abonnement Unibet Coolblue
pi_120769231

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

pi_120777844
Kom net uit mijn werk, tien uur stond er al een flinke rij. Terwijl de winkel pas om elf uur open gaat. Nederland gaat massaal naar de Ikea.
Anonieme tievesclown
pi_120792557
Ff een praktische vraag. Moet morgen wat meubels terugbrengen in de IKEA Groningen. Moet ik dan door de reguliere ingang of kan ik de lift pakken die bij de uitgang uitkomt (en dus vlakbij de klantenservice). Heb het idee dat ik daar niet door de schuifdeuren kan em bij de reguliere ingang niet door de draaideur.
pi_120792589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:50 schreef Crimyclown het volgende:
Kom net uit mijn werk, tien uur stond er al een flinke rij. Terwijl de winkel pas om elf uur open gaat. Nederland gaat massaal naar de Ikea.
sommige waren om 10 uur open dacht ik?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 26 december 2012 @ 20:20:15 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_120792634
Tweedekerstdagontbijt vanaf 10 uur ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120917190
Binnenkort wil ik een bups kasten bij IKEA halen, en ik ben even aan het kijken of het de moeite waard is om dit te laten bezorgen. Ik heb al eerder spullen laten bezorgen, maar dit was op een benedenverdieping. Ik ga nu verhuizen naar een flat (met lift), hoger dan de vijfde etage. De spullen die ik wil hebben, passen in de lift. Moet ik nu alsnog de etagebezorgkosten betalen? Of geldt dit alleen als de spullen naar de etage getild moeten worden?

Ik ga over een week ofzo naar IKEA dus dan zal ik het daar ook navragen, maar ik dacht dat een van jullie misschien al wel een antwoord op mijn vraag zou kunnen hebben :)
pi_120922508
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:29 schreef Daph_ het volgende:
Binnenkort wil ik een bups kasten bij IKEA halen, en ik ben even aan het kijken of het de moeite waard is om dit te laten bezorgen. Ik heb al eerder spullen laten bezorgen, maar dit was op een benedenverdieping. Ik ga nu verhuizen naar een flat (met lift), hoger dan de vijfde etage. De spullen die ik wil hebben, passen in de lift. Moet ik nu alsnog de etagebezorgkosten betalen? Of geldt dit alleen als de spullen naar de etage getild moeten worden?

Ik ga over een week ofzo naar IKEA dus dan zal ik het daar ook navragen, maar ik dacht dat een van jullie misschien al wel een antwoord op mijn vraag zou kunnen hebben :)
De etagetoeslag die je moet betalen is meer voor de extra tijd die het kost om je artikelen naar boven te laten brengen. Dus ondanks je lift moet je dat wel betalen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_120924864
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De etagetoeslag die je moet betalen is meer voor de extra tijd die het kost om je artikelen naar boven te laten brengen. Dus ondanks je lift moet je dat wel betalen...
Hm, dat is dan wel gelijk ¤45 extra.. Ik ga er nog even over nadenken dan, dankjewel :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:59:34 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_120926561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hm, dat is dan wel gelijk ¤45 extra.. Ik ga er nog even over nadenken dan, dankjewel :)
je kunt het ook in de hal laten bezorgen en zelf met de lift naar boven halen, makkelijk verdiend :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_120929284
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

je kunt het ook in de hal laten bezorgen en zelf met de lift naar boven halen, makkelijk verdiend :P
Als je een lift hebt wel ja.... Ik heb ze mooi laten sjouwen naar de 3e zonder lift O-)
pi_121021076
Weet iemand hoe de Stall schoenenkast opengaat?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50178171/#/50178171

Zijn het lades of van die kantelbakken?

Ik zoek een kastje voor in de hal waar ik zowel m'n schoenen als wat afvalscheiding (lege flessen, oud papier) in kan doen en dit lijkt me wel wat, maar niet als het lades zijn...
pi_121021093
Ik dacht kiep. Het kastje is niet erg diep.
pi_121021136
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht kiep. Het kastje is niet erg diep.
Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)

Ik zie wel dat hij eigenlijk aan de muur gemonteerd moet worden, maar dan maak ik er wel een blokje onder dat als achterpoot kan dienen.

Bedankt!
pi_121031234
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef kingjotte het volgende:
Weet iemand hoe de Stall schoenenkast opengaat?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50178171/#/50178171

Zijn het lades of van die kantelbakken?

Ik zoek een kastje voor in de hal waar ik zowel m'n schoenen als wat afvalscheiding (lege flessen, oud papier) in kan doen en dit lijkt me wel wat, maar niet als het lades zijn...
Kwestie van montagehandleiding bekijken
  dinsdag 1 januari 2013 @ 09:46:42 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121031512
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:09 schreef kingjotte het volgende:

[..]

Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)

Ik zie wel dat hij eigenlijk aan de muur gemonteerd moet worden, maar dan maak ik er wel een blokje onder dat als achterpoot kan dienen.

Bedankt!
Wel even testen of hij dan door het zwaartepunt en het kiepsysteem wel blijft staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:48:21 #16
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_121046937
Overigens moeten de etagekosten in de OP even een keer aangepast worden.. die kloppen al niet meer :)
pi_121047064
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:09 schreef kingjotte het volgende:

[..]

Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)

Ik zie wel dat hij eigenlijk aan de muur gemonteerd moet worden, maar dan maak ik er wel een blokje onder dat als achterpoot kan dienen.

Bedankt!
Ik heb de schoenenkast Hemnes van Ikea, hetzelfde idee, en die heb ik nooit vastgemaakt aan de muur :@ Gewoon jezelf aanleren om niet te lomp aan die deurtjes te trekken. Ik heb nooit gehad dat hij ineens loskwam van de muur ofzo.
Tap tap tap
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:05:25 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121047639
Death by Ikea.
Confidence through competence
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:10:24 #19
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_121066591
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Death by Ikea.
Klinkt als een goede voor de afdeling klantenservice! Welke vesitiging woon je dichtbij, anders zie ik je vanavond of morgen wel verschijnen in Breda.
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:43:25 #20
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_121069371
Toch wel tevreden met de klantenservice maar ik denk dat ik nooit meer grote kasten o.i.d. zal kopen, is niks voor mij/ons. We hebben een PAX kast en een Liatorp kast gekocht en in elkaar gezet. Wat ik vooral erg jammer vind is de kwaliteit, ik weet dat ik niet te veel moet verwachten maar als je je plank toch 1 of 2 gaatjes hoger wil hebben heb je al een lelijk gat in je kast.. Is daar misschien nog iets aan te doen want ik vind het toch heel zonde dat als je je plank wil verzetten de gaatjes lelijker zijn dan bij aanlevering.

Het transport is bij ons ook niet vlekkeloos gegaan, we hebben een nieuwbouw woning dus de woning was al lastiger te vinden (staat nog niet in navigatie of google maps) en er was een klein stukje (5m max) niet bestraat van de deur tot de straat. Dit laatste hebben we ook aangegeven bij het bestellen van het transport maar dat was allemaal geen probleem. De bezorgers vonden dit echter wel een probleem waardoor we moesten meehelpen met uitladen. De klantenservice heeft ons gelukkig goed geholpen en we hebben wat van de transportkosten teruggekregen. :)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:57:03 #21
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_121069815
Vraagje aan de hardwerkende IKEA-crew hier (en andere mensen die de catalogus uit hun hoofd kennen ;) ) : hebben jullie een tip in de collectie voor iemand met een aardige drankcollectie die op zoek is naar een 'cocktail-kast'/bar-battlestation, dus een meubel waar de flessen/glazen/bargereedschap in passen, maar tevens inclusief werkblad met ruimte voor het bereiden van drankjes?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_121070959
Op Ikeahackers.net zie je daarvoor Expedit en keukeneilanden met Expedit.
pi_121089151
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:20:29 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_121089680
met zo'n naam zou ik verwachten dat er olie in zou zitten ofzo :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:42:13 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121090874
Lager is een type bier waar o.a. pils onder valt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lager

Heb ze alleen hier nooit zien liggen; alleen voor bepaalde IKEA vestigingen?
Confidence through competence
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:43:10 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_121090908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lager is een type bier waar o.a. pils onder valt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lager

Heb ze alleen hier nooit zien liggen; alleen voor bepaalde IKEA vestigingen?
OL ;)

lager ken ik wel ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121090960
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lager is een type bier waar o.a. pils onder valt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lager

Heb ze alleen hier nooit zien liggen; alleen voor bepaalde IKEA vestigingen?
In Duiven zijn ze in elk geval verkrijgbaar.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:44:21 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121090965
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef Troel het volgende:

[..]

OL ;)

lager ken ik wel ;)
Oh! Ik denk je wil die lager smeren met öl w/ :|W

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Puala het volgende:

[..]

In Duiven zijn ze in elk geval verkrijgbaar.
Goh, ik dacht na een slopende middag in de 040-showroom ga ik een IKEA biertje adten.... niks geen bier. Toen maar een pakje bessensap gedronken. :@
Confidence through competence
pi_121091215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lager is een type bier waar o.a. pils onder valt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lager

Heb ze alleen hier nooit zien liggen; alleen voor bepaalde IKEA vestigingen?
Ik denk dat ze overal wel gaan komen.
Al is het er volgens mij wel afhankelijk van of een winkel een alcoholvergunning heeft?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:16:07 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_121092683
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat ze overal wel gaan komen.
Al is het er volgens mij wel afhankelijk van of een winkel een alcoholvergunning heeft?
Tot 15% mag vrij verkocht worden, daarboven is het gedistilleerd en mag IKEA het niet voeren :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_121093810
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh! Ik denk je wil die lager smeren met öl w/ :|W

[..]

Goh, ik dacht na een slopende middag in de 040-showroom ga ik een IKEA biertje adten.... niks geen bier. Toen maar een pakje bessensap gedronken. :@
Een Lager is ook bier ;-)
pi_121156420
Ik zoek het besta tv-meubel 099.077.76. Zoals op pagina 192, puntje 3 van de catalogus. Deze staat nergens online?
Weet iemand welk tv meubel dit is? De bovenkastjes heb ik wel online gevonden.
Gek meisje
pi_121156666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:16 schreef AntiSh0x het volgende:
Ik zoek het besta tv-meubel 099.077.76. Zoals op pagina 192, puntje 3 van de catalogus. Deze staat nergens online?
Weet iemand welk tv meubel dit is? De bovenkastjes heb ik wel online gevonden.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69905500/
En het witte frame is er ook: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00218457/
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:23:35 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121156702
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121156955
Dank Puala en Leandra. Ik ga kijken wat ik ga combineren :)
Gek meisje
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:30:48 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121157052
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121157432
Er is voor Besta een tekenplanner net als voor de keukens. Heel veel ergernis maar uiteindelijk krijg je een mooi lijstje met welke artikelnummers je nodig hebt.
Jeroentje.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:01:05 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121158491
Ja, die zocht ik, maar ik kon m niet meer vinden....
Die tekenplanners van Ikea zijn idd behoorlijk "arbeidsintensief" :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121164051
Ik heb een tijdje geleden de Hemnesvitrinekast gekocht, is hij nu ¤70 goedkoper, erg jammer.
pi_121164906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Hemnesvitrinekast gekocht, is hij nu ¤70 goedkoper, erg jammer.
Hoeveel tijdje is een tijdje?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121165023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
Ja, die zocht ik, maar ik kon m niet meer vinden....
Die tekenplanners van Ikea zijn idd behoorlijk "arbeidsintensief" :+
Laatste keer jaartje terug de boel eerst in Sketchup getekend voor de klant. Had prachtige schetsen maar voor bestellen moet het in het IKEA vakjes uitgedacht worden. Ben tien keer langer bezig geweest op zoek naar.

- Kast deurtjes die niet bestonden in die kleur maar wel in die afmeting
- Glazen panelen die op een vreemde plek stonden in het programma
- Een deel frame of twee deel frame met pootjes, losse pootjes
- Kan het hangen of gaat het staan
- Handgrepen die niet meer bestonden maar wel er tussen stonden.
- Lades met vier verschillende configuraties in zes afmetingen
- Combinaties die volgens het systeem niet konden
- Afmetingen die bij elkaar lijken te kloppen maar niet kunnen omdat ???

Gelukkig werd ik geholpen bij IKEA door het liefste meisje van de afdeling. Die haar lunch even uit stelde om het ingevoerd te krijgen. Uiteindelijk zat het hele spul in de bestel lijst. Blijkt de klant GEEN gaten in de muur van haar huur appartement te mogen boren.

Mijn uren zijn betaald, het meisje van IKEA staat op een voetstuk in mijn geheugen. Klant zie ik helaas één keer in het jaar op een verjaardag van wederzijdse familie. Frustraties borrelen na een jaar wel weer op merk ik.
Zorg dus na zo'n programma dat je geestelijk afleiding krijgt in de hogere sferen. Denk ook na of je ziektekosten verzekering geestelijke bijstand dekt. Neem de tijd en denk vooral dat er eind resultaat, hopelijk, komt.
Jeroentje.
pi_121165168
IKEA is lekker aan het klooien met een aanbieding :')

Vorige week stond er op internet een aanbieding zoals die van de planten deze week, maar dan met een SAMLA bak. Aanbieding zou lopen van dinsdag 8 t/m donderdag 10 januari. Dag later was de aanbieding al weer van internet gehaald.
Kijk ik woensdag zijn de bakken en deksels gewoon op de site afgeprijsd. Van 2 t/m 4 januari. Dus ik vanmiddag snel naar de winkel staan de afprijzingen niet in hun systemen... :'). En het mooiste was nog dat de aanbieding op het ene moment nog wel te zien was op internet, maar toen we bij de klantenservice op internet keken was van de aanbieding niks meer te zien :?

Blijkt dat de aanbieding toch vanaf dinsdag pas zou lopen, maar dat die heel raar nu al wel bij de artikelen op de site staan :'). Gelukkig wel het verschil (3.- per bak) terug betaald gekregen bij de klantenservice :').
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121165275
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef jpajs het volgende:

[..]

Laatste keer jaartje terug de boel eerst in Sketchup getekend voor de klant. Had prachtige schetsen maar voor bestellen moet het in het IKEA vakjes uitgedacht worden. Ben tien keer langer bezig geweest op zoek naar.

- Kast deurtjes die niet bestonden in die kleur maar wel in die afmeting
- Glazen panelen die op een vreemde plek stonden in het programma
- Een deel frame of twee deel frame met pootjes, losse pootjes
- Kan het hangen of gaat het staan
- Handgrepen die niet meer bestonden maar wel er tussen stonden.
- Lades met vier verschillende configuraties in zes afmetingen
- Combinaties die volgens het systeem niet konden
- Afmetingen die bij elkaar lijken te kloppen maar niet kunnen omdat ???

Gelukkig werd ik geholpen bij IKEA door het liefste meisje van de afdeling. Die haar lunch even uit stelde om het ingevoerd te krijgen. Uiteindelijk zat het hele spul in de bestel lijst. Blijkt de klant GEEN gaten in de muur van haar huur appartement te mogen boren.

Mijn uren zijn betaald, het meisje van IKEA staat op een voetstuk in mijn geheugen. Klant zie ik helaas één keer in het jaar op een verjaardag van wederzijdse familie. Frustraties borrelen na een jaar wel weer op merk ik.
Zorg dus na zo'n programma dat je geestelijk afleiding krijgt in de hogere sferen. Denk ook na of je ziektekosten verzekering geestelijke bijstand dekt. Neem de tijd en denk vooral dat er eind resultaat, hopelijk, komt.
Nou je kunt ook overdrijven zeg... :')

Maar waarom moest het perse via de planner uitgetekend worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121165761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoeveel tijdje is een tijdje?
Minder dan 90 dagen, maar volgens de dame bij de klantenservice had ik gewoon pech
pi_121166454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Minder dan 90 dagen, maar volgens de dame bij de klantenservice had ik gewoon pech
Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?
Dan doe je eht toch anders? Neem de oude kassabon mee naar de winkel. Loop de winkel in, pak het artikel op een kar, betaal deze voor de nieuwe prijs aan de kassa, loop naar de klantenservice, trek een nummertje voor het retourneren van artikelen, breng de kast terug met de oude kassabon. 70.- verdient...

> Als je je IKEA Family pas de eerste keer hebt gebruikt maken zelfs die 90 dagen niet uit. Dan heb je onbeperkte ruiltermijnen...

(de dame bij de klantenservice in de winkel of de dame bij de telefonische klantenservice?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121166481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?
Dan doe je eht toch anders? Neem de oude kassabon mee naar de winkel. Loop de winkel in, pak het artikel op een kar, betaal deze voor de nieuwe prijs aan de kassa, loop naar de klantenservice, trek een nummertje voor het retourneren van artikelen, breng de kast terug met de oude kassabon. 70.- verdient...

(de dame bij de klantenservice in de winkel of de dame bij de telefonische klantenservice?)
_O_ geniaal _O_
pi_121166990
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?
Dan doe je eht toch anders? Neem de oude kassabon mee naar de winkel. Loop de winkel in, pak het artikel op een kar, betaal deze voor de nieuwe prijs aan de kassa, loop naar de klantenservice, trek een nummertje voor het retourneren van artikelen, breng de kast terug met de oude kassabon. 70.- verdient...

> Als je je IKEA Family pas de eerste keer hebt gebruikt maken zelfs die 90 dagen niet uit. Dan heb je onbeperkte ruiltermijnen...

(de dame bij de klantenservice in de winkel of de dame bij de telefonische klantenservice?)
Was dame bij de klantenservice in de winkel. En het lukt mij helaas niet om de wisseltruc uit te voeren, die kast moet je in Utrecht bij het aparte magazijn halen en ik krijg dat ding nooit zelf in of uit de auto getild. Ik had de truc zelf ook al bedacht, maar helaas
pi_121167221
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Was dame bij de klantenservice in de winkel. En het lukt mij helaas niet om de wisseltruc uit te voeren, die kast moet je in Utrecht bij het aparte magazijn halen en ik krijg dat ding nooit zelf in of uit de auto getild. Ik had de truc zelf ook al bedacht, maar helaas
Oh dat is jammer inderdaad. En Amersfoort geen optie?
Wel raar want juist om dat soort trucjes te voorkomen (is extra werk voor IKEA) zijn ze normaal gesproken binnen de 90 dagen heel coulant.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121167368
Ik had er ook meer van verwacht, hoef ook het verschil niet in geld hoor, tegoedpas zou helemaal prima zijn. Amersfoort is geen optie, want de aanbieding is alleen in Utrecht. Lief dat je zo meedenkt Bart.
pi_121167438
Is de Hemnes vitrine in de aanbieding dan? :o
Tap tap tap
pi_121172023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht, hoef ook het verschil niet in geld hoor, tegoedpas zou helemaal prima zijn. Amersfoort is geen optie, want de aanbieding is alleen in Utrecht. Lief dat je zo meedenkt Bart.
ik kreeg het bedrag toen wel op een pas.
ben ook eens terug geweest voor een matrassen actie.

misschien trof je net de verkeerde persoon...
pi_121468942
Keuringsdienst van Waren heeft een uitzending gemaakt over mondgeblazen wijnglazen.
Jeroentje.
pi_121471145
Een longshot wellicht, maar heeft iemand hier een Godmorgon 4 laden badmeubel?

Ik heb naarstig wat maten nodig voor achterhout, leidingen enzo in een nieuwe wand.
Laat die handjes wapperen!
pi_121471290
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef jpajs het volgende:
Keuringsdienst van Waren heeft een uitzending gemaakt over mondgeblazen wijnglazen.
_O_
Ongelooflijk wat die mensen in China voor elkaar krijgen.
De volgende keer dat ik naar de Ikea ga, neem ik wat traditioneel mondgeblazen glazen mee.
pi_121478956
'Even' een Pax halen voor de slaapkamer van mijn appartement: bijna 400kg :X Aanhangertje had het moeilijk :X (maar wel grappig om te zien hoe andere mensen lopen te prutsen, eigenlijk zou er een live webcamstream van die laadplekken moeten zijn :+ )

OK, was wel een 1m + hoekkast + 1m, 3 grote kasten dus, en dan nog een ladeblok er in, wat extra planken, bak, manden, roedes, 5 Grundtals... Mooi systeem dat je op je 'boodschappenlijst' meteen kan zien in welke stelling je moet zijn.

In ieder geval ¤887,70 betaald voor een hele mooie kastenwand :) (nu nog in elkaar zetten, en aangezien ik in Spakenburg woon niet op zondag :+ )
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_121482097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Resistor het volgende:
'Even' een Pax halen voor de slaapkamer van mijn appartement: bijna 400kg :X Aanhangertje had het moeilijk :X (maar wel grappig om te zien hoe andere mensen lopen te prutsen, eigenlijk zou er een live webcamstream van die laadplekken moeten zijn :+ )

OK, was wel een 1m + hoekkast + 1m, 3 grote kasten dus, en dan nog een ladeblok er in, wat extra planken, bak, manden, roedes, 5 Grundtals... Mooi systeem dat je op je 'boodschappenlijst' meteen kan zien in welke stelling je moet zijn.

In ieder geval ¤887,70 betaald voor een hele mooie kastenwand :) (nu nog in elkaar zetten, en aangezien ik in Spakenburg woon niet op zondag :+ )
Altijd leuk laadzones van IKEA maar ook de bouwmarkten en afvalbrengstations. Politie kan dat ook zeer waarderen deze geconcentreerde plekken.

Op zondag gordijnen dicht en lekker gaan klussen met je kassie. Zolang je het maar niet buiten doet kraait niemand er naar. Als ze vragen waarom je niet in de kerk was dan vertel je ze gewoon dat je ziek was. Gordijnen dicht maakt dat aannemelijk. O-)
Jeroentje.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 22:05:53 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121484955
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:

[..]

_O_
Ongelooflijk wat die mensen in China voor elkaar krijgen.
De volgende keer dat ik naar de Ikea ga, neem ik wat traditioneel mondgeblazen glazen mee.
Oeh, ik heb ook IVRIG glazen hier staan. Die mondgeblazen dingen hebben idd imperfecties waardoor ze er nooit 100% hetzelfde eruit zien.
Confidence through competence
pi_121485269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Resistor het volgende:
'Even' een Pax halen voor de slaapkamer van mijn appartement: bijna 400kg :X Aanhangertje had het moeilijk :X (maar wel grappig om te zien hoe andere mensen lopen te prutsen, eigenlijk zou er een live webcamstream van die laadplekken moeten zijn :+ )

OK, was wel een 1m + hoekkast + 1m, 3 grote kasten dus, en dan nog een ladeblok er in, wat extra planken, bak, manden, roedes, 5 Grundtals... Mooi systeem dat je op je 'boodschappenlijst' meteen kan zien in welke stelling je moet zijn.

In ieder geval ¤887,70 betaald voor een hele mooie kastenwand :) (nu nog in elkaar zetten, en aangezien ik in Spakenburg woon niet op zondag :+ )
In Hengelo heeft het personeelsrestaurant een geweldig goed uitzicht op het laadgebied daar. Heel wat pauzes goed vermaak gehad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121488199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:09 schreef Gieliovd het volgende:
Een longshot wellicht, maar heeft iemand hier een Godmorgon 4 laden badmeubel?

Ik heb naarstig wat maten nodig voor achterhout, leidingen enzo in een nieuwe wand.
Ja ik.

Die van 120cm.
pi_121518114
Ik ben op zoek naar 1 Beskada dubbele roedehouder. Op de site is deze serie niet meer te vinden dus ik neem aan dat het uit het assortiment is. Weet iemand of dit er al lang uit is, oftewel, bestaat er een kans nog eentje te vinden in de winkel?

"The problem with common sense is that most people are morons."
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 07:55:33 #61
240917 Mula
pi_121535584
Lolaatje, ik heb die dingen volgens mij nog liggen. Ze heten alleen wel Index en niet Beskada. Ze zien er echter precies hetzelfde uit.
pi_121536103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Hengelo heeft het personeelsrestaurant een geweldig goed uitzicht op het laadgebied daar. Heel wat pauzes goed vermaak gehad!
Komisch is dat he :) Zit er zelf ook wel eens naar te kijken nu :)
pi_121566584
Beste allen,

Wij hebben eindelijk onze kerstspullen opgeruimd, waaronder een kerstkrans van 70x70cm. Om deze stofvrij onder het bed op te ruimen, heb ik vandaag de Dilling http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90027811/ opgehaald... maar het past nét niet :(

Omdat we de krans toch op willen ruimen, ben ik op zoek naar de verpakkingsdoos van de Norden (klaptafel) http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20104718/ daar deze net wat groter is.

Wij hebben zelf deze tafel 2 maanden geleden gekocht, en zijn er superblij mee, maar de doos is natuurlijk allang foetsie... Dus als iemand net de Norden gescoord heeft, ik zou héél blij zijn met de doos daarvan.

Als er een andere manier is om aan alleen de doos te komen, dan hoor ik dat graag. Wij wonen het dichtst in de buurt van Ikea Groningen...
pi_121567168
Spijkerhulpje wat bij de Pax kasten zit is geniaal _O_

En opvallend dat de 'gewone' Pax, de 'hoek' Pax en het Complement ladenblok uit verschillende fabrieken komen, subtiele verschillen in de verpakkingen, de ene doos zit beter dichtgeplakt dan de ander, en ander opvulmateriaal, 'hoek' had gevouwen karton, 'normaal' had piepschuim en het ladenblok had honingraatkarton.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_121567312
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 07:55 schreef Mula het volgende:
Lolaatje, ik heb die dingen volgens mij nog liggen. Ze heten alleen wel Index en niet Beskada. Ze zien er echter precies hetzelfde uit.
Heb je ze zelf niet nodig? Want anders neem ik ze graag van je over.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_121567999
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Resistor het volgende:
Spijkerhulpje wat bij de Pax kasten zit is geniaal _O_

En opvallend dat de 'gewone' Pax, de 'hoek' Pax en het Complement ladenblok uit verschillende fabrieken komen, subtiele verschillen in de verpakkingen, de ene doos zit beter dichtgeplakt dan de ander, en ander opvulmateriaal, 'hoek' had gevouwen karton, 'normaal' had piepschuim en het ladenblok had honingraatkarton.
Is het leveranciersnummer ook verschillend?

Volgens mij wordt PAX/KOMPLEMENT in meer dan 5 verschillende fabrieken gemaakt. Net als BILLY en LACK waar ook een lading fabrieken van in de wereld staan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:50:00 #67
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_121613593
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:

[..]

_O_
Ongelooflijk wat die mensen in China voor elkaar krijgen.
De volgende keer dat ik naar de Ikea ga, neem ik wat traditioneel mondgeblazen glazen mee.
_O_ inderdaad.

Geweldige aflevering van Keuringsdienst van Waren!
Ik vond het bijzonder grappig om te zien hoe de luitjes van KvW overduidelijk het sterke vermoeden hadden dat die glazen van IKEA gewoonweg niet mondgeblazen konden zijn, maar dat de kunstenaars uit die NL glasfabriek al niet wilden vaststellen dat het machinaal gemaakte glazen waren... en dat uiteindelijk in China bleek dat het wel degelijk ging om mondgeblazen glazen!

Nu alleen die mensen in China nog een tikkie beter betalen voor hun kunstwerkjes. Ja hoor, van mij mogen die glazen wel een beetje duurder worden. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_121634830
Ze waren alleen wat onzeker door de ongekend lage prijs. Erg leuk dat die glasblazer vond dat ze zelf naar China moesten gaan. Hij wilde ze natuurlijk het fabrieksmatig glasblazen laten zien, wat hier dus niet meer kan.

Voor de kerst zocht ik naar wat kerstafbeeldingen en kwam op een oud filmpje over kerstvoorbereiding. Daar zat een rij mannen glazen pieken te blazen & vormen. Dat ging ook in dat tempo van 30-40 wijnglazen per dag (dus méér pieken per dag).

pi_121643534
Is er nog nieuws over die Ikea televisie met meubel, surround, blu ray en alles erop en eraan? De Ikea Uppleva, daar was zoveel ophef over voor de zomer, maar daarna wel erg stil. Kan ook niet vinden of ze in Zweden of de VS wel verkocht worden.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_121643632
Volgens mij vanaf april grote uitrol. Nu wordt het alleen nog verkocht in een klein aantal winkels verdeeld over Europa.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121769045
Is er een handleiding hoe je de PAX deuren af moet hangen? Ik heb ze zo scheef hangen dat het beschamend is, maar niet het idee dat ik het goed krijg. Kast is een krijgertje, dus helaas geen handleiding.
pi_121769422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:58 schreef Puala het volgende:
Is er een handleiding hoe je de PAX deuren af moet hangen? Ik heb ze zo scheef hangen dat het beschamend is, maar niet het idee dat ik het goed krijg. Kast is een krijgertje, dus helaas geen handleiding.
Laatste pagina's
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-484029-2_pub.PDF
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121770245
quote:
Dankjewel :) Nu nog puzzelen, want deur links hangt paar cm hoger dan de rechtse :')
pi_121771112
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Dankjewel :) Nu nog puzzelen, want deur links hangt paar cm hoger dan de rechtse :')
Eerst de romp, kast zonder deuren, recht en waterpas zetten. Dus niet allen links en rechts maar ook voor en achter. Uitvullen met stukjes van bierviltjes gaat prima. Pas daarna de deuren inhangen en stellen.
Jeroentje.
pi_121771201
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef jpajs het volgende:

[..]

Eerst de romp, kast zonder deuren, recht en waterpas zetten. Dus niet allen links en rechts maar ook voor en achter. Uitvullen met stukjes van bierviltjes gaat prima. Pas daarna de deuren inhangen en stellen.
Hij staat waterpas :) Alle kanten uit al.
pi_121771693
Aargh de vitrinekast van Hemnes was blijkbaar tot gister in de aanbieding :')
Tap tap tap
pi_121773178
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij staat waterpas :) Alle kanten uit al.
Je kunt bij het vastschroeven van het scharnier het "vlindertje" dat je aan het zijpaneel vast maakt ook nog iets naar boven/beneden verschuiven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121773266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Aargh de vitrinekast van Hemnes was blijkbaar tot gister in de aanbieding :')
Wat een rare dag om een aanbieding te laten eindigen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121775044
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat een rare dag om een aanbieding te laten eindigen :')
Nou ja, of tot eergisteren, maar er stond geen datum bij maar nu is hij in ieder geval niet meer in de aanbieding.
Tap tap tap
pi_121775792
Zeker zo'n driedaagse aanbieding? Daar heb ik de pest aan.
pi_121776159
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja, of tot eergisteren, maar er stond geen datum bij maar nu is hij in ieder geval niet meer in de aanbieding.
Ik gok dat óf het artikel uitverkocht is (ging toch om de kleur grijswit?) óf dat het afprijzingsbudget op is... :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121776197
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Teslynd het volgende:
Zeker zo'n driedaagse aanbieding? Daar heb ik de pest aan.
Nee de 3-daagse aanbieding deze week was de DVALA hoeslakens.
Maar waarom heb je daar 'de pest aan'?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121776401
Bartje, wat voor functie heb jij eigenlijk binnen de IKEA?
pi_121776456
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Bartje, wat voor functie heb jij eigenlijk binnen de IKEA?
Woordvoerder.
pi_121776523
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik gok dat óf het artikel uitverkocht is (ging toch om de kleur grijswit?) óf dat het afprijzingsbudget op is... :{
Hij is uitverkocht zie ik nu :) kijk van de week nog wel een keer, ik wilde de aanbieding even opzoeken voor we daadwerkelijk naar Utrecht zouden gaan, maar hij stond niet meer tussen de aanbiedingen. En duiven is voor ons dichterbij dus zijn we daar maar naartoe gegaan. Niet meegenomen want bij paste niet meer in de auto.
Tap tap tap
pi_121776695
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Bartje, wat voor functie heb jij eigenlijk binnen de IKEA?
Eh al heeel lang geen meer. Hoezo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121776850
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh al heeel lang geen meer. Hoezo?
Oh, nee, ik dacht dat je er nog werkte. Je weet alles zo goed. Ik werk er nu 3 maanden als bijbaantje en ben nog steeds niet wegwijs in het zweedse meubelparadijs. :')
pi_121776988
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, nee, ik dacht dat je er nog werkte. Je weet alles zo goed. Ik werk er nu 3 maanden als bijbaantje en ben nog steeds niet wegwijs in het zweedse meubelparadijs. :')
Haha nja op de een of andere manier zit het erin en wil het er niet uit :{

Maar leuk joh! Werk je in Barendrecht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121777164
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha nja op de een of andere manier zit het erin en wil het er niet uit :{

Maar leuk joh! Werk je in Barendrecht?
Ja. Moet zeggen, IKEA is een prima werkgever.
pi_121784146
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee de 3-daagse aanbieding deze week was de DVALA hoeslakens.
Maar waarom heb je daar 'de pest aan'?
Dat het per se op die drie dagen moet, of je dan kan of niet.
  zondag 20 januari 2013 @ 00:19:28 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121784179
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 00:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dat het per se op die drie dagen moet, of je dan kan of niet.
Ja, dat zullen ze vast zomaar doen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121797648
Passen de Skubb bakjes van 11 cm hoog in de laatjes van de Micke bureaus?
pi_121816632
Sinds kort ben ik eigenaar van een eigen huisje, en in dit huis zit een Ikea keuken. Deze ziet er goed uit, dus ik wil 'm graag behouden. Wel heb ik onwijs veel kastruimte en eigenlijk geen ruimte voor een koelkast, dus ben ik aan het kijken om een kast op te offeren om daar een koelkast te kunnen plaatsen.

Ik heb echter geen flauw idee welke kleur dit is en of er überhaupt nog fronten voor te krijgen zijn. Het is een Faktum keuken en heeft deze kleur:



Kan iemand mij vertellen welke kleur dit is en of deze nog te krijgen is? Op de site kwam ik er namelijk niet uit, maar die kleuren kunnen nog wat afwijken lijkt me.. Anyhoo, mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag O+
pi_121816701
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Daph_ het volgende:
Sinds kort ben ik eigenaar van een eigen huisje, en in dit huis zit een Ikea keuken. Deze ziet er goed uit, dus ik wil 'm graag behouden. Wel heb ik onwijs veel kastruimte en eigenlijk geen ruimte voor een koelkast, dus ben ik aan het kijken om een kast op te offeren om daar een koelkast te kunnen plaatsen.

Ik heb echter geen flauw idee welke kleur dit is en of er überhaupt nog fronten voor te krijgen zijn. Het is een Faktum keuken en heeft deze kleur:

[ afbeelding ]

Kan iemand mij vertellen welke kleur dit is en of deze nog te krijgen is? Op de site kwam ik er namelijk niet uit, maar die kleuren kunnen nog wat afwijken lijkt me.. Anyhoo, mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag O+
Dat is ÄDEL middenbruin en in Nederland zeker 6 jaar uit het assortiment helaas...

http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10141434/#/70041733

(overigens met de VÄRDE handgreep, die nog wel verkocht wordt)

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartjebart op 20-01-2013 20:37:07 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121817471
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is ÄDEL middenbruin en in Nederland zeker 6 jaar uit het assortiment helaas...
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10141434/#/70041733
Hmpf, dat is balen! En daar dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor de overtollige bergruimte en de koelkast-die-geen-plek-heeft..

In ieder geval bedankt!

Ik zou de apothekerskast opofferen om er een koelkast in te zetten met front. In principe is er dus niks mis met die deur, dus misschien kan ik daar nog iets mee goochelen..
pi_121817725
Apothekerskast O+
Maar hadden de vorige bewoners geen koelkast?

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de vriezer :D
Tap tap tap
pi_121817782
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmpf, dat is balen! En daar dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor de overtollige bergruimte en de koelkast-die-geen-plek-heeft..

In ieder geval bedankt!

Ik zou de apothekerskast opofferen om er een koelkast in te zetten met front. In principe is er dus niks mis met die deur, dus misschien kan ik daar nog iets mee goochelen..
Nja een mogelijkheid zou kunnen zijn om naar Italië of Spanje te rijden, daar verkopen ze em nog wel :P

Maar heb je een foto/beschrijving van de indeling van de koelkastkast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121817926
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Apothekerskast O+
Maar hadden de vorige bewoners geen koelkast?

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de vriezer :D
Ja O+ Die kast is prachtig, maar ik heb nu al lades en kasten over en dan ben ik nog niet eens in de buurt van die apothekerskast geweest :') Ik heb geen idee waar de vorige bewoners de koelkast hadden. Er is een ruimte voor een tafelmodel koelkast onder het aanrechtblad, maar daar heeft een vaatwasser gestaan. Ik neem dus aan dat de koelkast in de inpandige berging heeft gestaan, aangezien er anders een kabel over de vloer van de keuken heeft gelopen. Maar dat is dus even gissen, want op de foto's kom ik er niet helemaal uit :P
pi_121818298
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja een mogelijkheid zou kunnen zijn om naar Italië of Spanje te rijden, daar verkopen ze em nog wel :P

Maar heb je een foto/beschrijving van de indeling van de koelkastkast?
Nou dat vind ik een iets te lange roadtrip :D

Ik heb geen duidelijke foto van de kast merk ik al, dit is het beste wat ik kan vinden nu:



De kast erboven is een kast met normaal deurtje en twee planken, de onderste kast is er een met apothekersladen en die onderste zou dan 'omgebouwd' worden in een koelkast-kast
pi_121818756
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou dat vind ik een iets te lange roadtrip :D

Ik heb geen duidelijke foto van de kast merk ik al, dit is het beste wat ik kan vinden nu:

[ afbeelding ]

De kast erboven is een kast met normaal deurtje en twee planken, de onderste kast is er een met apothekersladen en die onderste zou dan 'omgebouwd' worden in een koelkast-kast
Die indeling had ik al verwacht. Wat je daarin zou kunnen plaatsen is dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222716/

Maar er is 1 "probleem". Normaal plaats je een koelkast in een speciale hoge kast voor apparatuur. Die kast zorgt voor een luchtstroom achter het apparaat langs. Die mogelijkheid zit niet in deze kast (neem ik aan).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121818962
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die indeling had ik al verwacht. Wat je daarin zou kunnen plaatsen is dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222716/

Maar er is 1 "probleem". Normaal plaats je een koelkast in een speciale hoge kast voor apparatuur. Die kast zorgt voor een luchtstroom achter het apparaat langs. Die mogelijkheid zit niet in deze kast (neem ik aan).
Dat klopt inderdaad, dat zit er niet in. Hm. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken hoe ik dit ga doen dan, want daar die koelkast neerzetten heeft dus ook nog een aantal haken en ogen.

Dankjewel iig! :)
pi_121827492
Voor de deur zou je misschien nog naar een rvs deur kunnen kijken.
pi_121837708
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de aanbiedingen van deze week voor in Duiven. :D

pi_121839911
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de aanbiedingen van deze week voor in Duiven. :D

[ afbeelding ]
whahaha snel MALM kastjes halen!!!! :o
  maandag 21 januari 2013 @ 12:44:10 #105
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121839970
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:42 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

whahaha snel MALM kastjes halen!!!! :o
lol, nee joh, die odda garderobekast!
pi_121840034
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef PureEvil het volgende:

[..]

lol, nee joh, die odda garderobekast!
Neh, die past hier niet meer. ladekastjes komen altijd van pas :P
pi_121840285
Ik ga mijn muur behangen met die wereldmap. _O_
  maandag 21 januari 2013 @ 12:53:45 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121840328
Nu een Variera bak kopen, of een afwasborstel :D
F means you're fucked
  maandag 21 januari 2013 @ 14:08:20 #109
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_121843236
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die indeling had ik al verwacht. Wat je daarin zou kunnen plaatsen is dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222716/

Maar er is 1 "probleem". Normaal plaats je een koelkast in een speciale hoge kast voor apparatuur. Die kast zorgt voor een luchtstroom achter het apparaat langs. Die mogelijkheid zit niet in deze kast (neem ik aan).
Is het misschien een idee om de bovenkant van die kast maar helemaal weg te laten, dus gewoon open te laten, of kan/mag dat niet?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_121851827
Doet er bij nog iemand de keukenplanner het niet? Zelfs als ik inlog met mijn klantnummer dan zegt hij nog "De opgegeven gebruikersnaam staat niet geregistreerd". Terwijl ik heel zeker ben van mijn gebruikersnaam/klantennummer en wachtwoord.
pi_121852914
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn muur behangen met die wereldmap. _O_
Ik wil ook zo'n wereldkaart! :o

Edit: maar hij kost 111.- :(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121853183
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Lessien01 het volgende:
Doet er bij nog iemand de keukenplanner het niet? Zelfs als ik inlog met mijn klantnummer dan zegt hij nog "De opgegeven gebruikersnaam staat niet geregistreerd". Terwijl ik heel zeker ben van mijn gebruikersnaam/klantennummer en wachtwoord.
Waarschijnlijk gewoon een probleem met inloggen in het algemeen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121853349
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Is het misschien een idee om de bovenkant van die kast maar helemaal weg te laten, dus gewoon open te laten, of kan/mag dat niet?
Eh ja dat zou kunnen mits je het volgende doet:
- Van de bodemplaat moet een cm of 7 aan de achterkant afzagen.
- Bovenop de kast moet een afdekpaneel komen waar in de achterkant een luchtrooster wordt geplaatst
- In de plint onder de koelkast moet een luchtrooster geplaatst worden.

Gebruik deze als richtlijn:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44179110/#/90046372
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-66990-12_pub.PDF
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121855008
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de aanbiedingen van deze week voor in Duiven. :D

[ afbeelding ]
Op zo'n moment is het dan toch jammer dat ze geen webshop hebben.
pi_121855979
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Op zo'n moment is het dan toch jammer dat ze geen webshop hebben.
Nja dat hebben ze dan ook wel weer redelijk dichtgetimmerd in de landen met een webshop. Daar staat namelijk altijd op de lokale pagina's dat aanbiedingen niet gelden via de webshop ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121897553
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja dat hebben ze dan ook wel weer redelijk dichtgetimmerd in de landen met een webshop. Daar staat namelijk altijd op de lokale pagina's dat aanbiedingen niet gelden via de webshop ;)
Dat doet de Hema gelukkig anders.
pi_121901431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dat doet de Hema gelukkig anders.
De Hema heeft ook geen tot weinig lokale aanbiedingen die op internet gecommuniceerd worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122043130
Zeg, gaat die hele Hemnes-lijn eruit ofzo? Vorige week kreeg ik het niet mee, heb ik een busje geregeld zodat ik het morgen op kan halen, zijn de witte boekenkast en de witte vitrinekast met laden bij alle drie de vestigingen in de omgeving uitverkocht :') Nondeju. Story of my verhuizing hoor, alle apparatuur en meubels die ik wil, zijn op en niet meer leverbaar ;(
Tap tap tap
pi_122096000
Ik heb een raam van 295cm breed, maar alle IKEA-gordijnen zijn maximaal 290cm breed (2x 145cm, voor zover ik 't kon vinden). Aangezien de gordijnen goed betaalbaar zijn, wil ik ze, eigenwijs als ik ben, toch kopen. Zal het een beetje passen of ziet het er echt niet uit? En zijn er bepaalde soorten gordijnen/stof die misschien mooier zijn op een net iets te kort stuk?
pi_122096661
Gordijnen horen niet strak te hangen, dus er zal een behoorlijke open ruimte zijn.

Als je de gordijnen gewoon voor de sier wilt en niet van plan bent om echt verduisterd dicht te willen. Dan zou je ze toch kunnen kopen en vervolgens gewoon een rolgordijntje ophangen. Maar dan ben je niet meer zo goedkoop uit. :@
  zondag 27 januari 2013 @ 01:24:44 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122099497
De breedte van een gordijn is niet de breedte van een hangend gordijn, die haakjes nemen ook ruimte in.
Ik doe ongeveer de breedte van het raam maal 2 voor gordijnen aan een rail.
In jouw geval zou dat dus 2 sets gordijnen per raam betekenen, en dan moet je maar bedenken of je de moeite wilt nemen de beide helften van iedere kant aan elkaar te (laten) naaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122103117
Je kan de laatste haak van het eerste gordijn en de eerste haak van het tweede gordijn in dezelfde ring steken. Dan blijven ze bij elkaar zonder dat je naaien moet. Zo'n naad in de lap kan soms lelijk trekken.
pi_122107343
Ik heb drie weken geleden een byas tv meubel gekocht voor 129 e. Ik krijg munten email dat het meubel de komende week in de aanbieding s voor 89 e, toch een aanzienlijk verschil. Hoe gaat ikea om met dit soort verschillen? Kan je geld terugkrijgen? Ik zat al te denken om een nieuw exemplaar te kopen en die te ruilen mbv de oorspronkelijke bon...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_122107529
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef groggy het volgende:
Ik heb drie weken geleden een byas tv meubel gekocht voor 129 e. Ik krijg munten email dat het meubel de komende week in de aanbieding s voor 89 e, toch een aanzienlijk verschil. Hoe gaat ikea om met dit soort verschillen? Kan je geld terugkrijgen? Ik zat al te denken om een nieuw exemplaar te kopen en die te ruilen mbv de oorspronkelijke bon...
Leg het eerst eens voor bij de klantenservice en kijk wat zij voor je kunnen doen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122107562
Alloz, iemand ervaring met de bureaustoelen van de Ikea?
Twiddel
pi_122110557
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef summer2bird het volgende:
Alloz, iemand ervaring met de bureaustoelen van de Ikea?
Er zijn nogal veel bureaustoelen :P. Ik heb zelf de Patrik bureaustoel en vind die erg prettig zitten.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_122112724
:) Ook maar even een vraag: kan iemand mij misschien vertellen wat in 'opgevouwen' toestand de dikte is van de Lindemon jaloezieën (bij een lengtemaat van 155 cm)?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sodium op 27-01-2013 22:20:21 ]
pi_122125107
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef groggy het volgende:
Ik heb drie weken geleden een byas tv meubel gekocht voor 129 e. Ik krijg munten email dat het meubel de komende week in de aanbieding s voor 89 e, toch een aanzienlijk verschil. Hoe gaat ikea om met dit soort verschillen? Kan je geld terugkrijgen? Ik zat al te denken om een nieuw exemplaar te kopen en die te ruilen mbv de oorspronkelijke bon...
Gewoon met de bon terug gaan, er werd mij een keer verteld door iemand van de klantenservice dat ze tot 90 dagen geld terug doen bij acties.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_122127978
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Gewoon met de bon terug gaan, er werd mij een keer verteld door iemand van de klantenservice dat ze tot 90 dagen geld terug doen bij acties.
Je kunt het in elk geval proberen, mij lukte het onlangs niet.
pi_122128482
normaal kan dat wel.
juist om praktijken met nieuw product kopen en ruilen met oude bon te voorkomen.
pi_122128518
Dankjewel voor 't gordijnadvies. Waarschijnlijk wordt 't dan een setje meer kopen zodat het ruim past :).
pi_122129506
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Sodium het volgende:
:) Ook maar even een vraag: kan iemand mij misschien vertellen wat in 'opgevouwen' toestand de dikte is van de Lindemon jaloezieën (bij een lengtemaat van 155 cm)?
Uitgaande van de verpakkingsmaat is dat 9cm
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 20:35:31 #133
240917 Mula
pi_122131217
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef summer2bird het volgende:
Alloz, iemand ervaring met de bureaustoelen van de Ikea?
Ik heb de Markus en vind het een rotding. De wielen krassen enorm op een laminaatvloer en hij wiebelt.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:39:05 #134
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122131473
Sowieso altijd zo'n plastic vel onder je bureaustoel schuiven bij vloeren, niet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
Confidence through competence
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 20:40:27 #135
240917 Mula
pi_122131560
Die heb ik eronder liggen. Maar die voelt inmiddels heel vervelend ruw, omdat de wielen ook dat ding beschadigen.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:41:00 #136
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122131596
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Mula het volgende:
Die heb ik eronder liggen. Maar die voelt inmiddels heel vervelend ruw, omdat de wielen ook dat ding beschadigen.
Wheels from hell.
Confidence through competence
pi_122131666
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb de Markus en vind het een rotding. De wielen krassen enorm op een laminaatvloer en hij wiebelt.
Heb je helemaal zwarte wielen of wielen met een grijze rand?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 21:31:14 #138
240917 Mula
pi_122135705
Ik heb grijze wielen met een zwarte zijkant. Volgens mij zijn dat de gladde-vloer-wielen.
pi_122139584
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Uitgaande van de verpakkingsmaat is dat 9cm
^O^ Dank! Komende week maar even langs het Zweedse woonwarenhuis, dus. Ik laat nog wel even weten of het inderdaad 9cm was. En suf, ik had het antwoord gewoon zelf kunnen vinden op de website, zie ik nu...
pi_122149614
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso altijd zo'n plastic vel onder je bureaustoel schuiven bij vloeren, niet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
Die heb ik ook. Er schuift stof onder.
Heb later een kleinere bij Lidl kunnen kopen. Die "plakt", zodat je er minder zooi onder krijgt.
pi_122151135
Zijn planken als deze en deze aan alle kanten afgewerkt, of hebben ze ook nog een ruwe kant?

Ik heb heel veel mooie zijkanten van planken nodig, en als ik zo'n plank in de lengte kan zagen gaat het heel hard.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 08:50:25 #142
240917 Mula
pi_122151670
Hemnesplank weet ik niet, maar die erkby jarpen-plank is aan alle kanten afgewerkt.
  Redactie Frontpage maandag 28 januari 2013 @ 08:53:43 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_122151709
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:54 schreef Resistor het volgende:
Zijn planken als deze en deze aan alle kanten afgewerkt, of hebben ze ook nog een ruwe kant?

Ik heb heel veel mooie zijkanten van planken nodig, en als ik zo'n plank in de lengte kan zagen gaat het heel hard.
Volgens mij hebben wij nog een plank van model Jarpen staan thuis, als ik er aan denk vanavond kan ik wel even controleren :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_122166263
Hemnes is een wat luxere serie, en als Järpen al aan alle kanten afgewerkt is ga ik er van uit dat Hemnes dat ook is :) (Hemnes = massief hout, Järpen = spaanplaat)

Maar als iemand nog een bevestiging kan geven over de Hemnes planken ben ik helemaal blij :)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:28:48 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122167453
Dekbedovertrek voor vriendin gescoord, meteen maar køtbullar gehaald :9
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 30 januari 2013 @ 00:01:14 #146
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122241647
Heeft iemand toevallig een ORGEL VRETEN thuis? Ik heb de grote stalamp, en ik vond hem in de winkel helemaal geweldig. Eenmaal thuis vind ik het licht wel érg geel, maar ik heb dan ook 5 witte muren en een grijswitte vloer thuis.



(voorbeeldfoto)

Iemand met een Orgel Vreten en een donkere vloer? Is dat wat beter daarmee?
Confidence through competence
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2013 @ 08:24:26 #147
240917 Mula
pi_122245163
Ben je dan van plan om de vloer aan de lamp aan te passen? :o
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:39:13 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_122249322
Je kunt ook eens kritisch kijken naar de lampen die erin zitten. Wittere lampen of ledlampen kunnen veel verschil maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:48:21 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_122249619
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso altijd zo'n plastic vel onder je bureaustoel schuiven bij vloeren, niet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
Ik had ook zo'n ding onder mijn bureaustoel op mijn laminaat. Er kwam altijd troep onder en hij verschoof. Daardoor kreeg ik dus allemaal krassen van op mijn laminaat ipv de wielen van de stoel.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:52:47 #150
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122249768
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 08:24 schreef Mula het volgende:
Ben je dan van plan om de vloer aan de lamp aan te passen? :o
Nouja, if I could do it all over again, zou ik een donkere vloer nemen, zoals in de foto. Ik dacht dat ik een lichte vloer mooi zou vinden, maar helaas pindakaas. :+

Maar nu roeien met de riemen die je hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tink89 het volgende:
Je kunt ook eens kritisch kijken naar de lampen die erin zitten. Wittere lampen of ledlampen kunnen veel verschil maken.
Er zitten de standaard Ledare in van de Ikea. Misschien zijn ze te licht, wat led lampen kopen van een lager wattage...
Confidence through competence
pi_122250959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
Er zitten de standaard Ledare in van de Ikea. Misschien zijn ze te licht, wat led lampen kopen van een lager wattage...
Je hebt ook lampen met echt wit licht, door de kap zal dat wat compenseren zodat het niet spierwit is, maar wel minder geel.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_122254552
Ik wil ook een orgel vreten kopen, neem ik direct even een kilo'tje köttbullar mee!
pi_122257324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, if I could do it all over again, zou ik een donkere vloer nemen, zoals in de foto. Ik dacht dat ik een lichte vloer mooi zou vinden, maar helaas pindakaas. :+

Maar nu roeien met de riemen die je hebt.

[..]

Er zitten de standaard Ledare in van de Ikea. Misschien zijn ze te licht, wat led lampen kopen van een lager wattage...
Mag ik n tip geven?

Probeer eens deze lampen:

(En nu kan ik ze dus niet vinden)

Led lampen van philips die je van kleur kan laten veranderen.
pi_122266879


Leuke aanbieding!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_122273801
Dit krukje heb ik


alleen krijg ik het laatste schroefje er niet in (bovenste trede). Is daar een truukje voor? De gaatjes zitten boven elkaar, maar de schroef pakt het plankje niet.
pi_122275251
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef krullebol81 het volgende:
Dit krukje heb ik
[ afbeelding ]

alleen krijg ik het laatste schroefje er niet in (bovenste trede). Is daar een truukje voor? De gaatjes zitten boven elkaar, maar de schroef pakt het plankje niet.
Bedoel je dit schroefje.


Als ik het zo zie is het een gewone, beetje dikke, houtschroef. Dus de gaten zijn voorgeboord en je draait 4 en 8 keer de schroef rond in kops hout. Als het een beetje tegen zit draai je te ver door en draait de boel dol. Probeer eens een lucifer in het gat met wat houtlijm te krijgen daarna de schroef er weer in draaien. Meestal gaat het dan wel goed.
Jeroentje.
pi_122275930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:48 schreef jpajs het volgende:

[..]

Bedoel je dit schroefje.
[ afbeelding ]

Als ik het zo zie is het een gewone, beetje dikke, houtschroef. Dus de gaten zijn voorgeboord en je draait 4 en 8 keer de schroef rond in kops hout. Als het een beetje tegen zit draai je te ver door en draait de boel dol. Probeer eens een lucifer in het gat met wat houtlijm te krijgen daarna de schroef er weer in draaien. Meestal gaat het dan wel goed.
nee, het schroefje onder het plankje bovenop.
  Redactie Frontpage woensdag 30 januari 2013 @ 22:14:46 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_122276877
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:54 schreef Resistor het volgende:
Zijn planken als deze en deze aan alle kanten afgewerkt, of hebben ze ook nog een ruwe kant?

Ik heb heel veel mooie zijkanten van planken nodig, en als ik zo'n plank in de lengte kan zagen gaat het heel hard.
Eindelijk aan gedacht: de Jarpen is niet aan alle kanten afgewerkt, heeft 1 ruwe kant.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_122279795
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke aanbieding!
Wie koopt er dan ook meer dan 6? T zijn geen pizza's ;-)
pi_122279842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:59 schreef krullebol81 het volgende:

[..]

nee, het schroefje onder het plankje bovenop.
Heb je alle andere schroefjes helemaal strak aangedraaid?
pi_122286648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:59 schreef krullebol81 het volgende:

[..]

nee, het schroefje onder het plankje bovenop.
Deze dus,


Dat word wat moeilijker omdat het metrische draad heeft. In het plankje zit waarschijnlijk een kunststof moertje. Die zal wel dol gedraaid zijn. Zou zelf de balkjes voorboren en er vier houtschroeven in draaien.
Heel misschien kan je een plug kapot knippen en die in het gat friemelen. Als je daarna de bout voorzichtig aandraait krijg je mogelijk weer grip. Maar het is eigenlijk ook maar niets twee bouten die dat plankje vast moeten houden.
Jeroentje.
pi_122307368
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 06:55 schreef jpajs het volgende:
al wel dol gedraaid zijn. Zou zelf de balkjes voorboren en er vier houtschroeven in draaien.
Heel misschien kan je een plug kapot knippen en die in het gat friemelen. Als je daarna de bout voorzichtig aandraait krijg je mogelijk weer grip. Maar het is eigenlijk ook maar niets twee bouten die dat plankje vast moeten houden.
die zijn het idd... had het hele plankje eraf gehaald en zo geprobeerd maar dan krijg ik het schroefje er ook niet in.
Heb de plank er weer op gemaakt met 1 schroef en in alle hoeken wat lijm gedaan.
pi_122307503
Vraagje aan de IKEA insiders..

Ik wil heeeeel graag dit kastje hebben: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40100192/

In het wit, vestiging Groningen. Alleen elke keer als ik kijk, dan staat er "Dit product is helaas niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. De verwachte leverdatum is op dit moment niet bekend."

Bij sommige andere vestigingen is hij ook niet voorradig, anderen weer wel.

Vis ik steeds achter het net of is deze kast gewoon niet op voorraad in Groningen?
pi_122307895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef kipzel het volgende:
Vraagje aan de IKEA insiders..

Ik wil heeeeel graag dit kastje hebben: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40100192/

In het wit, vestiging Groningen. Alleen elke keer als ik kijk, dan staat er "Dit product is helaas niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. De verwachte leverdatum is op dit moment niet bekend."

Bij sommige andere vestigingen is hij ook niet voorradig, anderen weer wel.

Vis ik steeds achter het net of is deze kast gewoon niet op voorraad in Groningen?
Die zal echt nog niet op voorraad zijn geweest tussendoor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122314275
Ik heb hetzelfde probleem met de witte Hemnes-boekenkast ;( Hij was vorige week alleen nog in Delft te krijgen en dat was me een tikje te ver rijden :P Maar hij is ook al een tijdje niet meer aangevuld.
Tap tap tap
pi_122347457

O+ FABRIKÖR vitrinekast


O+ IKEA STOCKHOLM (nieuwe collectie) vaas
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122349113
Oh wow, weer een geweldige vitrinekast.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:51:01 #168
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_122351557
^^ Geweldige nieuwe items inderdaad. Dat vitrinekastje lijkt bijna jaren 50-60 design. O+

Die vazen vind ik helemaal geweldig, vooral die prachtige groene kleur!
Laat dat nou net een van de hoofdtinten in mijn interieur zijn (al jaaaaaren - zou mijn interieur dan eindelijk eens 'trendy' worden? :P)... daar ga ik er binnenkort eens twee van op de kop tikken. O+ O+ O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_122351592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Geweldige nieuwe items inderdaad. Dat vitrinekastje lijkt bijna jaren 50-60 design. O+

Die vazen vind ik helemaal geweldig, vooral die prachtige groene kleur!
Laat dat nou net een van de hoofdtinten in mijn interieur zijn (al jaaaaaren - zou mijn interieur dan eindelijk eens 'trendy' worden? :P)... daar ga ik er binnenkort eens twee van op de kop tikken. O+ O+ O+
Die zitten nog niet in het assortiment...
April waarschijnlijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:56:09 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_122351700


Nieuwe STOCKHOLM vitrinekast vind ik ook wel tof!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122356993
Waar vind je dat allemaal?
Tap tap tap
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:14:00 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122357775
Wauw, mooie felle vaas. Ben zelf wel van neutrale muren/meubels en dan *KLABAM* een gekleurde accessoire ertussen.
Confidence through competence
pi_122357988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Waar vind je dat allemaal?
Ik heb ze hier vandaan: http://livethemma.ikea.se/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122358702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+ FABRIKÖR vitrinekast

[ afbeelding ]
O+ IKEA STOCKHOLM (nieuwe collectie) vaas
De vitrine heeft het bezwaar van struikelpootjes.
Als ik er langer naar kijk, denk ik opeens aan ouderwetse ziekenhuizen.
pi_122359186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De vitrine heeft het bezwaar van struikelpootjes.
Als ik er langer naar kijk, denk ik opeens aan ouderwetse ziekenhuizen.
Zo dicht loop je toch niet langs de kast?

Volgens mij is dat juist de bedoeling ;) Heel retro :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122369262
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Waar vind je dat allemaal?
Te koop bij Ikea ;-)
pi_122369297


Wat een slim idee om een rekje achter die spiegel te maken!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_122447366
Ik was voor de goedkoopste afzuigkap aan het kijken op de IKEA website (LAGAN), maar die is nergens meer te verkrijgen. Jammer, maar nu zag ik dat geen enkel model afzuigkap nog te verkrijgen is. Worden alle modellen vervangen, of is er iets anders aan de hand :?
pi_122448386
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef DezeDokter het volgende:
Ik was voor de goedkoopste afzuigkap aan het kijken op de IKEA website (LAGAN), maar die is nergens meer te verkrijgen. Jammer, maar nu zag ik dat geen enkel model afzuigkap nog te verkrijgen is. Worden alle modellen vervangen, of is er iets anders aan de hand :?
Het assortiment ovens, magnetrons en afzuigkappen wordt inderdaad compleet vernieuwd. Afgelopen zomer zijn alle kookplaten, koelkasten en vaatwassers al aan de beurt geweest
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122450040
Dat wordt toch nog even verder kijken dan. Jammer, die van de IKEA met koolstoffilter zijn niet duur!
pi_122454273
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef DezeDokter het volgende:
Dat wordt toch nog even verder kijken dan. Jammer, die van de IKEA met koolstoffilter zijn niet duur!
Je zou natuurlijk gewoon even in de winkel kunnen kijken. Ik ga er vanuit dat, aangezien de oude LAGAN uitverkocht is, de nieuwe in de winkel gewoon verkrijgbaar is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122467535
weet iemand of deze vloerplaten:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80018082/
10db isoleren?

Ik ga een laminaat vloer leggen op mijn kamer, maar de woningstichting eist wel een ondervloer welke 10db isoleert..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_122467980
Is deze kalender/dit memobord te koop of zeggen ze dat je hem zelf moet maken?

pi_122468508
het is en plat obs met post-its er op.. En een paar letters er op gespoten.. Ziet er stylish uit, maar maak je zo zelf
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_122468574
Is het makkelijk aan de muur te schroeven?

En natuurlijk de belangrijkste vraag: hoe zwaar is dat dan, kan het tegen een binnenmuur (zo'n systeemmuur)?

[ Bericht 58% gewijzigd door Teslynd op 04-02-2013 16:43:41 ]
pi_122474707
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk gewoon even in de winkel kunnen kijken. Ik ga er vanuit dat, aangezien de oude LAGAN uitverkocht is, de nieuwe in de winkel gewoon verkrijgbaar is...
Ik ging ervanuit dat als het niet op de website staat, het ook niet in de winkel ligt ;) Maar de nieuwe staan er sinds vandaag op, mooi wit
pi_122479437
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef WasMachinator het volgende:
weet iemand of deze vloerplaten:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80018082/
10db isoleren?

Ik ga een laminaat vloer leggen op mijn kamer, maar de woningstichting eist wel een ondervloer welke 10db isoleert..
Nee volgens mij doet alleen de 'gouden' ondervloer dat.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122479543
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef DezeDokter het volgende:

[..]

Ik ging ervanuit dat als het niet op de website staat, het ook niet in de winkel ligt ;) Maar de nieuwe staan er sinds vandaag op, mooi wit
Ja of http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60244670/ voor 14.- meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122482961
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+ FABRIKÖR vitrinekast

O+ O+ Die wil ik!
pi_122483026
Een aantal nieuwe producten:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/news/range/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122484167
En (een deel van?) het tuinassortiment: www.ikea.nl/tuin
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122491655
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee volgens mij doet alleen de 'gouden' ondervloer dat.
Of deze bij de kwantum: http://www.kwantum.nl/vlo(...)db-15mx100cm-0360162

(als in: voor de woningbouw moet ie gecertificeerd zijn, en da's die bij de IKEA niet, maar die hierboven wel, houdt 12db tegen)
pi_122492099
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Of deze bij de kwantum: http://www.kwantum.nl/vlo(...)db-15mx100cm-0360162

(als in: voor de woningbouw moet ie gecertificeerd zijn, en da's die bij de IKEA niet, maar die hierboven wel, houdt 12db tegen)
Bij de gouden ondervloer zit een certificaat :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:37:01 #194
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122494314
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk gewoon even in de winkel kunnen kijken. Ik ga er vanuit dat, aangezien de oude LAGAN uitverkocht is, de nieuwe in de winkel gewoon verkrijgbaar is...
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef DezeDokter het volgende:

[..]

Ik ging ervanuit dat als het niet op de website staat, het ook niet in de winkel ligt ;) Maar de nieuwe staan er sinds vandaag op, mooi wit
De oude lagan is in Groningen nu van 45 euro voor 25 euro!!!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122494579
Ondervloer heb ik bij Hornbach gekocht. Tot 23 dB isolatie. Was 2/3e goedkoper dan bij Ikea. Zijn die puzzelplaten zeg maar
pi_122495877
quote:
Leuk servies, dat promenad!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:00:03 #197
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_122537971
quote:
Door verschillende zitelementen te combineren, kan je een bank in een vorm en afmeting samenstellen die bij je terras, balkon of tuin past.
Ze zijn te laag voor op balkon.
pi_122551458
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90207652/

Ze verzinnen steeds slechtere namen zeg :Z
pi_122553591
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef Teslynd het volgende:


[..]

Ze zijn te laag voor op balkon.
Want?
Dat ligt toch aan het formaat van je balkon?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122553618
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90207652/

Ze verzinnen steeds slechtere namen zeg :Z
Hoezo? Ze gebruiken namen van planten voor bloempotten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122553751
Een van de eigenschappen van een balkon, is dat het ondiep is (anders is het een terras). Zo'n laag model heeft diepte nodig, zowel voor beweegruimte als voor het oog.
pi_122553881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo? Ze gebruiken namen van planten voor bloempotten...
In dit geval dan de naam van een vrucht. Ze hebben ook de Dadel zag ik net :-)
pi_122553937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

In dit geval dan de naam van een vrucht. Ze hebben ook de Dadel zag ik net :-)
Waar groeit die vrucht aan dan? ;)

Pekannöt... is er ook...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122553967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Teslynd het volgende:
Een van de eigenschappen van een balkon, is dat het ondiep is (anders is het een terras). Zo'n laag model heeft diepte nodig, zowel voor beweegruimte als voor het oog.
Hier zou hij best passen en ik zou toch niet zeggen dat ik een terras heb...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122554207
Natuurlijk kan hij erop, je kan zelfs een hele loungeset op je balkonnetje proppen.
pi_122554669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef Teslynd het volgende:
Natuurlijk kan hij erop, je kan zelfs een hele loungeset op je balkonnetje proppen.
Oke...
Hier zou hij best passen en zou je er met gemak en comfortabel op kunnen zitten
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:12:04 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_122555371
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oke...
Hier zou hij best passen en zou je er met gemak en comfortabel op kunnen zitten
Hier ook, en ik heb toch echt een balkon...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_122556259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Teslynd het volgende:
Een van de eigenschappen van een balkon, is dat het ondiep is (anders is het een terras). Zo'n laag model heeft diepte nodig, zowel voor beweegruimte als voor het oog.
een terras is bij mij toch echt iets heel anders dan een balkon.
terras is op de grond
balkon is op de 1verdieping of hoger, met balustrade.
dakterras zit op het dak.
pi_122558496
Mag ik dan ook nog ff off topic gaan?

Je kan ook een dakterras hebben :-)
pi_122558539
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waar groeit die vrucht aan dan? ;)

Pekannöt... is er ook...
Aan een palmboom :-)

Een Pekannöt is trouwens wel n boom, maar ik begrijp wat je bedoelt!
pi_122559182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Aan een palmboom :-)

Een Pekannöt is trouwens wel n boom, maar ik begrijp wat je bedoelt!
Oh ja :+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122559241
Verschrikkelijk :{

Dan krijg je een nieuwe IKEA keuken omdat je bent opgegeven voor een tv programma van SBS6... En dan krijg je dit:
http://www.sbs6.nl/progra(...)kitchen-aflevering-2
Over smaak valt niet te twisten, maar een witte keuken met een knalrood standaard werkblad (waardoor je een hele lelijke hoekverbinding krijgt) en dat behang... :/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122559519
Ik vind de combi van de witte kastjes met het rode blad echt geweldig! (Heb zelf ook een rood blad, maar dan met zwarte kastjes :P ). De hoekverbinding had wel mooier gekund ja, en dat vogeltjesbehang is ook niet echt mijn smaak, maar verder top.
pi_122560122
De Hemnes gaat eruit :(
Tap tap tap
pi_122560177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:02 schreef Bleie het volgende:
Ik vind de combi van de witte kastjes met het rode blad echt geweldig! (Heb zelf ook een rood blad, maar dan met zwarte kastjes :P ). De hoekverbinding had wel mooier gekund ja, en dat vogeltjesbehang is ook niet echt mijn smaak, maar verder top.
Oh sorry... maar ik vind het ontzettend goedkoop maken allemaal...
Ik snap ook sowieso niet dat ze dat rode werkblad in het assortiment hebben genomen :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122560185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:17 schreef CherryLips het volgende:
De Hemnes gaat eruit :(
Alle lijnen behalve de slaapkamerserie zeker?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122560240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh sorry... maar ik vind het ontzettend goedkoop maken allemaal...
Ik snap ook sowieso niet dat ze dat rode werkblad in het assortiment hebben genomen :@
Nou ja, ik weet ook niet van wat voor materiaal het is. Wij hebben - hoe heet dat spul ook alweer: steen met een kleurtje erdoor - en dat vind ik echt heel mooi. En ik hou ook wel van een beetje opvallend en anders dan anders. Al die hele witte keukens met een houten blad, vind ik gewoon te saai.
pi_122560474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alle lijnen behalve de slaapkamerserie zeker?
Volgens mij alles. In ieder geval de dingen die ik wilde, dus ik zit met een halve inboedel :D
Tap tap tap
pi_122560496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:20 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet ook niet van wat voor materiaal het is. Wij hebben - hoe heet dat spul ook alweer: steen met een kleurtje erdoor - en dat vind ik echt heel mooi. En ik hou ook wel van een beetje opvallend en anders dan anders. Al die hele witte keukens met een houten blad, vind ik gewoon te saai.
;( :'(
Tap tap tap
pi_122560715
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij alles. In ieder geval de dingen die ik wilde, dus ik zit met een halve inboedel :D
Oh dat is balen!

Al verbaast het me niet echt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122560847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:37 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik dan ook nog ff off topic gaan?

Je kan ook een dakterras hebben :-)
ehm, dat zei ik ;)
pi_122560935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh dat is balen!

Al verbaast het me niet echt...
Er kwam wel een nieuwere versie van terug maar daar heb ik nu niks aan, met een halfkale kamer :')
Tap tap tap
pi_122561844
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

;( :'(
:?
pi_122561966
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef Bleie het volgende:

[..]

:?
Ik heb net een witte keuken met een houten blad laten plaatsen :D
Tap tap tap
pi_122562106
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb net een witte keuken met een houten blad laten plaatsen :D
Fijn toch, als je dat mooi vind. Ik heb zelf liever iets aparters. ^O^
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:10:58 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_122562253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb net een witte keuken met een houten blad laten plaatsen :D
Ik vind het nog steeds een van de mooiste cleane opties :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122563335
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Bleie het volgende:

[..]

Fijn toch, als je dat mooi vind. Ik heb zelf liever iets aparters. ^O^
Ja ik wilde iets neutraals, heb al genoeg gekleurde troep van mezelf. Anders wordt het echt een driedimensionaal testbeeld :D
Tap tap tap
pi_122564477
Een (beter) overzicht van het nieuwe assortiment:
http://www.ikea-download.de/13_02_Februar2013/pdf/IKEA-2-2013.pdf
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122566534
Oh noes, hemnes is moooi O+
#TeamMiley
pi_122571191
Dan morgen nog even snel langs de Ikea voor een paar Hemnes tafeltjes. Het laatste wat ik nog nodig heb in mijn interieur. Maar eerst kijken hoe groot ('diep') de stoel en bank zijn, tafeltje komt daar tussen te staan, en dan nog een stevige salontafel.

Ik dacht 'Ikea voor de grote dingen', maar nu zijn zo'n beetje alle meubels zwartbruin van de Ikea (alleen bankstel, stoel, eettafelstoelen en het bed niet) :X

Ik zal binnenkort even wat foto's hier neergooien van mijn Ikea appartement :P
(bank en stoelen komen morgen binnen)

En voor ik het vergeet (eigen antwoord op mijn eigen vraag of planken aan alle kanten afgewerkt waren):
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Eindelijk aan gedacht: de Jarpen is niet aan alle kanten afgewerkt, heeft 1 ruwe kant.
De Hemnes planken hadden ook 1 kale kant.

Maar een zwarte watervaste viltstift doet wonderen :) (randje was niet zo zichtbaar, maar toch wel als ik het blank gelaten had)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:34:53 #232
64792 Mryc
play me one more song
pi_122571370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:17 schreef CherryLips het volgende:
De Hemnes gaat eruit :(
:(
pi_122572661
Ja he ;( Als ze dat nou even van tevoren aangeven. Ik was dus een tijdje terug bij de ikea en toen lagen er nog drie boekenkasten. Die kon in principe mee in de auto maar dan moest een van ons lopen, dus we dachten, we huren volgende week een busje en dan nemen we hem dan mee. Als we hadden geweten dat dat de laatste drie kasten waren, was ik wel met de bus naar huis gegaan :D
Tap tap tap
pi_122576858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:55 schreef Bartjebart het volgende:
Verschrikkelijk :{

Dan krijg je een nieuwe IKEA keuken omdat je bent opgegeven voor een tv programma van SBS6... En dan krijg je dit:
http://www.sbs6.nl/progra(...)kitchen-aflevering-2
Over smaak valt niet te twisten, maar een witte keuken met een knalrood standaard werkblad (waardoor je een hele lelijke hoekverbinding krijgt) en dat behang... :/
De site is al een tijdje overbelast.
Is het weer hetzelfde als de vorige serie, dat een goede vriend de keuken voor je uitzoekt?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds een van de mooiste cleane opties :7
De cleanste is wit met roestvrij stalen aanrecht. Maar Ikea heeft geen roestvrijstalen aanrechten.
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:33:46 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_122576924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Een (beter) overzicht van het nieuwe assortiment:
http://www.ikea-download.de/13_02_Februar2013/pdf/IKEA-2-2013.pdf
dat delfts blauw servies is gaaf.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122578012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De site is al een tijdje overbelast.
Is het weer hetzelfde als de vorige serie, dat een goede vriend de keuken voor je uitzoekt?

Ja dat is die serie inderdaad.
Maar volgens mij is er weinig inspraak in het ontwerp hoor en gaat het er soms meer om dat IKEA de kans heeft om zoveel mogelijk onderdelen van het assortiment te laten zien...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122578298
Vorige keer zag ik wat rare dingen, zoals een vacht voor de sier? gezelligheid? in de keuken. Iemand die zich in koken gespecialiseerd heeft, weet ook dat het eten niet in transparante glazen op planken in de doorzonwoning uitgestald moet worden. Zulke dingen mogen ze beter op letten.
  donderdag 7 februari 2013 @ 03:19:15 #238
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_122584485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die zitten nog niet in het assortiment...
April waarschijnlijk
Ah dank. Dan kan ik mijn IKEA-bezoekje nog eventjes uitstellen wetende dat ik daar altijd portemonnee-technisch zwaar op m'n bek ga :P, maar wauw ik kijk uit naar dat mooie retro spul hoor. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:06:13 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122585258
Pinpas thuislaten, een maximumbedrag meenemen en het gewoon als een uitje zien ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122591660
Dat uitje doet me denken aan het eten. Ik heb 1x iets met gekookte groente gegeten en zal dat niet gauw meer doen. Er zit een enge saus door. Zag later dat iemand anders dat ook vond: liet alles staan.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:13:50 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_122601986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:40 schreef Teslynd het volgende:
Dat uitje doet me denken aan het eten. Ik heb 1x iets met gekookte groente gegeten en zal dat niet gauw meer doen. Er zit een enge saus door. Zag later dat iemand anders dat ook vond: liet alles staan.
Eng? :')
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_122611681
Oh die Trysil kledingkast en ladekast lijken me heel mooi
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:04:22 #243
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_122646383
Hallotjes, weet iemand hier of IKEA Barendrecht van die duo fietsen heeft? :)
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:11:44 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122646574
Duo fietsen?
Heeft Ikea die überhaupt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:16:52 #245
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_122646711
Ja zag ze bij delft , fietsen met een mooie grote bak en waar je dan met zijn tweeën moet trappen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_122647220
Ikea groningen heeft wel bakfietsen, 1persoons.
pi_122648109
Hoe is die eenpersoonsbakfiets? Wel een ouderwetse brede bak als een tweepersoonsbed?
pi_122653839
http://1.bp.blogspot.com/(...)X8/s320/DSC03347.JPG

zijn dezelfde bakfietsen als van de stadswerkplaats groningen maar dan met extra ikea logo erop.
pi_122658610
ken je dat, je maakt een lijstje voor de ikea want je komt er niet vaak en van 1 kastje denk je, ach die onthoud ik wel!
Niet dus. Op de parkeerplaats bedacht ik owja ik moest nog dat kastje voor boven de afzuigkap hebben :') :(
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:18:39 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122661371
Lijkt me wel typisch iets voor een studentenstad als Groningen (heb ik ze gezien) of Delft (heb ik ze niet gezien).
Dus of Barendrecht bakfietsen heeft betwijfel ik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122667688
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef lynda het volgende:
ken je dat, je maakt een lijstje voor de ikea want je komt er niet vaak en van 1 kastje denk je, ach die onthoud ik wel!
Niet dus. Op de parkeerplaats bedacht ik owja ik moest nog dat kastje voor boven de afzuigkap hebben :') :(
Ik Koop Elk Artikel
Ik Kan Echt Alles zelf
Jeroentje.
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 18:18:43 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_122682324
Niet echt K&W, maar wel IKEA - vanavond bij Kassa:

Eén euro-ontbijt Ikea onder de loep in Kassa
Wie goedkoop wil ontbijten, moet bij Ikea zijn. In het Zweedse warenhuis is het mogelijk om voor één euro een compleet ontbijt te nuttigen. Je kunt je afvragen wat je daarvoor krijgt en in hoeverre het stijf staat van de conserveringsmiddelen. Want een vers ontbijt voor één euro, dat kan bijna niet. Kassa vraagt zich dat ook af en stuurt Pierre Wind op pad.

Pierre gaat niet alleen langs bij Ikea, maar neemt ook de ontbijtjes van Hema, La Place, Bakker Bart, Intratuin, Burger King en McDonald’s onder de loep.

Het andere item waar Kassa aandacht mee trekt is goudhandel. Met hoge goudprijzen zijn er heel wat partijen die goud opkopen. Maar het blijkt een schimmig wereldje. Kassa krijgt bij de ene handelaar 2000 euro en voor hetzelfde stuk bij een ander amper 1000 euro.

Kassa, 19.00 uur, Vara (NL1)
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 18:31:20 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122682738
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Niet echt K&W, maar wel IKEA - vanavond bij Kassa:

Eén euro-ontbijt Ikea onder de loep in Kassa
Wie goedkoop wil ontbijten, moet bij Ikea zijn. In het Zweedse warenhuis is het mogelijk om voor één euro een compleet ontbijt te nuttigen. Je kunt je afvragen wat je daarvoor krijgt en in hoeverre het stijf staat van de conserveringsmiddelen. Want een vers ontbijt voor één euro, dat kan bijna niet. Kassa vraagt zich dat ook af en stuurt Pierre Wind op pad.

Pierre gaat niet alleen langs bij Ikea, maar neemt ook de ontbijtjes van Hema, La Place, Bakker Bart, Intratuin, Burger King en McDonald’s onder de loep.

Het andere item waar Kassa aandacht mee trekt is goudhandel. Met hoge goudprijzen zijn er heel wat partijen die goud opkopen. Maar het blijkt een schimmig wereldje. Kassa krijgt bij de ene handelaar 2000 euro en voor hetzelfde stuk bij een ander amper 1000 euro.

Kassa, 19.00 uur, Vara (NL1)
Bron
goeie tip!
ik ga kijken!

wat zou er dan aan conserveringsmiddelen in moeten zitten?
een gekookt ei is een gekookt ei :?

de prijs is natuurlijk belachelijk, maar er zijn er volgens mij maar weinig die alleen voor dat ontbijt komen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:38:35 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_122682947
Iedere dag enkele honderden per vestiging die enkel komen ontbijten. Sociaal uitje voor met name ouderen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:42:06 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_122683051
Conserveringsmiddelen? Is dat uberhaupt nodig? Volgens mij zijn er dagelijks meerdere vrachtwagens levering nodig om al die mensen op tijd hun ontbijt te regelen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:47:13 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122683218
Kassa is een sensatiebelust programma dat kijkcijfers trekt door alles zo spectaculair mogelijk te rapporteren. Met grote korrel zout nemen dus.



Zal wel voornamelijk slaan op het afbakbroodje en de croissant, maar of die nou meer of minder conserveermiddelen hebben dan dezelfde voorverpakte items in de supermarkt.
Confidence through competence
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:48:28 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_122683256
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Troel het volgende:
Conserveringsmiddelen? Is dat uberhaupt nodig? Volgens mij zijn er dagelijks meerdere vrachtwagens levering nodig om al die mensen op tijd hun ontbijt te regelen :D
Iedere dag 1 vrachtwagen met alleen voedsel idd :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:53:41 #258
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_122688364
De Ikea kwam er helemaal niet slecht vanaf met hun 1 euro-ontbijtje.
En inderdaad, er komen hier in Utrecht dagelijks hele kuddes mensen puur voor het ontbijtje. Het is een beetje een sociale bijeenkomst geworden van ouderen en minvermogenden en de Ikea hier ziet dat ook een beetje als een sociale functie. Prima dus. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_122688534
Ikea had toch altijd zo'n ophangsysteem voor schilderijen / posters? Bestaat dat niet meer?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:59:55 #260
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_122688702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Bleie het volgende:
Ikea had toch altijd zo'n ophangsysteem voor schilderijen / posters? Bestaat dat niet meer?
Een half jaar geleden heb ik dat nog gekocht, kan me niet voorstellen dat dat er niet meer is.
Bevalt uitstekend. Ik ben alleen helaas de naam vergeten van dat systeem.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_122690373
IKEA verkoopt/verkocht het HAGHED systeem.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 21:48:11 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_122690661
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De Ikea kwam er helemaal niet slecht vanaf met hun 1 euro-ontbijtje.
En inderdaad, er komen hier in Utrecht dagelijks hele kuddes mensen puur voor het ontbijtje. Het is een beetje een sociale bijeenkomst geworden van ouderen en minvermogenden en de Ikea hier ziet dat ook een beetje als een sociale functie. Prima dus. :Y
Je moet ook nooit de fout maken door te denken: weet je ik ga lekker vroeg naar de Ikea, is het nog rustig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122691837
Ik vind het altijd humor als je die Moslima daar ziet ontbijten, en dan het 100% NL magazine door ziet bladeren ;-);-);-)
pi_122691996
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De Ikea kwam er helemaal niet slecht vanaf met hun 1 euro-ontbijtje.
En inderdaad, er komen hier in Utrecht dagelijks hele kuddes mensen puur voor het ontbijtje. Het is een beetje een sociale bijeenkomst geworden van ouderen en minvermogenden en de Ikea hier ziet dat ook een beetje als een sociale functie. Prima dus. :Y
Dat sociale functie geloof ik niet zo. Er moet winst te behalen zijn, anders doen ze t niet.

Ooit heeft ikea berekend dat er een x% van dr mensen die een ontbijt neemt ook wat kocht naderhand. Genoeg om met dat ontbijt door te gaan dus :-)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:18:16 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_122692074
Er zijn zat mensen die naar de IKEA gaan om dingen te kopen en wat eerder gaan om ook een ontbijtje mee te pakken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122692257
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat sociale functie geloof ik niet zo. Er moet winst te behalen zijn, anders doen ze t niet.

Ooit heeft ikea berekend dat er een x% van dr mensen die een ontbijt neemt ook wat kocht naderhand. Genoeg om met dat ontbijt door te gaan dus :-)
Ik zou zeggen; probeer het een keer uit. Ga een aantal ochtenden vroeg naar IKEA en zie hoe het steeds verandert in een complete bejaardensoos.

En de winstgevendheid is niet de voornaamste doelstelling van het IKEA restaurant. Sterker nog het mag niet meer dan een bepaald percentage winstgevend zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:53:27 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122694305
Het is echt ernstig, in Delft sta je om 10.55 nog niet eens in de buurt van de broodjes... Gewoon een rij tot voorbij de koffieapparaten.

Ik dacht pas met de kleine ook even een ontbijtje mee te pakken bij Ikea :{

Kan zijn dat het in de kerstvakantie was, maar darn wat was het druk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:54:39 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_122694353
Kerstvakantie tsja _O-

Dan gaan er in Delft zo 2000 ontbijtjes doorheen :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:00:55 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122694596
Mijn kleintje is 2 en mijn oudste 21, ik denk niet meer cq nog niet na over schoolvakanties :@
Ik denk gewoon "ik moet iets van Ikea hebben, gaan we op tijd, pakken we een ontbijtje mee..."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:02:46 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122694678
Maar.... Alle tripjes Ikea hebben nut gehad, want onze blauwe keuken is nu een witte keuken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122695167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; probeer het een keer uit. Ga een aantal ochtenden vroeg naar IKEA en zie hoe het steeds verandert in een complete bejaardensoos.

En de winstgevendheid is niet de voornaamste doelstelling van het IKEA restaurant. Sterker nog het mag niet meer dan een bepaald percentage winstgevend zijn.
Jij trakteert? :-)
pi_122695274
http://www.levensmiddelen(...)ager-licht-visie-toe

Had onder andere dit een keer gelezen daarover.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:17:16 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122695317
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Jij trakteert? :-)
Parkeren we de Saabs naast elkaar op de parkeerplaats :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122695540


Ik heb al n plekje voor je vrij gehouden!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:25:29 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122695615
Ah mooi, daar mag ik ook staan :D
Welke Ikea is dat?
Oh wacht, ik zie het al, België neem ik aan?
(zit mobiel dus dan vallen die nummerborden niet zo op).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122695916
Ja. Dat was in België....
http://www.ikea.com/be/nl/store/hognoul/store_info

Maar ik heb 2 Saabs he, dus dat wordt dringen!

Welke heb jij dan?
pi_122695979


Ow wauw, ik wil hem O+ Maar eens kijken wanneer ik tijd heb voor een ikea-tripje... Moet toch nog een paar keer want huis is nog niet af en wil nog zoveel :s)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:44:51 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122696373
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Dat was in België....
http://www.ikea.com/be/nl/store/hognoul/store_info

Maar ik heb 2 Saabs he, dus dat wordt dringen!

Welke heb jij dan?
Weekje geleden voorgesteld op dat andere forum... Een merlot rode ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122697051
Ai, dan moet je me toch ff helpen....

Welke username?
pi_122716941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA verkoopt/verkocht het HAGHED systeem.
Die is op de site niet meer te vinden...
pi_122717432
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die is op de site niet meer te vinden...
Joh...

Maar je zou ff in de winkel of telefonisch navraag kunnen doen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122717840
Ja, we gaan er over twee of drie weken toch heen, dan kijk ik wel even of ik het zie.
pi_122899540
Heeft de ikea deze :@

Because you know i'm all about that ass
pi_122902477
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 00:13 schreef blow... het volgende:
Heeft de ikea deze :@

[ afbeelding ]
Dat is toch geen Ikea design?
pi_122902652
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 02:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat is toch geen Ikea design?
_O- klopt eigenlijk wel :O :@ :@ :@ :@ :') :')
Because you know i'm all about that ass
pi_122908286
Er is ook een systeem van Ikea dat als je op het deurtje duwt deze iets open gaat zodat je hem kan openen. Dan hoef je geen knopjes meer op de deur te doen. Mijn moeder kocht dat incl. haar billy kastdeuren. Maar is dat ook los te koop? En zo ja, hoe heet het? :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:45:55 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122908358
Ik zou even bij de keukenafdeling kijken daar hebben ze volgens mij wel zoiets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122908454
Dat zeker, maar het is makkelijker zoeken als ik al met een naampje aan kan komen :)
pi_122909454
Dath eet een druksluiting ;). Weet de ikea naam niet.
Because you know i'm all about that ass
pi_122911019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Puala het volgende:
Er is ook een systeem van Ikea dat als je op het deurtje duwt deze iets open gaat zodat je hem kan openen. Dan hoef je geen knopjes meer op de deur te doen. Mijn moeder kocht dat incl. haar billy kastdeuren. Maar is dat ook los te koop? En zo ja, hoe heet het? :D
Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?

Binnen 3 minuten kwam ik hier:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80230224/
pi_122911224
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?

Binnen 3 minuten kwam ik hier:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80230224/
Ik heb niet gezocht op drukbeslag. Wel gekeken bij deuren enz. Maar helaas ;)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:33:37 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122911747
Weer zo'n mooie naam... Utrusta, je hoeft niet moeilijk te doen, je kunt uitrusten :+

En anders is deze er nog:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70196517/

En als het heel luxe moet dan kan het ook wat prijziger:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70227236/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122911984
Die laatste is wat te prijzig. Het hoeft maar in een TV meubel :D
pi_122914887
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je zelf ook de moeite genomen om te zoeken?

Binnen 3 minuten kwam ik hier:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80230224/
Ik heb een enorme hekel aan het Ikea-zoeksysteem, omdat ik vaak het juiste zoekwoord niet weet en dan gelijk een lange lijst krijg met dingen die het niet zijn. Daarnaast is het zo'n rotfunctie omdat je alle mogelijk bijbehorende of anderszins bruikbare dingen erbij aangeboden krijgt. Daar moet je dus het gezochte tussenuit zien te vissen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:22:35 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122927747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik heb een enorme hekel aan het Ikea-zoeksysteem, omdat ik vaak het juiste zoekwoord niet weet en dan gelijk een lange lijst krijg met dingen die het niet zijn. Daarnaast is het zo'n rotfunctie omdat je alle mogelijk bijbehorende of anderszins bruikbare dingen erbij aangeboden krijgt. Daar moet je dus het gezochte tussenuit zien te vissen.
Als je in dit geval het woord "drukbeslag" was beginnen te typen, dan was je voor je de "k" getypt had al op de 3 soorten drukbeslag uitgekomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122928437
als je het woord drukbeslag niet weet zoekt het wel lastig.

wanneer ik alleen een omschrijving weet gebruik ik liever google. via daar kan ik de ikea naam vaak wel vinden.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:42:26 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122928813
Ja, als je niet weet dat een stoel een stoel is dan is het ook lastig zoeken.... maar dat ligt niet aan de zoekfunctie van Ikea.

Maar alles beginnend met "druk" had je op dit drukbeslag gebracht, en dat er op gedrukt moest worden was al duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122930178

O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122972815
weet iemand of de Expedit inzet voor vitrine deurtjes uit het assortiment gaan of is hij lastig leverbaar?
Want hij is nog alleen in Eindhoven en Groningen leverbaar en dat vind ik iets te ver rijden voor dat ding

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50171754/
pi_122975122
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef jefmen het volgende:
weet iemand of de Expedit inzet voor vitrine deurtjes uit het assortiment gaan of is hij lastig leverbaar?
Want hij is nog alleen in Eindhoven en Groningen leverbaar en dat vind ik iets te ver rijden voor dat ding

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50171754/
Als het goed is staat er bij uitgaande producten die in een desbetreffende winkel niet meer op voorraad komen de melding "niet verkrijgbaar bij <naam>"... Zoals bijvoorbeeld bij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70230917/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122975159
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef jefmen het volgende:
weet iemand of de Expedit inzet voor vitrine deurtjes uit het assortiment gaan of is hij lastig leverbaar?
Want hij is nog alleen in Eindhoven en Groningen leverbaar en dat vind ik iets te ver rijden voor dat ding

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50171754/
Nou weet ik niet welke vestiging dan 'dichtbij' is, maar Barendrecht en Utrecht krijgen komende woensdag weer voorraad. Dat doet me ook vermoeden dat er een leverprobleem is en dat die er nog niet zo zeer uit gaat.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')