ik nooit een onwijze haklander...). Het niveau waar je naar toe terugvalt als je geblesseerd bent kan soms even schrikken zijn, maar langzaamaan is het weer steeds wat beter gegaan!

Persoonlijke records zijn er niet gesneuveld (al kwam ik met de Bruggenloop al weer onverwacht dichtbij), maar ga nu proberen m'n beste winter in jaren te 'draaien' en dan te debuteren in Rotterdam op de marathon in april. :)
Jack does it in real time...
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:45:26 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120906165
Wat leuk om te lezen. Wat is het toch fijn dat hier in deze reeks zoveel verschillende soorten vrouwen/mannen/leeftijden, op 1 punt sowieso samenkomen *O*

BE _O_ Heel knap, je 10.2 km en ook je 29.8 BMI.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120906229
Ook van mij een jaaroverzichtje:

1 - Op de eerste hardloopdag van 2012 liep ik voor de eerste keer 5km aan een stuk. Dat was meteen al een mooie mijlpaal.

2 - Op 10 juni liep ik bij de marathon van Amersfoort mijn eerste wedstrijd, de 10km. Die ervaring maakte diepe indruk, met zoveel mensen starten en zoveel enthousiast publiek.

3 - Op 16 september was de grote dag: de Halve van Hoogland. Die had ik eigenlijk voor een jaar later gepland, maar ik liep hem dus al na 13 maanden. Streeftijd was onder de 2 uur en dat werd dus 1h54m. Dat is voor mij echt het hardloop hoogtepunt van 2012 geweest, daar loop ik nu nog steeds van na te genieten.
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:58:21 #177
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_120906671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wil je meteen door, of wil je eerst even 5km blijven lopen tot je die lekker en comfortabel loopt?

Als ik jou was, zou ik even een maandje 5km blijven doen, bijvoorbeeld tot de Safari-run. En dan daarna door opbouwen naar de 10km. Is dat een idee?
Denk dat ik het liefst direct door wil naar een hogere afstand. Maar goed, de zaak even stabiel houden en iets meer dan de 5k lopen is denk ik ook wel een goed plan ja!

Het zou ook leuk zijn om in maart 10k op de Warnsborncross te lopen.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_120906799
Ok mijn hoogtepuntenlijst,

- 16 augustus begonnen met Evy.
- 26 oktober laatste les Evy uitgelopen
- 4 november de 5km LVML uitgelopen *O*
- 29 december 6 kilo afgevallen!
- 88 burgers weggerend :Y) :+
- Vriendelijke mensen ontmoet :)
- Ontdekt dat lopen eigenlijk leuker is dan dat ik ooit zou kunnen bedenken!
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 13:02:40 #179
155227 crew  Guppy
dus
pi_120906806
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:58 schreef kwoth het volgende:

[..]

Denk dat ik het liefst direct door wil naar een hogere afstand. Maar goed, de zaak even stabiel houden en iets meer dan de 5k lopen is denk ik ook wel een goed plan ja!

Het zou ook leuk zijn om in maart 10k op de Warnsborncross te lopen.
Uiteindelijk weet je zelf wat voor jou het beste voelt :) Ik weet nog dat ik ook meteen doorging met de 10km, en dat was voor mij toch iets te snel achter elkaar. M'n lichaam ging een beetje protesteren, en toen moest ik een stapje terug doen.

Als je goed naar je lichaam luistert moet het goedkomen ^O^
pi_120906883
Good Bizzy allemaal _O_ _O_
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:10:21 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120907068
Leuk leuk leuk, die jaaroverzichtjes! Lekker een vrije dag met mr Q hier, die alleen wordt overschaduwd door de wetenschap dat ik gebeld wordt of ik de baan heb ja/nee. Niet leuk en te spannend ;(

Ik ga al mijn kadobonnen maar uitgeven vanmiddag, dan is het óf om iets te vieren, óf troostwinkelen :X

.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Uiteindelijk weet je zelf wat voor jou het beste voelt :) Ik weet nog dat ik ook meteen doorging met de 10km, en dat was voor mij toch iets te snel achter elkaar. M'n lichaam ging een beetje protesteren, en toen moest ik een stapje terug doen.

Als je goed naar je lichaam luistert moet het goedkomen ^O^
Ik had precies hetzelfde. Daar moest ik alleen wel eerst achterkomen, dus in eerste instantie ging ik ook gewoon effe doorstomen naar de 10k. Voor ieder idd anders....
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:22:03 #182
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120907469
Ik tijdens de kerstcross. Heb maar 1 rondje gelopen van de 3, maar iemand heeft me er toch op gekregen :P

SPOILER
F means you're fucked
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:23:41 #183
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120907526
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef YUR het volgende:
Ik tijdens de kerstcross. Heb maar 1 rondje gelopen van de 3, maar iemand heeft me er toch op gekregen :P

SPOILER
Zat net ook te kijken. Ik wil die ene foto die van mij is genomen nooit meer zien. GotC heeft vast veul leukere denk ik O-)
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:24:14 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120907552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zat net ook te kijken. Ik wil die ene foto die van mij is genomen nooit meer zien. GotC heeft vast veul leukere denk ik O-)
Ze is er druk mee bezig :P
F means you're fucked
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:24:53 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120907575
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze is er druk mee bezig :P
w/ *O*
pi_120907616
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef YUR het volgende:

SPOILER
Wat een schatje is het toch hè?
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:28:52 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120907715
@Sportbikkels has requested to follow you on twitter :D :D
pi_120907873
Nog meer jaaroverzicht. Gelopen afstand op een kaartje :)

zaterdag 29 december 2012 @ 13:33:54 #189
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120907890
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:

[ afbeelding ]
Grappig :D
pi_120907938
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Grappig :D
Je bent zelf grappig :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:35:53 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120907964
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je bent zelf grappig :D
Niehiet :o :D
pi_120907965
Oh ja, nog een hoogtepuntje:
De Spibelt onder de kerstboom *O*
(en dat mijn S3 er in past *O* :P )
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:36:55 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120908012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:

[ afbeelding ]
Je moet een keertje linksaf gaan slaan, anders gaat er iets niet goed komend jaar met al die km's voor de boeg....
pi_120908149
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Je moet een keertje linksaf gaan slaan, anders gaat er iets niet goed komend jaar met al die km's voor de boeg....
Eerst maar eens kijken hoe hij de Pyreneeën door komt :+
pi_120908152
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Via Aken weer terug naar huis komend jaar :)
pi_120908292
Leuk om te lezen al die jaar overzichten .
Hier het hoogtepunt het rennen op zich, het buiten zijn en de ruimte die ik erdoor in m'n koppie krijg. Nooit verwacht toen ik begon in Maart dat ik het leuk zou (blijven) vinden.
Dit jaar van 0 tot 10 km gekomen en 460 km op de teller. Doel voor volgend jaar: rustig beginnen met het 15 km achema van Renate en hier lekker blijven lezen voor de motivatie
pi_120908938
* De_kluizenaar nomineert topicreeks voor beste reeks.

Wat een positieve, lieve en volhardende mensen bij elkaar! w/
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_120909035
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:10 schreef Quoi het volgende:
Leuk leuk leuk, die jaaroverzichtjes! Lekker een vrije dag met mr Q hier, die alleen wordt overschaduwd door de wetenschap dat ik gebeld wordt of ik de baan heb ja/nee. Niet leuk en te spannend ;(
* motorbloempje duimt
Ja doei.
pi_120909046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
* De_kluizenaar nomineert topicreeks voor beste reeks.

Wat een positieve, lieve en volhardende mensen bij elkaar! w/
+1 :Y O+
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 14:01:48 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_120909087
Ik wil eigenlijk nog gaan lopen straks, maar ik hoor en zie overal vuurwerk :X en nu durf ik niet zo goed :') Het zijn ook geen rotjes of zo, maar echt harde knallen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')