Ja, als het je chef uitkomt zeker?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Lubbert het volgende:
Goed plan, al die 2e feestdagen afschaffen inclusief hemelvaart en koninginnedag. Geef iedereen 5 sniperdagen extra en je kunt lekker een week extra met vakantie.
Dat zal per bedrijf verschillen maar mijn werkgever geeft iedereen de kans z'n dagen op te maken hoor. Je mag maximaal 40 uur meenemen naar het nieuwe jaar. Persoonlijk eindig ik altijd in de min, behalve dit jaar. Nu heb ik er zeker 45 over.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, als het je chef uitkomt zeker?
Zoals Wokkel al zei: die extra dagen zijn binnen 2 jaar weg bezuinigd....quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Lubbert het volgende:
Goed plan, al die 2e feestdagen afschaffen inclusief hemelvaart en koninginnedag. Geef iedereen 5 sniperdagen extra en je kunt lekker een week extra met vakantie. Bevrijdingsdag vieren we dan samen met koninginne dag op de eerste of 2e zaterdag in mei. Goed palan van een vvd'er, mag ook wel eens gezegd worden.
Dat zeg ik toch niet? Ik wil graag zelf bepalen op welke dagen ik niet hoef te werken. Misschien is dat op 26 december en misschien op 26 februari. Ik weet wel op welke dag ik liever naar ikea ga.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:24 schreef Ringo het volgende:
Mensen die met Kerst per se willen doorwerken.
Weekenden ook maar afschaffen, het minimumloon, de sociale voorzieningen en kerstpakketten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarom hebben we überhaupt nog feest-en vrije dagen? Zou het niet veel beter voor de economie zijn om onafgebroken 365 dagen per jaar te werken? Eat that, VVD!
Dan hebben we nooit meer een gedoogkabinet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef Harlon het volgende:
Geniaal plan, nu alleen de rest van die christelijke feestdagen er nog uit en we zijn weer een stapje vooruit
vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef ArnosL het volgende:
Ik ben voor. Gelovig ben ik totaal niet, dus waarom dan kerst of pasen vieren? Het enige dat ik en driekwart Nederland dan doet is zichzelf vol vreten en met Home Alone voor de tv eindigen.
Ik vrees dat als hij een scheet laat, ze een quote willen van de buren idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:41 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een idioot artikel, op basis van één of ander twitterberichtje.
Graag. Met adres erbij.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees dat als hij een scheet laat, ze een quote willen van de buren idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |