waddup met Installous?!quote:
Wat.quote:
Ja, lekker bijdehandquote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Uhm, hoe fok jij op je iPhone? Doen deze smileys het? Zo ja: gevonden! Safari dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef d1ce het volgende:
Hoe kan ik GIFs bekijken op mijn iPhone? Iemand enig idee?
Wat kromquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregenquote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik ga morgen denk ik maar even langs de vodafonewinkel. De wifi-antenne staat nu sinds de laatste keer opnieuw opstarten aan, maar hij vindt gewoon geen enkel netwerk terwijl andere apparaten het allemaal vlekkeloos kunnen vinden. Ben bang dat mijn wifi- antenne dus gewoon naar de kloten is.
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoquote:Op maandag 31 december 2012 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregen
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.quote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoen maakt het dan niet uit bij welke provider je hem gekregen hebt?
Ik vertrouw vodafone inderdaad ook niet op zo'n niveauquote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.
kon die van jouw wel nog netwerken vinden?? Mijne wel, maar verliest na 5 minuten verbinding lijkt het wel met wifi.quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar de Apple dinges in Amsterdam geweest, nieuwe iPhone gekregenWiFi-antenne was toch echt overleden, kreeg zonder problemen een nieuwe mee
Nee, hij vond op een gegeven moment niets meer. Hij bleef maar zoeken en dat slurpte m'n batterij ook nog eens leeg. Pas als ik de netwerkinstellingen drie keer had hersteld, pakte ie misschien een signaal op, en dan hooguit een paar uur een brakke verbinding waar je eigenlijk niets mee kon.quote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
kon die van jouw wel nog netwerken vinden?? Mijne wel, maar verliest de hele tijd internet signaal.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
AppStore. Gewoon betalen voor je shit.
Koop jij al je cd's en boeken? Betaal je al je films en series die je kijkt?quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Daar hebben we mensen als jij voor...quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, ja, nee en nee. Maar je snapt hopelijk zelf ook wel dat die vergelijking nergens op slaat.quote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Koop jij al je cd's en boeken? Betaal je al je films en series die je kijkt?
quote:Apple werkt in het geheim al aan de iPhone 6. De nieuwste telg in de iPhonereeks van de Amerikaanse computer- en telefoonbouwer zal draaien op een splinternieuw besturingssysteem: iOS 7.
Er zijn sporen opgedoken van de nieuwe iPhone in logboeken van app-ontwikkelaars. Dat zit zo; elke iPhone heeft een unieke 'identifier' waarmee hij zich identificeert. De iPhone 5 heeft de identifiers iPhone5,1 en iPhone5,2. Ontwikkelaars van apps zien deze identifiers opduiken in de logbestanden van mensen die hun apps gebruiken. Verschillende ontwikkelaars hebben inmiddels ook een apparaat met de naam iPhone6,1 zien opduiken in hun logbestanden, meldt The Next Web.
Het apparaat dat zichzelf identificeerde als 'iPhone6,1' werd gebruikt vanaf een ip-adres op Apples hoofdkwartier in Cupertino. Het lijkt er dan ook sterk op dat Apples mensen apps in de App Store aan het testen zijn op de nieuwste iPhone. Naar verwachting is de iPhone 6 vanaf komende zomer verkrijgbaar.
Die vergelijking slaat wel degelijk ergens op.quote:Op maandag 31 december 2012 16:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, ja, nee en nee. Maar je snapt hopelijk zelf ook wel dat die vergelijking nergens op slaat.
Wiens verwachting is dat de 6 al in de zomer komt? Dus binnen een jaar 3 opvolgers van de iPhone? Lijkt me niet echt realistisch.quote:
Met Apple huidige recycle structuur kijk ik daar niet van op. Het zou best kunnen dat ze afstappen van de kleine verbeteringen die vaak in de iPhone 3, 4 S versies voorkwamen en nu -met het oog op de concurrentie- een geheel nieuwe iPhone uitbrengen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wiens verwachting is dat de 6 al in de zomer komt? Dus binnen een jaar 3 opvolgers van de iPhone? Lijkt me niet echt realistisch.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
De iPhone 6 zal natuurlijk gewoon iPhone 7 gaan heten omdat het de 7e generatie is. Dat mag duidelijk zijn. Dat snapt iedereen ook wel.
NEEEEEE, NIET WEEEERquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
De iPhone 6 zal natuurlijk gewoon iPhone 7 gaan heten omdat het de 7e generatie is. Dat mag duidelijk zijn. Dat snapt iedereen ook wel.
De logica dat 5 na 4 komt is inderdaad echt ver te zoeken jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat de volgende iPhone "Apple Galaxy S4" zal heten. Gezien het feit dat Apple elke logica qua naamgeving overboord gooide toen Steve stierf, is dat nog een mogelijkheid ook.
Of ze laten, net als bij de iPhone 5, het publiek bepalen hoe het toestel gaat heten.
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef very het volgende:
[..]
De logica dat 5 na 4 komt is inderdaad echt ver te zoeken ja
Als je Froyo draait op Android kun je anders nog steeds 99% van de apps gebruiken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Q. het volgende:
Gebruikers die klagen dat Whatsapp niet meer werkt op de 4,5 jaar oude iPhone 3G.![]()
http://forum.iculture.nl/(...)et-op-iphone-3g.html
Moet je eens bij Android mee aankomen, als daar iets anderhalf jaar mee gaat is het lang.
Ze mogen best klagen (en terecht) als WhatsApp eerst wel beschikbaar is en later niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Q. het volgende:
Gebruikers die klagen dat Whatsapp niet meer werkt op de 4,5 jaar oude iPhone 3G.![]()
http://forum.iculture.nl/(...)et-op-iphone-3g.html
Moet je eens bij Android mee aankomen, als daar iets anderhalf jaar mee gaat is het lang.
Mee eens. Dat de nieuwste spellen en iOS-functies het niet meer doen is logisch. Maar een programma als whatsapp doet het al jaren prima op de 3G en heeft geen nieuwe functionaliteit gekregen die het 'te zwaar' zou maken. Dus dat moet gewoon kunnen werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze mogen best klagen (en terecht) als WhatsApp eerst wel beschikbaar is en later niet meer.
Welk voordeel hebben zij hierbij vraag ik me af?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat de nieuwste spellen en iOS-functies het niet meer doen is logisch. Maar een programma als whatsapp doet het al jaren prima op de 3G en heeft geen nieuwe functionaliteit gekregen die het 'te zwaar' zou maken. Dus dat moet gewoon kunnen werken.
Is overigens niet de eerste keer dat developers toestellen bewust niet ondersteunen terwijl de hardware dit wel aankan.
Zullen wel een pact met Apple hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Welk voordeel hebben zij hierbij vraag ik me af?
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen wel een pact met Apple hebben
Als er geen pact zou zijn, zou WhatsApp er helemaal 0 op vooruit gaan en dus klanten verliezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.
Huh. Hoe concludeer je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er geen pact zou zijn, zou WhatsApp er helemaal 0 op vooruit gaan en dus klanten verliezen
Klopt, maar het gros van de gebruikers jailbreakt niet en zal zich genoodzaakt voelen een nieuwere iPhone te kopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.
Mensen met een iPhone 3G kopen WhatsApp niet meerquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.
Technisch gezien kwamen zowel de 4S als de 5 na de 4.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.
Klopt, dus technisch gezien kunnen ze de elke komende iPhone "iPhone 5" blijven noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Technisch gezien kwamen zowel de 4S als de 5 na de 4.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, dus technisch gezien kunnen ze de elke komende iPhone "iPhone 5" blijven noemen
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:07 schreef very het volgende:
[..]
Laat ook maar gewoon.
Zo vaak deze discussie met je gehad. Ik snap werkelijk niet hoe jij daar zo over kan vallen terwijl het gewoon zo ontzettend logisch in elkaar zit allemaal.
5S -> 6 -> 6S -> 7quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.
5? De 4S bedoel je dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.
Een Golf 6 R is ook nog steeds een Golf 6, maar dan sneller.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de 5, de zesde iPhone
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Geef die jongen een ban jongens.
De beste beargumentering tot nog toe, en ik ben het ook wel (deels) met je eens. Ware het niet dat Apple zelf het toestel niet positioneerde als een variatie op een bestaand toestel, maar als een volledig nieuwe iPhone. En juist daarin ligt de inconsistentie. Maar ik heb al meerdere keren gezegd dat het mij niet zo boeit. Volgens mij maak jij je er inmiddels meer druk om dan ik. Dus facepalm vrolijk doorquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef very het volgende:
[..]
Een Golf 6 R is ook nog steeds een Golf 6, maar dan sneller.
Net als dat een iPhone 4S sneller is dan een iPhone 4. Maar het is alsnog een 4e generatie iPhone.
Varianten op een bepaald type betekent niet gelijk een nieuw type.
Hoe moeilijk is dit nou voor je om te bevatten?
*Facepalm in het kwadraat!
Granted, maar anders moesten mensen domweg 2 jaar wachten, en binnen de serie is het simpelweg het nieuwste model. Dus werd het 3, 3S, 4 en 4S zoals we waarschijnlijk ook de 5S gaan zien straks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ware het niet dat Apple zelf het toestel niet positioneerde als een variatie op een bestaand toestel, maar als een volledig nieuwe iPhone.
De enige inconsistentie zit tussen je oren volgens mij. De rest van de wereld begrijpt het prima zonder er een complot op los te laten, dus je zit domweg fout.quote:En juist daarin ligt de inconsistentie.
Dat Apple dat doet heeft natuurlijk alles te maken met het hypen. Als ze het zouden verkopen als "maar" een upgrade van een iphone 4, dan zouden mensen minder geneigd zijn te kopen. Ook al weet iedereen dat het wel gewoon een upgrade is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De beste beargumentering tot nog toe, en ik ben het ook wel (deels) met je eens. Ware het niet dat Apple zelf het toestel niet positioneerde als een variatie op een bestaand toestel, maar als een volledig nieuwe iPhone. En juist daarin ligt de inconsistentie. Maar ik heb al meerdere keren gezegd dat het mij niet zo boeit. Volgens mij maak jij je er inmiddels meer druk om dan ik. Dus facepalm vrolijk door
Een 3Gs was ook een variatie op de 3G. En inderdaad...dan zou de iPhone 4 de 3e generatie maken. Maar op dat punt komt dan gewoon numerieke logica, na 3 komt 4. De 3G past ook niet meer binnen de lijn van de huidige naamgeving.quote:Geef je jezelf dan ook een facepalm? Want als we jouw logica doortrekken, is de 3GS ook geen nieuwe iPhone maar een variatie op de 3G, wat de iPhone 4 een derde generatie iPhone zou maken, en niet een vierde generatie. De 3GS zou dan immers een variant van de tweede generatie 3G zijn
Zie je de inconsistentie?
Fair enough. Al staat de 3 bij die iPhones voor "3G" en niet de derde generatie. Dus daar zal de fout wel ontstaan zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Dat Apple dat doet heeft natuurlijk alles te maken met het hypen. Als ze het zouden verkopen als "maar" een upgrade van een iphone 4, dan zouden mensen minder geneigd zijn te kopen. Ook al weet iedereen dat het wel gewoon een upgrade is.
[..]
Een 3Gs was ook een variatie op de 3G. En inderdaad...dan zou de iPhone 4 de 3e generatie maken. Maar op dat punt komt dan gewoon numerieke logica, na 3 komt 4. De 3G past ook niet meer binnen de lijn van de huidige naamgeving.
Daarom past de 3G ook niet meer in lijn met de huidige naamgeving inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fair enough. Al staat de 3 bij die iPhones voor "3G" en niet de derde generatie. Dus daar zal de fout wel ontstaan zijn.
Verder ben ik het met je eens.
De kracht van herhaling.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef Luigi het volgende:
Hey. Jongen. Weet je wat!
Laten we anders die hele versienummer discussie gewoon nóg een keer opnieuw doen! Leuk!
Het ligt aan het feit dat de nieuwste versie van XCode geen iOS-versies lager dan 4.3 meer ondersteunt. Apple kan ook niet eeuwig die ouwe troep blijven ondersteunen, daarmee zou het zichzelf in de voet schieten want dan moet je steeds uitgebreider testen en gaat de ontwikkeling steeds trager.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat de nieuwste spellen en iOS-functies het niet meer doen is logisch. Maar een programma als whatsapp doet het al jaren prima op de 3G en heeft geen nieuwe functionaliteit gekregen die het 'te zwaar' zou maken. Dus dat moet gewoon kunnen werken.
Is overigens niet de eerste keer dat developers toestellen bewust niet ondersteunen terwijl de hardware dit wel aankan.
True. En de 3G is inderdaad wel gigantisch verouderd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ligt aan het feit dat de nieuwste versie van XCode geen iOS-versies lager dan 4.3 meer ondersteunt. Apple kan ook niet eeuwig die ouwe troep blijven ondersteunen, daarmee zou het zichzelf in de voet schieten want dan moet je steeds uitgebreider testen en gaat de ontwikkeling steeds trager.
Inderdaad, ik heb hem een weekje gebruikt toen mijn Galaxy S1 kapot was, maar het was NIET te doen (En dan te bedenken dat ik 4 jaar geleden het een heerlijk snel toestel vond en er lekker mee aan het browsen was en foto`s aan het makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
De 3G is ook gewoon niet normaal traag. Snap echt niet dat er nog mensen zijn die dat ding nog willen gebruiken.
Ik had hem van de zomer weer gebruikt als reservetelefoon, ik werd er echt moe van hoe traaaaaag. En een jaar geleden deed ie het nog best goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
De 3G is ook gewoon niet normaal traag. Snap echt niet dat er nog mensen zijn die dat ding nog willen gebruiken.
Alleen nog Google maps. Waze is extreem kut vind ik. Nog slechter dan appelmapsquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef einschtein het volgende:
Zeggeh, welke navigatie gebruikt men hier?
Ik heb Google Maps en Waze er nu op staan.
Ik vond de 3GS een jaar geleden al onwerkbaar traag op iOS 5.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem van de zomer weer gebruikt als reservetelefoon, ik werd er echt moe van hoe traaaaaag. En een jaar geleden deed ie het nog best goed
Google Maps.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef einschtein het volgende:
Zeggeh, welke navigatie gebruikt men hier?
Ik heb Google Maps en Waze er nu op staan.
quote:‘iPhone 5S in juni verkrijgbaar in meerdere kleuren’
De volgende iPhone komt in juni beschikbaar in meerdere kleuren. Dat beweert Topeka Capital Markets-analist Brian White. “De volgende iPhone biedt meer keuzes voor klanten”, schrijft de analist. Hij beweert dat iPhone 5S in meerdere kleuren en schermformaten beschikbaar zal komen. De eerste productie start in maart/april en het toestel komt in mei/juni beschikbaar.
Klanten kunnen volgens de analist straks kiezen uit vijf kleuren: roze, geel, blauw, zilver met wit en zwart met slate(grijs). Apple zou de iPhone voor het eerst ook in twee schermformaten aanbieden. Apple biedt al een 4-inch scherm op de iPhone 5 en een 3,5-inch scherm op de iPhone 4 en 4S, maar er is nog nooit een toestel geweest dat in meerdere schermformaten verkrijgbaar is. Apple zou op deze manier de groeimarkten beter kunnen bedienen met een goedkopere iPhone.
Apple’s aandelenkoers maakte de afgelopen weken een duik naar beneden, maar volgens White gaat het in 2013 helemaal goed komen, dankzij een sterk portfolio met een frisse nieuwe iPhone 5S. White schreef het in een memo aan investeerders, waarin zijn bedrijf opsomt welke aandelen voor 2013 aan te bevelen zijn. White ziet veel kansen voor Apple in China, waar de iPad mini inmiddels beter verkoopt dan de grote iPad. In een aparte notitie beschrijft White dat Apple met de volgende iPhone een nieuwe weg inslaat. Hij heeft deze informatie vernomen via contacten bij toeleveranciers van Apple. Maar zoals altijd: Brian White is geen Tim Cook, dus het blijft voorlopig bij geruchten.
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-meerdere-kleuren/
Waze heeft wel de beste spraakinstructies.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alleen nog Google maps. Waze is extreem kut vind ik. Nog slechter dan appelmaps
4 jaar geleden bestond er geen 3GSquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem een weekje gebruikt toen mijn Galaxy S1 kapot was, maar het was NIET te doen (En dan te bedenken dat ik 4 jaar geleden het een heerlijk snel toestel vond en er lekker mee aan het browsen was en foto`s aan het maken)
De 3GS word trouwens nogsteeds verkocht, voor 399.
(Al kan ik dat énigzins begrijpen, die telefoon is sneller dan de Galaxy S1/Htc Desire S)
Daar maakt de routebepaling niet minder kut.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waze heeft wel de beste spraakinstructies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |