abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120885728
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Jij moet gewoon gaan lopen als tregent :6

Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?

En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Goedzo ^O^

:D Nee niet het weer, al vond ik het eigenlijk niet echt een straf om niet te lopen met het weer van de afgelopen tijd. Het zal inmiddels wel een grote blubberpoel zijn op mijn geliefde onverharde bospaadjes ;( Maar ik had een terugkerende pijn in mijn voet na het lopen dus heb ik even rust genomen. Ik zit er aan te denken om zondag even te proberen hoe het dan gaat.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:39:58 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120887571
Antilope :D _O-. Duurde even voor het kwartje viel :'). Mijn huisgenoot gaat in januari ook weer beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat... (hij heeft de 5 km nog nooit gehaald).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:42:24 #128
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120887736
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Jij moet gewoon gaan lopen als tregent :6

Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?

En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Zonde om je tijd te verdoen aan zoeken naar mindset. Gewoon lopen. Als je klaar bent weet je waarom ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_120889447
Morgen lopen, echt echt echt nu want vandaag weer door omstandigheden er niet aan toe gekomen. Morgen ook 12 graden zie ik dus dat is prettig :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120890543
Weet iemand hier trouwens nog een fijne en goedkope fitnessmat om grondoefeningen op te doen? Ik zag er een liggen bij Scapino voor 13 euro, maar hij leek zo dun...
know'm sayin?
word? word.
pi_120890909
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen. :)

Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had. :P Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Jack does it in real time...
pi_120892483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef DeeBee het volgende:
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen. :)

Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had. :P Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen :P

Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 04:51:52 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_120901103
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef alors het volgende:

[..]

Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen :P

Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
[ afbeelding ]
Die heb ik :Y prima mat, lekker dik en dus geen last van de vloer. Hij blijft bij mij ook goed liggen op het laminaat :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 29 december 2012 @ 06:44:53 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120901283
Nadat ik gister de East Peak via Middle track en Grant's track was opgerend had ik toch een verlangen om te weten wat Richardson track te bieden heeft....
Dus vandaag nogmaal een rondje gedaan daar en dit dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu het jaar er bijna opzit kan ik zeggen dat het qua lopen een fantastisch jaar is geweest.

Bijna teveel om op te noemen.... ik had een jaar terug nog hele andere doelen en idee-en over wat ik wilde doen qua lopen maar veel geleerd, veel uitgprobeerd...wat past wel en wat past niet bij mij, wat werkt wel en wat werkt niet voor mij en veel leuke mensen leren kennen.

Het lid worden van de Gore Harriers Club heeft mijn lopen letterlijk en figuurlijk in een stroomversnelling gebracht, maar zou nu niet anders meer willen.

hoogtepunten genoeg, met als begin mijn eerste HM in 15 jaar, hardlopen op bijzondere plekken zoals Las Vegas en Grand Canyon en als afsluiting de Luxmore Grunt en eigenlijk maar een minpuntje, het afzeggen van de Southland marathon maar die loopt niet weg.

en o'ja...ook de Fok!challenge gehaald

[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-12-2012 19:03:50 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 06:55:07 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_120901306
Pretty nature RD O+

En mooie hoogtepunten!

Eerlijk gezegd heb ik ook wel een mooi jaar gehad :Y

• begin dit jaar de Start to Run cursus gedaan, ook al had ik het jaar daarvoor Evy al een keer gedaan. Veel van geleerd!
• de CPC 5km gelopen, en m'n eerste evenement was een feit!
• daarna succesvol doorgetraind naar de 10km.
• de Zomerklassieker van Roosendaal 10km gelopen, een doel op zich. Een jaar eerder was ik toeschouwer, en dacht ik "dit wil ik ook!". Check!
• ook nog de Arnhemse Meisjesloop, de Bridge to Bridge, en de Posbankloop gedaan. Niet allemaal even succesvol, maar voor betering vatbaar!
• fijne nieuwe schoenen gescoord waardoor m'n scheenbeenissues verleden tijd zijn!
• niet geheel onbelangrijk, ik ben dit jaar 10kg afgevallen!
• na een liesblessure loop ik nu weer 5km, en heb ik voor 2013 al een hoop leuke loopjes op de planning staan!

Oh, en wat misschien ook wel leuk is om te vermelden. Door het lopen hebben m'n moeder en ik iets gevonden wat we samen kunnen doen. We wonen niet in de buurt van elkaar, en 'bij elkaar op visite' wordt op een gegeven moment ook zo suf. En nu kunnen we samen een loopevenement doen, dat is zoveel leuker!

Minpuntje wat me nog steeds een beetje dwars zit is de jammerlijke fail op de BtB... Maar goed, dat gaat aankomend jaar vast beter :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 29 december 2012 @ 07:42:22 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120901415
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:24 schreef slacker_nl het volgende:
Nog maar twee weken!
uh wat gips? Ik heb weer wat gemist, merk ik.... Watskeburt?

Edit: never mind, zie net je reply in mijn fobo. Kut zeg, het zit jou ook niet echt mee...
Niet meer actief op Fok!
pi_120901563
Mogge! Vandaag laatste 'voorbereidingstraining' voor Egmond. Hierna lopen we nog wel, maar niet zo lang/ver en met wat minder heuvels en los zand. Ik heb wel een beetje last van mijn rug/schouder dus hoop dat ik er niet te veel last van heb.

Mijn streven ging van begin dit jaar 'ik wil ontspannen 5 km kunnen lopen' naar 'op 13 jan wil ik de kwart van Egmond lopen' dit jaar, en ik begin te twijfelen of ik in oktober misschien een HM wil gaan proberen :o. Behoorlijke vooruitgang dus, dit jaar!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:39:55 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120901570
Hmm....jaaroverzichten....misschien maak ik er ook nog wel eentje. Nu eerst lopen!
F means you're fucked
pi_120902122
Mijn jaar was op hardloopgebied een beetje wisselvallig. Het begon matig doordat het glad was en ik een mietje ben, toen ging het weer even super en rende ik met veel plezier een lokaal 5k wedstrijdje. Daarna kwam de deadline voor m'n scriptie akelig dichtbij en gingen mijn schouders op slot en liep ik niet lekker meer. In de zomer wel weer wat meer gelopen, maar in augustus sloeg de luiheid wat toe (na 6 weken vakantie). In september begon ik met m'n master, die heel veel meer werk bleek te zijn dan de bachelor en in combinatie met een nevenactiviteit en werk kwam lopen er niet meer van. Half oktober was ik het zat, heb ik m'n nevenactiviteit opgezegd en ben ik weer gaan rennen. Weer rustig aan begonnen en nu gaat het beter dan ooit. Hopelijk zet dit zich door in 2013.

In 2013 ga ik meer wedstrijdjes lopen: de kwart van Egmond, 10k CPC en 12k Zandvoort en daarna 2 lokale loopjes van 5k (ik moet en zal een studiegenootje inhalen omdat zij mij vorig jaar op 1 seconde inhaalde). Het plan is ook om na Egmond de stoute hardloopschoenen aan te trekken en mee te gaan trainen bij de atletiekvereniging hier. Ik heb het gevoel dat ik tijdens mijn loopjes iets (veel) te lief voor mezelf ben, dus ik denk dat dat wel een goed idee.

Maar morgen eerst gewoon maar weer lopen O+ :)
pi_120902317
Ik ben begonnen met hardlopen. Denk dat dat toch wel het hoogtepunt is. Nooit gedacht dat dat zou leuk kon zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:11:31 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120902404
Ik loop nog niet zo lang voor een echt overzicht. Maar ik loop weer. Wou Het alweer zo lang en de druppel was een kennis die ik tegenkwam en die 10km aan het lopen was. Toen dacht ik van ik los mijn belofte aan mezelf nu ook in en hop.

Evy gedaan. 5km doe ik nu sowieso. Vorige week al een keer 6,3...deze week al een x 8.

Doel voor volgend jaar is uitbouwen. Geen idee tot hoe ver. Tot nu toe is het enige evenement de strongmanrun, wat meer survival is dan lopen denk ik, maar toch wel 18km.

Andere loopjes komen tzt wel op de agenda denk ik. De Wiezoloop b.v. (toch sunny? 8-) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Daywalk3r op 29-12-2012 10:56:04 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:24:55 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120902615
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:

5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km :)
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen :).
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren O+
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 10:55:48 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_120903137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef GotC het volgende:
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:

5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km :)
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen :).
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren O+
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf :D _O_ ^O^
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:57:28 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120903165
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf :D _O_ ^O^
2 b.v. O+ (dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 10:58:36 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_120903184
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

2 b.v. O+ (dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
Jaaa van die lieve foto O+ maar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:00:09 #146
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120903204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jaaa van die lieve foto O+ maar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
Moet zelf uberhaupt m'n eerste wedstrijd nog lopen. ;)
pi_120903223
Pfoe, met moeite net iets meer dan 4 km gedaan.. maar toch 4 km gedaan :P

Lijstje voor het jaar, tja zoveel dingen eigenlijk die ik aan het begin van het jaar niet had gedacht te doen.
Beginnen met hardlopen, en 12 kilo afvallen, tik nu net de 5 km aan als ik windmee heb, dat zijn mooie dingen!
Nu op het programma volhouden vh stoppen met roken, blijven afvallen!!, doorlopen en succesvol 2 hardloopwedstrijden doen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2012 @ 11:01:54 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120903232
Mogguh!

Mijn hardloopjaar afgesloten met 45 minuten pijnvrij door het Veluwse bos. 7.5KM

Mijn hoogtepunten.

Met afstand op 1 het feit dat ik überhaupt nog steeds loop, het nog steeds leuk vind en daarom nog steeds de motivatie vind om weer de deur uit te gaan.
Op 2, het regelmatig lopen van 15KM LDL
Op 3, mijn eerste wedstrijd uitgelopen. Ondanks ambivalente gevoelens ivm een blessure op 2/3 van de wedstrijd was het wel een ervaring.

Heeft BE d'r 10KM gehaald?
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:21:35 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120903671
Ja! *)

10.12km in 1.04.18! *O*
pi_120903712
Hoogtepunten:

Deze topicreeks
Voor het eerst in jaren weer 15km lopen en dit keer én sneller, én pijnvrij hersteld erna.
Eerste trailrunervaring gehad

O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')