Ja, lekker bijdehandquote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Uhm, hoe fok jij op je iPhone? Doen deze smileys het? Zo ja: gevonden! Safari dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef d1ce het volgende:
Hoe kan ik GIFs bekijken op mijn iPhone? Iemand enig idee?
Wat kromquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregenquote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik ga morgen denk ik maar even langs de vodafonewinkel. De wifi-antenne staat nu sinds de laatste keer opnieuw opstarten aan, maar hij vindt gewoon geen enkel netwerk terwijl andere apparaten het allemaal vlekkeloos kunnen vinden. Ben bang dat mijn wifi- antenne dus gewoon naar de kloten is.
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoquote:Op maandag 31 december 2012 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregen
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.quote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoen maakt het dan niet uit bij welke provider je hem gekregen hebt?
Ik vertrouw vodafone inderdaad ook niet op zo'n niveauquote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.
kon die van jouw wel nog netwerken vinden?? Mijne wel, maar verliest na 5 minuten verbinding lijkt het wel met wifi.quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar de Apple dinges in Amsterdam geweest, nieuwe iPhone gekregenWiFi-antenne was toch echt overleden, kreeg zonder problemen een nieuwe mee
Nee, hij vond op een gegeven moment niets meer. Hij bleef maar zoeken en dat slurpte m'n batterij ook nog eens leeg. Pas als ik de netwerkinstellingen drie keer had hersteld, pakte ie misschien een signaal op, en dan hooguit een paar uur een brakke verbinding waar je eigenlijk niets mee kon.quote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
kon die van jouw wel nog netwerken vinden?? Mijne wel, maar verliest de hele tijd internet signaal.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
AppStore. Gewoon betalen voor je shit.
Koop jij al je cd's en boeken? Betaal je al je films en series die je kijkt?quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Daar hebben we mensen als jij voor...quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, ja, nee en nee. Maar je snapt hopelijk zelf ook wel dat die vergelijking nergens op slaat.quote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Koop jij al je cd's en boeken? Betaal je al je films en series die je kijkt?
quote:Apple werkt in het geheim al aan de iPhone 6. De nieuwste telg in de iPhonereeks van de Amerikaanse computer- en telefoonbouwer zal draaien op een splinternieuw besturingssysteem: iOS 7.
Er zijn sporen opgedoken van de nieuwe iPhone in logboeken van app-ontwikkelaars. Dat zit zo; elke iPhone heeft een unieke 'identifier' waarmee hij zich identificeert. De iPhone 5 heeft de identifiers iPhone5,1 en iPhone5,2. Ontwikkelaars van apps zien deze identifiers opduiken in de logbestanden van mensen die hun apps gebruiken. Verschillende ontwikkelaars hebben inmiddels ook een apparaat met de naam iPhone6,1 zien opduiken in hun logbestanden, meldt The Next Web.
Het apparaat dat zichzelf identificeerde als 'iPhone6,1' werd gebruikt vanaf een ip-adres op Apples hoofdkwartier in Cupertino. Het lijkt er dan ook sterk op dat Apples mensen apps in de App Store aan het testen zijn op de nieuwste iPhone. Naar verwachting is de iPhone 6 vanaf komende zomer verkrijgbaar.
Die vergelijking slaat wel degelijk ergens op.quote:Op maandag 31 december 2012 16:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, ja, nee en nee. Maar je snapt hopelijk zelf ook wel dat die vergelijking nergens op slaat.
Wiens verwachting is dat de 6 al in de zomer komt? Dus binnen een jaar 3 opvolgers van de iPhone? Lijkt me niet echt realistisch.quote:
Met Apple huidige recycle structuur kijk ik daar niet van op. Het zou best kunnen dat ze afstappen van de kleine verbeteringen die vaak in de iPhone 3, 4 S versies voorkwamen en nu -met het oog op de concurrentie- een geheel nieuwe iPhone uitbrengen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wiens verwachting is dat de 6 al in de zomer komt? Dus binnen een jaar 3 opvolgers van de iPhone? Lijkt me niet echt realistisch.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
De iPhone 6 zal natuurlijk gewoon iPhone 7 gaan heten omdat het de 7e generatie is. Dat mag duidelijk zijn. Dat snapt iedereen ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |