quote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en er was ook nog eens sale bij de Lush dus ik heb een goede dag gehad.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar de Apple dinges in Amsterdam geweest, nieuwe iPhone gekregenWiFi-antenne was toch echt overleden, kreeg zonder problemen een nieuwe mee
waddup met Installous?!quote:
Wat.quote:
Ja, lekker bijdehandquote:Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 22:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Uhm, hoe fok jij op je iPhone? Doen deze smileys het? Zo ja: gevonden! Safari dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef d1ce het volgende:
Hoe kan ik GIFs bekijken op mijn iPhone? Iemand enig idee?
Wat kromquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Via de browser kan dat alleen (of via iMessage). Anders slaat je toestel één frame op.
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregenquote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik ga morgen denk ik maar even langs de vodafonewinkel. De wifi-antenne staat nu sinds de laatste keer opnieuw opstarten aan, maar hij vindt gewoon geen enkel netwerk terwijl andere apparaten het allemaal vlekkeloos kunnen vinden. Ben bang dat mijn wifi- antenne dus gewoon naar de kloten is.
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoquote:Op maandag 31 december 2012 08:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even teruglezen, ik had hetzelfde en heb in Amsterdam een nieuwe telefoon gekregen
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.quote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus eerst naar amsterdam? Want dat is twee uur en 30¤ euro later enzoen maakt het dan niet uit bij welke provider je hem gekregen hebt?
Ik vertrouw vodafone inderdaad ook niet op zo'n niveauquote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was ook van Vodafone, maar hij was pas een half jaar oud dus ik had nog garantie. Voor mij is het ook niet om de hoek, maar liever dit dan door Vodafone laten opsturen en 'repareren'. Je kunt inloggen op de Apple-website en daar een afspraak maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |