Hoezo? Ze gebruiken namen van planten voor bloempotten...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90207652/
Ze verzinnen steeds slechtere namen zeg
In dit geval dan de naam van een vrucht. Ze hebben ook de Dadel zag ik net :-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Ze gebruiken namen van planten voor bloempotten...
Waar groeit die vrucht aan dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
In dit geval dan de naam van een vrucht. Ze hebben ook de Dadel zag ik net :-)
Hier zou hij best passen en ik zou toch niet zeggen dat ik een terras heb...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Teslynd het volgende:
Een van de eigenschappen van een balkon, is dat het ondiep is (anders is het een terras). Zo'n laag model heeft diepte nodig, zowel voor beweegruimte als voor het oog.
Oke...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef Teslynd het volgende:
Natuurlijk kan hij erop, je kan zelfs een hele loungeset op je balkonnetje proppen.
Hier ook, en ik heb toch echt een balkon...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke...
Hier zou hij best passen en zou je er met gemak en comfortabel op kunnen zitten
een terras is bij mij toch echt iets heel anders dan een balkon.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Teslynd het volgende:
Een van de eigenschappen van een balkon, is dat het ondiep is (anders is het een terras). Zo'n laag model heeft diepte nodig, zowel voor beweegruimte als voor het oog.
Aan een palmboom :-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar groeit die vrucht aan dan?
Pekannöt... is er ook...
Oh jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Aan een palmboom :-)
Een Pekannöt is trouwens wel n boom, maar ik begrijp wat je bedoelt!
Oh sorry... maar ik vind het ontzettend goedkoop maken allemaal...quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:02 schreef Bleie het volgende:
Ik vind de combi van de witte kastjes met het rode blad echt geweldig! (Heb zelf ook een rood blad, maar dan met zwarte kastjes). De hoekverbinding had wel mooier gekund ja, en dat vogeltjesbehang is ook niet echt mijn smaak, maar verder top.
Alle lijnen behalve de slaapkamerserie zeker?quote:
Nou ja, ik weet ook niet van wat voor materiaal het is. Wij hebben - hoe heet dat spul ook alweer: steen met een kleurtje erdoor - en dat vind ik echt heel mooi. En ik hou ook wel van een beetje opvallend en anders dan anders. Al die hele witte keukens met een houten blad, vind ik gewoon te saai.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh sorry... maar ik vind het ontzettend goedkoop maken allemaal...
Ik snap ook sowieso niet dat ze dat rode werkblad in het assortiment hebben genomen
Volgens mij alles. In ieder geval de dingen die ik wilde, dus ik zit met een halve inboedelquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alle lijnen behalve de slaapkamerserie zeker?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:20 schreef Bleie het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet ook niet van wat voor materiaal het is. Wij hebben - hoe heet dat spul ook alweer: steen met een kleurtje erdoor - en dat vind ik echt heel mooi. En ik hou ook wel van een beetje opvallend en anders dan anders. Al die hele witte keukens met een houten blad, vind ik gewoon te saai.
Oh dat is balen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij alles. In ieder geval de dingen die ik wilde, dus ik zit met een halve inboedel
ehm, dat zei ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:37 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik dan ook nog ff off topic gaan?
Je kan ook een dakterras hebben :-)
Er kwam wel een nieuwere versie van terug maar daar heb ik nu niks aan, met een halfkale kamerquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh dat is balen!
Al verbaast het me niet echt...
Fijn toch, als je dat mooi vind. Ik heb zelf liever iets aparters.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net een witte keuken met een houten blad laten plaatsen
Ik vind het nog steeds een van de mooiste cleane optiesquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net een witte keuken met een houten blad laten plaatsen
Ja ik wilde iets neutraals, heb al genoeg gekleurde troep van mezelf. Anders wordt het echt een driedimensionaal testbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Bleie het volgende:
[..]
Fijn toch, als je dat mooi vind. Ik heb zelf liever iets aparters.
De Hemnes planken hadden ook 1 kale kant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk aan gedacht: de Jarpen is niet aan alle kanten afgewerkt, heeft 1 ruwe kant.
De site is al een tijdje overbelast.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:55 schreef Bartjebart het volgende:
Verschrikkelijk
Dan krijg je een nieuwe IKEA keuken omdat je bent opgegeven voor een tv programma van SBS6... En dan krijg je dit:
http://www.sbs6.nl/progra(...)kitchen-aflevering-2
Over smaak valt niet te twisten, maar een witte keuken met een knalrood standaard werkblad (waardoor je een hele lelijke hoekverbinding krijgt) en dat behang... :/
De cleanste is wit met roestvrij stalen aanrecht. Maar Ikea heeft geen roestvrijstalen aanrechten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een van de mooiste cleane opties![]()
dat delfts blauw servies is gaaf.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Een (beter) overzicht van het nieuwe assortiment:
http://www.ikea-download.de/13_02_Februar2013/pdf/IKEA-2-2013.pdf
Ja dat is die serie inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De site is al een tijdje overbelast.
Is het weer hetzelfde als de vorige serie, dat een goede vriend de keuken voor je uitzoekt?
Ah dank. Dan kan ik mijn IKEA-bezoekje nog eventjes uitstellen wetende dat ik daar altijd portemonnee-technisch zwaar op m'n bek gaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zitten nog niet in het assortiment...
April waarschijnlijk
Eng?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:40 schreef Teslynd het volgende:
Dat uitje doet me denken aan het eten. Ik heb 1x iets met gekookte groente gegeten en zal dat niet gauw meer doen. Er zit een enge saus door. Zag later dat iemand anders dat ook vond: liet alles staan.
Ik Koop Elk Artikelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef lynda het volgende:
ken je dat, je maakt een lijstje voor de ikea want je komt er niet vaak en van 1 kastje denk je, ach die onthoud ik wel!
Niet dus. Op de parkeerplaats bedacht ik owja ik moest nog dat kastje voor boven de afzuigkap hebben![]()
![]()
goeie tip!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Niet echt K&W, maar wel IKEA - vanavond bij Kassa:
Eén euro-ontbijt Ikea onder de loep in Kassa
Wie goedkoop wil ontbijten, moet bij Ikea zijn. In het Zweedse warenhuis is het mogelijk om voor één euro een compleet ontbijt te nuttigen. Je kunt je afvragen wat je daarvoor krijgt en in hoeverre het stijf staat van de conserveringsmiddelen. Want een vers ontbijt voor één euro, dat kan bijna niet. Kassa vraagt zich dat ook af en stuurt Pierre Wind op pad.
Pierre gaat niet alleen langs bij Ikea, maar neemt ook de ontbijtjes van Hema, La Place, Bakker Bart, Intratuin, Burger King en McDonald’s onder de loep.
Het andere item waar Kassa aandacht mee trekt is goudhandel. Met hoge goudprijzen zijn er heel wat partijen die goud opkopen. Maar het blijkt een schimmig wereldje. Kassa krijgt bij de ene handelaar 2000 euro en voor hetzelfde stuk bij een ander amper 1000 euro.
Kassa, 19.00 uur, Vara (NL1)
Bron
Iedere dag 1 vrachtwagen met alleen voedsel iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Troel het volgende:
Conserveringsmiddelen? Is dat uberhaupt nodig? Volgens mij zijn er dagelijks meerdere vrachtwagens levering nodig om al die mensen op tijd hun ontbijt te regelen
Een half jaar geleden heb ik dat nog gekocht, kan me niet voorstellen dat dat er niet meer is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Bleie het volgende:
Ikea had toch altijd zo'n ophangsysteem voor schilderijen / posters? Bestaat dat niet meer?
Je moet ook nooit de fout maken door te denken: weet je ik ga lekker vroeg naar de Ikea, is het nog rustig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De Ikea kwam er helemaal niet slecht vanaf met hun 1 euro-ontbijtje.
En inderdaad, er komen hier in Utrecht dagelijks hele kuddes mensen puur voor het ontbijtje. Het is een beetje een sociale bijeenkomst geworden van ouderen en minvermogenden en de Ikea hier ziet dat ook een beetje als een sociale functie. Prima dus.
Dat sociale functie geloof ik niet zo. Er moet winst te behalen zijn, anders doen ze t niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De Ikea kwam er helemaal niet slecht vanaf met hun 1 euro-ontbijtje.
En inderdaad, er komen hier in Utrecht dagelijks hele kuddes mensen puur voor het ontbijtje. Het is een beetje een sociale bijeenkomst geworden van ouderen en minvermogenden en de Ikea hier ziet dat ook een beetje als een sociale functie. Prima dus.
Ik zou zeggen; probeer het een keer uit. Ga een aantal ochtenden vroeg naar IKEA en zie hoe het steeds verandert in een complete bejaardensoos.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat sociale functie geloof ik niet zo. Er moet winst te behalen zijn, anders doen ze t niet.
Ooit heeft ikea berekend dat er een x% van dr mensen die een ontbijt neemt ook wat kocht naderhand. Genoeg om met dat ontbijt door te gaan dus :-)
Jij trakteert? :-)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; probeer het een keer uit. Ga een aantal ochtenden vroeg naar IKEA en zie hoe het steeds verandert in een complete bejaardensoos.
En de winstgevendheid is niet de voornaamste doelstelling van het IKEA restaurant. Sterker nog het mag niet meer dan een bepaald percentage winstgevend zijn.
Weekje geleden voorgesteld op dat andere forum... Een merlot rodequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Dat was in België....
http://www.ikea.com/be/nl/store/hognoul/store_info
Maar ik heb 2 Saabs he, dus dat wordt dringen!
Welke heb jij dan?
Die is op de site niet meer te vinden...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA verkoopt/verkocht het HAGHED systeem.
Joh...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Bleie het volgende:
[..]
Die is op de site niet meer te vinden...
Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Puala het volgende:
Er is ook een systeem van Ikea dat als je op het deurtje duwt deze iets open gaat zodat je hem kan openen. Dan hoef je geen knopjes meer op de deur te doen. Mijn moeder kocht dat incl. haar billy kastdeuren. Maar is dat ook los te koop? En zo ja, hoe heet het?
Ik heb niet gezocht op drukbeslag. Wel gekeken bij deuren enz. Maar helaasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?
Binnen 3 minuten kwam ik hier:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80230224/
Ik heb een enorme hekel aan het Ikea-zoeksysteem, omdat ik vaak het juiste zoekwoord niet weet en dan gelijk een lange lijst krijg met dingen die het niet zijn. Daarnaast is het zo'n rotfunctie omdat je alle mogelijk bijbehorende of anderszins bruikbare dingen erbij aangeboden krijgt. Daar moet je dus het gezochte tussenuit zien te vissen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?
Binnen 3 minuten kwam ik hier:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80230224/
Als je in dit geval het woord "drukbeslag" was beginnen te typen, dan was je voor je de "k" getypt had al op de 3 soorten drukbeslag uitgekomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan het Ikea-zoeksysteem, omdat ik vaak het juiste zoekwoord niet weet en dan gelijk een lange lijst krijg met dingen die het niet zijn. Daarnaast is het zo'n rotfunctie omdat je alle mogelijk bijbehorende of anderszins bruikbare dingen erbij aangeboden krijgt. Daar moet je dus het gezochte tussenuit zien te vissen.
Als het goed is staat er bij uitgaande producten die in een desbetreffende winkel niet meer op voorraad komen de melding "niet verkrijgbaar bij <naam>"... Zoals bijvoorbeeld bij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70230917/quote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef jefmen het volgende:
weet iemand of de Expedit inzet voor vitrine deurtjes uit het assortiment gaan of is hij lastig leverbaar?
Want hij is nog alleen in Eindhoven en Groningen leverbaar en dat vind ik iets te ver rijden voor dat ding
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50171754/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |