NEEEEEE, NIET WEEEERquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
De iPhone 6 zal natuurlijk gewoon iPhone 7 gaan heten omdat het de 7e generatie is. Dat mag duidelijk zijn. Dat snapt iedereen ook wel.
De logica dat 5 na 4 komt is inderdaad echt ver te zoeken jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat de volgende iPhone "Apple Galaxy S4" zal heten. Gezien het feit dat Apple elke logica qua naamgeving overboord gooide toen Steve stierf, is dat nog een mogelijkheid ook.
Of ze laten, net als bij de iPhone 5, het publiek bepalen hoe het toestel gaat heten.
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef very het volgende:
[..]
De logica dat 5 na 4 komt is inderdaad echt ver te zoeken ja
Als je Froyo draait op Android kun je anders nog steeds 99% van de apps gebruiken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Q. het volgende:
Gebruikers die klagen dat Whatsapp niet meer werkt op de 4,5 jaar oude iPhone 3G.![]()
http://forum.iculture.nl/(...)et-op-iphone-3g.html
Moet je eens bij Android mee aankomen, als daar iets anderhalf jaar mee gaat is het lang.
Ze mogen best klagen (en terecht) als WhatsApp eerst wel beschikbaar is en later niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:30 schreef Q. het volgende:
Gebruikers die klagen dat Whatsapp niet meer werkt op de 4,5 jaar oude iPhone 3G.![]()
http://forum.iculture.nl/(...)et-op-iphone-3g.html
Moet je eens bij Android mee aankomen, als daar iets anderhalf jaar mee gaat is het lang.
Mee eens. Dat de nieuwste spellen en iOS-functies het niet meer doen is logisch. Maar een programma als whatsapp doet het al jaren prima op de 3G en heeft geen nieuwe functionaliteit gekregen die het 'te zwaar' zou maken. Dus dat moet gewoon kunnen werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze mogen best klagen (en terecht) als WhatsApp eerst wel beschikbaar is en later niet meer.
Welk voordeel hebben zij hierbij vraag ik me af?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat de nieuwste spellen en iOS-functies het niet meer doen is logisch. Maar een programma als whatsapp doet het al jaren prima op de 3G en heeft geen nieuwe functionaliteit gekregen die het 'te zwaar' zou maken. Dus dat moet gewoon kunnen werken.
Is overigens niet de eerste keer dat developers toestellen bewust niet ondersteunen terwijl de hardware dit wel aankan.
Zullen wel een pact met Apple hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Welk voordeel hebben zij hierbij vraag ik me af?
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen wel een pact met Apple hebben
Als er geen pact zou zijn, zou WhatsApp er helemaal 0 op vooruit gaan en dus klanten verliezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.
Huh. Hoe concludeer je dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er geen pact zou zijn, zou WhatsApp er helemaal 0 op vooruit gaan en dus klanten verliezen
Klopt, maar het gros van de gebruikers jailbreakt niet en zal zich genoodzaakt voelen een nieuwere iPhone te kopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zulke gebruikers zullen dus nu moeten jailbreaken om WhatsApp weer te kunnen draaien.
Mensen met een iPhone 3G kopen WhatsApp niet meerquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.
Technisch gezien kwamen zowel de 4S als de 5 na de 4.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dát is logica inderdaad. Maar de 5 kwam niet na de 4; de 4S kwam na de 4.
Klopt, dus technisch gezien kunnen ze de elke komende iPhone "iPhone 5" blijven noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Technisch gezien kwamen zowel de 4S als de 5 na de 4.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, dus technisch gezien kunnen ze de elke komende iPhone "iPhone 5" blijven noemen
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:07 schreef very het volgende:
[..]
Laat ook maar gewoon.
Zo vaak deze discussie met je gehad. Ik snap werkelijk niet hoe jij daar zo over kan vallen terwijl het gewoon zo ontzettend logisch in elkaar zit allemaal.
5S -> 6 -> 6S -> 7quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.
5? De 4S bedoel je dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik val er niet over, hoor. Voor mij is het duidelijk dat de volgende iPhone gewoon de naam krijgt die je voor de aankondiging het vaakst op het internet tegenkomt. Het zal mij verder een worst zijn hoe hij heet, als het maar een goed toestel is. En zoniet, dan volstaat de 5 prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |