Goedzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan lopen als tregent![]()
Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?
En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Zonde om je tijd te verdoen aan zoeken naar mindset. Gewoon lopen. Als je klaar bent weet je waaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan lopen als tregent![]()
Hahaa nee zonder gekheid, ik was vandaag nog aant denken waar je was. Druk gehad of echt alleen het weer?
En ik ga het ook gewoon proberen...ff de goede mind set vinden.
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef DeeBee het volgende:
Die ik thuis heb is < 1 centimeter dik en daar kan ik prima core-oefeningen op doen.
Heb er ook al meerdere keren een nacht op geslapen, omdat ik minimieme bepakking met kamperen wilde meenemen, dan was het iets meer afzien en voelde ik wel dat je niet echt veel demping had.Maar tijdens het oefeningen doen eigenlijk nooit!
Die heb ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Okay ja misschien valt het ook wel heel erg mee hoor, maar het voelde zo dun ik dacht daar gaat mijn ruggengraat dwars doorheen
Ik zag ook nog deze van Perry, iemand daar ervaringen mee? Deze lijkt wel lekker stroef voor op een gladde vloer ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu het jaar er bijna opzit kan ik zeggen dat het qua lopen een fantastisch jaar is geweest.
Bijna teveel om op te noemen.... ik had een jaar terug nog hele andere doelen en idee-en over wat ik wilde doen qua lopen maar veel geleerd, veel uitgprobeerd...wat past wel en wat past niet bij mij, wat werkt wel en wat werkt niet voor mij en veel leuke mensen leren kennen.
Het lid worden van de Gore Harriers Club heeft mijn lopen letterlijk en figuurlijk in een stroomversnelling gebracht, maar zou nu niet anders meer willen.
hoogtepunten genoeg, met als begin mijn eerste HM in 15 jaar, hardlopen op bijzondere plekken zoals Las Vegas en Grand Canyon en als afsluiting de Luxmore Grunt en eigenlijk maar een minpuntje, het afzeggen van de Southland marathon maar die loopt niet weg.
en o'ja...ook de Fok!challenge gehaald
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-12-2012 19:03:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
uh wat gips? Ik heb weer wat gemist, merk ik.... Watskeburt?quote:
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaafquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef GotC het volgende:
Pfoeh..ik kan wel een mooi overzicht schrijven, maar hierbij mijn top 5 hoogtepunten van 2012:
5: In m'n eentje een LDL training gedaan van 100 minuten. Kwam uit op 14 km
4: 1e 10 km wedstrijd gelopen.
3: A'dam marathon experience. Alles: van het winnen v/d prijsvraag tot YUR z'n verbazing en trotse gezicht dat ik al over de finish kwam.
2: Met m'n vader samen een wedstrijd lopen, van begin tot eind.
1: Begonnen bij HAAG. Als ik dat niet had gedaan liep ik nu nog steeds elke training op m'n max en daardoor ook niet kunnen verbeteren
2 b.v.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nummer 5 citeren, en zeggen dat dat inderdaad een heel vet hoogtepunt was. Maar eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk heel gaaf![]()
![]()
Jaaa van die lieve fotoquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 b.v.(dat was toch dat je vader je een stukje hielp GotC?)
Moet zelf uberhaupt m'n eerste wedstrijd nog lopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa van die lieve fotomaar 4 ook, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat dit jaar voor het eerst deed! Dat was bij mij dus die Zomerklassieker waar ik een jaar eerder nog in het publiek stond, als niet-loper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |