Ja, zenden ze die geregeld uit tijdens de kerstdagen?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben voor. Gelovig ben ik totaal niet, dus waarom dan kerst of pasen vieren? Het enige dat ik en driekwart Nederland dan doet is zichzelf vol vreten en met Home Alone voor de tv eindigen.
Nooit!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had overigens liever gezien dat hiervoor een Islamitische vrije dag voor in de plaats kwam. Inmiddels zijn we zo'n belangrijk onderdeel van de samenleving.
Maar dat zal met de tijd wel komen.²
Die Christelijke dagen zijn er ook niet altijd geweest. Er werd ingespeeld op de behoeften. En dat zal met de Islamitische vrije dagen net zo gaan. Is overigens wel zo eerlijk.quote:
Goed punt. Echter is een vrij toepasbare vrije dag dan handiger gezien de vele ongelovigen in dit land.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Christelijke dagen zijn er ook niet altijd geweest. Er werd ingespeeld op de behoeften. En dat zal met de Islamitische vrije dagen net zo gaan. Is overigens wel zo eerlijk.²
Die heeft iedere werknemer al in Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt. Echter is een vrij toepasbare vrije dag dan handiger gezien de vele ongelovigen in dit land.
Dan hoef je toch geen verplichte dagen op islamitische feestdagen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die heeft iedere werknemer al in Nederland.²
Geen probleem mits je het ook doortrekt naar andere religieuze vrije dagen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoef je toch geen verplichte dagen op islamitische feestdagen?
Dat gaat hier voorlopig niet gebeuren want dat is onze cultuur. Godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen probleem mits je het ook doortrekt naar andere religieuze vrije dagen.²
Ik breng mijn zaak ter ruste.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat hier voorlopig niet gebeuren want dat is onze cultuur. Godzijdank.
Reken er maar niet op dat jij dat nog meemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Dan vieren we de nageboorte.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef okiokinl het volgende:
ik ben wel voor twee kerstdagen, alhoewel ik het niet helemaal snap.
wat is tweede kerstdag eigenlijk? werdt jesus toen nog een keer geboren?
Vreselijk jaquote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Ringo het volgende:
Hoe erg is het ook hè, een collectieve vrije dag, echt verschrikkelijk gewoon..
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef okiokinl het volgende:
ik ben wel voor twee kerstdagen, alhoewel ik het niet helemaal snap.
wat is tweede kerstdag eigenlijk? werdt jesus toen nog een keer geboren?
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat stamt uit de tijd dat er nog maar twee Home Alone films waren.
Inderdaad, individuele vrije dagen zijn veel leuker. Dan heb je veel meer vrijheid, kun je lekker tv-kijken onder het kerstdiner terwijl je contact hebt met al je 400 facebookvrienden en heb je aan tafel ook veel meer ruimte terwijl je helemaal in je eentje mag kiezen wat je eet en kun je ook alles helemaal alleen opeten. Echte vrijheid heb je natuurlijk nooit als je dingen samen wilt doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Ringo het volgende:
Hoe erg is het ook hè, een collectieve vrije dag, echt verschrikkelijk gewoon..
Je weet niet wat je weggeeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:07 schreef Gia het volgende:
Lijkt mij prima om die dagen af te schaffen als collectief vrij.
Dan drie extra vakantiedagen, die Christenen dan naar behoeft op kunnen nemen op die dagen. Andere gelovigen kunnen dan ook op hun religieuze feestdagen vrij nemen, als ze willen.
Als een bedrijf besluit open te blijven op die dagen, krijgen gelovigen voorrang om vrij te nemen.
Ik reken er wel op. Maar ik gebruik dan ook de ratio in deze. De Moslimenclave groeit als kool:quote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat jij dat nog meemaakt.
Dat topic bewijst wel weer dat je een troll bent he. En wees maar blij dat niet elke moslim is zoals jij. Heel blijquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik reken er wel op. Maar ik gebruik dan ook de ratio in deze. De Moslimenclave groeit als kool:
WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !²
Ok, dit is dus een troll?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat topic bewijst wel weer dat je een troll bent he. En wees maar blij dat niet elke moslim is zoals jij. Heel blij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |