Ja, als het je chef uitkomt zeker?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Lubbert het volgende:
Goed plan, al die 2e feestdagen afschaffen inclusief hemelvaart en koninginnedag. Geef iedereen 5 sniperdagen extra en je kunt lekker een week extra met vakantie.
Dat zal per bedrijf verschillen maar mijn werkgever geeft iedereen de kans z'n dagen op te maken hoor. Je mag maximaal 40 uur meenemen naar het nieuwe jaar. Persoonlijk eindig ik altijd in de min, behalve dit jaar. Nu heb ik er zeker 45 over.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, als het je chef uitkomt zeker?
Zoals Wokkel al zei: die extra dagen zijn binnen 2 jaar weg bezuinigd....quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Lubbert het volgende:
Goed plan, al die 2e feestdagen afschaffen inclusief hemelvaart en koninginnedag. Geef iedereen 5 sniperdagen extra en je kunt lekker een week extra met vakantie. Bevrijdingsdag vieren we dan samen met koninginne dag op de eerste of 2e zaterdag in mei. Goed palan van een vvd'er, mag ook wel eens gezegd worden.
Dat zeg ik toch niet? Ik wil graag zelf bepalen op welke dagen ik niet hoef te werken. Misschien is dat op 26 december en misschien op 26 februari. Ik weet wel op welke dag ik liever naar ikea ga.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:24 schreef Ringo het volgende:
Mensen die met Kerst per se willen doorwerken.
Weekenden ook maar afschaffen, het minimumloon, de sociale voorzieningen en kerstpakketten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom hebben we überhaupt nog feest-en vrije dagen? Zou het niet veel beter voor de economie zijn om onafgebroken 365 dagen per jaar te werken? Eat that, VVD!
Dan hebben we nooit meer een gedoogkabinet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef Harlon het volgende:
Geniaal plan, nu alleen de rest van die christelijke feestdagen er nog uit en we zijn weer een stapje vooruit
vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben voor. Gelovig ben ik totaal niet, dus waarom dan kerst of pasen vieren? Het enige dat ik en driekwart Nederland dan doet is zichzelf vol vreten en met Home Alone voor de tv eindigen.
Ik vrees dat als hij een scheet laat, ze een quote willen van de buren idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:41 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een idioot artikel, op basis van één of ander twitterberichtje.
Graag. Met adres erbij.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees dat als hij een scheet laat, ze een quote willen van de buren idd.
Als het rot is moet je het verwijderen, anders ettert het doorquote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Dance99Vv het volgende:
We hebben het meegemaakt dat een school hier in de stad de kinderen op 2de pinksterdag naar school liet komen om de 1040 uur vol te maken, dit vanwegen veelvuldig lesuitval.
Zo word het christelijk fundament in de nederlandse samenleving langzaam maar zeker de nek omgedraaid.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Ringo het volgende:
Hoe erg is het ook hč, een collectieve vrije dag, echt verschrikkelijk gewoon..
Alle vrije dagen afschaffen voor iedereen op CAO-niveau, dat is pas liberaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom niet ALLE religieuze feestdagen afschaffen als vrije dag? Dat is pas écht liberaal.
Niet iedereen wil die liberale ongein.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom niet ALLE religieuze feestdagen afschaffen als vrije dag? Dat is pas écht liberaal.
Niet iedereen wil die religieuze ongein.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet iedereen wil die liberale ongein.
Neem dan op de religieuze dagen alsnog vrij. Of is keuzevrijheid te eng voor je?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet iedereen wil die liberale ongein.
Nog een beter idee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ja dat gaat vast en zeker zo makkelijk als je het hier brengtquote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Neem dan op de religieuze dagen alsnog vrij. Of is keuzevrijheid te eng voor je?
Ik heb niet de illusie dat grote bedrijven graag in het nieuws komen met een kop waarin ze gristenen haten of dat alle niet retail bedrijven opeens vanuit het niets productief gaan worden in een vakantie periode. De IKEA maakt prachtige omzetten in dit soort tijden maar moet daarvoor wel een hoop dure uitzendkrachten inhuren.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast en zeker zo makkelijk als je het hier brengt..
O, je bent bang dat de Ikea niet genoeg verdient?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat grote bedrijven graag in het nieuws komen met een kop waarin ze gristenen haten of dat alle niet retail bedrijven opeens vanuit het niets productief gaan worden in een vakantie periode. De IKEA maakt prachtige omzetten in dit soort tijden maar moet daarvoor wel een hoop dure uitzendkrachten inhuren.
Dat is precies de boodschap van het verhaal ja. IKEA is siuelug en verdient eigenlijk subsidie van de overheid om alle vakantie regeltjes te compenseren.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, je bent bang dat de Ikea niet genoeg verdient?
Nou dan gaan wij toch een dag langer werken om onze revenuen over te maken naar de Ikea... vrijwillig.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dat is precies de boodschap van het verhaal ja. IKEA is siuelug en verdient eigenlijk subsidie van de overheid om alle vakantie regeltjes te compenseren.
Iets minder aan de wijn zitten voor je fok opgaat svp.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dan gaan wij toch een dag langer werken om onze revenuen over te maken naar de Ikea... vrijwillig.
Wijn na bier geeft...?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iets minder aan de wijn zitten voor je fok opgaat svp.
Breng ze nou niet op het idee.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom hebben we überhaupt nog feest-en vrije dagen? Zou het niet veel beter voor de economie zijn om onafgebroken 365 dagen per jaar te werken? Eat that, VVD!
1ste kerst is altijd op de 25ste en die dag valt altijd op een andere dag in de week.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Waarom zijn 1e Paas en Pinksterdag altijd op een zondag en 1e Kerstdag niet?
Jawel, dat is gelinkt aan Pasen, toen werd hij aan het kruis genageld.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hemelvaart steeg Jezus toch op naar de hemel?
Lijkt me sterk dat het steeds een andere datum is.
Dat is vaag idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pasen is ook al zo vaag, de datum dat ie aan het kruis ging staat toch vast?
De heilige geest kwam over de mensen toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
En waar we Pinksteren aan te danken hebben is me een raadsel eik.
Welnee, joh als je dat nu gaat inleveren, worden die dagen volgend jaar beetje bij beetje wegbezuinigd.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarom 1e Kerstdag, 1e Paasdag en 1e Pinksterdag afschaffen en die dagen vrij opnemen.
Da's toch mooi een extra vrije dag.
Tja het ligt geheel aan de bedrijfstak. Er zijn zat bedrijven die er juist van profiteren dat er collectieve dagen zijn. Deze bedrijven stoppen de machines en plegen juist op die collectieve dagen hun groot onderhoud. Voor de onderhoudsmonteurs en bankwerkers is werken dan vaak een plicht. Voor veel ander personeel is er dan toch geen werk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Lubbert het volgende:
Goed plan, al die 2e feestdagen afschaffen inclusief hemelvaart en koninginnedag. Geef iedereen 5 sniperdagen extra en je kunt lekker een week extra met vakantie. Bevrijdingsdag vieren we dan samen met koninginne dag op de eerste of 2e zaterdag in mei. Goed palan van een vvd'er, mag ook wel eens gezegd worden.
Goed plan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alle vrije dagen afschaffen voor iedereen op CAO-niveau, dat is pas liberaal.
Ik zie een tegenstrijdigheid. Als de mensen het zelf moeten regelen, waarom zou je er dan een verplichte vrije dag van maken?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Daarom moet je dit aan het bedrijfsleven zelf overlaten. Daarbij kan het personeel dan zelf invullen door ruilingen etc wie er komt werken en wie graag verlof wilt nemen om kerst te vieren. Daar hoef je dus echt die 2e feestdagen niet voor af te schaffen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het rot is moet je het verwijderen, anders ettert het door
Dat is ook toch eens lekker af en toe!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef ArnosL het volgende:
Het enige dat ik en driekwart Nederland dan doet is zichzelf vol vreten en met Home Alone voor de tv eindigen.
Dat mag je werkgever vragen, maar niet eisen... je mag je vakantiedagen van dit jaar wettelijk dacht ik een half jaar meenemen. En dagen van jaren ervoor mogen nog 5 jaar na die jaren bewaard worden. Hij kan op zijn kop gaan staan, maar je hoeft niet aan die 40uurs vraag te voldoen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Dat zal per bedrijf verschillen maar mijn werkgever geeft iedereen de kans z'n dagen op te maken hoor. Je mag maximaal 40 uur meenemen naar het nieuwe jaar. Persoonlijk eindig ik altijd in de min, behalve dit jaar. Nu heb ik er zeker 45 over.
En je denkt niet dat je die vrije dag vervolgens op (korte) termijn weer kwijt raakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
De stupiditeit spat weer van FOK af, voorgesteld wordt om de verplichte vrije tweede kerstdag om te zetten in een vrij te besteden vrije dag en men huilt hier alsof kerst wordt afgeschaft.
Huil huil huilquote:Op donderdag 27 december 2012 08:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En je denkt niet dat je die vrije dag vervolgens op (korte) termijn weer kwijt raakt?
Dat gezeur over feest- en vrije dagen uit vooral VVD en D66 hoek irriteert me al jaren mateloos, alsof we die failliete boedel hier weer winstgevend krijgen door al die communicatie-experts, mediamanagers en andere nutteloze parttime inholland-hogescholers een extra dag te laten vergaduhrrrrruh.
Onze oosterburen komen om in de christelijke feestdagen en ze maken desondanks met twee vingers in de neus en op hun sloffen gehakt van Nederland. Verschil is echter dat zij nog daadwerkelijk zaken produceren ipv eindeloos vergaderen en "much tot do about nothing-managers" ophemelen omdat ze weer een mooie, van Engelse termen vergeven, presentatie over het schuiven met mensen, dozen of kapitaal in elkaar gepowerpoint hebben...
Het is geen verplichte vrije dag, het is een feestdag. Iets waar de Nederlandse arbeidskalender sowieso al niet bepaald van over loopt. Maak je er een vrij opneembare dag van, dan maak je er meteen een dag van waarop o.a. winkelpersoneel tegen de normale vergoeding moet komen werken. Dit is weer net zo'n proefballonnetje, als laatst door zo'n D66-er opgelaten werd over het afschaffen van de zondag als vrije dag.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huil huil huil
Wat heb jij er tegen een verplichte vrije dag te ruilen voor een vrij opneembare?
Voor het eerst kom je met een argument, en ziekenhuis personeel, pomppersoneel, mensen in de procesindustrie moeten nu ook werken.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het is geen verplichte vrije dag, het is een feestdag. Iets waar de Nederlandse arbeidskalender sowieso al niet bepaald van over loopt. Maak je er een vrij opneembare dag van, dan maak je er meteen een dag van waarop o.a. winkelpersoneel tegen de normale vergoeding moet komen werken. Dit is weer net zo'n proefballonnetje, als laatst door zo'n D66-er opgelaten werd over het afschaffen van de zondag als vrije dag.
Volgens mij heeft die VVDér niet bedacht dat je hierdoor 2/7 meer vrije 2e kerstdag gaat krijgen gemiddeld dus dat dit plan de werkgevers geld gaat kosten.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
De stupiditeit spat weer van FOK af, voorgesteld wordt om de verplichte vrije tweede kerstdag om te zetten in een vrij te besteden vrije dag en men huilt hier alsof kerst wordt afgeschaft.
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die VVDér niet bedacht dat je hierdoor 2/7 meer vrije 2e kerstdag gaat krijgen gemiddeld dus dat dit plan de werkgevers geld gaat kosten.
Dat de stupiditeit niet alleen van de fokkers afspat maar ook van deze opmerking van een vvd'er die hij niet in het belang van de werkgevers maakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen?
En? Heb het dan daarover ipv te huilen alsof kerst wordt afgeschaftquote:Op donderdag 27 december 2012 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat de stupiditeit niet alleen van de fokkers afspat maar ook van deze opmerking van een vvd'er die hij niet in het belang van de werkgevers maakt.
Daar heb ik het nu toch over. Dat die fokkers aan het janken zijn maakt niet uit die hebben toch geen publiekelijke functie voor een politieke partij.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Heb het dan daarover ipv te huilen alsof kerst wordt afgeschaft
Ja, zenden ze die geregeld uit tijdens de kerstdagen?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben voor. Gelovig ben ik totaal niet, dus waarom dan kerst of pasen vieren? Het enige dat ik en driekwart Nederland dan doet is zichzelf vol vreten en met Home Alone voor de tv eindigen.
Nooit!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had overigens liever gezien dat hiervoor een Islamitische vrije dag voor in de plaats kwam. Inmiddels zijn we zo'n belangrijk onderdeel van de samenleving.
Maar dat zal met de tijd wel komen.˛
Die Christelijke dagen zijn er ook niet altijd geweest. Er werd ingespeeld op de behoeften. En dat zal met de Islamitische vrije dagen net zo gaan. Is overigens wel zo eerlijk.quote:
Goed punt. Echter is een vrij toepasbare vrije dag dan handiger gezien de vele ongelovigen in dit land.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Christelijke dagen zijn er ook niet altijd geweest. Er werd ingespeeld op de behoeften. En dat zal met de Islamitische vrije dagen net zo gaan. Is overigens wel zo eerlijk.˛
Die heeft iedere werknemer al in Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt. Echter is een vrij toepasbare vrije dag dan handiger gezien de vele ongelovigen in dit land.
Dan hoef je toch geen verplichte dagen op islamitische feestdagen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die heeft iedere werknemer al in Nederland.˛
Geen probleem mits je het ook doortrekt naar andere religieuze vrije dagen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoef je toch geen verplichte dagen op islamitische feestdagen?
Dat gaat hier voorlopig niet gebeuren want dat is onze cultuur. Godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen probleem mits je het ook doortrekt naar andere religieuze vrije dagen.˛
Ik breng mijn zaak ter ruste.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat hier voorlopig niet gebeuren want dat is onze cultuur. Godzijdank.
Reken er maar niet op dat jij dat nog meemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik breng mijn zaak ter ruste.˛
Dan vieren we de nageboorte.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef okiokinl het volgende:
ik ben wel voor twee kerstdagen, alhoewel ik het niet helemaal snap.
wat is tweede kerstdag eigenlijk? werdt jesus toen nog een keer geboren?
Vreselijk jaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Ringo het volgende:
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef okiokinl het volgende:
ik ben wel voor twee kerstdagen, alhoewel ik het niet helemaal snap.
wat is tweede kerstdag eigenlijk? werdt jesus toen nog een keer geboren?
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.
Inderdaad, individuele vrije dagen zijn veel leuker. Dan heb je veel meer vrijheid, kun je lekker tv-kijken onder het kerstdiner terwijl je contact hebt met al je 400 facebookvrienden en heb je aan tafel ook veel meer ruimte terwijl je helemaal in je eentje mag kiezen wat je eet en kun je ook alles helemaal alleen opeten. Echte vrijheid heb je natuurlijk nooit als je dingen samen wilt doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Ringo het volgende:
Je weet niet wat je weggeeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:07 schreef Gia het volgende:
Lijkt mij prima om die dagen af te schaffen als collectief vrij.
Dan drie extra vakantiedagen, die Christenen dan naar behoeft op kunnen nemen op die dagen. Andere gelovigen kunnen dan ook op hun religieuze feestdagen vrij nemen, als ze willen.
Als een bedrijf besluit open te blijven op die dagen, krijgen gelovigen voorrang om vrij te nemen.
Ik reken er wel op. Maar ik gebruik dan ook de ratio in deze. De Moslimenclave groeit als kool:quote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat jij dat nog meemaakt.
Dat topic bewijst wel weer dat je een troll bent he. En wees maar blij dat niet elke moslim is zoals jij. Heel blijquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik reken er wel op. Maar ik gebruik dan ook de ratio in deze. De Moslimenclave groeit als kool:
WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !˛
Ok, dit is dus een troll?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat topic bewijst wel weer dat je een troll bent he. En wees maar blij dat niet elke moslim is zoals jij. Heel blij
Nee, je reacties daar. Maar ik ga je even met rust laten, doeidoeiquote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, dit is dus een troll?
Moslims zijn onderdeel van de samenleving
Moslim dragen een steentje bij
De Moslimgemeenschap groeit gestaag
De Moslimgemeenschap wordt percentueel gezien een steeds groter onderdeel van de samenleving
Dus: Moslims hebben straks net zo veel of weinig rechten in deze als Christenen.˛
Ok, ik zie je inhoudelijke reactie later wel. Thanks.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, je reacties daar. Maar ik ga je even met rust laten, doeidoei
Waarom zouden niet gelovigen per se vrij moeten hebben op 2e kerstdag?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je weet niet wat je weggeeft.
Het idee is leuk, maar in de praktijk kom je gewoon op een zijspoor te staan op je werk wanneer je vrij neemt op feestdagen als het druk is op de zaak.
Bovendien zal het binnenkort uitgelegd worden als discriminatie wanneer gelovigen wel vrij mogen krijgen en anderen niet.
Je kunt de feestdagen ook net zo christelijk maken als je zelf wil natuurlijk, feestdagen zijn een recht van de werknemer eerder dan een christelijk feest. Dat geef je nu gewoon weg en je krijgt er niets voor terug uiteindelijk, want je vrije dagen worden gewoon wegbezuinigd.
Bovendien maak je zo het hele kerstfeest kapot, de helft moet werken, je kunt niet meer bij je eigen familie op bezoek en de dag erna bij je schoonfamilie bijvoorbeeld.
Je kunt ook zeggen dat je daar gaat werken waar je iedere feestdag kunt werken. Er zijn zat sectoren waar de feestdagen geen enkele rol van betekenis spelen. Maw het is onzin om weer vanuit de overheid iets aan de feestdagen te doen. Laat het nou zoals het is. Wat maakt het nou uit of het collectief is of niet. Weekends zijn toch ook collectief?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zouden niet gelovigen per se vrij moeten hebben op 2e kerstdag?
Denk trouwens ook dat op die manier een bedrijf juist zal streven naar een zo gemengd mogelijke werkvloer, zodat er altijd voldoende personeel is.
Christenen hoeven geen vrij te hebben voor het Suikerfeest. Moslims niet met kerst. Niet gelovigen mogen, wmb, voorrang krijgen op niet religieuze dagen. Die zijn er nog altijd meer. Sowieso kijk je dan bijv. wie er wel of niet met kerst, Pasen enz gewerkt hebben. Zat christenen die niks geven om 2e paasdag of Pinksteren.
Detentiedag,de dag dat je je broertjes en zusjes die in het cachot zitten eens extra mag zienquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had overigens liever gezien dat hiervoor een Islamitische vrije dag voor in de plaats kwam. Inmiddels zijn we zo'n belangrijk onderdeel van de samenleving.
Maar dat zal met de tijd wel komen.˛
Ik ben wellicht te slim voor je, maar deze post snap ik niet. Een toelichting op mijn level kan geen kwaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Detentiedag,de dag dat je je broertjes en zusjes die in het cachot zitten eens extra mag zien
Ga jij nou, op basis van mijn status als "niet-gelovige", voor mij bepalen of ik vrij mag hebben op 26 december?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Gia het volgende:
Waarom zouden niet gelovigen per se vrij moeten hebben op 2e kerstdag?
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan vieren we de nageboorte.
Moslims zijn vrijwillig komen wonen in een land waar ze geen officiële moslim-feestdagen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, dit is dus een troll?
Moslims zijn onderdeel van de samenleving
Moslim dragen een steentje bij
De Moslimgemeenschap groeit gestaag
De Moslimgemeenschap wordt percentueel gezien een steeds groter onderdeel van de samenleving
Dus: Moslims hebben straks net zo veel of weinig rechten in deze als Christenen.˛
Moslims zijn in een land komen wonen zonder moskeeën en halal vlees. En kijk nu eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Moslims zijn vrijwillig komen wonen in een land waar ze geen officiële moslim-feestdagen hebben.
Omdat er veel vraag naar is.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims zijn in een land komen wonen zonder moskeeën en halal vlees. En kijk nu eens.
Je houdt het niet tegen.˛
Goeie reden om geen islamitische feestdag in te voeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Moslims zijn vrijwillig komen wonen in een land waar ze geen officiële moslim-feestdagen hebben.
Dan weer zijn er weinig echte islamieten, nu weer wel... ik snap er niks meer van anders dat het maar geroepen wordt als het ze uitkomt.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie reden om geen islamitische feestdag in te voeren.
Dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan weer zijn er weinig echte islamieten, nu weer wel... ik snap er niks meer van
En daarom kunnen ze op hun religeuze dagen gewoon een vrije dag nemen, wat is je punt?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims zijn in een land komen wonen zonder moskeeën en halal vlees. En kijk nu eens.
Je houdt het niet tegen.˛
Precies. Geen punt dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom kunnen ze op hun religeuze dagen gewoon een vrije dag nemen, wat is je punt?
Christenen en atheďsten worden positief gediscrimineerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom kunnen ze op hun religeuze dagen gewoon een vrije dag nemen, wat is je punt?
Goh, hoe zou dát komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Christenen en atheďsten worden positief gediscrimineerd.˛
Als 32 jaar tegenwoordig al oud is.quote:
Enlighten me.quote:
Dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Evertjan het volgende:
het lijkt mij beter om de VVD af te schaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |